Tuurlijk joh, de beste man heeft zelf toegegeven dat hij het gedaan heeft. Ik heb het over deze zaak an sich, je bent toch wel zo slim om dat te snappen lijkt me..quote:Op woensdag 13 april 2005 12:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Lol, als dit systeem nog ingevoerd zou zijn zouden er heeeel wat mensen op verkeerde gronden vastzitten.
vergeet de aftrek van het voorarrest niet...hij zit 2 dagen te lang en krijgt een schadevergoedingquote:Op woensdag 13 april 2005 12:29 schreef JohnDDD het volgende:
Al wordt er een vormfout gemaakt...hij staat niet alleen terecht voor de moord op Van Gogh, maar ook voor poging tot moord op een agent, wapenbezit, deelname aan een criminele organisatie...dan gaat hij alsnog minstens 30 dagen de gevangenis in
De rest is ook tuig. Dat lijkt me zolangzamerhand wel duidelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
waarom haal je steeds die familie en vrienden erbij? Mohammed zelf okee, maar de rest?
Hij zit ook gewoon vast hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, de beste man heeft zelf toegegeven dat hij het gedaan heeft. Ik heb het over deze zaak an sich, je bent toch wel zo slim om dat te snappen lijkt me..
Vertel? Ik weet niks over zijn familie en vrienden. Jij wel schijnbaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De rest is ook tuig. Dat lijkt me zolangzamerhand wel duidelijk.
Hij heeft Theo toch al per brief kenbaar gemaakt waarom hij het nu gedaan heeft?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:36 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hij zit ook gewoon vast hoor.
Een proces is op zich wel handig om te horen waarom het gebeurd is en om hierop een strafmaat te baseren.
even buiten het feit dat mensen die zichzelf schuldig verklaren, niet altijd daadwerkelijk de schuldige zijn, al lijkt dat in dit geval nogal onontkomelijk
Ik heb het idd ook over dit geval.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:36 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hij zit ook gewoon vast hoor.
Een proces is op zich wel handig om te horen waarom het gebeurd is en om hierop een strafmaat te baseren.
even buiten het feit dat mensen die zichzelf schuldig verklaren, niet altijd daadwerkelijk de schuldige zijn, al lijkt dat in dit geval nogal onontkomelijk
Het zijn Marokkanen, ze hebben hem opgevoed tot de 'man' die hij heden ten dage is en ze ontkennen zijn schuld. Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vertel? Ik weet niks over zijn familie en vrienden. Jij wel schijnbaar.
Oh ja. De 'Marokkanen'.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het zijn Marokkanen, ze hebben hem opgevoed tot de 'man' die hij heden ten dage is en ze ontkennen zijn schuld. Ik weet genoeg.
Het was toch eerst een nette jongeman die door de dood van zijn moeder en 11/9 radicaliseerde?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het zijn Marokkanen, ze hebben hem opgevoed tot de 'man' die hij heden ten dage is en ze ontkennen zijn schuld. Ik weet genoeg.
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Oh ja. De 'Marokkanen'.
Onomstotelijk schuldig allemaal, dat stelletje terroristen en criminelen dat zich Marokkaan noemt.
Ja dat schreef de Volkskrantquote:Op woensdag 13 april 2005 12:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het was toch eerst een nette jongeman die door de dood van zijn moeder en 11/9 radicaliseerde?
Welke groep?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:40 schreef Elgigante het volgende:
e procedure gestart worden die de hele groep bestraft als ware het één dader die schuldig is verklaard.
Hmm, dan zal het inderdaad niet waar zijn nee. Het wordt tijd dat de Telegraaf en Shownieuws de waarheid eens naar buiten brengen.quote:
Uiteraard, het is evident. De Volkskrant heeft het immers nog nooit bij het rechte eind gehad. En ik wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
heb jij bewijs van het tegendeel?
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je wantrouw?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Uiteraard, het is evident. De Volkskrant heeft het immers nog nooit bij het rechte eind gehad. En ik wel.
Wel een schreeuwerdje dat uiteindelijk altijd gelijk krijgt.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In ieder geval nog altijd wat betrouwbaarder dan een schreeuwerdje op een forum![]()
Geen probleem, velen waren U hierin al voor. En moesten uiteindelijk hun meerdere in mij erkennenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je wantrouw?
en onder de tafel lig van het lachen
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Uiteraard, het is evident. De Volkskrant heeft het immers nog nooit bij het rechte eind gehad. En ik wel.
Niet zozeer op dit proces gericht (ondanks dat Mohammed niet alleen gewerkt heeft, is er 1tje gearresteerd, de hoofdverdachte annex dader Mohammd Bouyeri), maar meer op criminele organisaties die een hoog omerta-gehalte hebben zoals de Hells Angels, woonwagenbewoners en terroristische cellen.quote:
NWS-eigenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:47 schreef Bjoro het volgende:
Dalen jullie nu niet een beetje af naar een bedenkelijk niveau
Ah, een treurende Volkskrantlezerquote:
Maar Gummbah is wel leuk toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach ja, ervaring is dat dit soort topics uiteindelijk door een aantal users dezelfde richting in geluld worden en het totaal niet meer ontopic is. Lemmeb is daar een voorbeeld van. Zo eindigen tal van topics in hetzelfde oeverloze gelul als wat er nu dreigt te gebeuren in dit topic.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:47 schreef Bjoro het volgende:
Dalen jullie nu niet een beetje af naar een bedenkelijk niveau
Ik kan me niet herinneren jou weleens eerder ontmoet te hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Ach ja, ervaring is dat dit soort topics uiteindelijk door een aantal users dezelfde richting in geluld worden en het totaal niet meer ontopic is. Lemmeb is daar een voorbeeld van.
Gummbah is topquote:
Dat klopt, ik heb jou nooit ontmoet.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren jou weleens eerder ontmoet te hebben
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb jou nooit ontmoet.
Als je bedoelt dat je nog nooit een reactie van me hebt gezien dan zal dat wel komen omdat je teveel gefixeerd bent op je eigen onderwerpjes die je weer in een topic weet te gooien. En nou hup weer ontopic.
Volkert van de G. kreeg ook 18 jaar en loopt in 2013 weer vrij rond (als het niet eerder is) zelfde soort zaakquote:Op woensdag 13 april 2005 12:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb het idd ook over dit geval.
Daarom zeg ik ook dat het handig is om erachter te komen wie hem eventueel geholpen heeft of wie ervan wist. Wat er allemaal gebeurt is is al vrij duidelijk en daarvoor hoeft voor mij geen strafmaat meer verzonnen te worden. Levenslang in de bak, klaar.
Nee, het was de Telegraaf: Mohammed B. radicaliseerde na dood moederquote:
Nee, ander soort zaak. Reken er maar op dat B. levenslang krijgt.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Volkert van de G. kreeg ook 18 jaar en loopt in 2013 weer vrij rond (als het niet eerder is) zelfde soort zaak
en die moeder is dood door nederlands falen van de wetenschap +quote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, het was de Telegraaf: Mohammed B. radicaliseerde na dood moeder
Dom is ie niet volgens mij, lef heeft hij wel..quote:Op woensdag 13 april 2005 13:05 schreef OllieA het volgende:
Wel een beetje merkwaardig dat Mohammed onze rechtsstaat niet erkent, en nu naar de pro forma zitting komt om er mee te delen dat het OM zijn werk zorgvuldiger en genuanceerder moet doen.
Wat is het toch een domme opportunist.
Daar denkt ie zelf anders over....quote:Op woensdag 13 april 2005 13:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dom is ie niet volgens mij, lef heeft hij wel..
Allah zal hem wel straffen als de rechter dat nalaat..
O ja verdacht, net als Samir A.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Een tweede verschil is dat er tussen beide moorden anti-terrorismebepalingen zijn toegevoegd aan ons strafrecht. Mohammed B. wordt er van verdacht terroristisch oogmerk te hebben gehad, wat tegenwoordig zwaarder telt bij de strafmaat.
hhmmmm....had het niveau dan toch hoger ingeschat !quote:
helaas wel, anders had hij de moord niet gepleegd.quote:
Niet helemaal. Er is ook nog sprake van poging tot moord op agenten dacht ik. Levenslang lijkt mij dan ook realistisch.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Volkert van de G. kreeg ook 18 jaar en loopt in 2013 weer vrij rond (als het niet eerder is) zelfde soort zaak
Dat is nu alweer de derde keer dat je eerst een scheve vergelijking trekt en daar vervolgens een conclusie aan verbindt. Samir A. heeft niets gedaan en er was blijkbaar te weinig bewijs om hem te veroordelen voor strafbare voorbereiding. De vrijspraak zit hem dus niet in het terroristisch oogmerk, maar in het gebrekkige bewijs.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:16 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
O ja verdacht, net als Samir A.![]()
Waar zit die ook al weer .....thuis?
Levenslang?? Ik denk dat hij maar een jaartje of 12 krijgt waarvan hij er dus maar 10 hoeft te zitten. Waarom zou hij levenslang krijgen? Hij heeft toch "maar" 1 moord gepleegd?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zeg, overdrijven is ook een vakHij krijgt levenslang, ja jammer dat het zo lang duurt voordat alles is afgerond, maar zo gaat dat nou eenmaal.
Wat is voor jou de definitie van levenslang?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Mohammed B. krijgt heus wel levenslang! Wedden?
In de discussie van net was mijn definitie: de strafoplegging "levenslang" (die ook in hoger beroep in stand blijft) door de rechter. Ik had het niet over de uitvoering, omdat niemand nu kan voorzien wat het gratiebeleid over een jaartje of 20 zal zijn. Daar zal ik dus ook niet op wedden, hoewel ik over 20 jaar toch niet meer op fok! zit.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Wat is voor jou de definitie van levenslang?
Nooit meer vrij?
Dan hebben we een weddenschap,wat zetten we erop?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |