Ruil je gebit in voor geld.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:24 schreef Sidekick het volgende:
Ik regel een goede tandarts voor hem.
tip: neem andere drugsquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:38 schreef Drugshond het volgende:
Installatie van een Linux Apache webserver met Lamppix (PHP/MySQL/PHPmyAdmin) is kolere.......
Ik heb een oude MMX 233 MHZvan zolder af gehaald... 1 disk crashed (funny geluid)...disk 2 doet het prima... maar de Linux installatie blijft ruk !!!!!.
Overal out of memory bounds.... and bashing conflicts...
DOS/Linux ... FDisk/Format.... Linux snapt gewoon niet wat wat geheugen toewijzing en HD/partitionering is.
Waar zijn die klote linux liefhebbers nu......... nou nou......![]()
Ergens wel lachen.. met linux krijg je wel funny vibes van "the good old days" characther based displays...... Maar andersom blijft Windows rock-and-billy.... (name it ... it's somewhere)... Linux is een ander hoofdstuk RTFA/RTFM...FOOL.RTFA = Read the fucking artikel. RTFM = Read the fucking message/..
Soms denk ik dat er een Turk in mijn (oude) PC zit... die ik in een spoedcursus Nederlands wil leren..
En iets gaat er niet goed.
Drugs maakt mensen creatief......... Het oude kantoor van Apple was berucht om zijn wietlicht...quote:
Ik ben net een biertje aan het drinken na het neuken, mag dat ook gewoon of moet ik perse Linux dingen doen om geaccepteerd te worden op internet?quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:38 schreef Drugshond het volgende:
Installatie van een Linux Apache webserver met Lamppix (PHP/MySQL/PHPmyAdmin) is kolere.......
Ik heb een oude MMX 233 MHZvan zolder af gehaald... 1 disk crashed (funny geluid)...disk 2 doet het prima... maar de Linux installatie blijft ruk !!!!!.
DOS/Linux ... FDisk/Format.... Linux snapt gewoon niet wat wat geheugen toewijzing en HD/partitionering is.
Ergens wel lachen.. met linux krijg je wel funny vibes van "the good old days" characther based displays...... Maar andersom blijft Windows rock-and-billy.... (name it ... it's somewhere)... Linux is een ander hoofdstuk RTFA/RTFM...FOOL.RTFA = Read the fucking artikel. RTFM = Read the fucking message/..
Soms denk ik dat er een Turk in mijn (oude) PC zit... die ik in een spoedcursus Nederlands wil leren..
En daarom werkt Apple in de regel altijd 100% beter dan je verwachtquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Drugs maakt mensen creatief......... Het oude kantoor van Apple was berucht om zijn wietlicht...
stoer, Kaalheiquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik ben net een biertje aan het drinken na het neuken, mag dat ook gewoon of moet ik perse Linux dingen doen om geaccepteerd te worden op internet?![]()
Bij acceptatie op het internet... moet je wel foto's plakken van vrouwelijk schoon...quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:45 schreef Kaalhei het volgende:
Ik ben net een biertje aan het drinken na het neuken, mag dat ook gewoon of moet ik perse Linux dingen doen om geaccepteerd te worden op internet?![]()
Ik heb het huis-varken van mijn Moslim-buren even geleend.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
stoer, Kaalhei![]()
Wat heb je geneukt, en zeg nou niet meteen 'vrouw' he..
ik beroep me op Drugshonds vraag om gratis publicatiequote:Op donderdag 6 januari 2005 00:51 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb het huis-varken van mijn Moslim-buren even geleend.
Ik heb een screenshot van de foutmeldingen nodig en de output van het commando "free".quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:38 schreef Drugshond het volgende:
Je komt wat zuurder dan normaal over Harry, is het omdat er een vijand vh westen vermoedelijk is opgepakt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
stoer, Kaalhei![]()
Wat heb je geneukt, en zeg nou niet meteen 'vrouw' he..
heu? Ik heb al getracht een unixprobleempje op te lossen vandaag hoor..quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je komt wat zuurder dan normaal over Harry, is het omdat er een vijand vh westen vermoedelijk is opgepakt.
o die, .. interesseert me nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die zetbaas van Osama in Irak.
Een screenshot van een character based scherm.....hmmzzzz.........(Carbon papier ?!)quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Aardige distro.... maar niet combined tot een volledige webser......quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik zou overigens voor gentoo zijn gegaan..
het kan aan mij liggen, maar wat moet je in vredesnaam met een webserver?quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aardige distro.... maar niet combined tot een volledige webser......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |