Hij wil natuurlijk wel de compassionate conservative zijn die in zijn ogen ware moslims nu eenmaal horen te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:04 schreef Xenomaniac het volgende:
'De eer van zijn familie wordt te grabbel gegooid door het OM'![]()
Daar maakt hij ernstig bezwaar tegen...
What-the-fuck?!!
Ach, die komen toch wel allemaal vrij. Bij allen minder bewijs dan bij Samir.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:58 schreef Monidique het volgende:
Er zit één persoon vast voor de moord, ja, als het goed is, maar er zijn verscheidene mensen opgepakt wegens het beramen van terroristische aanslagen en die mensen hebben wel wat te maken met Mootje.
Dat zal je goed doen.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Ach, die komen toch wel allemaal vrij. Bij allen minder bewijs dan bij Samir.
Veel beter dan dit kon niet. B. wilde zelf doodgeschoten worden bij die actie.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:36 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Had de politie niet beter kunnen schieten![]()
leuke soap ditquote:Op woensdag 13 april 2005 11:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Veel beter dan dit kon niet. B. wilde zelf doodgeschoten worden bij die actie.
Dat is niet gebeurd, maar hij loopt nu wel op krukken!![]()
![]()
Ik kijk uit het raam van mijn kantoor direct op de bunker.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Is het te zien op de tv dan?
Mja, dat het OM de eer van zijn familie niet moet bezoedelen en met name zijn smokkelende broertje niet zo moeten plagen.quote:
Ahh okeequote:Op woensdag 13 april 2005 11:15 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ik kijk uit het raam van mijn kantoor direct op de bunker.
Kwestie van professionaliteit. Die moeten ook gewoon de kost verdienen. Verstand op 0 en gewoon je werk doenquote:Dat er trouwens advocaten zijn die zich in dit zielige spelletje mee laten slepen
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
En wat kost de staat dit grapje allemaal....
Zo'n kneus die het leven niet waard is en gewoon een stoer spelletje probeert te spelen tegen de staat.
Dat er trouwens advocaten zijn die zich in dit zielige spelletje mee laten slepen
kijk-mij-stoer-zijn-en-lekker-niets-zeggen-terwijl-de-hele-wereld-weet-dat-ik-het-heb-gedaan.quote:
Idd, net goed eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 11:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Veel beter dan dit kon niet. B. wilde zelf doodgeschoten worden bij die actie.
Dat is niet gebeurd, maar hij loopt nu wel op krukken!![]()
![]()
Pas op he ? Het zwijgrecht is alles wat ons tegen de repressieve politiestaat beschermt.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk-mij-stoer-zijn-en-lekker-niets-zeggen-terwijl-de-hele-wereld-weet-dat-ik-het-heb-gedaan.
dat spelletje ongeveer !
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bedankt voor die bloemen.
Niks daarvan!quote:Op woensdag 13 april 2005 11:34 schreef Lemmeb het volgende:
Een enkeltje Guantanamo voor hem, z'n hele familie en al z'n vrienden, en we hebben weer een probleem minder.
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk-mij-stoer-zijn-en-lekker-niets-zeggen-terwijl-de-hele-wereld-weet-dat-ik-het-heb-gedaan.
dat spelletje ongeveer !
misschien moeten we dat dan ook maar eens (niet hier hoor !) opnieuw onder de loep gaan nemen !quote:Op woensdag 13 april 2005 11:29 schreef CeeJee het volgende:
Pas op he ? Het zwijgrecht is alles wat ons tegen de repressieve politiestaat beschermt.
Chaingang wasdahquote:Op woensdag 13 april 2005 11:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Niks daarvan!
De A4 moet nog doorgetrokken worden.
De chaingang in met die gasten.
Please zeg, verdachten hebben ook rechten. Hoe vervelend ook. En dit is allesbehalve een spelletje.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien moeten we dat dan ook maar eens (niet hier hoor !) opnieuw onder de loep gaan nemen !
Ik kon geen beter plaatje vinden.quote:
Er is toch vanaf het moment van de moord (2 november 2004) bekent dat hij het heeft gedaan en dan moet hij op 13 april 2005 bij de rechtbank verschijnen om alleen maar te zeggen dat ze niet lief zijn tegen zijn broer !quote:Op woensdag 13 april 2005 11:39 schreef SCH het volgende:
Please zeg, verdachten hebben ook rechten. Hoe vervelend ook. En dit is allesbehalve een spelletje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |