abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17487378
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Jan en alleman is welkom, zelfs salon-facisten en Jerney Kaagman!

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je lezen in de IRC-Faq

De laatste 5 6 topics

POLdiscussie # 175 Het Robin Hood complex
POLbabbel #174 Geen geld voor Marokko
POLbabbel #173 Praatjesvullende gaatjes
POLbabbel #172 Zionisme vs Terrorisme
PolBabbel #178 Is Alkmaar nog wel onderdeel van NL?

Deeplink on!

-edit- schoonheidsfoutjes van me eerste OP van de SC ooit weggehaald

[ Bericht 0% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 03-03-2004 20:47:34 ]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2004 @ 20:38:58 #2
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17487414
[Kozzmic-modus]
Wat een belachelijke stelling om te beweren dat Jerney niet van deze wereld is.
Ik zie de link met de Islam ook niet. Wacht nou eerst maar eens de artikelen uit de volkskrant af en de uitzending van NOVA.
[/Kozzmic-modus]
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:40:22 #3
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17487433
We hadden het over allochtonen (what else is new).

De meeste allochtonen zijn in Nederland geboren ja. En daarnaast is er nog een groot deel dat permanent in Nederland woont, waardoor het gewoon hun eigen land is.

En als je problemen hebt met mensen die hun partner uit het buitenland halen; mail Gerrit Zalm ff om hem erop te wijzen.
Of WIllem Alexander.
Of Beatrix, hoewel dat "probleem" al is opgelost.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17487442
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[Kozzmic-modus]
Wat een belachelijke stelling om te beweren dat Jerney niet van deze wereld is.
Ik zie de link met de Islam ook niet. Wacht nou eerst maar eens de artikelen uit de volkskrant af en de uitzending van NOVA.
[/Kozzmic-modus]
HEEE, het was op Boulevard ja!!!!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_17487465
Brief van advocaat:
quote:
Amsterdam, 3 maart 2004

Betreft: Kaagman/Advies

Geachte mevrouw, heer,

Tot mij wendde zich cliënte, mevrouw J. Kaagman, in verband met het hiernavolgende.

Onlangs heeft cliënt moeten bemerken dat op de door u geëxploiteerde website www.forum.fok.nl (
http://forum.fok.nl/topic/458860/1/1000 foto’s worden openbaargemaakt waarop cliënte staat afgebeeld. Op deze foto’s is cliënte duidelijk herkenbaar. De betreffende foto’s zijn met medewerking van cliënte gemaakt ter publicatie in de tijdschriften Playboy en/of Penthouse. Cliënte heeft aan beide tijdschriften toestemming verleend tot éénmalige publicatie van deze foto’s.
Snap het niet. Als die foto's niet op de servers staan van fok is fok toch helemaal niet aansprakelijk. Ze moeten hun bek is houwe.

pi_17487495
het betreffende bericht:
quote:
Stefkuh - dinsdag 6 januari 2004 @ 00:27
Ojajoh!?

ff wat foto's

paar jaartjes terug

-- op verzoek van Jerney Kaagman's advocaat verwijderde, overigens lelijke, foto --

en uit een ander topic het bewijs dat ze kan lachen (ze kon het dus na het optreden en tijdens ook):

-- gelukkig... ook deze foto's zijn verwijderd --

[ Bericht 43% gewijzigd door Danny op 03-03-2004 11:43 ]

LOL @ Danny's commentaar
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:46:53 #8
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17487535
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
Brief van advocaat:
[..]

Snap het niet. Als die foto's niet op de servers staan van fok is fok toch helemaal niet aansprakelijk. Ze moeten hun bek is houwe.
Juist, pberends.

Het grappige van die brief staat onder punt (c) van de acties die Danny moet uitvoeren. Ik kan ff niet copy-pasten....
pi_17487576
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:46 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Juist, pberends.

Het grappige van die brief staat onder punt (c) van de acties die Danny moet uitvoeren. Ik kan ff niet copy-pasten....
quote:
d. u verklaart zich bereid om de schade van cliënte wegens
schending van haar portretrecht alsmede recht op een persoonlijke levenssfeer, voorlopig (op basis van de thans bij cliënte bekende
publicaties) begroot op ¤ 2.500,= te vergoeden;
Snap het ook niet. Hoe komen ze opeens tot zulke bedragen. Steken ze hun vinger in de lucht en roepen maar wat?
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2004 @ 20:49:25 #10
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17487577
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
Brief van advocaat:
[..]

LOL, gaat echt nergens over. Het gaat over deeplinken, maar dan nog. Die grafkop van haar wil ze nu behouden en niemand mag meer haar lijf van vroeger zien. Raar.
pi_17487637
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

LOL, gaat echt nergens over. Het gaat over deeplinken, maar dan nog. Die grafkop van haar wil ze nu behouden en niemand mag meer haar lijf van vroeger zien. Raar.
Deeplinking will prevail lang leve internationalized internet.

Ze mag inderdaad nog blij zijn dat mensen naar haar kutkop willen kijken.
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2004 @ 20:52:36 #12
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17487644
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:40 schreef Sidekick het volgende:
We hadden het over allochtonen (what else is new).

De meeste allochtonen zijn in Nederland geboren ja. En daarnaast is er nog een groot deel dat permanent in Nederland woont, waardoor het gewoon hun eigen land is.

En als je problemen hebt met mensen die hun partner uit het buitenland halen; mail Gerrit Zalm ff om hem erop te wijzen.
Of WIllem Alexander.
Of Beatrix, hoewel dat "probleem" al is opgelost.

Daar noem je wat vermogende mensen, die goed hun eigen boontjes kunnen doppen. Stel je voor dat de nederlandse dames allemaal hun partner uit het buitenland gaan halen. Sta jij mooi droog, knaap. Als je daar vervolgens over gaat nadenken, dan zou je wel eens kunnen concluderen dat je wellicht om je uiterlijk, geloof of mening wordt gepasseerd. Dat is discriminatie en racisme. Daar wil ik best een brief over schrijven.
pi_17487665
quote:
En toch praat een grote groep gebrekkig Nederlands. Raar he. Goedzo.
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2004 @ 20:54:03 #14
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17487672
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Deeplinking will prevail lang leve internationalized internet.

Ze mag inderdaad nog blij zijn dat mensen naar haar kutkop willen kijken.
Wel grappig. Je mag een link naar een site op je eigen site zetten zolang deze link maar niet direct een plaatje tevoorschijn tovert op je eigen site.
pi_17487693
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wel grappig. Je mag een link naar een site op je eigen site zetten zolang deze link maar niet direct een plaatje tevoorschijn tovert op je eigen site.
Ja is gewoon hypocriet. Aan het kruis met die advocaten.
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2004 @ 20:57:24 #16
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17487741
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:55 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja is gewoon hypocriet. Aan het kruis met die advocaten.
Gewoon die plaatjes in het buitenland parkeren en een link naar de site geven. Daaaaag advocaten.
pi_17487817
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Gewoon die plaatjes in het buitenland parkeren en een link naar de site geven. Daaaaag advocaten.
www.jerneyishoer.stfu

het eindlandje STFU kennen jullie toch wel hehe
  woensdag 3 maart 2004 @ 21:01:56 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17487845
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Daar noem je wat vermogende mensen, die goed hun eigen boontjes kunnen doppen.
Ja, en?
quote:
Stel je voor dat de nederlandse dames allemaal hun partner uit het buitenland gaan halen. Sta jij mooi droog, knaap.

Dan haal ik mijn partner ook uit het buitenland.
quote:
Als je daar vervolgens over gaat nadenken, dan zou je wel eens kunnen concluderen dat je wellicht om je uiterlijk, geloof of mening wordt gepasseerd. Dat is discriminatie en racisme. Daar wil ik best een brief over schrijven.
Hehe, dat klinkt niet echt overtuigend.

Als ik vervolgens hier wat over ga nadenken dat snap ik niet hoe je tot deze absurde conclusies komt.
pi_17487923
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:53 schreef pberends het volgende:

[..]

En toch praat een grote groep gebrekkig Nederlands. Raar he. Goedzo.
Dan moet je hun autochtone leeftijdsgenoten af en toe horen, schieten de tranen ook van in de broek. Denk dat je dat mede aan het niveau van het onderwijs kan wijten.

Toen ik nog op de lagere school zat, en ja met een groot percentage allochtonen, kreeg men nog Nederlands. En sprak men niet in een een of ander straat/urban moeilijk taaltje. Het kan dus wel.
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2004 @ 21:05:41 #20
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17487951
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 21:01 schreef Sidekick het volgende:
Dan haal ik mijn partner ook uit het buitenland.
Opportunist.
quote:
Als ik vervolgens hier wat over ga nadenken dat snap ik niet hoe je tot deze absurde conclusies komt.
Mijn stelling is dat de "nederlanders" die dat doen in feite discrimineren op ras, geloof etc.
Dat is niet zo moeilijk te snappen en zeker niet absurd. Weer zo'n pvda-omzeilbeweging van je.
pi_17488131
Oh ik heb de rel met jerney gemist. Heeft er iemand nog een linkje waar het begon ??
pi_17488700
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 00:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
Oh ik heb de rel met jerney gemist. Heeft er iemand nog een linkje waar het begon ??
Okee ik ben geinformeerd. Zet deze in je sig om het frontpageartikel in google te laten opnemen

Jerney Kaagman klaagt FOK! aan

[ Bericht 2% gewijzigd door DrWolffenstein op 04-03-2004 01:52:47 ]
  donderdag 4 maart 2004 @ 07:04:39 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17489598
pi_17489840
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 21:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan moet je hun autochtone leeftijdsgenoten af en toe horen, schieten de tranen ook van in de broek.
Hen hoor ik nooit zeggen "die meisje" oid. Maar goed, je hebt wel gelijk, hoewel allochtonen er NOG slechter in zijn.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17489982
LOL @ Topictitel

Maarre, Fok! is gisteren wel bij de kwaliteitsprogramma's voorbij gekomen: Hart van Nederland en RTLBoulevard

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')