quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:27 schreef Chewie het volgende:
[..]je denkt toch niet dat ik nog naar buiten ga sinds de laatste meet
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je weet half niet wat voor teringzooi het hier is
Moet hij eerst wel meer dan 110% van het minimum loon verdienenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Komt Sidekick naar rotjeknor?
Daar wonen toch allemaal enge mensen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Komt Sidekick naar rotjeknor?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Moet hij eerst wel meer dan 110% van het minimum loon verdienen
quote:Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.
Oh, ik dacht dat vanavond je date met SCH was?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:27 schreef sizzler het volgende:
Roerbakmie, roerbakgroenten en veel knoflook. Maar goed dat ik vanavond niemand ga zoenen.
Ook dat is politiekquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:35 schreef du_ke het volgende:
[..], ach je wilt hier ook niet in de keuken kijken momenteel, geen van m'n huisgenoten heeft de afgelopen dagen zin gehad om af te wassen. Voordeel is wel dat die kast met pannen een keertje leeg raakt
.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat vanavond je date met SCH was?![]()
120%quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:37 schreef Chewie het volgende:
Moet hij eerst wel meer dan 110% van het minimum loon verdienen
ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie heeft er al eens geneukt onder je lui?
De slet!quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:51 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben wel s bij een hoer geweest, maar die zei (na betalen) dat ze me nog niet goed genoeg kende. Ze wilde wel m'n haren strelen, nadat ik die had gewassen.
Lullig zeg, volgende keer maar je haren vantevoren wassen danquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:51 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben wel s bij een hoer geweest, maar die zei (na betalen) dat ze me nog niet goed genoeg kende. Ze wilde wel m'n haren strelen, nadat ik die had gewassen.
En dat pik jij? Lekker snel verdiend.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:51 schreef George-Butters het volgende:
Sodom & Gomorraquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is er met de database aan de hand?
door de instellingen aan te passenquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:07 schreef Monidique het volgende:
Apart. Sommige CD's rip je heel snel, andere doen er een hele tijd over. Hoe kan zoiets?
Ik had cha chieuw gehaald bij de Wok to Goquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:13 schreef du_ke het volgende:
Breek ze doormidden dan zijn ze iig dood.
Overigens heb ik vandaag aardappelpartjes met kruiden en kipfilet stroganoff gegeten. Met appelmoes.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dat pik jij? Lekker snel verdiend.![]()
Het lijkt me echt nietsquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:16 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb ooit wel eens een uitnodiging aangenomen om langs een hoerenhuis te gaan. Een meisje wat ik goed kende (via het werk) werkte daar achter de bar (was een ex-hoer). De hele avond gratis bier en nog lekker een blowtje gerookt met een andere dame die voor het glas zat. Maar nee !!, ik kan niet opgewonden geraken van een afwerkplaats waar vooral +50-ers binnen lopen.
Maar het is zeker wel grappig om te zien hoe de verleiding in zijn werk gaat. Iemand komt binnen besteld een drankje en gaat met een hoertje praten. En koopt dan een fles cider (voor de prijs van champagnje), en binnen 15 minuten zitten ze het dak van het huis eraf te neuken.
is dat bij de Dim Sum om de hoek?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik had cha chieuw gehaald bij de Wok to Go
Best lekker zaakje, ook hele lieve bediening![]()
bijdehandjequote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
is dat bij de Dim Sum om de hoek?
Wat is US?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
B&H en US DIRECT van dit forum kicken!
Zit op de Coolsingel in zo'n glazen doos, naast een pasta toko ter hoogte van het abn gebouwquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
is dat bij de Dim Sum om de hoek?
Mijn idee, mocht je je 20e daar niet vieren?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
B&H en US DIRECT van dit forum kicken!
Dat moet nog komen, linkse harige.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mijn idee, mocht je je 20e daar niet vieren?
quote:Ik ben voorstander van een flat tax. dit wil zeggen dat je tot 2500 euro geen belasting betaalt en boven 2500 euro 100%. Dit omdat niemand meer geld nodig heeft dan 2500 euro. Dit heeft het voordeel dat bedrijven de lonen omlaag kunnen doen , omdat er geen belasting hoeft worden afgedragen en dat de excessieve lonen van vadsige directeuren uitgebannen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |