quote:Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, zelfs Dora.
Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
Op MSN is er tevens gelegenheid tot samenzweren tegen SCH.
Auto
30.000 euro
+ Meki BTW 50 % 15.000
+ Meki Plus BTW 5000 euro
samen 50.000 euro
voor Opel Kaddett
Een gesprek met Meki:
Onbetaalbaar
Ja, Turkse mannen zijn H-O-T-T-T-T-T-Tquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet overmoedig worden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, Turkse mannen zijn H-O-T-T-T-T-T-T
Die extra T's staan voor overgewicht of overbeharing ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, Turkse mannen zijn H-O-T-T-T-T-T-T
quote:Antillen: Curaçao moet onder curatele
DEN HAAG, WILLEMSTAD - De nieuwe Antilliaanse regering beschouwt Curaçao als onbestuurbaar. Nederland moet het eiland onder curatele stellen. Op Curaçao lopen besprekingen over de formatie van een nieuw bestuurscollege al twee maanden op niets uit
Ha, Blowjob! Waar was je al die tijd ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De blowjob liep ietwat uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ha, Blowjob! Waar was je al die tijd ?
Als eerbetoon heb ik jouw openingstekst erbij gezet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Aah, gij was eerder.
Maar mijn introductie was beter.
Johan en ik zijn gewoon tof.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
wat een liefde hier
Wees maar niet bang hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet overmoedig worden.
Okay, ik schrok er wel van.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor
is waarquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:35 schreef Johan_de_With het volgende:
wie heeft Antisemisme uitegevonden
Israel
.
Waar vind je dit soort onthullingen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:35 schreef Johan_de_With het volgende:
wie heeft Antisemisme uitegevonden
Israel
.
Al zo'n duizend jaar voor de stichting van de staat Israel bestond het antisemitisme, beste vriend.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:38 schreef Meki het volgende:
[..]
is waar
Meki weet het beter.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar vind je dit soort onthullingen?![]()
Inderdaad, in 1948 was er *ploep* antisemitisme, en daarvoor is er nooit iets als jodenhaat geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:38 schreef Meki het volgende:
[..]
is waar
Meki boek 30 euroquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Meki weet het beter.
De boek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |