het is een linkse tiet die gespiegeld is afgebeeldquote:
nee, kan niet, het moet een beetje blurry zijn. Gebruik je fantasie manquote:Op woensdag 13 april 2005 16:01 schreef Drugshond het volgende:
Harry... kan die foto niet scherper...... ?!
Fantasie ?!... zie ik soms eruit als een moslim, of een trippende (acid) junk ?!?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:02 schreef Harry_Sack het volgende:
nee, kan niet, het moet een beetje blurry zijn. Gebruik je fantasie man
een hangende nog wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:09 schreef Harry_Sack het volgende:
je ziet er uit als een glimmende tiet
Die moet stukken jonger zijn!quote:
Dat klopt, zij is stukken jonger. Metquote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Die moet stukken jonger zijn!
Je mag niet liegen SI.
in rotterdam zou ze best een lekker happie zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat klopt, zij is stukken jonger. Metbedoelde ik slechts dat uit mijn plaatje bleek dat zij ''best lekker'' is, zoals ze in Rotterdam zeggen.
.
Moet het iets met tieten of politi3k te maken hebben?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:05 schreef George-Butters het volgende:
Wat zal ik eens eten vanavond?
Hmm...kamelen teen met roomsaus?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:05 schreef George-Butters het volgende:
Wat zal ik eens eten vanavond?
Kerry Marie, hoe hadden we die nou kunnen vergeten in het DD+ topic...quote:Op woensdag 13 april 2005 17:25 schreef Drugshond het volgende:
Of toch maar een milkshake ?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kerry Marie, hoe hadden we die nou kunnen vergeten in het DD+ topic...
Ze is niet skinny.....maar wel jummie....quote:Op woensdag 13 april 2005 17:27 schreef Harry_Sack het volgende:
Kerry Marie, hoe hadden we die nou kunnen vergeten in het DD+ topic...
Wat heeft ie nou weer verprutst? Hij zat toch samen met Balkenende heilig te wezen in die Paus-misquote:Op woensdag 13 april 2005 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Dom, dommer, Donner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |