Je kent nu wel het gezicht achter de user. Maakt het wellicht wat persoonlijker maar of je dan anders naar iemand kijkt, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef sigme het volgende:
Dank, jij ook, later. En de rest ook natuurlijk![]()
Ik geloof dat ik 10 minuten uitstel heb, ik lurk nog even mee![]()
PS MrX, vind jij het nu *anders*, nu je users ontmoet hebt? En de andere meeters, wat vinden jullie?
Eh, ja, maar, Floripas herhaalde de schrijffout van iemand anders. Vandaar ook de aanhalingstekens eromheen. Dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb het al geedit. Ik had namelijk gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, ja, maar, Floripas herhaalde de schrijffout van iemand anders. Vandaar ook de aanhalingstekens eromheen. Dus.
Ze waren heerlijk voorspelbaar en gingen over moslims of fortuyn of beiden. En je wist precies hoe je wie op stang kon jagen en vervolgens weer een uur vermaak had. Nu is alles zo makjes geworden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
De discussies waren anders minder wisselvallig.
Ja, ik denk ook zoiets. Beetje persoonlijker, maar niet dermate dat het de verhoudingen echt raakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je kent nu wel het gezicht achter de user. Maakt het wellicht wat persoonlijker maar of je dan anders naar iemand kijkt, ik denk het niet.
Hoe kan ik een dom wijf als jij nou op stang jagen,de enige belediging die jij snapt is een ferme tik op die hangkont van he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ze waren heerlijk voorspelbaar en gingen over moslims of fortuyn of beiden. En je wist precies hoe je wie op stang kon jagen en vervolgens weer een uur vermaak had. Nu is alles zo makjes geworden.
Do I look like I care?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://wiki.retecool.com/index.php/Heaumeau schrijf je niet zeau.
Wat is IRC eigenlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Weinig.
Maar ik heb het niet op mijn pc staan![]()
Daarvoor heb je mss meerdere meetings nodig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef sigme het volgende:
Ja, ik denk ook zoiets. Beetje persoonlijker, maar niet dermate dat het de verhoudingen echt raakt.
Spank me honey!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kan ik een dom wijf als jij nou op stang jagen,de enige belediging die jij snapt is een ferme tik op die hangkont van he.
Waarom? Ik zeg liever zinnige dingen, ik hoor de domme dingen van jou al aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Do I look like I care?
En misschien moet je je als n00b eerst even inlezen op FOK! voordat je weer van die domme dingen gaat zeggen.
Even als Latijns spellen, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
"Een beetje dom", zullen we maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |