quote:Op woensdag 13 april 2005 10:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bedankt voor die bloemen.
Niks daarvan!quote:Op woensdag 13 april 2005 11:34 schreef Lemmeb het volgende:
Een enkeltje Guantanamo voor hem, z'n hele familie en al z'n vrienden, en we hebben weer een probleem minder.
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk-mij-stoer-zijn-en-lekker-niets-zeggen-terwijl-de-hele-wereld-weet-dat-ik-het-heb-gedaan.
dat spelletje ongeveer !
misschien moeten we dat dan ook maar eens (niet hier hoor !) opnieuw onder de loep gaan nemen !quote:Op woensdag 13 april 2005 11:29 schreef CeeJee het volgende:
Pas op he ? Het zwijgrecht is alles wat ons tegen de repressieve politiestaat beschermt.
Chaingang wasdahquote:Op woensdag 13 april 2005 11:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Niks daarvan!
De A4 moet nog doorgetrokken worden.
De chaingang in met die gasten.
Please zeg, verdachten hebben ook rechten. Hoe vervelend ook. En dit is allesbehalve een spelletje.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien moeten we dat dan ook maar eens (niet hier hoor !) opnieuw onder de loep gaan nemen !
Ik kon geen beter plaatje vinden.quote:
Er is toch vanaf het moment van de moord (2 november 2004) bekent dat hij het heeft gedaan en dan moet hij op 13 april 2005 bij de rechtbank verschijnen om alleen maar te zeggen dat ze niet lief zijn tegen zijn broer !quote:Op woensdag 13 april 2005 11:39 schreef SCH het volgende:
Please zeg, verdachten hebben ook rechten. Hoe vervelend ook. En dit is allesbehalve een spelletje.
Dit is de tweede zitting. De jongen werkt gewoon niet mee, dat is vervelend maar het is zijn goed recht en verder ook geen probleem voor een veroordeling. Dit heet rechtspraak, hij krijgt vast en zeker levenslang en dat gebeurt bij een spelletje niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Er is toch vanaf het moment van de moord (2 november 2004) bekent dat hij het heeft gedaan en dan moet hij op 13 april 2005 bij de rechtbank verschijnen om alleen maar te zeggen dat ze niet lief zijn tegen zijn broer !
En dat noem jij geen spelletje !!
Ik kan deze poppenkast niet serieus nemen, sorry hoor !
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:34 schreef Lemmeb het volgende:
Een enkeltje Guantanamo voor hem, z'n hele familie en al z'n vrienden, en we hebben weer een probleem minder. Het leven kan soms zo simpel zijn
.
Ohja logisch. Klinkt goedquote:Op woensdag 13 april 2005 11:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik kon geen beter plaatje vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En als je er langs rijdt mag je spugen.
gutquote:
Right onquote:Op woensdag 13 april 2005 11:51 schreef Basp1 het volgende:
Of is het alleen goed voor een bepaald "soort" gedetineerden?
Precies, hoe vervelend soms ook: je bent pas schuldig als dat bewezen is.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Please zeg, verdachten hebben ook rechten. Hoe vervelend ook. En dit is allesbehalve een spelletje.
Dat heb je goed gezien. En bij 'dat soort' gedetineerden is het opeens wel okee om de hele familie en vrienden te achtervolgen..quote:Op woensdag 13 april 2005 11:51 schreef Basp1 het volgende:
Wat een moreel verval treed er hier op, dat mensen dwangarbeid opeens voor gevangen goed aan het vinden zijn. Of is het alleen goed voor een bepaald "soort" gedetineerden?
+2 Correct.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:51 schreef Basp1 het volgende:
Of is het alleen goed voor een bepaald "soort" gedetineerden?
Precies, ook jij hebt hem doorquote:Op woensdag 13 april 2005 11:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien. En bij 'dat soort' gedetineerden is het opeens wel okee om de hele familie en vrienden te achtervolgen..
Maar waar moet hij aan meewerken dan? Ik ken alleen een beetje bedrijfsrecht, dus echt in thuis ben ik er niet, maar hij is toch schuldig en zou nu zeepjes op moeten pakken?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is de tweede zitting. De jongen werkt gewoon niet mee, dat is vervelend maar het is zijn goed recht en verder ook geen probleem voor een veroordeling. Dit heet rechtspraak, hij krijgt vast en zeker levenslang en dat gebeurt bij een spelletje niet.
Als het er op aan komt, hebben veel mensen ineens niet zoveel met de rechtsstaat.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:51 schreef Basp1 het volgende:
Wat een moreel verval treed er hier op, dat mensen dwangarbeid opeens voor gevangen goed aan het vinden zijn. Of is het alleen goed voor een bepaald "soort" gedetineerden?
Ik neem niet aan dat dit serieus bedoeld wordt...quote:Op woensdag 13 april 2005 11:51 schreef Basp1 het volgende:
Hij is officieel nog steeds verdachte.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:54 schreef pfaf het volgende:
maar hij is toch schuldig
Jawel, alleen geldt die niet meer voor mensen die zichzelf daar bewust buiten plaatsen. En hun familie en vrienden.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het er op aan komt, hebben veel mensen ineens niet zoveel met de rechtsstaat.
dus je berooft iemand bewust van het leven, je wordt daarvoor opgepakt, je werkt het hele proces tegen en dan noem jij dit geen spelletje en zegt er tussen neus en lippen ook nog bij dat dit zijn goed recht is......krijgen we straks zeker ook nog te horen dat er forumfouten zijn gemaakt, zijn jeugd slecht was, ze op school altijd zeiden dat ze moeder een snor had, zijn achternaam eigenlijk Buoyeri is ipv Bouyeri en dat het allemaal niet helemaal expres ging zodat hij met aftrek van voorarrest over een dag of 14 vrijkomt en vervolgens een schadevergoeding kan opstrijken van 2 miljoen euro wegens smaad en ellende die hem is aangedaan !quote:Op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is de tweede zitting. De jongen werkt gewoon niet mee, dat is vervelend maar het is zijn goed recht en verder ook geen probleem voor een veroordeling. Dit heet rechtspraak, hij krijgt vast en zeker levenslang en dat gebeurt bij een spelletje niet.
Ok, maar is zijn toch ooggetuigen, forensisch bewijs etc. etc. Waarom duurt zoiets zo lang en waarom is er een verklaring van hem nodig?quote:
waarom haal je steeds die familie en vrienden erbij? Mohammed zelf okee, maar de rest?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel, alleen geldt die niet meer voor mensen die zichzelf daar bewust buiten plaatsen. En hun familie en vrienden.
Drogredernatie.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel, alleen geldt die niet meer voor mensen die zichzelf daar bewust buiten plaatsen. En hun familie en vrienden.
Wees blij. Als je zelf eens iets overkomt waarvan je verdacht wordt zul je blij zijn met de regels van de rechtsstaat.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:57 schreef Bjoro het volgende:
No mercy met dit soort eikels !
iemand die weigert zich aan de wet te houden kan zich beroepen op allerlei regels om beschermt te worden....sick sick world !
Ik heb heul veul met de rechtstaat.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:54 schreef SCH het volgende:
Als het er op aan komt, hebben veel mensen ineens niet zoveel met de rechtsstaat.
Zeg, overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 13 april 2005 11:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus je berooft iemand bewust van het leven, je wordt daarvoor opgepakt, je werkt het hele proces tegen en dan noem jij dit geen spelletje en zegt er tussen neus en lippen ook nog bij dat dit zijn goed recht is......krijgen we straks zeker ook nog te horen dat er forumfouten zijn gemaakt, zijn jeugd slecht was, ze op school altijd zeiden dat ze moeder een snor had, zijn achternaam eigenlijk Buoyeri is ipv Bouyeri en dat het allemaal niet helemaal expres ging zodat hij met aftrek van voorarrest over een dag of 14 vrijkomt en vervolgens een schadevergoeding kan opstrijken van 2 miljoen euro wegens smaad en ellende die hem is aangedaan !
No mercy met dit soort eikels !
iemand die weigert zich aan de wet te houden kan zich beroepen op allerlei regels om beschermt te worden....sick sick world !
-Hij hoefde niet te komenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Er is toch vanaf het moment van de moord (2 november 2004) bekent dat hij het heeft gedaan en dan moet hij op 13 april 2005 bij de rechtbank verschijnen om alleen maar te zeggen dat ze niet lief zijn tegen zijn broer !
En dat noem jij geen spelletje !!
Ik kan deze poppenkast niet serieus nemen, sorry hoor !
Dat beantwoord mijn vraag. Mijn dank hiervoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Pool het volgende:
[..]
-Het duurt zo lang, omdat het OM meer tijd wil voor het onderzoek. Het OM denkt namelijk dat er meer personen bij betrokken zijn en wil bovendien onderzoeken of B. een geestelijke stoornis heeft.
Behalve als ze dan weer eens geflitst worden omdat ze 10 kilomewter te hard rijden, of gevonfronteerd worden met de indentificatielicht, want dan is het ook weer niet geod.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je bewust 10 kilometer te hard rijdt, dan plaats je jezelf buiten de rechtsstaat. Voor zulke mensen zouden ze een bazooka moeten gebruiken!quote:Op woensdag 13 april 2005 12:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve als ze dan weer eens geflitst worden omdat ze 10 kilomewter te hard rijden, of gevonfronteerd worden met de indentificatielicht, want dan is het ook weer niet geod.![]()
De dubbele moraal druipt ervan af bij vele users op dit moment.
oeps....quote:
dus is het ook meteen maar goedquote:Op woensdag 13 april 2005 12:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeg, overdrijven is ook een vakHij krijgt levenslang, ja jammer dat het zo lang duurt voordat alles is afgerond, maar zo gaat dat nou eenmaal.
Als ik verdacht wordt oke, maar als ik iets gedaan heb, zeker met voorbedachte rade, moet ik ook zo stoer zijn de consequenties te aanvaarden.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Wees blij. Als je zelf eens iets overkomt waarvan je verdacht wordt zul je blij zijn met de regels van de rechtsstaat.
Tja, we hebben hier te maken met een laffe hond. Dat is wel duidelijk. Maar hij krijgt zijn straf toch wel, dus ik zie hier geen probleem dat bij de rechtsstaat zou liggen. Een bekentenis is niet nodig voor het bewijs en het ontbreken van de bekentenis vertraagt de zaak ook niet echt. Alleen een bekentenis waarin hij al zijn medeplichtige vrienden erbij naait, zou de zaak versnellen.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef Bjoro het volgende:
Als ik verdacht wordt oke, maar als ik iets gedaan heb, zeker met voorbedachte rade, moet ik ook zo stoer zijn de consequenties te aanvaarden.
Als ik het risico neemt om met 5 bier achter het stuur te kruipen, ga ik ook echt niet lopen janken als ik aangehouden wordt of daarvoor beboet wordt, dat is de gok !
Bullshit. Er is geen enkele aanwijzing voor een vormfout.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef Foo_niks het volgende:
Hij komt vrij door een vormfout.
Angels hadden ook levenslang werd zes jaar en er lopen er al weer een paar vrij rond.
In deze zaak met een verdachte met een rokend pistool in zijn hand en een getekende bekentenis op het slachtoffer vastgeprikt zal het OM er denk ik wel in slagen tot een veroordeling te komen. Maar dat zal de advocaten er denk ik niet van weerhouden alle mogelijke beroepen aan te tekenen en zoveel mogelijk geld te verspillen.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Bullshit. Er is geen enkele aanwijzing voor een vormfout.
Idd, lijkt me aardig duidelijk dat hij de dader is. Gewoon wegstoppen, scheelt heel wat proceskosten. Het enige wat nuttig is in deze zaak is dat ze er misschien achter komen wie ervan wisten en wie eventueel meegepland heeft.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk-mij-stoer-zijn-en-lekker-niets-zeggen-terwijl-de-hele-wereld-weet-dat-ik-het-heb-gedaan.
dat spelletje ongeveer !
mwa, de rechtstaat aanschouwen vanuit de ogen van een crimineel lijkt me niet echt the way to be..quote:Op woensdag 13 april 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Wees blij. Als je zelf eens iets overkomt waarvan je verdacht wordt zul je blij zijn met de regels van de rechtsstaat.
Lol, als dit systeem nog ingevoerd zou zijn zouden er heeeel wat mensen op verkeerde gronden vastzitten.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, lijkt me aardig duidelijk dat hij de dader is. Gewoon wegstoppen, scheelt heel wat proceskosten.
precies en dat spelletje begin ik in nederland een beetje zat te worden, want dat wordt allemaal maar goed gevonden !quote:Op woensdag 13 april 2005 12:26 schreef CeeJee het volgende:
.....alle mogelijke beroepen aan te tekenen en zoveel mogelijk geld te verspillen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |