Je moest eens weten hoe schietklaar ik in het algemeen ben.quote:Op maandag 6 december 2004 12:26 schreef Harry_Sack het volgende:
je was wel erg schietklaar met dit topic he?
cda-cowboyquote:Op maandag 6 december 2004 12:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe schietklaar ik in het algemeen ben.
Ik ben voorlopig bezig met Rome: Total War, herr X.quote:Op maandag 6 december 2004 12:28 schreef Snik het volgende:
Speel je ook Hearts of Iron, herr De With?
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
- Weer het verkeerde knopje.
Lijkt net of ie slaapwandeld, hihiquote:
quote:
Nee, een dooie Lenin is aktueelquote:Op maandag 6 december 2004 12:41 schreef Johan_de_With het volgende:
SPeuterhumor.
Lopen ze niet meer in ganzepas?quote:Op maandag 6 december 2004 12:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, een dooie Lenin is aktueel
Bij zeker de helft van al mijn hoorcolleges gedurende de afgelopen 6,5 jaar, heb ik slaap ingehaald....quote:Op maandag 6 december 2004 12:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tering, wat een ramp moet dat geweest zijn om college te krijgen van Bakellende zeg, zit hier zo'n beetje weg te dommelen door zijn voordracht.
Dat zijn de nieuwe terroristen. Je kan dan volgens mij al op 10 jaar + dwangverpleging rekenen als je zoiets bij bijvoorbeeld Wilbers zou doen.quote:Op maandag 6 december 2004 12:45 schreef George-Butters het volgende:
Wat is er gebeurd met die die protestbeweging die uit protest taarten smeet naar bekende politicie en topmanagers? Smijten die nog wel eens een taart?
Ik kon dat refo-porum van 'm ook al niet meer verdragenquote:Op maandag 6 december 2004 12:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tering, wat een ramp moet dat geweest zijn om college te krijgen van Bakellende zeg, zit hier zo'n beetje weg te dommelen door zijn voordracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |