Tsjaquote:Op zondag 23 mei 2004 23:47 schreef Silmarwen het volgende:
MIJN LEVEN, WAT DOEN JULLIE?!?!?!
Als ik ooit zo ga praten, ban me dan.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:47 schreef Silmarwen het volgende:
Hulde wat een mooie op!
Mensjes ik ga jullie weer verlaten.
Aaah ik hou van je Ype we gaan nog ene keer stappen PB je bent nog steeds lief sizzler nog steeds een lul Sidekick een watje Tuana is mijn pol schatje vergete ik nog iemand?
Vast wel DAN HEB JE PECH
Ow en Knutje natuurlijk
Zo genoeg gesproken voor vandaag dit is te verslavend was net aan het afkicken!
MIJN LEVEN, WAT DOEN JULLIE?!?!?!![]()
Be careful what you wish 4 sweetyquote:Op zondag 23 mei 2004 23:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als ik ooit zo ga praten, ban me dan.
De vuile Gristenhondquote:Op zondag 23 mei 2004 23:49 schreef Tuana het volgende:
Ik haat JohanMijn eerste slowchat... en hij moet deze ook zonodig hebben
DE SLOWCHATSLET!
Ben je ook vrijgezel? Dan kan je ook op de veiling terechtquote:Op zondag 23 mei 2004 23:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je wil me, ik weet het.
Ik hoef niet meer geveild te worden nee.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:51 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ben je ook vrijgezel? Dan kan je ook op de veiling terecht
Weer een pol-man minder om te veilen... hey, mensen.... het is voor een goed doelquote:Op zondag 23 mei 2004 23:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer geveild te worden nee.
Dag Ypequote:Op zondag 23 mei 2004 23:53 schreef Ype het volgende:
Ik ben weg, tot later.
Whehehe, welk doel?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:53 schreef Tuana het volgende:
[..]
Weer een pol-man minder om te veilen... hey, mensen.... het is voor een goed doel
Dat lijstje gaat niet echt lekker zo hoor.. wie hebben zich er zoal aangemeld nu?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:53 schreef Tuana het volgende:
[..]
Weer een pol-man minder om te veilen... hey, mensen.... het is voor een goed doel
Uhm, dat is nog geheimquote:Op zondag 23 mei 2004 23:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Whehehe, welk doel?
Aangemeld? Uhm.. je bedoelt vrijwillig?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat lijstje gaat niet echt lekker zo hoor.. wie hebben zich er zoal aangemeld nu?
Nee.. niet specifiekquote:Op zondag 23 mei 2004 23:56 schreef Tuana het volgende:
[..]
Aangemeld? Uhm.. je bedoelt vrijwillig?
Nog één ? Dit is de slowchat van vandaag oke!quote:Op zondag 23 mei 2004 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
LOL, nog een sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |