Sinds het succes van de killerbee.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:14 schreef Ype het volgende:
Daym, wij hebben een nest superagressieve hommels in de tuin.
Sinds wanneer gebruikt de VS hommels?
Sinds nooit, daarom is de VS ook niet agressief.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:14 schreef Ype het volgende:
Sinds wanneer gebruikt de VS hommels?
Eerste keer in mijn leven dat ik door een hommel ben gestoken.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sinds het succes van de killerbee.
Vertel, hoe was het?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:20 schreef Ype het volgende:
[..]
Eerste keer in mijn leven dat ik door een hommel ben gestoken.
Alsof er een brandende naald in je wordt gestoken en heet blijft.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vertel, hoe was het?
Nee, het is weer een teken aan de wand.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:33 schreef Ype het volgende:
Wat doe ik op deze planeet?
Kunnen jullie deze topic lezen?
Ik kan er wel in reageren, maar ik kan niets lezen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, het is weer een teken aan de wand.
Het Christendom is een zegen geweest voor het huidige Europa.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:14 schreef Monidique het volgende:
Het Christendom is een zegen geweest voor het huidige Europa.
Ik heb je stukje gelezen.. een prima voorbeeldquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:42 schreef sizzler het volgende:
Leuk plaatje.
Vandaag viel me trouwens op dat de berichtgeving over Lubbers in twee kranten verschillend werd uitgelegd.
Zeker net zo'n verrijking als de islam?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:14 schreef Monidique het volgende:
Het Christendom is een zegen geweest voor het huidige Europa.
quote:119 tt-canvas 119 za 29 mei 19:43:07
binnenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
VERBOD HONDEN-, KATTEN-, ZEEHONDENBONT
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Vanaf begin volgende maand is de invoer
in ons land van honden-, katten- en
zeehondenbont en van afgeleide produc-
ten verboden. Dat heeft minister van
economie Fientje Moerman (VLD) beslist.
Vanaf het najaar mag ook de handel in
die producten niet meer. De Raad van
State moet nog wel advies uitbrengen.
Belgi๋ is het eerste land ter wereld
dat zeehondenbont verbiedt. Luxemburg
en Nederland zouden wel van plan zijn
ons voorbeeld te volgen.
Aziatische landen kweken en doden
jaarlijks twee miljoen honden en katten
voor hun pels. Die leven en sterven in
verschrikkelijke omstandigheden.
TS is autistischquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:33 schreef Ype het volgende:
Wat doe ik op deze planeet?
Kunnen jullie deze topic lezen?
Ik bedoel de term. Deze is volgens mij afkomstig uit het geloof. Ik het het met je eens dat homo's dezelfde rechten moeten krijgen als gelovigen, maar het toekennen van de term 'huwlijk' moet aan de kerk overgelaten worden, toch?quote:Dora:
Lekker belangrijk. En nee, het huwelijk is niet iets religieus. Het gaat hier om het burgerlijk huwelijk en de daarbijbehorende financiele voordelen (in Amerika krijgen getrouwden een stuk of 1500 rechten en voordelen).
En als we het overheidsbeleid moeten afstellen op de mening van gelovigen zitten we al helemaal fout. In de jaren 60 waren de Amerikaanse gristenen ook tegen gelijke huwelijksrechten voor blanken en negers.
Ik krijg alleen dit als ik op die topic klik:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
TS is autistisch
De Islam is zeker ook een verrijking geweest voor die wereld.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zeker net zo'n verrijking als de islam?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zeker net zo'n verrijking als de islam?
Omdat een term is 'uitgevonden' door een bepaalde religie, heeft die religie het absolute recht op dat woord? Kom op zeg, je ziet zelf toch ook wel dat dit nonsens is? Het huwelijk is overgenomen door de overheid en nu bepaalt de overheid dus wat de voorwaarden daarvan zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:16 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik bedoel de term. Deze is volgens mij afkomstig uit het geloof. Ik het het met je eens dat homo's dezelfde rechten moeten krijgen als gelovigen, maar het toekennen van de term 'huwlijk' moet aan de kerk overgelaten worden, toch?
Psychiaters zijn zelf nog grotere psycho's dan hun patienten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |