Heb jij de Europese of Amerikaanse versie van wow?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die had je overduidelijk al klaar staan.
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:41 schreef George-Butters het volgende:
Het is nog 800 posts, dan heb ik deze ergenis achter de rug.
Ik stap over op het moment dat ik op de Amerikaanse servers kan spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb jij de Europese of Amerikaanse versie van wow?
Dan wil ik dat je niet meer met Ype omgaat. Dan kan het wat worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
hopeloos verliefd op jou. Kan er niet van slapen of eten.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan wil ik dat je niet meer met Ype omgaat. Dan kan het wat worden.
Overstappen? Koop je dan gewoon weer het spel of kun je op een gegeven moment kiezen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik stap over op het moment dat ik op de Amerikaanse servers kan spelen.
Ype was toch al eerder weg.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar is Ype eigenlijk? Stelt die zich net zo aan als RQ?
Ga jij vlug PB helpen met zijn kruistocht in spijkerbroek.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar is Ype eigenlijk? Stelt die zich net zo aan als RQ?
ja, maar ook met een vage reden. Ik zeg gewoon dat ik bij 25000 stop.quote:
leuk boek was dat, geef toe!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ga jij vlug PB helpen met zijn kruistocht in spijkerbroek.
Hoe kun jij twijfelen aan de capaciteiten van onze blauwe leider?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick, ik mag toch hopen dat je mijn bijdrage niet verwijdert uit de discussie over het bevrijdingsfestival en Smit.
dat wist ik, anders kwam je er niet mee op de proppen.quote:
Omdat blauwe apen alleen onder leiding van blanke opzichters iets presteren. Zie Bluesdude.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe kun jij twijfelen aan de capaciteiten van onze blauwe leider?![]()
Die gast heeft echt begeleiding nodig.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat blauwe apen alleen onder leiding van blanke opzichters iets presteren. Zie Bluesdude..
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
dat wist ik, anders kwam je er niet mee op de proppen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |