abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23765810
Ik kon het niet zo snel vinden op fok en google. Vergeef me als ik het over het hoofd heb gezien.
Maar wat zijn nou de andere standpunten, je weet wel naast Moslims, die Geert Wilders heeft. Zoals bij zaken als de Ziekenfondsstelsel en WAO en Justitie. Ik noem maar een paar dingen op.

Iemand enig idee? Hij zou die 24 zetels toch ergens mee moeten vullen en moslimextremisme is niet zo'n grote post.
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:48:56 #2
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23766022
Hij wil geen veranderingen aan het kiesstelsel.
Hij wil de maximumsnelheid op snelwegen gedeeltelijk afschaffen.
"Three strikes and your out"-systeem
Voor elke ingevoerde regel moeten er 2 worden afgeschaft.

Aldus zijn tienpuntenplan.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23766497
quote:
Hij wil de maximumsnelheid op snelwegen gedeeltelijk afschaffen
Alleen daarom krijgt ie mijn stem, wat ie voor de rest doet intreseerd me niet. (slechter als de bestaande partijen kan het toch niet zijn)
Satan Stole My Teddybear
pi_23766639
geert wilders? standpunten? wahahaha

daar kun je hem denk ik niet op betrappen, verder dan dom rascistisch geleuter heb ik hem nooit zien komen.
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_23767061
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:19 schreef EnderOnline het volgende:
geert wilders? standpunten? wahahaha

daar kun je hem denk ik niet op betrappen, verder dan dom rascistisch geleuter heb ik hem nooit zien komen.
Dat zegt meer over jou, dan over Wilders.
Power perceived is power achieved.
pi_23767328
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:13 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Alleen daarom krijgt ie mijn stem, wat ie voor de rest doet intreseerd me niet. (slechter als de bestaande partijen kan het toch niet zijn)
Heb jij stemrecht?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_23768342
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:13 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Misschien kan hij verplichte lessen Nederlands invoeren voor mensen die de taal niet afdoende beheersen. Daar zou je wel baat bij hebben.

On topic: Zoals Sidekick al zei heeft Wilders destijds een 10 punten plan gepresenteerd. Het volledige 'plan':
-Turkije nooit bij de EU
-Maximumsnelheid omhoog
-Terrorismebestrijding belangrijker dan privacy
-Radicale moskeeen verboden en radicale imams het land uit
-3 strikes out
-Niet integreren = oprotten
-1 regel erbij, 2 weg
-geen veranderingen in het kiesstelsel
-VVD moet niet meer met de PvdA regeren (nvt meer)

Ik zou wel eens een echt fatsoenlijk partijplan willen zien en niet een stapeltje one liners dan wel inkoppertjes, maar daar heeft hij dan ook nog tot de volgende verkiezingen voor. Ik vermoed echter dat hij voor mij persoonlijk veel te conservatief zal zijn. Bovendien vind ik standpunten als 3 strikes out en 1 regel erbij 2 weg getuigen van weinig gevoel voor realisme.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_23769049
Wilders is net zo rechts als dat hij populistisch is. Die oneliners zijn slechts een symptoom. Het is natuurlijk hilarisch dat iemand poogt de realiteit met al zijn (machts)verhoudingen en nuances in oneliners te vatten, het is ronduit triest dat het hem een shitload zetels oplevert. Want tja: "hij wil de maximumsnelheid onder omstandigheden afschaffen". Politiek is eenvoudig als je de belevingswereld van een tosti hebt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 5 december 2004 @ 00:21:30 #9
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23769430
Ik wacht wel af of Geert Wilders meer met dan één issue (problematiek rondom volksverhuizingen) komt. Ik verwacht dat hji dit wel zal doen om tegen tegaan dat hij zo raakt uitgekakt. Ik ben benieuwd of Geert Wilders bereid is zich wat te laten gezeggen om daadwerkelijk een partij op te kunnen richten die maatschappelijke veranderingen bewerken kan maar kan daar in dit stadium nog bar weinig zinnigs over zeggen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_23771471
quote:
-geen veranderingen in het kiesstelsel
ben ik het nog op één punt met hem eens
pi_23775185
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:21 schreef sjun het volgende:
Ik wacht wel af of Geert Wilders meer met dan één issue (problematiek rondom volksverhuizingen) komt. Ik verwacht dat hji dit wel zal doen om tegen tegaan dat hij zo raakt uitgekakt. Ik ben benieuwd of Geert Wilders bereid is zich wat te laten gezeggen om daadwerkelijk een partij op te kunnen richten die maatschappelijke veranderingen bewerken kan maar kan daar in dit stadium nog bar weinig zinnigs over zeggen.
Maar sjun, afwachten mag niet. Hij moet nu geridiculiseerd worden en worden weggestopt in de extreem-rechtse hoek.
  zondag 5 december 2004 @ 12:53:38 #12
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23776201
quote:
Op zondag 5 december 2004 11:55 schreef nikk het volgende:

[..]

Maar sjun, afwachten mag niet. Hij moet nu geridiculiseerd worden en worden weggestopt in de extreem-rechtse hoek.
Als we moeten afwachten totdat hij niet meer een eenissue-persoon is, dan moeten we dus voor altijd afwachten.

Nee, sorry, je oproep tot censuur vindt bij mij geen gehoor. Ik beoordeel hem op zijn woorden en standpunten. Zijn woorden vind ik nutteloos provocerend, zijn standpunten vind ik contraproductief, en het geheel vind ik eenzijdig en radicaal.

En de eenzijdigheid waar het in dit topic over gaat, wordt goed geillustreerd door de volgende quote in De Standaard op 20 november in een interview met Jorn de Cock:
quote:
Een vreemd idee in uw oude tienpuntenplan is dat u ook de maximumsnelheid op de Nederlandse wegen omhoog wilt. Is dat in het belang van de burger?

,,Ik woonde, toen ik er nog naartoe mocht, vlak bij de Duitse grens. Daar is geen maximumsnelheid en er gebeuren niet meer ongelukken dan in Nederland. Ze zijn wel dodelijker als ze gebeuren, dat is waar. Maar ook al blijf ik het een goed standpunt vinden, die maximumsnelheid is niet de kern van mijn verhaal. Wel: minder criminaliteit en terrorisme, minder multiculturele samenleving en minder belastingen.''
pi_23776297
quote:
Op zondag 5 december 2004 12:53 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Als we moeten afwachten totdat hij niet meer een eenissue-persoon is, dan moeten we dus voor altijd afwachten.

Nee, sorry, je oproep tot censuur vindt bij mij geen gehoor. Ik beoordeel hem op zijn woorden en standpunten. Zijn woorden vind ik nutteloos provocerend, zijn standpunten vind ik contraproductief, en het geheel vind ik eenzijdig en radicaal.

En de eenzijdigheid waar het in dit topic over gaat, wordt goed geillustreerd door de volgende quote in De Standaard op 20 november in een interview met Jorn de Cock:
Ach, je moet ergens beginnen. Ik ken een andere meneer die niet veel meer zegt dan: de sterkste schouders, de zwaarste lasten.

Jij noemt het one-issue, ik prioriteiten. Ik zal waarschijnlijk niet op hem stemmen, maar ik gun hem tenminste wel de tijd om een partij te vormen.
pi_23780662
quote:
Hij moet nu geridiculiseerd worden en worden weggestopt in de extreem-rechtse hoek.
  zondag 5 december 2004 @ 17:20:30 #15
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23781155
quote:
Op zondag 5 december 2004 12:53 schreef Sidekick het volgende:

Nee, sorry, je oproep tot censuur vindt bij mij geen gehoor.
b'vo!
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23781249
quote:
Op zondag 5 december 2004 11:55 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat doen we dan ook met de SP want die hangen het communisme aan en met groenlinks die linkse boomknuffelaars
De grenzen moeten nog verder open, kom binnen met je knecht! Uitkeringkje erbij, proforma bonnetje hier en daar en ga toch vooral niet proberen te integreren want dan zou je je cultuur wel eens moeten opgeven en we zeggen niks over de Islam want stel je voor dat je daarmee een extremistische voedings bodem creeert.

Geert Wilders extreem rechts
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  zondag 5 december 2004 @ 17:38:23 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_23781458
www.geertwilders.nl

valt dus idd wel mee met allerlei diepe doordachte standpunten

't is een dwarse eikel.
er komt wel eens een ondoordachte uitspraak uit.
toch lijkt hij mij op zich wel integer; ik geef 'm nog wat tijd.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_23784998
de 10 geboden van OmeWilders

Turkije mag nooit lid worden van de Europese Unie
Verhoging maximumsnelheid
Halvering budget ontwikkelingshulp
Geen veranderingen in het kiesstelsel
Terrorismebestrijding gaat boven de bescherming van privacy (ook uitzetten imams en sluiten moskeeën)
Allochtonen die niet tijdig integreren moeten emigreren of eventueel het Nederlanderschap worden ontnomen.
De VVD mag nooit meer regeren met D66 of PvdA (geen Paars meer)
Voor elke nieuwe regel die de overheid invoert moeten er verplicht twee worden afgeschaft.
Automatisch levenslang na drie misdrijven (three strikes out)

Er moet nog veel meer in nederland gebeuren, maar als de bovenstaande zakies op orde zijn dan komt de rest aan de beurt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 5 december 2004 @ 20:56:16 #19
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23785171
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:00 schreef nikk het volgende:

[..]

Ach, je moet ergens beginnen. Ik ken een andere meneer die niet veel meer zegt dan: de sterkste schouders, de zwaarste lasten.

Jij noemt het one-issue, ik prioriteiten. Ik zal waarschijnlijk niet op hem stemmen, maar ik gun hem tenminste wel de tijd om een partij te vormen.
Daar heb je gelijk in.

Maar ik blijf een hoge boom zoals Wilders bekritiseren op wat hij doet en zegt.
pi_23788053
quote:
Voor elke nieuwe regel die de overheid invoert moeten er verplicht twee worden afgeschaft.
Geweldig vind ik deze. Voor elke motie die wordt ingedient moet er dus verplicht 2 regels bijgezet worden die afgeschaft gaan worden. Regels die eerder door de meerderheid zijn aangenomen!

Dit is het ultieme conservatieve voorstel; er zal helemaal niets meer veranderen.

On topic: als Wilders slim is diept hij zijn programma niet uit en blijft het bij slogans. Grote kans dat hij ingewikkeld genuanceerd moet doen en dat zal 'm stemmen kosten.
pi_23789288
Samenvatting van die 10 regels: Hetzelfde als de VVD, alleen dan ontzettend kort door de bocht, en alle moslims moeten aan het gas (en eigenlijk zijn die andere 9 niet zo belangrijk)
The uproar of one hand clapping.
  zondag 5 december 2004 @ 23:57:10 #22
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23789353
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:35 schreef Modwire het volgende:

[..]

Dat zegt meer over jou, dan over Wilders.
Bullshit, ik heb ook geen flauw idee wat die Wilders nou precies wil, behalve "Nederland zuiveren".
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_23790192
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef Morkje het volgende:
Samenvatting van die 10 regels: Hetzelfde als de VVD, alleen dan ontzettend kort door de bocht, en alle moslims moeten aan het gas (en eigenlijk zijn die andere 9 niet zo belangrijk)
van die 10 zijn er al 4 moslimgerelateerd, dus zeg maar die andere 6.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 8 december 2004 @ 10:31:40 #24
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_23828172
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:49 schreef JohnDope het volgende:
de 10 geboden van OmeWilders

Turkije mag nooit lid worden van de Europese Unie
Goed plan
quote:
Verhoging maximumsnelheid
Weet niet. Moet niet tot teveel extra onschuldige verkeersslachtoffers leiden
quote:
Halvering budget ontwikkelingshulp
Wat een onzin. AFSCHAFFEN die ontwikkelingshulp!
quote:
Geen veranderingen in het kiesstelsel
mee eens
quote:
Terrorismebestrijding gaat boven de bescherming van privacy (ook uitzetten imams en sluiten moskeeën)
de multiculturele samenleving
en ik mag niet zeggen wat ik wil anders word ik gebanned
quote:
Allochtonen die niet tijdig integreren moeten emigreren of eventueel het Nederlanderschap worden ontnomen.
Goed plan. Als het aan mij ligt integereert CENSUUR CENSUUR CENSUUR
quote:
De VVD mag nooit meer regeren met D66 of PvdA (geen Paars meer)
Slaat nergens op
quote:
Dat kan je alleen maar bereiken als de overheid kleiner wordt. Dus privatiseren die gezondheidszorg en een kleinere subsidiestroom richting van alles en nog wat.
quote:
Automatisch levenslang na drie misdrijven (three strikes out)
goed plan
quote:
Er moet nog veel meer in nederland gebeuren, maar als de bovenstaande zakies op orde zijn dan komt de rest aan de beurt.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_23850035
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:31 schreef Landmass het volgende:

....en ik mag niet zeggen wat ik wil anders word ik gebanned....

Goed plan. Als het aan mij ligt integereert CENSUUR CENSUUR CENSUUR
[..]
Als je bij voorbaat al weet dat je hierom geband of gecensureerd zult worden, zal er wel iets niet geheel koosjer zijn in je mening en naar alle waarschijnlijkheid zal het ook wel indruisen tegen de grondwet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')