Heb jij de Europese of Amerikaanse versie van wow?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die had je overduidelijk al klaar staan.
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:41 schreef George-Butters het volgende:
Het is nog 800 posts, dan heb ik deze ergenis achter de rug.
Ik stap over op het moment dat ik op de Amerikaanse servers kan spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb jij de Europese of Amerikaanse versie van wow?
Dan wil ik dat je niet meer met Ype omgaat. Dan kan het wat worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
hopeloos verliefd op jou. Kan er niet van slapen of eten.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan wil ik dat je niet meer met Ype omgaat. Dan kan het wat worden.
Overstappen? Koop je dan gewoon weer het spel of kun je op een gegeven moment kiezen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik stap over op het moment dat ik op de Amerikaanse servers kan spelen.
Ype was toch al eerder weg.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar is Ype eigenlijk? Stelt die zich net zo aan als RQ?
Ga jij vlug PB helpen met zijn kruistocht in spijkerbroek.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar is Ype eigenlijk? Stelt die zich net zo aan als RQ?
ja, maar ook met een vage reden. Ik zeg gewoon dat ik bij 25000 stop.quote:
leuk boek was dat, geef toe!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ga jij vlug PB helpen met zijn kruistocht in spijkerbroek.
Hoe kun jij twijfelen aan de capaciteiten van onze blauwe leider?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick, ik mag toch hopen dat je mijn bijdrage niet verwijdert uit de discussie over het bevrijdingsfestival en Smit.
dat wist ik, anders kwam je er niet mee op de proppen.quote:
Omdat blauwe apen alleen onder leiding van blanke opzichters iets presteren. Zie Bluesdude.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe kun jij twijfelen aan de capaciteiten van onze blauwe leider?![]()
Die gast heeft echt begeleiding nodig.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat blauwe apen alleen onder leiding van blanke opzichters iets presteren. Zie Bluesdude..
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
dat wist ik, anders kwam je er niet mee op de proppen.![]()
![]()
Leg eens uit Johan...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat blauwe apen alleen onder leiding van blanke opzichters iets presteren. Zie Bluesdude..
Uiteraard niet. Maar tijdens een puinruimactie kijk ik niet in de slowchat, dus veel zin heeft deze opmerking hier ook niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick, ik mag toch hopen dat je mijn bijdrage niet verwijdert uit de discussie over het bevrijdingsfestival en Smit.
Johan de wereldverbeteraarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben trouwens bepaald geen bewonderaar van Smit, maar niemand heeft het recht een ander het zwijgen op te leggen. Kulargumenten van tranende quasi-journalisten als ''racisten mogen niet op bevrijdingsfestivals komen'' slaan nergens op; zou Smit daar soms hebben voorgelezen uit The Turner Diaries?
Okeee.. "het was maar een grapje".quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Blauw-blue. Niet meer dan leukdoenerij.
Ja. Net als 6 mei een bevrijdingsdag noemen, toch?quote:
Oeh, ik had net een oost europese die een hele vuist van dr vriendin warm en vochtig hieldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:02 schreef Drugshond het volgende:
O -o-o.... ik zit hier te kijken naar een preview van een Amerikaanse afro-getto-afrikaanse meid die zichzelf zit te bevredigen met een dildo met een formaat (past dat eigenlijk nog ?!)
Je kunt ook overdrijven met integratie... dat is me nu wel duidelijk.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeh, ik had net een oost europese die een hele vuist van dr vriendin warm en vochtig hield
link?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oeh, ik had net een oost europese die een hele vuist van dr vriendin warm en vochtig hield
hmmmm, dan moet ik eerst me server weer op orde krijgen. Daar na mag je de ftp link krijgenquote:
sgoed, mail maar ajbquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
hmmmm, dan moet ik eerst me server weer op orde krijgen. Daar na mag je de ftp link krijgen
Ook weer 'grapje'. Dan mag je van alles zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee...
het was....
haatzaaierij...
(Met die puntjes lijk je net Celine,.)
Tis meer ALSScan of SapphicErotica,quote:
Blijf je nou zo verschrikkelijk vermoeiend? Ik beken, mijn naam is Smit.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ook weer 'grapje'. Dan mag je van alles zeggen.
Wat was de grap nu met die blanke opzichter ?
Hij is alleen vrolijk als mensen met succes verbannen zijn. Zie de direkte periode na de ban op lucida en sjun.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Blijf je nou zo verschrikkelijk vermoeiend? Ik beken, mijn naam is Smit.
Toch niet Gretha he??????quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Blijf je nou zo verschrikkelijk vermoeiend? Ik beken, mijn naam is Smit.
Geef eens link naar die schandalige quotes, als die er zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij is alleen vrolijk als mensen met succes verbannen zijn. Zie de direkte periode na de ban op lucida en sjun.
Het is alleen bekend gemaakt dat dit *ooit* zal gebeuren. Ik heb daarom geen verdere info over de koppeling tussen de europeese en amerkaanse servers.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Overstappen? Koop je dan gewoon weer het spel of kun je op een gegeven moment kiezen?
En wanneer zal dat zijn?
Dus Sidekick is de blanke opzichter met racistische trekjes?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, ik zal mijn gedachtenproces maar eens uit de doeken doen;
Sidekick is ''blauw leider.'' Dit deed mij denken aan vooroorlogse kolonialen, die van ''blauwe apen'' spraken die zelf niet kunnen werken. (Eigenlijk deed het me denken aan de majoor uit Fawly Towers; ''No no no, I said, the West-Indians are niggers. These people are wogs!'') Blauw=blue, dus vandaar die clausule.
Ben ik geslaagd?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus Sidekick is de blanke opzichter met racistische trekjes?
Wat is de grap daarvan?
Ik verwijs je naar de slowchat vlak na de periode dat sjun en lucida geband waren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Geef eens link naar die schandalige quotes, als die er zijn.
Of stop eens voor de verandering met leugens en verketterij.
Geef die link dan en de juiste posting.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar de slowchat vlak na de periode dat sjun en lucida geband waren.
dat zoek je maar lekker zelf op, ik vind je al hypocriet genoeg om je nog verder van dienst te willen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Geef die link dan en de juiste posting.
Ik herinner me niks van dat ik vrolijk was met die ban.
Lekkere knuffel-allochtoon van me! Kom hier dan geef ik je een dikke pakkerdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:39 schreef kLowJow het volgende:
De sfeer zit er goed in.
Ik meen dit wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Dit meen je toch niet, he? Het zal toch niet gebeuren dat Underworld iemand een grap uit moet leggen?
Ik ga het je nog een keer uitleggen; ik zet Sidekick niet ''neer'' als een racistische blanke opzichter, maar juist als iemand die geen leiding kan geven omdat hij niet blank is. Dit omdat de term ''blauwe leider'' voor sommige ijzervreters een contradictio in terminis was. Jij bent verder niet belangrijk in die opmerking, daarom sta je ook in de appendix. Mag ik nu naar het bevrijdingsfestival kijken?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik meen dit wel.
Wat is de grap om Sidekick zo neer te zetten?
Ik zie het echt niet.
En vind je dat ik klakkeloos de standpunten van Sidekick volgt ?
Dat ik verloren ben zonder zijn leiderschap ?
Laat mij aan je boezem komen. Sluit mij in je armen. Hou mijn handen vast, opdat ik mij niet alleen voel en stuur mij engelen om mij te ondersteunen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lekkere knuffel-allochtoon van me! Kom hier dan geef ik je een dikke pakkerd![]()
![]()
![]()
Dus bij ijshockeywedstijden hoor je ''Razzia!Razzia!Razzia!''.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is trouwens best eng om bij een ijshockeywedstrijd ineens ''Razzia!Razzia!Razzia!'' te horen, ik dacht dat er een ''oe'' in Rusland zat.
En terecht niet!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik meen dit wel.
Wat is de grap om Sidekick zo neer te zetten?
Ik zie het echt niet.
Dat jij nog grappiger bent...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dus bij ijshockeywedstijden hoor je ''Razzia!Razzia!Razzia!''.
Wat is de grap daarvan?
Jij mag zoveel ergens anders kijken als je wilt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga het je nog een keer uitleggen; ik zet Sidekick niet ''neer'' als een racistische blanke opzichter, maar juist als iemand die geen leiding kan geven omdat hij niet blank is. Dit omdat de term ''blauwe leider'' voor sommige ijzervreters een contradictio in terminis was. Jij bent verder niet belangrijk in die opmerking, daarom sta je ook in de appendix. Mag ik nu naar het bevrijdingsfestival kijken?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij mag zoveel ergens anders kijken als je wilt.
Maar nu is het nog ingewikkelder.
Jij zet Sidekick neer als nietblanke, dus hij kan geen leiding geven.
Je hekelt hiermee een fout waardeoordeel.
Maar ik ben die andere hoofdpersoon in de "grap".
Waarom zet jij mij neer als iemand die niks kan zonder blanke leider?
Ik zie overal fascisten. Wil je die kutfascist uit je fascistische usericon halen? Ik zou bijna denken dat jij een fascist bent.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:57 schreef Bluesdude_de_kutneger het volgende:
[..]
En terecht niet!
Humor is immers fascisme!
Soms denk ik dat mensen niet triester kunnen zijn, maar dan verbaast Bluesdude ons weer eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij mag zoveel ergens anders kijken als je wilt.
Maar nu is het nog ingewikkelder.
Jij zet Sidekick neer als nietblanke, dus hij kan geen leiding geven.
Je hekelt hiermee een fout waardeoordeel.
Maar ik ben die andere hoofdpersoon in de "grap".
Waarom zet jij mij neer als iemand die niks kan zonder blanke leider?
Ik snap je wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
dat zoek je maar lekker zelf op, ik vind je al hypocriet genoeg om je nog verder van dienst te willen zijn.
Oooooohw Klowjow! Wat heb ik je toch gemist!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Laat mij aan je boezem komen. Sluit mij in je armen. Hou mijn handen vast, opdat ik mij niet alleen voel en stuur mij engelen om mij te ondersteunen.
Yip, ik haak af.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:10 schreef chairman.fx het volgende:
Bluesdude: Johan wil gewoon kleur bekennen.
nee, jij snapt mij niet, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Je hebt weer onzin beweerd, die je niet kunt onderbouwen, zoals zo vaak.
En nu red je je door het op een flamewar aan te sturen.
Dit is die Sjundiscussie weer van laatst, he?
Jij beweert dat mijn visie op Sjun hem groot onrecht aandoet.
Ik vraag je uit te leggen wat vlgs jou die visie is en waar het onrecht hem inzit en svp met quotes.
En dan sta je opnieuw met een mond vol tanden
Maak het jezelf nu makkelijker in het leven en ga niet kankeren en je vijanden verketteren.
Zul je zien hoe je dan opknapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |