HEEE, het was op Boulevard ja!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[Kozzmic-modus]
Wat een belachelijke stelling om te beweren dat Jerney niet van deze wereld is.
Ik zie de link met de Islam ook niet. Wacht nou eerst maar eens de artikelen uit de volkskrant af en de uitzending van NOVA.
[/Kozzmic-modus]
Snap het niet. Als die foto's niet op de servers staan van fok is fok toch helemaal niet aansprakelijk. Ze moeten hun bek is houwe.quote:Amsterdam, 3 maart 2004
Betreft: Kaagman/Advies
Geachte mevrouw, heer,
Tot mij wendde zich cliënte, mevrouw J. Kaagman, in verband met het hiernavolgende.
Onlangs heeft cliënt moeten bemerken dat op de door u geëxploiteerde website www.forum.fok.nl (
http://forum.fok.nl/topic/458860/1/1000 foto’s worden openbaargemaakt waarop cliënte staat afgebeeld. Op deze foto’s is cliënte duidelijk herkenbaar. De betreffende foto’s zijn met medewerking van cliënte gemaakt ter publicatie in de tijdschriften Playboy en/of Penthouse. Cliënte heeft aan beide tijdschriften toestemming verleend tot éénmalige publicatie van deze foto’s.
LOL @ Danny's commentaarquote:Stefkuh - dinsdag 6 januari 2004 @ 00:27
Ojajoh!?
ff wat foto's
paar jaartjes terug
-- op verzoek van Jerney Kaagman's advocaat verwijderde, overigens lelijke, foto --
en uit een ander topic het bewijs dat ze kan lachen (ze kon het dus na het optreden en tijdens ook):
-- gelukkig... ook deze foto's zijn verwijderd --
[ Bericht 43% gewijzigd door Danny op 03-03-2004 11:43 ]
Juist, pberends.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
Brief van advocaat:
[..]
Snap het niet. Als die foto's niet op de servers staan van fok is fok toch helemaal niet aansprakelijk. Ze moeten hun bek is houwe.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Juist, pberends.
Het grappige van die brief staat onder punt (c) van de acties die Danny moet uitvoeren. Ik kan ff niet copy-pasten....
Snap het ook niet. Hoe komen ze opeens tot zulke bedragen. Steken ze hun vinger in de lucht en roepen maar wat?quote:d. u verklaart zich bereid om de schade van cliënte wegens
schending van haar portretrecht alsmede recht op een persoonlijke levenssfeer, voorlopig (op basis van de thans bij cliënte bekende
publicaties) begroot op ¤ 2.500,= te vergoeden;
LOL, gaat echt nergens over. Het gaat over deeplinken, maar dan nog. Die grafkop van haar wil ze nu behouden en niemand mag meer haar lijf van vroeger zien. Raar.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
Brief van advocaat:
[..]
Snap het niet. Als die foto's niet op de servers staan van fok is fok toch helemaal niet aansprakelijk. Ze moeten hun bek is houwe.
Deeplinking will prevailquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL, gaat echt nergens over. Het gaat over deeplinken, maar dan nog. Die grafkop van haar wil ze nu behouden en niemand mag meer haar lijf van vroeger zien. Raar.
Daar noem je wat vermogende mensen, die goed hun eigen boontjes kunnen doppen. Stel je voor dat de nederlandse dames allemaal hun partner uit het buitenland gaan halen. Sta jij mooi droog, knaap. Als je daar vervolgens over gaat nadenken, dan zou je wel eens kunnen concluderen dat je wellicht om je uiterlijk, geloof of mening wordt gepasseerd. Dat is discriminatie en racisme. Daar wil ik best een brief over schrijven.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:40 schreef Sidekick het volgende:
We hadden het over allochtonen (what else is new).
De meeste allochtonen zijn in Nederland geboren ja. En daarnaast is er nog een groot deel dat permanent in Nederland woont, waardoor het gewoon hun eigen land is.
En als je problemen hebt met mensen die hun partner uit het buitenland halen; mail Gerrit Zalm ff om hem erop te wijzen.
Of WIllem Alexander.
Of Beatrix, hoewel dat "probleem" al is opgelost.
En toch praat een grote groep gebrekkig Nederlands. Raar he. Goedzo.quote:De meeste allochtonen zijn in Nederland geboren ja. En daarnaast is er nog een groot deel dat permanent in Nederland woont, waardoor het gewoon hun eigen land is.
Wel grappig. Je mag een link naar een site op je eigen site zetten zolang deze link maar niet direct een plaatje tevoorschijn tovert op je eigen site.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Deeplinking will prevaillang leve internationalized internet.
Ze mag inderdaad nog blij zijn dat mensen naar haar kutkop willen kijken.
Ja is gewoon hypocriet. Aan het kruis met die advocaten.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wel grappig. Je mag een link naar een site op je eigen site zetten zolang deze link maar niet direct een plaatje tevoorschijn tovert op je eigen site.
Gewoon die plaatjes in het buitenland parkeren en een link naar de site geven. Daaaaag advocaten.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja is gewoon hypocriet. Aan het kruis met die advocaten.
www.jerneyishoer.stfuquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gewoon die plaatjes in het buitenland parkeren en een link naar de site geven. Daaaaag advocaten.
Ja, en?quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar noem je wat vermogende mensen, die goed hun eigen boontjes kunnen doppen.
quote:Stel je voor dat de nederlandse dames allemaal hun partner uit het buitenland gaan halen. Sta jij mooi droog, knaap.
Hehe, dat klinkt niet echt overtuigend.quote:Als je daar vervolgens over gaat nadenken, dan zou je wel eens kunnen concluderen dat je wellicht om je uiterlijk, geloof of mening wordt gepasseerd. Dat is discriminatie en racisme. Daar wil ik best een brief over schrijven.
Dan moet je hun autochtone leeftijdsgenoten af en toe horen, schieten de tranen ook van in de broek. Denk dat je dat mede aan het niveau van het onderwijs kan wijten.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
En toch praat een grote groep gebrekkig Nederlands. Raar he. Goedzo.
Opportunist.quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:01 schreef Sidekick het volgende:
Dan haal ik mijn partner ook uit het buitenland.
Mijn stelling is dat de "nederlanders" die dat doen in feite discrimineren op ras, geloof etc.quote:Als ik vervolgens hier wat over ga nadenken dat snap ik niet hoe je tot deze absurde conclusies komt.
Okee ik ben geinformeerd.quote:Op donderdag 4 maart 2004 00:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ohik heb de rel met jerney gemist. Heeft er iemand nog een linkje waar het begon ??
Hen hoor ik nooit zeggen "die meisje" oid. Maar goed, je hebt wel gelijk, hoewel allochtonen er NOG slechter in zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan moet je hun autochtone leeftijdsgenoten af en toe horen, schieten de tranen ook van in de broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |