Hij maakt me wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:30 schreef SCH het volgende:
,,Dat ligt een beetje genuanceerder.''
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:32 schreef Xenomaniac het volgende:
'Die varken was taaier dan ik dacht'
gehehequote:Op woensdag 13 april 2005 10:36 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Had de politie niet beter kunnen schieten![]()
Bedankt trouwens voor deze fashion-info Leco.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:30 schreef SCH het volgende:
B. heeft een grote baard. Hij heeft een zwart mutsje op en zit er tot nu toe heel ontspannen bij.
Of ergens anders op mikken dan z'n been...quote:Op woensdag 13 april 2005 10:36 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
En een martelaar van hem maken? Echnie.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Of ergens anders op mikken dan z'n been...
Tot de nek verlamd is ook effectief hoor...quote:Op woensdag 13 april 2005 10:42 schreef Xenomaniac het volgende:
En een martelaar van hem maken? Echnie.
20 jaar opbergen graag, daarna zal ook hem 'De Volkert' overkomen.
Hij heeft nu iets gezegd, iets wat zijn broer moet ontlasten.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:47 schreef Xenomaniac het volgende:
Trouwens wel tof dat je de ANP berichten hier snel post SCH.
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:51 schreef SCH het volgende:
Hij heeft nu iets gezegd, iets wat zijn broer moet ontlasten.
1quote:Op woensdag 13 april 2005 10:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Hoeveel mensen zitten er nu eigenlijk vast in deze zaak?
Tering...quote:Op woensdag 13 april 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
1
Heeft ie hem opgegeten dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, er zal nog wel veel over gesproken worden, aangezien hij op mij een zelfbewuste indruk maakt en nog volkomen achter zijn daad zal staan, de gemiddelde nederlander kan zich dat niet voorstellen.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
wat is nou het nut van de B. als men toch de complete achternaam erachter plaatstquote:
Hij wil natuurlijk wel de compassionate conservative zijn die in zijn ogen ware moslims nu eenmaal horen te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:04 schreef Xenomaniac het volgende:
'De eer van zijn familie wordt te grabbel gegooid door het OM'![]()
Daar maakt hij ernstig bezwaar tegen...
What-the-fuck?!!
Ach, die komen toch wel allemaal vrij. Bij allen minder bewijs dan bij Samir.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:58 schreef Monidique het volgende:
Er zit één persoon vast voor de moord, ja, als het goed is, maar er zijn verscheidene mensen opgepakt wegens het beramen van terroristische aanslagen en die mensen hebben wel wat te maken met Mootje.
Dat zal je goed doen.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Ach, die komen toch wel allemaal vrij. Bij allen minder bewijs dan bij Samir.
Veel beter dan dit kon niet. B. wilde zelf doodgeschoten worden bij die actie.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:36 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
leuke soap ditquote:Op woensdag 13 april 2005 11:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Veel beter dan dit kon niet. B. wilde zelf doodgeschoten worden bij die actie.
Dat is niet gebeurd, maar hij loopt nu wel op krukken!![]()
![]()
Ik kijk uit het raam van mijn kantoor direct op de bunker.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Is het te zien op de tv dan?
Mja, dat het OM de eer van zijn familie niet moet bezoedelen en met name zijn smokkelende broertje niet zo moeten plagen.quote:
Ahh okeequote:Op woensdag 13 april 2005 11:15 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ik kijk uit het raam van mijn kantoor direct op de bunker.
Kwestie van professionaliteit. Die moeten ook gewoon de kost verdienen. Verstand op 0 en gewoon je werk doenquote:Dat er trouwens advocaten zijn die zich in dit zielige spelletje mee laten slepen
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
En wat kost de staat dit grapje allemaal....
Zo'n kneus die het leven niet waard is en gewoon een stoer spelletje probeert te spelen tegen de staat.
Dat er trouwens advocaten zijn die zich in dit zielige spelletje mee laten slepen
kijk-mij-stoer-zijn-en-lekker-niets-zeggen-terwijl-de-hele-wereld-weet-dat-ik-het-heb-gedaan.quote:
Idd, net goed eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 11:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Veel beter dan dit kon niet. B. wilde zelf doodgeschoten worden bij die actie.
Dat is niet gebeurd, maar hij loopt nu wel op krukken!![]()
![]()
Pas op he ? Het zwijgrecht is alles wat ons tegen de repressieve politiestaat beschermt.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk-mij-stoer-zijn-en-lekker-niets-zeggen-terwijl-de-hele-wereld-weet-dat-ik-het-heb-gedaan.
dat spelletje ongeveer !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |