Dan moet je een X-Ray laten maken.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb Jeukaanmnaat
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oei Meki, je hebt zonder toestemming van je concurrent AH de hamsters gejat. Hopelijk kun je snel je KvK-nummertje overleggen om aan te tonen dat je tenminste bonafide bent.
Daar hebben we Dora voor! Ik bedoel Anton.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan moet je een X-Ray laten maken.
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.htmlquote:Geert Wilders wil geen single-issue partij
De nieuwe politieke partij van onafhankelijk kamerlid Geert Wilders wordt geen 'anti-islampartij' en ook geen 'single-issuepartij.' De politicus wil zijn aandacht richten op vier of vijf thema's, waaronder enkele 'verrassende.'
Het geven van aandacht aan ouderen is één van de prioriteiten van Wilders. Dat zegt hij in een interview met Het Financieele Dagblad.
Wilders vindt ouderen 'een belangrijke doelgroep.' 'Het is een groep die meer aandacht verdient dan ze nu heeft. Ik wil de solidariteit verleggen van jongeren naar ouderen,' zegt hij in het interview. Volgens hem krijgen ouderen te weinig aandacht van de politiek. Met welke maatregelen Wilders komt, wil hij nog niet zeggen.
De politicus herhaalde hard op te willen treden tegen de islam. Hij vindt dat moslims nú moeten kiezen voor de Nederlandse normen of waarden en anders terug moeten gaan naar hun eigen land. ‘Een imam moet wat mij betreft morgen Nederlands spreken in een moskee. Realistisch of niet, er is geen alternatief.’
Belastingverlaging
In een ander interview, met het Radio 1-Journaal, zegt Wilders ‘ook een beetje de partij van de belastingverlaging te willen worden’. ‘Niet zozeer omdat dat aantrekkelijk klinkt voor de mensen, maar omdat ik vind dat de overheid te groot is,’ zegt hij.
Wilders vindt dat de overheid drastisch verkleind moet worden. ‘Een overheid die minder belasting int, heeft minder te besteden en moet dus inkrimpen.’ Om de slagvaardigheid van de regering te vergroten, zouden enkele ministeries opgeheven kunnen worden, suggereert het kamerlid.
Buitenland
Maar voordat hij zijn programma presenteert ( ‘ik kies mijn eigen moment’) gaat Wilders naar het buitenland om inspiratie op te doen. Hij wil zijn ideeën bespreken met conservatieve geestverwanten in de Verenigde Staten en Israël.
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:22 schreef du_ke het volgende:
Dat enkele ministeries opgeheven kunnen worden kan ik wel inkomen.
Maar eh! Dat betekend dat ik het in iets eens ben met widlers
.
Zoals?quote:Op maandag 3 januari 2005 15:22 schreef du_ke het volgende:
Dat enkele ministeries opgeheven kunnen worden kan ik wel inkomen.
Je bedoelt dat SCH een verdraaid bericht maakt en dat we daar met z'n allen toch op reageren?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Oude tijden herleven.
Zie ondertitel.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bedoelt dat SCH een verdraaid bericht maakt en dat we daar met z'n allen toch op reageren?
Nee, dat het hier zo traag is.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bedoelt dat SCH een verdraaid bericht maakt en dat we daar met z'n allen toch op reageren?
Hoewel ik de ondertitel van Anton erg kan waarderen, wil ik toch graag dat onze relnicht wat zegt. Het wordt echter na een tijdje wel vermoeiend. De vent maakt eigen stories in het weekend en deinst niet terug voor inmengende onzin uit zijn privé leven en meent dat fok een soort rtl boulevard is.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat het hier zo traag is.
Ik reageer niet meer op SCH. Hoe dolletjes ik het ook vind om ervan te worden beschuldigd anderen de grond in te trappen door een veertigjarige journalist die zijn nieuwtjes uit de ''helemaal te gek joh''boetiek schijnt te halen, zelfs voor mij zou het tijdverspilling zijn.
Albert Verlinden is dan ook de perfecte beschrijving voor Jaapje.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
meent dat fok een soort rtl boulevard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |