Tja, die 0-1 bij PSV zou van mij ook als volgt mogen gaan. Een corner voor Ajax in blessuretijd waarbij iedereen van PSV inclusief Farfan meeverdedigt. Farfan kijkt alleen naar een willekeurige Ajacied die vervolgens met veel misbaar naar de grond gaat. Scheids fluit voor een onterechte penalty, en Farfan denkt: "WTF WTF IS DIT DAN WAT ZE HIER IN DIT KAASLAND 'EEN KOEKJE VAN EIGEN DEEG' NOEMEN?"quote:Op zondag 11 maart 2007 22:36 schreef denthemen het volgende:
Zondag gewoon winnen, PSV is de laatste tijd drama, 1-0 thuis winnen van psv door een zondagsschot, thuis van RKC () winnen door een goal uit een vrije trap en een corner, weggespeelt worden door Arsenal en dan door Alex, wie er nu niet bij is, nog door gaan. Vandaag gelijkspelen tegen Excelsior, drama
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:20 schreef gday het volgende:
[..]
Tja, die 0-1 bij PSV zou van mij ook als volgt mogen gaan. Een corner voor Ajax in blessuretijd waarbij iedereen van PSV inclusief Farfan meeverdedigt. Farfan kijkt alleen naar een willekeurige Ajacied die vervolgens met veel misbaar naar de grond gaat. Scheids fluit voor een onterechte penalty, en Farfan denkt: "WTF WTF IS DIT DAN WAT ZE HIER IN DIT KAASLAND 'EEN KOEKJE VAN EIGEN DEEG' NOEMEN?"
Ja echt, waarom heeft dit topic als enigste geen "onder"titel?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:32 schreef Camplo het volgende:
Geef die topiques eens een mooie naam man!
Natuurlijk zeg je er alleen iets van als je benadeeld wordt.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:24 schreef okee6 het volgende:
Achterlijk dat Ten Cate zo inconsequent is. Wel "FC Wegereef-Ajax", maar geen "Twente-FC Huntelaar"![]()
Echt waar joh?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax was vroeger ook beter, pannekoek.
Omdat deze ondertitels vaak te simpel voor woorden waren, bijvoorbeeld:quote:Op maandag 12 maart 2007 02:17 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja echt, waarom heeft dit topic als enigste geen "onder"titel?
Doe maar niet neequote:‘Bayern wil Van der Vaart’
12/3/2007 9 :14
Bayern München wil binnenkort een bod uitbrengen op Rafel van der Vaart van HSV. De ex-Ajacied heeft grote indruk gemaakt op Bayern-baas Beckenbauer.
'Hij voldoet volledig aan het profiel dat we voor nieuwe spelers hebben opgesteld', wordt Bild-medewerker Beckenbauer vandaag geciteerd in De Telegraaf. 'Rafael van der Vaart zou heel goed bij Bayern passen. Hij heeft het juiste kaliber, maar ik verwacht niet dat Hamburger SV hem zomaar wil laten gaan.'
Volgens Beckenbauer heeft zijn club vooral behoefte aan een spelmaker. 'We hebben een creatieve man nodig, die centraal op het middenveld kan spelen.' Of Van der Vaart zelf geďnteresseerd is in een overgang naar Beieren lijkt twijfelachtig. Van der Vaart heeft meermaals zijn aanhankelijkheid richting HSV betuigd.
Der Kaiser kondigde verder aan dat zijn club een agressieve transferpolitiek gaat bedrijven. Beckenbauer erkende daarbij dat Bayern in het recente verleden te voorzichtig heeft gehandeld.
'We hebben het geld en de mogelijkheden om een groot team neer te zetten. Dat moet je op het veld terug kunnen zien.'
Ik vind het wel tof dat je met TT weet wat er ten tijde van dat topic speelde. Handig als je nog wat wilt opzoeken.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat deze ondertitels vaak te simpel voor woorden waren, bijvoorbeeld:
topics enzo
Mij wel ja, ik zou het erg zonde vinden als van der Vaart er voor zou kiezen naar Bayern te gaan...quote:Op maandag 12 maart 2007 10:00 schreef Suijk het volgende:
Want? Maakt het ons heel veel uit of hij bij Bayern of HSV zit?
Voortaan dus maar 4-4-2?quote:Hoe ogenschijnlijk verrassend ook, de prestatie van Ajax past in het beeld van dit seizoen. De Amsterdammers maakten onder Ten Cate de meeste indruk in lastige uitwedstrijden tegen SC Heerenveen en FC Utrecht. Net als gisteren tegen FC Twente, trad Ajax in die duels aan met twee spitsen en een versterkt middenveld. Licht achterover leunend, bleek de ploeg vaak tot zijn beste voetbal in staat.
Gabri was ook erg goed, evenals (natuurlijk) KJH.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:01 schreef PyTh het volgende:
Ik vond vooral Emanuelson erg goed gisteren.
Eenschquote:Op maandag 12 maart 2007 10:55 schreef SiemeN het volgende:
Als daarmee de resultaten komen heb ik er echt geen problemen mee.
Van mij mogen we ook best eens een seizoen kampioen worden met laf kut voetbal.
Beloofd een spannende wedstrijd te worden Zondag.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gabri was ook erg goed, evenals (natuurlijk) KJH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |