abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30726636
Welke slechte films moet je echt gezien hebben naar jouw mening? Ik vond de beruchte Battlefield Earth best vermakelijk en grappig namelijk.

http://www.imdb.com/title/tt0072666/

Is die leuk?
  maandag 19 september 2005 @ 15:09:36 #2
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30727079
Ik heb me enorm vermaakt met "The Cat in The Hat", maar of ik 'm aan zou raden aan anderen...
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 15:14:48 #3
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_30727224
Plan 9 from Outer Space natuurlijk. Maar pas nadat je Tim Burton's Ed Wood hebt gezien.
Sheridana +1
pi_30734748
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef pberends het volgende:
Welke slechte films moet je echt gezien hebben naar jouw mening?
Een topic waar iedereen z'n guilty pleasures kan posten...

die hadden we nog niet

pi_30735646
Alle films van Uwe Boll!
pi_30737560
Jesus Christ: Vampire Hunter
pi_30737737
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:46 schreef PDOA het volgende:
Alle films van Uwe Boll!
dat zijn toch de allerslechtste films die je vooral niet geziien moet hebben ?
Naast Conny & Carla en Coyote Ugly, uiteraard
  maandag 19 september 2005 @ 20:51:32 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30737855
Gaston en Leo in Hong Kong.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30739629
Showgirls! De beste slechtste film ever!
pi_30741326
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef PDOA het volgende:
Showgirls! De beste slechtste film ever!
hmm kijk eerst Conny & Carla en vertel me dan nog een keer wat je de slechte film ever vond ;-)
pi_30742114
Turkse verfilming van The exorcist, Star wars en nog meer van die zooi
Té erg
pi_30823371

Deze moet je zien! Het is een horrorfilm, maar je moet er non-stop om lachen tot je ervan in je broek piest! Het plot is vreselijk dom, de acteurs acteren slecht, maar er zit heel veel humor in, hoewel dat waarschijnlijk in eerste instantie niet als humor was bedoeld.

Waar het verhaal over gaat kan ik me vaag herinneren, maar het gaat om een groepje jongeren. Eén daarvan is nogal een nerd, en hij is geloof ik het slaafje van die groep want de rest beloven hem te koppelen aan een lekker wijf als hij al hun klusjes uitvoert. Dat ziet hij wel zitten; eindelijk zou hij gaan neuken!
Op een nacht dringen ze een verlaten klooster binnen. Het klooster was vroeger echter opgericht om de duivel te dienen. De geesten van de nonnen zijn op zoek naar een maagd want dat zou de nieuwe antichrist worden. Het grootste deel van het groepje wordt door de nonnen veranderd in demonen of zombies en uiteindelijk wordt ook die nerd gepakt, samen met een andere maagd. Die andere maagd is homo en stelt voor om het samen te gaan doen. Dat ziet die nerd niet zitten en begint om zijn mammie te roepen. Dit is hilarisch, ik heb me hier kapot om gelachen!
Het zusje van de nerd wist te ontsnappen en vlucht naar een verlaten huis. Volgens de verhalen woont daar een vrouw die als kind in dat klooster zat en toen al die nonnen had vermoord en daarvoor in een gesticht kwam of zoiets. Dat blijkt dus te kloppen. De vrouw toont zich aan het meisje en hoorde aan wat er met de jongeren was gebeurd. "My little brother will going to be the new antichrist. Mom's gonna be pissed!" De vrouw is wel in voor wat "asskicking", en met haar motor en haar mittrailleur gaat ze de nonnen een lesje leren om te voorkomen dat er een antichrist opstaat.

pi_30823794
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]

Deze moet je zien! Het is een horrorfilm, maar je moet er non-stop om lachen tot je ervan in je broek piest! Het plot is vreselijk dom, de acteurs acteren slecht, maar er zit heel veel humor in, hoewel dat waarschijnlijk in eerste instantie niet als humor was bedoeld.

Waar het verhaal over gaat kan ik me vaag herinneren, maar het gaat om een groepje jongeren. Eén daarvan is nogal een nerd, en hij is geloof ik het slaafje van die groep want de rest beloven hem te koppelen aan een lekker wijf als hij al hun klusjes uitvoert. Dat ziet hij wel zitten; eindelijk zou hij gaan neuken!
Op een nacht dringen ze een verlaten klooster binnen. Het klooster was vroeger echter opgericht om de duivel te dienen. De geesten van de nonnen zijn op zoek naar een maagd want dat zou de nieuwe antichrist worden. Het grootste deel van het groepje wordt door de nonnen veranderd in demonen of zombies en uiteindelijk wordt ook die nerd gepakt, samen met een andere maagd. Die andere maagd is homo en stelt voor om het samen te gaan doen. Dat ziet die nerd niet zitten en begint om zijn mammie te roepen. Dit is hilarisch, ik heb me hier kapot om gelachen!
Het zusje van de nerd wist te ontsnappen en vlucht naar een verlaten huis. Volgens de verhalen woont daar een vrouw die als kind in dat klooster zat en toen al die nonnen had vermoord en daarvoor in een gesticht kwam of zoiets. Dat blijkt dus te kloppen. De vrouw toont zich aan het meisje en hoorde aan wat er met de jongeren was gebeurd. "My little brother will going to be the new antichrist. Mom's gonna be pissed!" De vrouw is wel in voor wat "asskicking", en met haar motor en haar mittrailleur gaat ze de nonnen een lesje leren om te voorkomen dat er een antichrist opstaat.

[afbeelding]

[afbeelding]
En Coolio die meespeeld .
pi_30841024
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef pberends het volgende:

[..]

En Coolio die meespeeld .
O ja, dat was daar een politie-agent.

En wat vond je van de special fx? Er is nogal wat fluoriserende verf aan te pas gekomen.
pi_30841216
De zwanenprinses, zo fout..
Het schijnt dat fitness en in het bijzonder het fenomeen joggen populair is gemaakt door de Amerikaan Jim Fixx. Hij overleed in 1984 aan een hartaanval. Tijdens het joggen.
  donderdag 22 september 2005 @ 23:42:24 #16
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_30843208
Zoolander

Oh, natuurlijk ook Bring It On!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 23 september 2005 @ 01:16:58 #17
3767 Herald
Come get some
pi_30846266
quote:
[afbeelding]

de plaatjes doen me een beetje denken aan Night of the Demons 2, is ie net zo leuk als die film?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30846311
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die 'filmposter' dan.
pi_30846342
'The Wash' met Dr.Dre en Snoop Dogg. En een heel tof rolletje voor Eminem aan de telefoon.

Wat een kutfilm.
pi_30867787
Decoys (2004), waarschijnlijk de slechtse film die ik ooit heb gezien.
Maar eigenlijk ook een slechte film die je niet hoeft te zien.

http://www.imdb.com/title/tt0357585/
voor de liefhebber....
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:12:40 #21
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30867888
Zoolander, Starship troopers en Happy Gilmore
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:18:41 #22
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30868050
Ik hoorde vandaag een suggestie: "Open water" ,echt slecht.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_30868292
Braindead, die film is zo slecht dat hij er een klassieker door geworden is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30870992
Ahem, die film is alles behalve slecht

pi_30871532
Ed wood zijn films.
House of the dead + making off (staat op de dvd)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')