Alleen daarom krijgt ie mijn stem, wat ie voor de rest doet intreseerd me niet. (slechter als de bestaande partijen kan het toch niet zijn)quote:Hij wil de maximumsnelheid op snelwegen gedeeltelijk afschaffen
Dat zegt meer over jou, dan over Wilders.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:19 schreef EnderOnline het volgende:
geert wilders? standpunten? wahahaha
daar kun je hem denk ik niet op betrappen, verder dan dom rascistisch geleuter heb ik hem nooit zien komen.
Heb jij stemrecht?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:13 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Alleen daarom krijgt ie mijn stem, wat ie voor de rest doet intreseerd me niet. (slechter als de bestaande partijen kan het toch niet zijn)
Misschien kan hij verplichte lessen Nederlands invoeren voor mensen die de taal niet afdoende beheersen. Daar zou je wel baat bij hebben.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:13 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Alleen daarom krijgt ie mijn stem, wat ie voor de rest doet intreseerd me niet. (slechter als de bestaande partijen kan het toch niet zijn)
ben ik het nog op één punt met hem eensquote:-geen veranderingen in het kiesstelsel
Maar sjun, afwachten mag niet. Hij moet nu geridiculiseerd worden en worden weggestopt in de extreem-rechtse hoek.quote:Op zondag 5 december 2004 00:21 schreef sjun het volgende:
Ik wacht wel af of Geert Wilders meer met dan één issue (problematiek rondom volksverhuizingen) komt. Ik verwacht dat hji dit wel zal doen om tegen tegaan dat hij zo raakt uitgekakt. Ik ben benieuwd of Geert Wilders bereid is zich wat te laten gezeggen om daadwerkelijk een partij op te kunnen richten die maatschappelijke veranderingen bewerken kan maar kan daar in dit stadium nog bar weinig zinnigs over zeggen.
Als we moeten afwachten totdat hij niet meer een eenissue-persoon is, dan moeten we dus voor altijd afwachten.quote:Op zondag 5 december 2004 11:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Maar sjun, afwachten mag niet. Hij moet nu geridiculiseerd worden en worden weggestopt in de extreem-rechtse hoek.
quote:Een vreemd idee in uw oude tienpuntenplan is dat u ook de maximumsnelheid op de Nederlandse wegen omhoog wilt. Is dat in het belang van de burger?
,,Ik woonde, toen ik er nog naartoe mocht, vlak bij de Duitse grens. Daar is geen maximumsnelheid en er gebeuren niet meer ongelukken dan in Nederland. Ze zijn wel dodelijker als ze gebeuren, dat is waar. Maar ook al blijf ik het een goed standpunt vinden, die maximumsnelheid is niet de kern van mijn verhaal. Wel: minder criminaliteit en terrorisme, minder multiculturele samenleving en minder belastingen.''
Ach, je moet ergens beginnen. Ik ken een andere meneer die niet veel meer zegt dan: de sterkste schouders, de zwaarste lasten.quote:Op zondag 5 december 2004 12:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als we moeten afwachten totdat hij niet meer een eenissue-persoon is, dan moeten we dus voor altijd afwachten.
Nee, sorry, je oproep tot censuur vindt bij mij geen gehoor. Ik beoordeel hem op zijn woorden en standpunten. Zijn woorden vind ik nutteloos provocerend, zijn standpunten vind ik contraproductief, en het geheel vind ik eenzijdig en radicaal.
En de eenzijdigheid waar het in dit topic over gaat, wordt goed geillustreerd door de volgende quote in De Standaard op 20 november in een interview met Jorn de Cock:
quote:Hij moet nu geridiculiseerd worden en worden weggestopt in de extreem-rechtse hoek.
b'vo!quote:Op zondag 5 december 2004 12:53 schreef Sidekick het volgende:
Nee, sorry, je oproep tot censuur vindt bij mij geen gehoor.
Dat doen we dan ook met de SP want die hangen het communisme aan en met groenlinks die linkse boomknuffelaarsquote:Op zondag 5 december 2004 11:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Maar sjun, afwachten mag niet. Hij moet nu geridiculiseerd worden en worden weggestopt in de extreem-rechtse hoek.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 5 december 2004 13:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach, je moet ergens beginnen. Ik ken een andere meneer die niet veel meer zegt dan: de sterkste schouders, de zwaarste lasten.
Jij noemt het one-issue, ik prioriteiten. Ik zal waarschijnlijk niet op hem stemmen, maar ik gun hem tenminste wel de tijd om een partij te vormen.
Geweldig vind ik deze. Voor elke motie die wordt ingedient moet er dus verplicht 2 regels bijgezet worden die afgeschaft gaan worden. Regels die eerder door de meerderheid zijn aangenomen!quote:Voor elke nieuwe regel die de overheid invoert moeten er verplicht twee worden afgeschaft.
Bullshit, ik heb ook geen flauw idee wat die Wilders nou precies wil, behalve "Nederland zuiveren".quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:35 schreef Modwire het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou, dan over Wilders.
van die 10 zijn er al 4 moslimgerelateerd, dus zeg maar die andere 6.quote:Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef Morkje het volgende:
Samenvatting van die 10 regels: Hetzelfde als de VVD, alleen dan ontzettend kort door de bocht, en alle moslims moeten aan het gas (en eigenlijk zijn die andere 9 niet zo belangrijk)
Goed planquote:Op zondag 5 december 2004 20:49 schreef JohnDope het volgende:
de 10 geboden van OmeWilders
Turkije mag nooit lid worden van de Europese Unie
Weet niet. Moet niet tot teveel extra onschuldige verkeersslachtoffers leidenquote:Verhoging maximumsnelheid
Wat een onzin. AFSCHAFFEN die ontwikkelingshulp!quote:Halvering budget ontwikkelingshulp
mee eensquote:Geen veranderingen in het kiesstelsel
quote:Terrorismebestrijding gaat boven de bescherming van privacy (ook uitzetten imams en sluiten moskeeën)
Goed plan. Als het aan mij ligt integereert CENSUUR CENSUUR CENSUURquote:Allochtonen die niet tijdig integreren moeten emigreren of eventueel het Nederlanderschap worden ontnomen.
Slaat nergens opquote:De VVD mag nooit meer regeren met D66 of PvdA (geen Paars meer)
Dat kan je alleen maar bereiken als de overheid kleiner wordt. Dus privatiseren die gezondheidszorg en een kleinere subsidiestroom richting van alles en nog wat.quote:Voor elke nieuwe regel die de overheid invoert moeten er verplicht twee worden afgeschaft.
goed planquote:Automatisch levenslang na drie misdrijven (three strikes out)
quote:Er moet nog veel meer in nederland gebeuren, maar als de bovenstaande zakies op orde zijn dan komt de rest aan de beurt.
Als je bij voorbaat al weet dat je hierom geband of gecensureerd zult worden, zal er wel iets niet geheel koosjer zijn in je mening en naar alle waarschijnlijkheid zal het ook wel indruisen tegen de grondwet.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:31 schreef Landmass het volgende:
....en ik mag niet zeggen wat ik wil anders word ik gebanned....
Goed plan. Als het aan mij ligt integereert CENSUUR CENSUUR CENSUUR
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |