abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30724306
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, vooral ghij.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30724336
NS biedt excuses aan voor Jodentransport

Sindsdien is er niet veel veranderd aan de omstandigheden van het reizen in de trein.
pi_30724396
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef pberends het volgende:
NS biedt excuses aan voor Jodentransport

Sindsdien is er niet veel veranderd aan de omstandigheden van het reizen in de trein.
ik vind het zeer opmerkelijk. Toen de oorlog 50 jaar geleden was afgelopen (10 jaar geleden dus), had je een verzoeningsperiode. Wat heeft de ns van nu te maken met het transport van toen? Ik ga mij toch ook niet verontschuldigen voor wat mijn opa heeft gedaan in zijn belang

Ik begrijp het niet. Wie heeft er om een pardon gevraagd?
pi_30724423
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:30 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ik vind het zeer opmerkelijk. Toen de oorlog 50 jaar geleden was afgelopen (10 jaar geleden dus), had je een verzoeningsperiode. Wat heeft de ns van nu te maken met het transport van toen? Ik ga mij toch ook niet verontschuldigen voor wat mijn opa heeft gedaan in zijn belang

Ik begrijp het niet. Wie heeft er om een pardon gevraagd?
Zijn er niet een hoop joden gered door de vertragingen van de NS?
pi_30724440
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Zijn er niet een hoop joden gered door de vertragingen van de NS?
Dat weet ik niet, vraag het eens aan een van je opa's, misschien heeft die nog een oud spoorboekje.
  maandag 19 september 2005 @ 13:37:55 #6
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30724666
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:37 schreef Drugshond het volgende:
Toen hadden ze wel genoeg conducteurs op de trein.
Toen liet je het wel achterwege om eens flink te gaan rellen in de trein.
Toen was koffie in de trein ook al afgeschaft, net zoals nu de laatste jaren.
  maandag 19 september 2005 @ 13:41:44 #8
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30724708
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:40 schreef pberends het volgende:
Toen was koffie in de trein ook al afgeschaft, net zoals nu de laatste jaren.

Maar ze verkochten toen wel jode-koeken.
pi_30724711
Aldus.
pi_30724787
quote:
Tafkahs :

[..]

bij wie zou jij schuilen?
Wanneer ga je schuilen? De meesten lieten zich afvoeren, mogelijk zou ik ook wel dom genoeg zijn.

Als de nood aan de man zou zijn vertrouw ik nog het meest op mijn werkschuw langharig tuig vriendjes. Die hebben het meest ervaring in buiten de orde leven. Maar een rabiaat rechtse rakker met landgoed zou ik ook niet afwijzen. Heb ik ook nog wat te bekvechten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30724847
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Wanneer ga je schuilen? De meesten lieten zich afvoeren, mogelijk zou ik ook wel dom genoeg zijn.

Als de nood aan de man zou zijn vertrouw ik nog het meest op mijn werkschuw langharig tuig vriendjes. Die hebben het meest ervaring in buiten de orde leven. Maar een rabiaat rechtse rakker met landgoed zou ik ook niet afwijzen. Heb ik ook nog wat te bekvechten
gek genoeg heeft mijn geschiedenisleraar vroeger op de havo een wijze les gegeven, hij zei dat het per definitie het slimst was om naar het platteland te gaan, in de stad heb je teveel ogen
pi_30725133
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:46 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

gek genoeg heeft mijn geschiedenisleraar vroeger op de havo een wijze les gegeven, hij zei dat het per definitie het slimst was om naar het platteland te gaan, in de stad heb je teveel ogen
He, ik heb allang mijn eigen schuilplaats veiliggesteld. Buiten de stad, verdekt opgesteld, illegaal bewoonbaar (gas, licht, water via derden). Met eigen voedselvoorziening. No kidding.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30725150
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:55 schreef sigme het volgende:

[..]

He, ik heb allang mijn eigen schuilplaats veiliggesteld. Buiten de stad, verdekt opgesteld, illegaal bewoonbaar (gas, licht, water via derden). Met eigen voedselvoorziening. No kidding.
o ja, waar dan?
pi_30725376
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:56 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

o ja, waar dan?
Duh, da's geheim dus. Behalve dat het natuurlijk geregistreerd is bij de notaris, het kadaster, het waterschap, de ruilverkavelingsinning, de gemeente en het ministerie van landbouw. Dus als de ambtenaren zich de volgende keer iets meer gelegen laten liggen aan hun geweten en wat minder aan hun plicht zit ik veilig
pi_30726384
morgen is het alweer prinsjesdag. De vorige meet was een dag na prinsjesdag.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30726485
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Duh, da's geheim dus. Behalve dat het natuurlijk geregistreerd is bij de notaris, het kadaster, het waterschap, de ruilverkavelingsinning, de gemeente en het ministerie van landbouw. Dus als de ambtenaren zich de volgende keer iets meer gelegen laten liggen aan hun geweten en wat minder aan hun plicht zit ik veilig
Helaas dat gaat dus niet lukken .

Maar een huisje op het Groninger platteland?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30726513
Ik ga wel naar Groningen, denk ik, hoor.
pi_30726698
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helaas dat gaat dus niet lukken .

Maar een huisje op het Groninger platteland?
Nee, huisje in Stad.
Geheim verblijf in Drenthe

Volgende week moet ik flink aan de slag met ze zelfvoorzienendheid, lammetjes naar de slager en een paar dagen later ophalen, in kleine stukjes inpakken, invriezen. Nog best een hoop werk hoor, autonoompje spelen. Komt ook een boel papierwerk bij kijken trouwens. Vervloekte registratieplicht
pi_30726765
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, huisje in Stad.
Geheim verblijf in Drenthe

Volgende week moet ik flink aan de slag met ze zelfvoorzienendheid, lammetjes naar de slager en een paar dagen later ophalen, in kleine stukjes inpakken, invriezen. Nog best een hoop werk hoor, autonoompje spelen. Komt ook een boel papierwerk bij kijken trouwens. Vervloekte registratieplicht
Drenthe is dan ook beter dan Groningen. Heeft toch wel wat 'romatisch'lijkt me tussen ale ontberingen door zelfvoorziening.
En Lam .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30727225
Ik ga komen op de POL meet
pi_30727259
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga komen op de POL meet
Verkeerde topic.
pi_30727289
Verplaats mijn reactie anders
pi_30727430
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Drenthe is dan ook beter dan Groningen. Heeft toch wel wat 'romatisch'lijkt me tussen ale ontberingen door zelfvoorziening.
En Lam .
Ben benieuwd of ik 10 lammetjes ook op krijg, met hulp van familie & vrienden natuurlijk. Afgelopen jaar hebben we er 5 soldaat gemaakt.

En in de nazomerzon op een bankje onder de oude eiken, zeer romantisch inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')