Komt door mijn sublieme aanvulling.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:47 schreef Monidique het volgende:
http://www.google.com/search?q=rechts%20voor%20beginners
Het gaat hier om de radicalen, dat zijn de mensen die zich door geen enkele wet laten tegenhouden. Anders heten ze niet radicaal he.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:38 schreef kLowJow het volgende:
Nou ja, ik vind conservatieve mensen nogal irritant. Het percentage conservatieven, en de invloed van conservatieve stromingen in de wereld is zo sterk dat dit de vooruitgang op een veelheid aan terreinen ernstig belemmert.
Maar terug naar het onderwerp. Natuurlijk moeten mensen die geweld gebruiken om watvoor doel of ideaal dan ook te verwezenlijken aangepakt worden, wat ook gebeurt lijkt me, maar het strafbaar stellen of anders behandelen van mensen omwille van hun denkbeelden, dus zonder dat hun gedragingen hier volgens de wet aanleiding toe geven, lijkt me niet de bedoeling.
Bah, eng, zo denk ik dan.
Dat je je niet door de wet tegen zou laten houden wanneer deze je zou belemmeren je aan de verplichtingen te houden die voortvloeien uit je radicale zienswijze wil natuurlijk niet zeggen dat je bij de praktisering hiervan de wet overtreedt of per definitie zou moeten overtreden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het gaat hier om de radicalen, dat zijn de mensen die zich door geen enkele wet laten tegenhouden. Anders heten ze niet radicaal he.![]()
Ik snap ook waarom de ambtenarij nooit aan beveiliging van een land kan voldoen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat je je niet door de wet tegen zou laten houden wanneer deze je zou belemmeren je aan de verplichtingen te houden die voortvloeien uit je radicale zienswijze wil natuurlijk niet zeggen dat je bij de praktisering hiervan de wet overtreedt of per definitie zou moeten overtreden.
Leg eens uit danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik snap ook waarom de ambtenarij nooit aan beveiliging van een land kan voldoen.
Er is vast wel een enquette van Maurice de Hond die je in kan vullen om vast te stellen of, en zo ja hoe radicaal je bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:01 schreef Monidique het volgende:
Ja, waarom heten ze radicaal? Wat is radicaal? Hoe stelt men dat eigenlijk vast?
Omdat er nooit concreet aktie wordt ondernomen, alleen maar een hoop blablabla en politiek "cover your ass" geneuzel. Alleen al om het woord radicaal weer gana zeuren, het leidt af van de broodnodige aktie die ondernomen moet worden. Gasten die voorbereidingen treffen moeten gewoon het land uitgeflikkerd worden en het liefst boven zee uitgestort worden.quote:
die download loopt voor geen meter. Ik zit naar Auswitz te kijken, een 6 delige documentair van de bbc die nu door Belgie wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:23 schreef George-Butters het volgende:
Wie heeft hier de bbc documentaire "The power of Nightmares" gezien?
Een aanrader voor iedereen.
Via emule had ik m zo binnen. Da was geen probleemquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
die download loopt voor geen meter. Ik zit naar Auswitz te kijken, een 6 delige documentair van de bbc die nu door Belgie wordt uitgezonden
dan zal de router 'm wel tegenhouden ofzo. Hij gaat baggertraag als het wil starten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Via emule had ik m zo binnen. Da was geen probleem
Je moet wel een aatal poorten openzetten ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dan zal de router 'm wel tegenhouden ofzo. Hij gaat baggertraag als het wil starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |