abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57282425

Selectie PSV 2007/2008

Technische staf:
Sef Vergoossen (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Dwight Lodewegs ( Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Heurelho Gomes
21. Bas Roorda
31. Cássio Ramos

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Carlos Salcido
04. Manuel Da Costa
05. Mike Zonneveld
13. Alcides
14. Slobodan Rajkovic
18. Eric Addo
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
22. Balász Dzsudzsák
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal

Aanvallers:
09. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
17. Jefferson Farfán
19. Jonathan Reis
29. Género Zeefuik

Laatstgespeelde wedstrijd: Tottenham Hotspur - PSV (UEFA CUP)

Tottenham Hotspur - PSV (UEFA CUP)
Donderdag 6 maart
Tijd: 21:05

Karakteristieken

Uitslag: 0-1 (0-1)

Scoreverloop:
0-1 Jefferson Farfán ('34)

Arbiter: Lannoy (Fra)

Toeschouwers: 35000

Geel:
PSV: Jefferson Farfán ('53)
Tottenham Hotspur: Gilberto ('26), Chimbonda ('44), Berbatov ('70)

Geel:
PSV: Alcides ('31), Danko Lazovic ('40), Balázs Dzsudzsák ('51), Ibrahim Afellay ('68)
FC Utrecht: Schut ('26)

Komende wedstrijden:

PSV - Tottenham Hotspur (UEFA CUP)
Woensdag 12 maart
Tijd: 20:45

Roda JC - PSV
Zondag 16 maart
Tijd: 14:30

PSV - 020
Woensdag 19 maart
Tijd: 20:45

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
pi_57282508
Hopelijk kan Sef de opdracht van Huub volbrengen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57282510
quote:
PSV-Ajax naar woensdag 19 maart
10 maart 2008 11:30
Zoals verwacht heeft de KNVB woensdag 19 maart aangewezen als nieuwe datum voor de competitiewedstrijd tussen PSV en Ajax. Het duel werd afgelopen zaterdag op last van burgermeester Braks van Eindhoven afgelast omdat door de aangekondigde politieacties de openbare veiligheid niet gewaarborgd kon worden.

Doordat PSV nog op het Europese toneel actief is bleven niet veel data over om het duel in te halen. Op woensdag 19 maart wordt ook één halve finalewedstrijd in de strijd om de KNVB-beker gespeeld, tussen Heracles Almelo en Roda JC. Zaterdag werden al nieuwe data vastgesteld voor de overige afgelaste wedstrijden. Zo wordt VVV-FC Twente morgenavond gespeeld en AZ-Feyenoord komende woensdag. Het aanvangstijdstip van de wedstrijd PSV-Ajax is vastgesteld op 20.45 uur. Losse kaarten die voor de wedstrijd van gisteren waren aangeschaft blijven geldig. Indien je alsnog verhindert ben op de nieuwe datum, dan dien je uiterlijk donderdag 13 maart contact op te nemen met PSV Kaartverkoop (kaartverkoop@psv.nl). Eventueel geannuleerde kaarten gaan zaterdag 15 maart opnieuw in de verkoop via TicketBox. Houd daarvoor aanstaande vrijdag psv.nl goed in de gaten.
quote:
Italiaanse arbiter bij PSV-Tottenham Hotspur
10 maart 2008 12:10
Matteo Simone Trefoloni. De UEFA Cup-wedstrijd tussen PSV en Tottenham Hotspur is woensdag avond in Italiaanse handen. De voor PSV vrij onbekende Matteo Simone Trefoloni heeft de leiding over de terugwedstrijd in de achtste finales. PSV verdedigt in Eindhoven een 1-0 voorsprong die is meegenomen uit Londen.

Trefoloni was al wel ooit eerder in het Philips Stadion in Eindhoven. In het seizoen 2003-2004 was hij vierde official bij het UEFA Champions League-duel PSV-Deportivo La Coruña. PSV won die wedstrijd - die onder leiding stond van de beroemde Pierluigi Culina - met 3-2, maar plaatste zich desondanks niet voor de volgende ronde. Op 30 maart 2005 was Trefolini scheidsrechter bij de WK-kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en Armenië die in Eindhoven werd gespeeld. Matteo Simone Trefoloni wordt woensdagavond geassisteerd door zijn landgenoten Nicola Nicoletti en Renato Faverani.
quote:
9/3/2008 - PSV bij bookmakers opeens bij favorieten winst UEFA Cup
(Gepost door RvN)

Voor de uitwedstrijd in de UEFA Cup tegen Tottenham Hotspur was PSV bij de bookmakers nog een van de outsiders voor het winnen van de UEFA Cup dit seizoen. Na de zege in Londen is PSV direct een van de favorieten. PSV staat nu bij Unibet op plaats drie. Bayern Munchen blijft de grote favoriet voor het winnen van de UEFA Cup.
pi_57282519
Die Cassio heh, hoe en wanneer is die bij PSV terecht gekomen? Hij is nog niet zo oud toch?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_57282553
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:57 schreef Ordinair het volgende:
Die Cassio heh, hoe en wanneer is die bij PSV terecht gekomen? Hij is nog niet zo oud toch?
quote:
Cássio traint voor het eerst mee bij PSV
17/08/2007 12:11

De Braziliaan Cássio heeft vrijdag voor het eerst bij zijn nieuwe club PSV meegetraind. De doelman tekende onlangs een vijfjarig contract.

Samen met de onbetwiste eerste keus en landgenoot Gomes en de ervaren stand-in Bas Roorda, vormt Cássio dit seizoen het keeperstrio. Na Gomes, Alcides, Jonathan en Fagner is hij de vijfde Braziliaan in de selectie van PSV.

PSV-doelman Ruud Boffin is verhuurd aan stadgenoot FC Eindhoven, waar hij de laatste weken op proef was. De jonge Belg moet bij die club de strijd aangaan met Jürgen Hendriks. Bij de blauw-witten speelt ook PSV'er Jelle De Bock op huurbasis,
pi_57282693
Tering wat gaan we snel. Nog even wat foto's uit London. Ik was er helaas niet voor de wedstrijd, maar om iets te vieren:

Misschien dat iemand nog wordt herkend.

En over die inhaaldatum, lijkt me gunstig. We spelen meestal beter 's avonds, tenminste dat gevoel heb ik altijd. Bovendien is het op een woensdag, dus gewoon denken dat je CL speelt en een dito sfeertje creëeren, dan moet het goed komen.
pi_57282863
t kost me alleen weer een treinkaartje á 14,- ofzo wat in het weekend niet nodig is

Wie gaat er allemaal komende woensdag?
pi_57282965
KUT politie
pi_57283014
KAMPIOENEN!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 13:34:35 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57283077
300

ik zal Bruce eens vragen of hij weer wat stats wil maken
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:20 schreef WooZ het volgende:
t kost me alleen weer een treinkaartje á 14,- ofzo wat in het weekend niet nodig is

check ik ben er woensdag bij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 10 maart 2008 @ 13:34:40 #11
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_57283079
Sef blijft ook altijd heerlijk nuchter. Maar ik wil hem zo graag zien straks op die platte kar
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_57283139
Ik ben er woensdag ook bij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 10 maart 2008 @ 13:37:44 #13
188665 Wurdsje
High Times
pi_57283142
TVPSV...
pi_57283218
Ik ben er ook bij, sinds Arsenal niet meer zo naar een Europa cup wedstrijd uitgekeken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57283526
Deel 300

Geen idee of deze is langs gekomen:
quote:
Franse PSV-fan rijdt 1000 kilometer voor niets
De 31-jarige Mohamed Behadj had zich enorm verheugd op de wedstrijd van zijn favoriete club tegen Ajax. In Eindhoven aangekomen kwam hij echter tot de ontdekking dat de topper niet doorging.

De Fransman Mohamed Behadj zal zich ongetwijfeld veel meer hebben voorgesteld van zijn trip naar Eindhoven. De 31-jarige PSV-fan reed afgelopen weekend 1000 kilometer om zijn favoriete club in actie te kunnen zien tegen Ajax.

Toen hij echter in Eindhoven aankwam, ontdekte hij dat de wedstrijd door de politiestakingen was afgelast. "Je kunt wel stellen dat mijn zaterdag goed verpest was," aldus Behadj op de website van PSV.

"Tijdens de tien uur durende rit naar Nederland kon ik aan niets anders denken dan aan de komende wedstrijd tegen Ajax. De afgelasting was echt een enorme teleurstelling."
Franse PSVer
pi_57283605
quote:
Franse PSV-fan na duizend kilometer voor gesloten poort
10 maart 2008 10:30
Momo bij de kampioensschaal. Weken verheugde Mohamed Belhadj (31) zich op PSV-Ajax. Z’n eerste echte topper in het Philips Stadion. Bijna 1000 kilometer reed hij vanaf zijn woonplaats Grenoble in Frankrijk naar Eindhoven. Nauwelijks aangekomen in z’n hotel hoorde hij dat het duel in de Eredivisie waarschijnlijk wordt uitgesteld. Lees hier zijn verhaal.

Enorme teleurstelling
Het was de derde keer dat ‘Momo’ naar Eindhoven kwam. Meestal probeerde hij een competitieduel te combineren met een Europese thuiswedstrijd. Na eerdere bezoeken in 2001 en 2004 zou hij nu voor het eerst PSV tegen Ajax zien spelen. “Tijdens de tien uur durende rit vanuit Frankrijk naar Nederland kon ik aan niets anders denken. Voor mij staat deze match gelijk aan een Paris Saint-Germain tegen Olympique de Marseille of een Milan-Juve, kortom een groot affiche op de voetbalkalender.” Momo had z’n komst zorgvuldig voorbereid. “Eindelijk kreeg ik de kans om de topper tegen Ajax te zien met daarna ook nog eens een schitterend vooruitzicht op PSV-Tottenham. Perfect!” Helaas zag burgemeester Braks zich genoodzaakt het duel tussen de nummer 1 en 2 van Nederland te annuleren. De aangekondigde politiestakingen noopten hem daartoe. “Dat was echt een enorme teleurstelling voor me”, sipt Mohamed die speciaal een week vakantie had opgenomen. “Wanneer krijg ik namelijk weer de gelegenheid twee zulke mooie wedstrijden in één week te zien? Je kunt wel stellen dat m’n zaterdag goed verpest was.”

Geluk bij een ongeluk
Toch had Belhadj die dag ook geluk: hij hoorde uit eerste hand dat het duel met Ajax niet door zou gaan. “Zaterdagmiddag had ik me aangesloten bij de stadionrondleiding. Zo zag ik de nieuwe kleedkamers en het intrapveldje, prachtig! Na afloop mochten we nog iets drinken in De Verlenging.” Momo onderbreekt even z’n verhaal. “Je moet weten dat ik altijd heel beleefd ben maar ik stap wel overal op af.” Zo zag hij PSV-directeur Jan Reker lopen. “Ik stelde me voor en vertelde hem dat ik helemaal uit Frankrijk was gekomen voor de wedstrijd. Hij zei me toen al dat het nog wachten was op de uitspraak van de rechter maar dat de kans heel groot was dat PSV-Ajax niet doorging.” Na uitgebreid te hebben gewinkeld, zag Momo de spelersbus voor het stadion staan. “Zo kreeg ik mooi de gelegenheid de spelers te ontmoeten. Daar had ik niet meer op gerekend want er waren ook besloten trainingen. Timmy Simons spreekt Frans dus hem groette ik met ‘Bonjour, mon capitain!’ Hij antwoordde me vriendelijk in het Frans. Tegen de spelers uit Zuid-Amerika zei ik iets in het Spaans en met Ibrahim Afellay en Ismail Aissati sprak ik een beetje Arabisch.” Zo kreeg de teleurstellende dag toch nog een positieve wending voor de PSV’er uit Frankrijk.

Nooit voor Franse club geweest
Hoe komt Momo Belhadj toch tot z’n liefde voor PSV? Hij weet het nog goed: “In 1990, net voor het wereldkampioenschap in Italië, zag ik een reportage bij de Franse zender M6 over ’s werelds beste doelpuntenmakers. Romário scoorde prachtige doelpunten in het shirt van PSV. Ik was nog net geen veertien jaar maar wist natuurlijk dat PSV in 1988 de Europacup I had gewonnen. Ze waren erg bekend en op het hoogtepunt van hun roem in die periode. Ik was zó teleurgesteld dat Romário geblesseerd raakte. Op dat WK speelde hij niet veel.” Eigenlijk zijn het vooral de vrienden van Momo die hem met PSV blijven confronteren. “Voor het eerst voelde ik me echt verbonden met de club na de uitschakeling tegen Montpellier eind 1990. M’n vrienden dolden me en ik identificeerde met steeds sterker met de club. Die 1-0 nederlaag bij Montpellier was echter een enorme déception. Ik weet nog dat bij de loting de Franse sportkrant l’Équipe sprak van Le géant d’Eindhoven. Dat betekent:de reus uit Eindhoven. En uitgerekend tegen een Franse club gingen we eruit.” We? “Haha, je ziet hoe sterk ik me PSV’er voel. Ik heb een Nederlands hart. Ik ben nooit voor een Franse club geweest!” Langzaam groeide een passie. “Ook al was Eindhoven ver weg, dat belette me niet om naar de bibliotheek te gaan om de bladen Onze Mondial of France Football te lezen. Er was nog geen internet dus ik zag de uitslagen pas enkele dagen later.” Dinsdag deel 2 van het interview met Mohamed Belhadj.
Dat ze em een retourtje Nice - Eindhoven kado doen
pi_57283624
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deel 300

[..]

Franse PSVer
Wat zielig voor dat menneke.

Jeuj, deel 300
pi_57283678
Die zullen ze wel een paar kado's doen, i presume.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 14:10:04 ]
pi_57284044
300

Ben blij dat PSV-Ajax volgende week al is. Valt er ook niets meer te zeiken over competitievervalsing.
We sure are cute for two ugly people.
pi_57284102
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:33 schreef Neoktheone het volgende:
300

Ben blij dat PSV-Ajax volgende week al is. Valt er ook niets meer te zeiken over competitievervalsing.
Najah, als Huntelaar thuis tegen Willem2 een gele kaart krijgt, is-ie geschorst voor PSV. Nou, dan moet je ze eens horen
  maandag 10 maart 2008 @ 14:38:24 #21
188665 Wurdsje
High Times
pi_57284136
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Najah, als Huntelaar thuis tegen Willem2 een gele kaart krijgt, is-ie geschorst voor PSV. Nou, dan moet je ze eens horen
Zou wel echt geniaal zijn
pi_57284211
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Bij Willem II werd ook al de opmerking gemaakt dat het competitievervalsing was, omdat Huntelaar tegen hen geschorst zou zijn als hij gisteren geel zou hebben gekregen.
quote:
Andries Jonker vindt dat ook Willem II nadeel ondervindt van de politiestakingen. 'Ajax heeft nu een week extra rust voordat ze tegen ons spelen. Stiekem hoopte ik dat Klaas-Jan Huntelaar een gele kaart zou meepakken in Eindhoven en dan tegen ons zou zijn geschorst. Pure competitievervalsing.'
http://www.vi.nl/Achtergr(...)aarNietGeschorst.htm

[ Bericht 28% gewijzigd door En1gma op 10-03-2008 14:47:37 ]
pi_57284297
Haha, heeft Jonker wel een punt.
  maandag 10 maart 2008 @ 14:57:17 #24
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57284451
quote:
Present!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57284539
quote:

Ik kon, maar heb volgende ochtend rijles, en kan geen vrij meer vragen voor m'n werk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 15:10:49 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57284675
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deel 300

[..]

Franse PSVer

in de PSV supporter van een tijdje terug stond een leuk stuk over een PSV fan uit Newcastle
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57285216
Leuk artikel over die Fransman .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57285314
Helemaal uit Frankrijk komen voor zulk saai voetbal.

Sorry kon het niet laten...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57285317
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in de PSV supporter van een tijdje terug stond een leuk stuk over een PSV fan uit Newcastle
ja maar dat waren supporters die élke thuiswedstrijden kwamen
  maandag 10 maart 2008 @ 16:33:25 #30
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57286232
Deeltje 300

Verkapte TVP
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_57286478
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef F1Bas het volgende:
Helemaal uit Frankrijk komen voor zulk saai voetbal.

Sorry kon het niet laten...
Kwam stiekem voor Ajax.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_57286895
Ah ze lezen hier stiekem mee zie ik.
pi_57286968
Benieuwd naar woensdag, ben er nog verre van zeker van.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57288461
300
This is P S V!!!!

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 18:44:02 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57288462
kijkt u eens; 300 delen PSV op FOK!

1 [centraal]PSV topic
2 [Centraal] PSV Topic deel 2
3 [centraal] PSV Logische Kampioenen Deel III
4 Centraal PSV Eindhoven topic - Deel IV -
5 Centraal PSV Eindhoven topic - Deel V -
6 Centraal PSV Eindhoven topic - Deel VI -
7 [Centraal] PSV Eindhoven deel VII
8 [Centraal] PSV Eindhoven deel VIII
9 [Centraal] PSV topic deel IX, Nog Steeds Kampioen
10 [Centraal] PSV topic deel X
11 [Centraal] PSV topic deel XI: Kampioenen Topic
12 [Centraal] PSV topic deel XII: Kampioenen Topic
13 [Centraal] PSV topic deel XIII: Kampioenen Topic
14 [Centraal] PSV topic deel XIIII: Kampioenen Topic
15 [Centraal] PSV topic deel XV: Kampioenen Topic
16 [Centraal] PSV topic deel XVI: Kampioenen Topic
17 [Centraal] PSV topic deel XVII: Dan maar de UEFA-cup
18 [Centraal] PSV topic deel XVIII: Kampioen 2004/2005
19 [Centraal] PSV topic deel XIX: Op Naar Götenborg
20 [Centraal] PSV topic deel XX. Wel Robin, geen Mandy
21 [Centraal] PSV topic deel XXI: UEFA Koorts
22 [Centraal] PSV topic deel XXII: Kampioen Van Volgend Seizoen
23 [Centraal] PSV topic deel XXIII: Vooruit nu Rood-Witten
24 [Centraal] PSV topic deel 24: Harry bedankt!!
25 [Centraal] PSV Topic 25: weer in het rood!
26 [centraal] PSV-topic deel 26: Cocu de nieuwe aanvoerder?
27 [centraal] PSV-topic deel 27: PSV'ers actief op het EK!
28 [centraal] PSV-topic deel 28: De voorbereiding
29 [centraal] PSV-topic deel 29: De Voorbereiding II
30 [centraal]PSV topic deel 30
31 (Centraal) PSV topic deel 31: Klaar voor de competitie
32 (Centraal) PSV Topic deel 32: Klaar voor het echte werk
33 Het Grote PSV Topic #33 - The road to the Champions League
34 Het Grote PSV Topic #34 - Aftellen tot de seizoensstart
35 Het Grote PSV Topic #35 - Rode Ster Belgrado in de aantocht
36 Het Officiële PSV Topic #36 - Van Belgrado naar Roosendaal
37 Het Officiële PSV Topic #37 - De wedstrijd van 9 miljoen
38 Het Officiële PSV Topic #38: Een Rode Ster beuken
39 Het Officiële PSV Topic #39: Zaterdag weer 5 goals?
40 Het Veertigste Officiele PSV Topic! - Maar wij hebben VoH
41 Het Officiële PSV Topic #41: - Nog 1 jaar Held van Bommel
42 Het Officiële PSV Topic #42: We trekken ten strijde
43 Het Officiële PSV Topic #43 Nummer 1van de HC Eredivisie
44 Het Officiële PSV Topic #44 Nummer 1 van de HC Eredivisie
45 Het Officiële PSV Topic #45 - Nog steeds #1 en 3 ptn los
46 Het Officiële PSV Topic #46 - Nog steeds #1
47 Het Officiële PSV Topic #47 - Robinho is welkom
48 Het Officiële PSV Topic #48 - Want eendracht maakt macht!
49 Het Officiële PSV Topic #49 - Voor Rood-Wit gezongen
50 Het Officiële PSV Topic #50 - Jubileum Editie
51 Het Officiële PSV Topic #51- 9 wedstrijden zonder tegengoal
52 Het Officiële PSV Topic #52 - Al 10 competitieduels de nul!
53 Het Officiële PSV Topic # 53 - De 2e ronde
54 Het Officiële PSV Topic # 54 - Op naar de Vijverberg
55 Het Officiële PSV Topic # 55 - op naar het volgende record!
56 Het Officiële PSV Topic # 56, Op naar Rotterdam!!
57 Het Officiële PSV Topic # 57 Ongeslagen in de HCE!
58 Het Officiële PSV Topic # 58 - De coole niet-winterkampioen
59 Het officiële PSV topic # 59 - Op naar de 18e titel
60 Het officiële PSV topic # 60 - Ook Winterkampioen
61 Het Officiële PSV-topic #61 - Aan 't blauwdoek meer sterren!
62 Het Officiële PSV-topic #62 - Vennegoor is terug 8-)
63 Het Officiële PSV-topic #63 - Romário, Ronaldo, Robert?
64 Het Officiële PSV-topic #64 - Op naar de Dubbel!!!!
65 Het Officiële PSV-topic #65 - Veni Vidi Vici
66 Het Officiële PSV-topic #66 - Uitlopen op AZ is ok
67 Het Officiële PSV-topic #67 - Op naar Monaco
68 Het Officiële PSV-topic #68 - Respect voor de Generaal
69 Het Officiële PSVtopic #69 We horen bij de beste 8 in Europa
70 Het Officiële PSVtopic #70 Op naar de kwartfinale
71 Het Officiële PSVtopic #71 Op naar de triple
72 Het Officiële PSVtopic #72 Eens per jaar...
73 Het Officiële PSVtopic #73 We love you Phillip... Cocu
74 Het Officiële PSVtopic #74 Op weg naar de horde in Lyon
75 Het Officiële PSVtopic #75 Op weg naar de halve finale
76 Het Officiële PSVtopic #76 On the road to Milan
77 Het Officiële PSVtopic #77 De held Gomes!
78 Het Officiële PSVtopic #78 - Bij de beste 4 clubs van Europa
79 Het Officiële PSVtopic #79 - Op naar de landstitel !
80 Het Officiële PSVtopic #80 - 8 mei is het zo ver!!
81 Het officiële PSV-Topic #81 - Op naar de landstitel
82 Het officiële PSV-Topic #82 - Landskampioen 2005!!
83 Het Officiële PSV topic #83: Kezza terug?
84 Het officiële PSV topic #84: 8 mei viert Eindhoven feest
85 Het officiële PSV topic #85: AC Milan gaat eraan.
86 Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil
87 Het officiële PSV-Topic # 87: Trots op onze helden
88 Het Officiële PSV-Topic # 88: Boeruhhhh!!
89 Het Officiële PSV-Topic # 89 De vriendschap vergeet je niet
90 Het Officiële PSV-Topic # 90 Met Väyrynen op naar de 19de
91 Het Officiële PSV-Topic # 91 Phoxy is cewl
92 Het Officiële PSV-Topic # 92- Op naar de Amstelcup finale!
93 Het Officiële PSV-Topic # 93- de dubbel!!
94 Het Officiële PSV-Topic # 94: Park onze held, blijf bij ons!
95 Het Officiële PSV-Topic # 95: Vakantie!!
96 Het Officiële PSV-Topic #96- Met Timmy in 2006 weer kampioen
97 Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?
98 Het Officiële PSV-Topic #98 - Steun hier Afellay!
99 Het Officiële PSV-Topic #99 - Gezeur met Belgen
100 Het Officiële PSV-Topic #100 De jubileumeditie vier het mee
101 Het Officiële PSV-Topic #101 Met Simons !
102 Het Officiële PSV-Topic #102 Trainen voor het nieuwe seizoen
103 Het Officiële PSV-Topic #103 Morgen de 1e training, in april
104 Het Officiële PSV-Topic #104: Op naar Korea
105 Het Officiële PSV-Topic #105 - PSV de logische kampioen!
106 Het Officiële PSV-Topic #106: Adieu Andre
107 Het Officiële PSV-Topic #107 - Vol Manlijke Kracht
108 Het Officiële PSV-Topic #108 - Ook Philips steunt PSV!
109 Het Officiële PSV-topic #109: Op weg naar weer een Peace Cup
110 Het Officiële PSV-topic #110: Met Fredje op het middenveld!
111 Het Officiële PSV-topic #111: met Steef voorop :P
112 Het Officiële PSV-topic #112: Maandag opendag!!
113 Het Officiële PSV-topic #113: Met of zonder Kalou Kampioen!!
114 Het Officiële PSV-topic #114 Dan maar voor die andere schaal
115 Het Officiële PSV-topic #115 Op naar Almelo !
116 Het Officiële PSV-topic #116: Resultaten uit het verleden...
117 Het Officiële PSV-topic #117 - Passen en Meten
118 Het Officiële PSV-topic #118 - Op weg naar de titel :)
119 Het officiële PSV-topic #119 - LEEvensloos in de CL?
120 Het officiële PSV-topic #120: Fredje, wat doe je... ;(
121 Het officiële PSV-topic #121: NOOOOOH ajb geen Reiziger...
122 Het Officiële PSV- topic # 122: transferperikelen
123 Het Officiële PSV- topic # 123: Met Reiziger en Ball !
124 Het Officiële PSV- topic # 124: Speel de bal naar ball
125 Het Officiële PSV- topic # 125: Róbert in de spits
126 Het Officiële PSV- topic #126: hun Debuut
127 Het Officiële PSV- topic #127: Auf wiedersehen
128 Het Officiële PSV- topic #128: 't komt allemaal goed
129 Het officiële PSV topic #129: Op naar de hel van Istanbul
130 Het officiële PSV-topic #130: Ruilen van Alexen
131 Het officiële PSV-topic #131: Met een kleine pauze en dan AZ
132 Het officiële PSV topic #132: Op naar AZ, Milan en Ajax!
133 Het officiële PSV topic #133 - Zondag prijsschieten
134 Het officiële PSV topic #134: Op de plek waar we horen !
135 Het officiële PSV topic #135: Milans' angstgegner.
136 Het officiële PSV topic #136: Eenzaam aan de top!!
137 Het officiële PSV topic #137: Met Mika, Michael en John.
138 Het officiële PSV topic #138: Met beide benen op de grond.
139 Het officiële PSV topic #139: Dinsdag D-Day
140 Het officiele PSV topic #140 Zondag gehakt-dag
141 Het officiële PSV topic #141: In afwachting van de CL-loting
142 Het officiële PSV topic #142: Met VoH naar de Kwartfinale
143 Het officiële PSV topic #143: Weer tegen die tukkers
144 Het officiële PSV topic #144: Wie wordt de volgende Ozzie?
145 Het officiële PSV topic #145: Op naar Sparta
146 Het officiële PSV topic #146: Nu het goede voetbal nog
147 Het officiële PSV topic #147: Weer drie punten los
148 Het officiële PSV topic #148: Via Euroborg naar de laatste 4
149 Het officiële PSV topic #149 - Ik spring voor Luc!
150 Het officiële PSV topic #150: Wie houdt ons nog bij?
151 PSV topic #151: Ooijer, Cocu, Alex en Hiddink: Ook in 2007?
152 PSV topic #152: Kop omhoog en verder !
153 Het Officiële PSV Topic #153: We zijn en blijven kampioen!
154 Het Officiële PSV-Topic # 154: De ontknoping nadert....
155 Het Officiële PSV-Topic # 155: Wie blijft er, wie gaat er?
156 Het Officiële PSV-Topic #156 Hier horen we dat Hiddink gaat!
157 Officieel PSV-topic deeltje 157. Liever geen goudlokjes.
158 Het Officiële PSV-topic # 158: Dinsdag al kampioen?
159 Het Officiële PSV-topic # 159: Is het vanavond al zover?
160 Het Officiële PSV-topic # 160: Der Nederlandschen kampioen?
161 Het Officiële PSVtopic #161: PSV - Feijenoord 1-1
162 Het Officiële PSV topic #162 - Pee-See-Vee ies mein cloeb
163 Het Officiële PSVtopic #163 Wil de nieuwe trainer nu opstaan
164 Het Officiële PSVtopic #164 Dubbel of niet
165 Het grote PSV-topic #165: met Koeman weer kampioen!
166 Het grote PSV-topic #166: Met VoH naar het WK
167 Het grote PSV-topic #167: de mooiste club van het land!
168 Het Officiële PSVtopic #168 Voor Rood-Wit
169 Het Officiële PSV topic #169: Theo bedankt!
170 Het Officiële PSV topic #170: Met 1 of 2 nieuwe topaankopen
171 Het Officiële PSV topic #171:Farfan en Alex moeten blijven!
172 Het officiële PSV topic # 172 :Het wel en wee van PSV
173 Het officiële PSV topic # 173 : Komt er een nieuwe spits?
174 Het officiële PSV topic #174: Oefenen in Engeland
175 Het officiële PSV topic # 175: Met PHILIPS als hoofdsponsor
176 Het officiële PSV topic # 176: Zondag Gehaktdag!!
177 Het officiële PSV topic # 177: Heeft dik verloren van Ajax
178 Het officiële PSV topic # 178: De eerste 3 punten zijn er.
179 Het officiële PSV topic # 179: De Nederlandse eer verdedigen
180 [Het PSV topic # 180]Nederlands hoop in bange dagen...
181 Het Officiële PSV topic # 181: Op zoek naar een nieuwe spits
182 Het Officiële PSV topic # 182: Vandaag onze nieuwe aankopen!
183 Het Officiële PSV topic # 183: Met de nieuwe aankopen
184 Het Officiële PSV topic # 184 - Hulde aan Mart
185 Het Officiele PSV topic # 185 - Met de eerste CL punten
186 Het officiële PSV topic #186 - Grote broer over de knie
187 Het officiële PSV topic #187 - Waar Koné zich moet bewijzen
188 Het officiële PSV topic #188 - Afellay alwéér geblesseerd...
189 Het officiële PSV topic #189: Op naar een Turkse hel ?
190 Het officiele PSV topic #190: Met een scorende Kone
191 Het officiele PSV topic #191: Met een scorende Kone #2
192 Het officiele PSV topic #192: Op weg naar de UFO
193 Het grote PSV-topic #193: we rule big time!
194 Het grote PSV topic #194: Wat een reeks
195 Het grote PSV topic #195: Steviger aan de kop!
196 Het grote PSV topic #196: Een ouderwetse 5 klapper
197 Het grote PSV Topic #197: Verder uitlopen op de concurrentie
198 Het grote PSV Topic #198: Met 10 punten in de eerste ronde
199 Het nog grotere PSV Topic #199: Met Held Gomes naar de 200
200 Het nog grotere PSV Topic #200: Eendracht maakt macht!
201 Het Officiele PSV-Topic #201: Stats *O*
202 Het Officiele PSV-Topic #202: Oh EIndhoven is wonderful
203 Het Officiele PSV-Topic #203: Nieuwjaar, nieuw kampioenschap
204 Het officiele PSV-topic #204: Komt er nog een aanvaller bij?
205 Het Officiële PSV-topic #205: the Sun is shining
206 Het Officiële PSV-topic #206: Versterking gewenst !!
207 Het Officiele PSV-topic #207: Michael bij PSV uitgeballd
208 Het Officiele PSV-topic #208: Het Koeman effect
209 Het Officiele PSV-topic #209: Zondag naar het Kasteel
210 Het Officiele PSV-topic #210: Dipje!
211 Het Officiele PSV-topic #211: Laat de Gunners maar komen!
212 Het Officiele PSV-topic #212: Weer een beetje in vorm??
213 Het Officiële PSV-topic #213: Met Psv.tv!
214 Het Officiële PSV-topic #214: Met spannende laatste weken !
215 Het Officiële PSV-topic #215: Foutje, bedankt!
216 Het Officiële PSV-topic: Met Alex de rots in de branding
217 Het Officiële PSV-topic # 217: Op naar Liverpool
218 Het Officiële PSV-topic # 218: En de Tank ook al kwijt
219 Het Officiële PSV-topic # 219: Betuig je steun aan Alex
220 Het Officiële PSV-topic # 220: De laatste loodjes
221 Het Officiële PSV-topic # 221: Het einde is in zicht.
222 Het Officiële PSV-topic #222: Op naar een avondje NAC
223 Het Officiële PSV-topic #223: Witte zakdoekjes.
224 Het Officiële PSV-topic #224: Het kan nog............
225 Het Officiële PSV-topic #225: Welkom in de PSV ziekenboeg!
226 Het Officiële PSV topic #226: KO
227 Het Officiële PSV topic #227: Nog een laatste strohalm
228 Het Officiële PSV topic #228: Op naar Twente!
229 Het Officiële PSV topic #229: Op naar Utrecht!!
230 Het Officiële PSV topic #230 Opweg naar de finale in Utrecht
231 Het Officiële PSV topic #231; Schande!
232 Het Officiële PSV topic #232: De titel verkwanseld!
233 Het Officiële PSV topic #233; Verslagenheid in Eindhoven
234 Het Officiele PSV topic #234: Hoe lang blijft Koeman nog?
235 Het Officiele PSV topic #235: KAMPIOENEN
236 Het Officiële PSV topic #236: En we feesten lekker door!!!
237 Het Officiële PSV-topic #237: Phillip Bedankt!
238 Het Officiele PSV-topic #238 - Een standbeeld voor Phillip!
239 Het Officiele PSV-topic #239: Met nog een jaar Koeman.
240 Het Officiele PSV-topic #240: De transferperiode is begonnen
241 Het Officiele PSV-topic #241: Play offs? Niet voor kampioen!
242 Het Officiele PSVtopic #242 Nu met de echte schaal in handen
243 Het Officiele PSV topic #243: Nu echt zonder Phillip
244 Het Officiele PSV topic #244: lalalala GOMES GOMES
245 Het Officiële PSV Topic #245: Farfan blijft! (Voorlopig...)
246 Het Officiele PSV Topic #246: Een standbeeld voor Alex.
247 Het Officiële PSV Topic #247: Aankopen genoeg!
248 Het Officiële PSV Topic #248: Kenniet of Kenwel?
249 Het Officiële PSV Topic #249: Nog eentje...
250 Het grote PSV-topic #250: Degradatiekandidaat nummer 1!
251 Het grote PSV-topic #251: Maandag beginnen we weer!
252 Het grote PSV-topic #252: Waar hoog bieden verboden is
253 Het grote PSV-topic #253: Alles sal reg kom!
254 Het grote PSV-topic #254: zaterdag de eerste oefenpot!
255 Het grote PSV-topic #255: Jagshemash!
256 Het grote PSV-topic #256: Ramos Ramos, Jalalaaaa Ramos Ramos
257 Het grote PSV-topic #257: De eerste prijs is binnen!
258 Het grote PSV-topic #258: Bye Mika, succes bij Derby
259 Het PSV-topic #259: Waar de spelers niet willen vertrekken
260 Het Grote PSV Topic #260 - Met de eerste 3 punten binnen
261 Het Grote PSV Topic #261 - Waar we Afellay willen houden ^O^
262 Het Grote PSV Topic #262 - Koné; gaat ie wel of gaat ie niet
263 Het Grote PSV Topic #263 - Waar Koné nu echt vertrekt?
264 Het Grote PSV Topic #264 - Eenzaam in pot 2
265 Het Grote PSV Topic #265 - PSV treft enkel kampioenen
266 Het Grote PSV Topic #266 - Zonder tegendoelpunten
267 Het Grote PSV Topic #267 - Even zonder de internationals
268 Het Grote PSV Topic #268 - De Champions League begint weer!
269 Het Grote PSV Topic #269 - That's why we're champions!
270 PSV #270 Meer verstand van voetbal dan van andere zaken...
271 Het Grote PSV Topic #271 Uitkijken naar Fenerbahce
272 Het grote PSV-topic #272: komt de herfinanciering rond?
273 Het Grote PSV-topic #273: Op weg naar de koppositie
274 Het Grote PSV Topic #274: Bye bye Koeman
275 Het Grote PSV-topic #275: Met Wouters als trainer
276 Het grote PSV-topic #276: Wie wordt de trainer?
277 Het Grote PSV Topic #277: Nog steeds geen nieuwe trainer...
278 Het Grote PSV Topic #278: Waar PSV overwintert
279 Het Grote PSV Topic #279: Gewoon weer bovenaan
280 Het Grote PSV Topic #280: Wisselvalligheid troef!
281 Het Grote PSV Topic #281: Internet? NEE! Intermilaan!
282 Het Grote PSV Topic #282: Na winter, komt Helsingborgs
283 Het Grote PSV Topic #283: in het nieuwe jaar weer kampioen!
284 Het Grote PSV Topic #284
285 Het Grote PSV Topic #285; Met Sef naar de titel
286 Het Grote PSV Topic #286; PSV is los
287 Het PSV-topic #287: Waar PSV geen punten verspeelt tegen VVV
288 Het PSV-topic #288: Zonder cultheld...
289 Het PSV-topic #289: toch nog transfers?
290 Het PSV-topic #290; Steviger aan kop!
291 Het PSV-topic #291; Superweekje!!
292 Het Grote PSV-topic #292: Kan Heerenveen ons stoppen?
293 Het Grote PSV-topic #293: Helsingborgs IF gaat eraan!!
294 Het grote PSV topic #294: De Beste Club van Nederland
295 Het Grote PSV topic #295: Vier op 'n rij
296 Het Grote PSV topic #296: Oh Eindhoven is wonderful
297 Het Grote PSV topic #297: Waar een drukke periode aankomt
298 Het Grote PSV topic #298; En nu 3 keer tegen de Joden
299 Het Grote PSV topic #299 Jefferson Farfan!!
300 Het Grote PSV topic #300: Boerûh! Boerûh!

[ Bericht 0% gewijzigd door rubbereend op 10-03-2008 21:38:55 ]
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57288488
omg, kan me nog goed herrineren dat ik deze melige TT maakte
Het officiële PSV-topic #119 - LEEvensloos in de CL?

Lee ging weg toen
Maar nu komt hij terug hopelijk
pi_57288793
Wowwww, bedankt man ff alles doorkijken.
  maandag 10 maart 2008 @ 19:39:37 #38
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_57289719
mooi overzichtje
leuk om te zien hoe de topictitel in de loop der tijd vorm heeft gekregen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 19:45:12 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57289833
vooral mooi om de ontwikkelingen van een seizoen te zien in de TT's. De 2e helft van vorig seizoen:

203 Het Officiele PSV-Topic #203: Nieuwjaar, nieuw kampioenschap
204 Het officiele PSV-topic #204: Komt er nog een aanvaller bij?
205 Het Officiële PSV-topic #205: the Sun is shining
206 Het Officiële PSV-topic #206: Versterking gewenst !!
207 Het Officiele PSV-topic #207: Michael bij PSV uitgeballd
208 Het Officiele PSV-topic #208: Het Koeman effect
209 Het Officiele PSV-topic #209: Zondag naar het Kasteel
211 Het Officiele PSV-topic #211: Laat de Gunners maar komen!
212 Het Officiele PSV-topic #212: Weer een beetje in vorm??
213 Het Officiële PSV-topic #213: Met Psv.tv!
214 Het Officiële PSV-topic #214: Met spannende laatste weken !
215 Het Officiële PSV-topic #215: Foutje, bedankt!
216 Het Officiële PSV-topic: Met Alex de rots in de branding
217 Het Officiële PSV-topic # 217: Op naar Liverpool
218 Het Officiële PSV-topic # 218: En de Tank ook al kwijt
219 Het Officiële PSV-topic # 219: Betuig je steun aan Alex
220 Het Officiële PSV-topic # 220: De laatste loodjes
221 Het Officiële PSV-topic # 221: Het einde is in zicht.
222 Het Officiële PSV-topic #222: Op naar een avondje NAC
224 Het Officiële PSV-topic #224: Het kan nog............
225 Het Officiële PSV-topic #225: Welkom in de PSV ziekenboeg!
227 Het Officiële PSV topic #227: Nog een laatste strohalm
228 Het Officiële PSV topic #228: Op naar Twente!
229 Het Officiële PSV topic #229: Op naar Utrecht!!
230 Het Officiële PSV topic #230 Opweg naar de finale in Utrecht
231 Het Officiële PSV topic #231; Schande!
234 Het Officiele PSV topic #234: Hoe lang blijft Koeman nog?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57289949

Hihi, leuk einde
pi_57290447
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef rubbereend het volgende:
-
Heerlijk ja, eerst was het de vraag wanneer we kampioen zouden worden en een paar maanden later was iedereen gesloopt omdat de titel niet meer haalbaar leek
Patat Friet
pi_57290530
Zie nu dat er best veel users zijn die al vanaf het 1e topic meeposten, respect
Patat Friet
pi_57291137
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef rubbereend het volgende:
vooral mooi om de ontwikkelingen van een seizoen te zien in de TT's. De 2e helft van vorig seizoen:
Heel mooi inderdaad, en eigenlijk best wel tekenend
pi_57291225
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:04 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dat ze em een retourtje Nice - Eindhoven kado doen
toevallig.

Bij Ajax - PSV was er een Ajacied die ook vanuit het buitenland voor niks kwam
pi_57291363
pascalheister wist op een gegeven moment niet meer hoe die Romeinse cijfers ook alweer werkten
pi_57291514
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:49 schreef WooZ het volgende:
pascalheister wist op een gegeven moment niet meer hoe die Romeinse cijfers ook alweer werkten
Ik vroeg me ook al af waarom het bij 23 ophield
pi_57291626
Zullen we het opnieuw invoeren?
pi_57291945
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

toevallig.

Bij Ajax - PSV was er een Ajacied die ook vanuit het buitenland voor niks kwam
Er waren ook Madrilenen in Eindhoven van het weekend, das helemaal lullig.
pi_57291965
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:

Hihi, leuk einde
Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil

pi_57292000
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:44 schreef rubbereend het volgende:
kijkt u eens; 300 delen PSV op FOK!

-- mooi lijstje --
Daar kan ik wel wat mee voor het maken van stats
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_57292017
quote:
Ik kreeg serieus weer kippenvel toen ik die topics rond die wedstrijd doorlas
pi_57292034
quote:
K zag de datum bij de beginpost, en ik wist genoeg.
pi_57292036
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Er waren ook Madrilenen in Eindhoven van het weekend, das helemaal lullig.
Even teruggezocht. Die Ajacied kwam uit Israel. Nog verder.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 21:17:05 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57292070
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:14 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Daar kan ik wel wat mee voor het maken van stats
dan maken wij deze even vol
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57292114
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Een echte Jood.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 21:20:04 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57292135
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

natuurlijk kwam hij daar vandaan waar anders
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 10 maart 2008 @ 21:24:34 #57
188665 Wurdsje
High Times
pi_57292251
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ik kreeg serieus weer kippenvel toen ik die topics rond die wedstrijd doorlas
Die wedstrijd daarvoor tegen Lyon staat me eigenlijk nog veel meer bij.. Vooral die penaltieserie.. Ik heb nog nooit zo gespannen voor de tv gezeten.. Bijna net zo/Misschien nog wel meer gespannen als afgelopen april voor de radio..
pi_57292402
2 keer achter elkaar op woensdagavond
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57292414
240 staat er niet bij!

Verder wel een mooie lijst.
  maandag 10 maart 2008 @ 21:32:37 #60
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57292435
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:39 schreef KELDER het volgende:
mooi overzichtje
leuk om te zien hoe de topictitel in de loop der tijd vorm heeft gekregen
Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?
of DIGGER die steevast P$V schreef

Allemaal pleite, toch?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_57292495
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:32 schreef Zapper het volgende:

[..]

Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?

Allemaal pleite, toch?
Ik ben er nog.
F1Bas is er geloof ik ook nog wel en Chelloboy mist niemand, vreemd eigenlijk, want juist nu PSV successen heeft zou hij er 24/7 moeten zijn
pi_57292584
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:24 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Die wedstrijd daarvoor tegen Lyon staat me eigenlijk nog veel meer bij.. Vooral die penaltieserie.. Ik heb nog nooit zo gespannen voor de tv gezeten.. Bijna net zo/Misschien nog wel meer gespannen als afgelopen april voor de radio..
''AL ZAL DIE NOOIT MEER EEN PEPERNOOT RAKEN''
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 21:39:29 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57292591
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:31 schreef ruud.nl het volgende:
240 staat er niet bij!

Verder wel een mooie lijst.
en gefixt
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 21:40:57 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57292631
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:32 schreef Zapper het volgende:

[..]

Allemaal pleite, toch?
TM komt helemaal niet meer op FOK!, F1Bas vooral in eht Ajaxtopic. Mitt alleen nog in SPT, Speed vliegt zo heel af en toe binnen. Digger komt nog regelmatig in VBL.En van Chelloboy is dat topic over zijn gedate met een getrouwde vrouw het laatste wat ik me kan herinneren.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 10 maart 2008 @ 21:47:12 #65
188665 Wurdsje
High Times
pi_57292792
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

''AL ZAL DIE NOOIT MEER EEN PEPERNOOT RAKEN''
Robert laatste penal toch?
pi_57293460
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:47 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Robert laatste penal toch?
Jup, geweldig was dat.

Prachtwedstrijd trouwens, was dat. Pfffffff, ik hield het niet meer man .

Mooi doelpunt van Alex, die 1-1. Aannemen op de borst, en peunen dat ding
  maandag 10 maart 2008 @ 22:19:36 #67
188665 Wurdsje
High Times
pi_57293660
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Jup, geweldig was dat.

Ja echt geweldig.. Ik had tranen in mn ogen van blijdschap en ontlading..
pi_57293697
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Jup, geweldig was dat.

Heerlijke goal inderdaad
Maar de 3-1 tegen Milan is me toch nog meer bijgebleven, met als bekendste quote, vlak na de 2-1 "het doek is gevallen"
pi_57293734
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Ja echt geweldig.. Ik had tranen in mn ogen van blijdschap en ontlading..
Ja, ik dan. Tv op m'n kamer moest om 11 uur uit. Hell no dat ik dat dus deed. Als de kleine jonge doerak die ik was, ging toch stiekem de tv weer aan. Ik schreeuwde het uit van blijdschap, toen kwam smam binnen en deed de stekker uit en moest ik slapen ^^
pi_57293889
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah ze lezen hier stiekem mee zie ik.
Ik denk dat jij vaker het Ajax topic bekijkt dan ik het PSV topic vriend.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_57293914
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57294032
Ik zag cultheld Addo in de IKEA en wilde hem succes wensen voor woensdag. Toch maar niet gedaan, want hij zal wel niet spelen.
  maandag 10 maart 2008 @ 22:36:47 #73
188665 Wurdsje
High Times
pi_57294070
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ja, ik dan. Tv op m'n kamer moest om 11 uur uit. Hell no dat ik dat dus deed. Als de kleine jonge doerak die ik was, ging toch stiekem de tv weer aan. Ik schreeuwde het uit van blijdschap, toen kwam smam binnen en deed de stekker uit en moest ik slapen ^^
Dat schreeuwen van blijdschap en het bezoek van mams klinkt me zeer bekend in de oren.. Ik kon daarna gelukkig nog gewoon verder kijken
pi_57294081
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Als ik dat topic weer lees voel ik me weer precies hetzelfde als die avond..en hoe trots ik de volgende dag op school was
En ik weet nog wel dat er toen in het Eindhovens Dagblad allemaal stukjes van buitenlandse kranten werden geplaatst en dat de meeste zeiden dat PSV het beste voetbal van Europa speelde
pi_57294134
Jaaa, wat een respect hadden we afgedwongen, ondanks het feit dat we eruit lagen.
pi_57294183
Deze bedoelde ik:
quote:
Heel Europa treurt om 'fantastisch' PSV

5/5/2005 0 :11

PSV moest zich gewonnen geven tegen AC Milan. En dat is onterecht concluderen de buitenlandse media, zelfs de Italiaanse: 'Onverdiend.' Een overzicht.
La Gazzetta Dello Sport (Italië)
De finale is een half paradijs. Liverpool gaat dan wel naar Istanboel, maar ook AC Milan, omdat een uitstekend PSV sneuvelde na een buitengewone partij tegen de rossoneri. Het is onmogelijk te bevatten. De heerser van het veld wordt na negentig minuten bedrogen wanneer Ambrosini de beslissende goal maakt. Uiteindelijk wint één van de meest afzichtelijke Milans van de laatste jaren. Onverdiend.

L' Equipe (Frankrijk)
Milan zal zich realiseren dat het heel goed is weggekomen. PSV verrichtte een mini-topprestatie door drie keer te scoren tegen Milan, dat sinds de goal van Ronaldinho in november geen treffer meer had geïncasseerd. De overwinnaar van Lyon en Monaco heeft vooral de karikatuur vernietigd die beide Franse ploegen van hem hadden gemaakt, door hyper-offensief te spelen vanaf de eerste minuut, met een fenomenale inzet van elke speler, een zeldzaam voorkomende technische precisie en een vertrouwen dat past bij één van de grootste ploegen. Hiddink waagde het om met vijf aanvallers en slechts twee verdedigers aan te treden tegen een buitengewoon begaafde ploeg die vooral bezig was om alle voetbal teniet te doen.

The Guardian (Engeland)
AC Milan gaat door op het tandvlees en ondanks PSV's fantastische optreden. PSV's spelers zijn ontdaan. Over twee duels bekeken waren ze overduidelijk de betere ploeg, ze overklasten en speelden Milan volledig weg, maar donderden wel uit het toernooi. Liverpool mag zich gelukkig prijzen dat ze niet tegen PSV speelt in de finale. Ze zullen een veel grotere kans hebben als ze tegen een Milan-uit-zijn-doen moeten spelen. Als de rossoneri in de finale net zo slecht spelen, zal Liverpool ze klop geven. PSV's techniek, instelling en teamgeest waren fantastisch.

Marca (Spanje)
De Italiaanse ploeg plaatste zich met veel geploeter, dankzij een goal van Ambrosini in het slot, terwijl het een veeg kreeg van PSV, dat de hele partij domineerde en op weg leek met 2-0 te winnen. Maar een counter van de Italianen en een inzet van de middenvelder deed de dromen van de Nederlandse ploeg uiteenspatten. PSV verdiende meer geluk.

Der Kicker (Duitsland)
Met een flinke portie geluk bereikte AC Milan de finale van de Champions League. Na een zeer gedreven voorstelling sneuvelde het elftal van PSV-coach Hiddink, dat in de heenwedstrijd al overtuigde ondanks de nederlaag, zeer ongelukkig. De slimme en koelbloedige Italianen stuiten zodoende op Liverpool.
Maarja..
pi_57294270
Als PSV ooit nog de CL had kunnen winnen was het dat seizoen. Het was eigenlijk gewoon verdiend geweest als PSV hem toen gewonnen had.

Maargoed als PSV dan in de finale had verloren was dat nog dubbel zo pijnlijk geweest
Patat Friet
  maandag 10 maart 2008 @ 22:44:57 #78
188665 Wurdsje
High Times
pi_57294316
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef ganzenherder het volgende:
Als PSV ooit nog de CL had kunnen winnen was het dat seizoen. Het was eigenlijk gewoon verdiend geweest als PSV hem toen gewonnen had.

Maargoed als PSV dan in de finale had verloren was dat nog dubbel zo pijnlijk geweest
Vast niet zo pijnlijk als toen.. en vooral de manier waarop...
pi_57294378
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Deze bedoelde ik:
[..]

Maarja..
Pffffff, om dat allemaal terug te lezen
''De overwinnaar van Lyon en Monaco heeft vooral de karikatuur vernietigd die beide Franse ploegen van hem hadden gemaakt, door hyper-offensief te spelen vanaf de eerste minuut, met een fenomenale inzet van elke speler, een zeldzaam voorkomende technische precisie en een vertrouwen dat past bij één van de grootste ploegen.''
pi_57294389
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Idd..zo pijnlijk zal het nooit meer worden hoopik
pi_57294400
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Ja, wat de wedstrijd betreft wel, erger kun je niet verliezen. Maar om dan door te gaan en zo dichtbij te zijn en dan alsnog helemaal niks winnen lijkt me ook vreselijk
Patat Friet
  maandag 10 maart 2008 @ 22:50:30 #82
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57294498
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:

Hihi, leuk einde
Als je alleen de titels leest is het zo verdomd grappig
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_57294664
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:47 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ja, wat de wedstrijd betreft wel, erger kun je niet verliezen. Maar om dan door te gaan en zo dichtbij te zijn en dan alsnog helemaal niks winnen lijkt me ook vreselijk
Maar dan heb je de finale gehaald, en die had je inderdaad waarschijnlijk niet veel lulliger kunnen verliezen dan dat we van AC Milan verloren, pijnlijker lijkt het me zeker niet. Wel erger, maar niet zo pijnlijk. En ik ben er zeker van dat PSV de finale had gewonnen als ze zo speelden als tegen AC Milan
En dat er nog Ajacieden bij mij op school waren die me durfden uit te lachen
pi_57294736
Haha, ze hadden voor je moeten buigen, ipv je uit te lachen. Ik had er geen last van. Iedereen vond het verschrikkelijk kut. T was al helemaal een rampseizoen wat betreft europees voetbal kan AZ over mee praten:P
pi_57294879
Als PSV doorgaat in de UEFA CUP spelen ze op 3 april en op 5 april is het PSV - Heracles, wordt deze wedstrijd dan naar de 6e verzet?
pi_57294937
Wat Ajax daarvoor presteerde was natuurlijk veel knapper, toen waren er nog twee poulefases!

1e Poulefase
1Inter
2Ajax
3 Lyon
4Rosenborg

2e Poulefase
1Valencia
2Ajax
3Arsenal
4AS Roma

Overeenkomst is dat we er allebei uit gingen tegen Milan in de laatste minuten

Maar dit hoort eigenlijk niet in het PSV topic .
pi_57294959
Lijkt me wel, is vaker gebeurt toch?
  maandag 10 maart 2008 @ 23:06:48 #88
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57295001
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Ruudt het volgende:
Als PSV doorgaat in de UEFA CUP spelen ze op 3 april en op 5 april is het PSV - Heracles, wordt deze wedstrijd dan naar de 6e verzet?
Ja lijkt me wel logisch maar je weet nooit met die knvb
pi_57295057
2 poulefases is niet zozeer moeilijker, vooral lucratiever
pi_57295141
Blijft leuk die topics terug te lezen.
Ik typ straat.
pi_57295159
Je speelt wel meer wedstrijden toch?
pi_57295968
[centraal] PSV-topic deel 28: De voorbereiding En wat waren we er dichtbij .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57297250
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:38 schreef cultheld het volgende:
[centraal] PSV-topic deel 28: De voorbereiding En wat waren we er dichtbij .
Wat zijn er veel spelers verkeerd ingeschat
Patat Friet
pi_57297477
quote:
wow, wat had ik toen veel gepost...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 maart 2008 @ 01:14:19 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57297703
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ik stond op de 2e ring op oost, we stonden precies aan het pad dus we hadden de ruimte, wat een spanning, pingels aan de overkant en toen Robert de beslissende nam iedereen vloog elkaar in de armen bizar. Wat was dat spannend, had gewoon last van mn hart na afloop
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57297842
haha, ik zat helemaal op UU. Nou ja, zitten was er niet meer bij in de verlenging. God, wat was dat spannend. Doorgaans heb ik een hekel aan strafschoppenseries, maar dit was lekker zeg.

Als jullie nog willen volgen hoe Spurs-fans de wedstrijd voorbeschouwen:
http://www.glory-glory.co.uk/forums/thread/329574.aspx

Net als de heenwedstrijd zijn ze optimistisch. Ik dacht toen aan een gelijkspel, denk ik nu weer, maar dat zou wel weer veel te spannend zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 05:14:04 #97
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57299208
tvp enzo
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 11 maart 2008 @ 07:46:51 #98
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_57299555
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Deze bedoelde ik:
[..]

Maarja..
En kwalletje Seedorf wilde maar niet toegeven dat PSV ze compleet van de mat gespeeld had...

Maargoed, dat was wel een van de beste wedstrijden die PSV ooit gespeeld heeft en ik denk toch wel regelmatig terug aan dat elftal als ik kijk naar het geploeter van nu.... Wat een helden.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 08:02:54 #99
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57299666
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:46 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

En kwalletje Seedorf wilde maar niet toegeven dat PSV ze compleet van de mat gespeeld had...
Maargoed, dat was wel een van de beste wedstrijden die PSV ooit gespeeld heeft en ik denk toch wel regelmatig terug aan dat elftal als ik kijk naar het geploeter van nu.... Wat een helden.
Dan heb jij de VI van een aantal weken terug niet gelezen. Seedorf zei hierin duidelijk dat PSV destijds beter was dan Milan
Room 23
pi_57299718
Ik weet wel dat Seedorf dat zei na de wedstrijd tegen Milan die we met 1-0 wonnen dankzij Farfan, toen er iets minder aanvallend werd gespeeld. Desondanks was ook die overwinning terecht naar mijn mening.
pi_57300211
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 01:26 schreef mcyodogg het volgende:
Als jullie nog willen volgen hoe Spurs-fans de wedstrijd voorbeschouwen:
http://www.glory-glory.co.uk/forums/thread/329574.aspx

Net als de heenwedstrijd zijn ze optimistisch. Ik dacht toen aan een gelijkspel, denk ik nu weer, maar dat zou wel weer veel te spannend zijn.
Ik hoop dan maar dat hoogmoed voor de val komt wat betreft de Spurs fans. Het zal zeker nog een zware kluif worden. Een gelijkspel zou heel mooi zijn.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:16:42 #102
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57300386
PSV 300
Ik krijg idd nog steeds kippenvel als ik terug denk aan die wedstrijd van PSV... Zo dichtbij...
Maar goed dat is ook voetbal
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:27:14 #103
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57300542
pi_57300620
Die van Ooijer was ook wel erg lekker!
pi_57300637
quote:
PSV beslist pas dinsdag of zelfs pas woensdag of Ibrahim Afellay in staat is de terugwedstrijd tegen Tottenham Hotspur in Eindhoven af te werken. De middenvelder heeft rugklachten.

De al weken in een uitstekende vorm verkerende Afellay haakte maandag af tijdens de training. Hij meldde zich na 45 minuten bij inspanningsfysioloog Luc van Agt, waarna de international in de catacomben van PSV's trainingscomplex De Herdgang verdween voor behandeling.

De medische is staf is redelijk optimistisch over het tijdige herstel van de middenvelder. PSV-trainer Sef Vergoossen in het Algemeen Dagblad: 'Het is meer vervelend dan een echte blessure. Het is wat stijfheid in de onderrug, wat overbelasting. Maar Ibrahim moet wel honderd procent fit zijn, anders speelt hij niet.'

Als Afellay de return tegen The Spurs niet haalt, lijkt Balazs Dzsudzsák zijn logische vervanger.
Afellay niet helemaal fit
pi_57300822
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:32 schreef ruud.nl het volgende:
Die van Ooijer was ook wel erg lekker!
Lijkt wel een beetje op die van Kezman tegen Sevilla laatst
pi_57301189
Eindhoven heeft zich beschikbaar gesteld als speelstad voor WK 2018.
Het stadion zal dan uitgebreid moeten worden naar minimaal 45.000 zitplaatsen, gaat de gemeente dat dan financieren?
pi_57301628
Jong PSV heeft trouwens de finale van de beker gehaald door na verlenging met 5-2 van AZ te winnen.
2x Reis, Zeefuik, Voss en Hikspoors scoorden.

Opstelling Jong PSV:
Cássio Ramos, Van Berlo, Van Eijden, Ojo, Rajkovic, Achenteh (110, Neervoort), Zeefuik (97, Hikspoors), Wuytens, Jonathan, Aissati (62, Munz) en Voss.
Wissels: Mommers, Schijvenaars, Hikspoors, Neervoort, Munz en Flu.

Opstelling Jong AZ:
Waterman, Koenders (60, Haddad), Donk, Gunnarsson, Salasiwa, Matic, Jenner, Narsingh, Ari, Nelson (76, Kolehmainen) en De Rijp (70, El Hamdaoui).
Wissels: Toivio, Haddad, Kolehmainen, Ramos, Deckers, El Hamdaoui en Medunjanin.

Goede prestatie, tegen behoorlijk wat A-spelers van AZ!

Als ze nu in de finale van jong NEC of jong RKC winnen, mogen ze volgend jaar in de beker voor A-teams meedoen.

[ Bericht 57% gewijzigd door En1gma op 11-03-2008 10:35:10 ]
pi_57301958
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:28 schreef ruud.nl het volgende:
Jong PSV heeft trouwens de finale van de beker gehaald door na verlenging met 5-2 van AZ te winnen.
2x Reis, Zeefuik, Voss en Hikspoors scoorden.

Opstelling Jong PSV:
Cássio Ramos, Van Berlo, Van Eijden, Ojo, Rajkovic, Achenteh (110, Neervoort), Zeefuik (97, Hikspoors), Wuytens, Jonathan, Aissati (62, Munz) en Voss.
Wissels: Mommers, Schijvenaars, Hikspoors, Neervoort, Munz en Flu.

Opstelling Jong AZ:
Waterman, Koenders (60, Haddad), Donk, Gunnarsson, Salasiwa, Matic, Jenner, Narsingh, Ari, Nelson (76, Kolehmainen) en De Rijp (70, El Hamdaoui).
Wissels: Toivio, Haddad, Kolehmainen, Ramos, Deckers, El Hamdaoui en Medunjanin.

Goede prestatie, tegen behoorlijk wat A-spelers van AZ!

Als ze nu in de finale van jong NEC of jong RKC winnen, mogen ze volgend jaar in de beker voor A-teams meedoen.
5-2 na verlenging, wat een handbaluitslag
pi_57302427
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:03 schreef ruud.nl het volgende:
Het stadion zal dan uitgebreid moeten worden naar minimaal 45.000 zitplaatsen, gaat de gemeente dat dan financieren?
Eindhoven stelt zich beschikbaar en laat PSV dokken? Dat zou wel heel vreemd zijn. Ik ga ervan uit dat zij de uitbreiding grotendeels zullen financieren.
pi_57302501
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:08 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Eindhoven stelt zich beschikbaar en laat PSV dokken? Dat zou wel heel vreemd zijn. Ik ga ervan uit dat zij de uitbreiding grotendeels zullen financieren.
wk of niet, dat stadion wordt toch wel uitgebreid, daar zijn de plannen allang voor bezig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 maart 2008 @ 12:00:15 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57303462
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:03 schreef ruud.nl het volgende:
dat is wat Bunder al wel een paar maanden terug heeft gezegd. Als Eindhoven mee wil doen zullen ze ook mee over de brug moeten komen want PSV kan het nooit alleen ophoesten. PSV krijgt überhaupt geen steun van de gemeente, ze wilden nog niet eens garrant staan voor een lening...... dat zou ze niks kosten. en dat terwijl PSV toch een flinke economischie impact heeft op de regio Eindhoven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57303510
quote:
Franse PSV-fan na duizend kilometer voor gesloten poort (2)
11 maart 2008 10:15
Weken verheugde Mohamed Belhadj (31) zich op PSV-Ajax. Z’n eerste echte topper in het Philips Stadion. Bijna 1000 kilometer reed hij vanaf zijn woonplaats Grenoble in Frankrijk naar Eindhoven. Nauwelijks aangekomen in z’n hotel hoorde hij dat het duel in de Eredivisie waarschijnlijk wordt uitgesteld. Lees hier het vervolg.

Momo bij de hoofdingang.
PSV Inside en PSV Flits
Gisteren schreven we al over de vergeefse reis van Belhadj, een verhaal dat werd opgepikt door de landelijke en regionale media. Over hoe de Fransman als geluk bij een ongeluk toch de selectie tegen het lijf liep, een praatje aanknoopte met algemeen directeur Jan Reker en ook een rondleiding nam door het Philips Stadion. Een mooie pleister op de wonde, maar de wedstrijd PSV-Ajax werd hem dus door de neus geboord. Het PSV-virus laat de jonge Fransman van Algerijnse origine al jaren niet meer los. “Zo voelde ik me enorm trots omdat PSV Ronaldo had ontdekt”, vervolgt hij. Tijdens ons gesprek valt het leren armbandje met PSV-embleem pas op. “Die draag ik altijd.” Op z’n hotelkamer laat hij de buit zien die hij in de PSV FANstore heeft gekocht. Drie hippe vesten, stickers, onderzetters en een muts haalt hij uit de plastic tassen. Over de stoel hangen twee trainingsshirts, een petje en een PSV-jack. Op het bureautje lig een uitdraai met de trainingstijden van het eerste elftal. “Weet je wanneer het tweede van PSV speelt?”, wil Momo weten. “Ik wil zoveel mogelijk van de club zien. Echt, op De Herdgang of in contact met andere supporters voel ik me net deel van een familie. Het is waar wat de spelers daarover soms zeggen. Zo krijg ik al jaren de PSV Inside, De Supporter en de Flits opgestuurd door Bram, een PSV-fan uit Leiden.”

Met PSV-bolide naar uitduels
Z’n passie zit dus diep. Van z’n Peugeot 106 heeft hij de merknaam afgehaald en vervangen door een PSV-embleem. Een vaantje siert de autospiegel. “M’n familie noemt m’n auto de PSV Centsix, de 106 van PSV in plaats van Peugeot zoals we dat op z’n Frans zeggen. Oh, ik raad m’n familie en vrienden ook alleen maar Philips-producten aan. Zelf koop ik alles van het ‘huismerk’, zelfs m’n batterijen! M’n liefde voor de rood-witten wordt eigenlijk net zoveel versterkt door nederlagen als door grote ‘victoires’. Ja, m’n clubgevoel wordt er alleen maar dieper door. Zo was m’n eerste wedstrijd in Eindhoven het laatste thuisduel van Ruud van Nistelrooy. Enkele dagen later bekeek ik in de Kuip de Amstel Cup finale tegen FC Twente. Die verloren we na strafschoppen.” Drie jaar later kwam Momo weer naar de lichtstad. “Ik zag PSV-AZ (5-1) en PSV tegen Rode Ster Belgrado (5-0). Toen zei ik al dat PSV de halve finale ging halen. Dat bleek nog te kloppen ook!” In het buitenland bezoekt Mohamed Belhadj vaker een PSV-optreden. “In dat fameuze seizoen 2004-2005 ging ik naar Monaco, Lyon en Milaan. Een jaar later wederom Lyon en Milaan en ook dit seizoen was ik in Milaan, dit keer toen ze speelden tegen Internazionale.”

Woensdag PSV-Spurs
In Grenoble kennen de voetballiefhebbers hem. In sportzaken of op straat wordt hij regelmatig aangesproken. De oorzaak: de Franse radiozender RMC vraagt hem live in de uitzending als PSV-kenner. Na de 1-1 in Lyon gevolgd door de bloedstollende strafschoppenserie tegen de Fransen in Eindhoven sprak hij de gevestigde naam Jean-Michel Larqué tegen. Die beweerde dat Lyon absoluut door zou gaan. “De volgende dag was ik samen met Johann Vogel en Larqué in een programma. Vogel kende me omdat we een keer in het Frans hadden gesproken.” Larqué, zeg maar de Franse Hans Kraay, was op z’n zachtst gezegd niet blij dat Momo hem herinnerde aan zijn kritiek op PSV. “Sindsdien vraagt RMC me als kenner van het Nederlandse voetbal zelfs als Ajax tegen Inter speelt. Natuurlijk vermeld ik dan wel meteen dat ik PSV-supporter ben.” Op het moment dat we foto’s maken van een beteuterde Momo voor een gesloten hek van het Philips Stadion, komt er een cameraploeg van RTL Nieuws langs. De Franse fan mag meteen z’n zegje doen. Weldra zal Momo dus ook in Eindhoven een bekend gezicht zijn. Hij hoopt terug te komen als PSV-Ajax ingehaald moet worden. Liefst in combinatie met een kwartfinale of halve finale in de UEFA Cup. Maar eerst zit hij woensdag nog in het stadion. “Ik hoop dat we met 1-0 van Spurs winnen. Daarna zou een ontmoeting met Olympique Marseille geweldig zijn. Lekker voor mij qua afstand en erg leuk als ‘strijd’ met m’n vrienden die voor Marseille supporteren. Het zou me niet verbazen als we de finale halen.”

Ik hoop alleen al voor hem dat we Marseille loten. En nu nummer 4 vd Franse competitie moeten we toch wel kunnen hebben, al hebben ze op Anfield Road gestunt
pi_57304298
quote:
Afellay op tijd hersteld voor return tegen Spurs
11 maart 2008

Ibrahim Afellay is donderdag van de partij in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur. De middenvelder van PSV kampte maandag met wat stijfheid in de onderrug. De Oranje-international heeft dinsdag echter de training weer hervat.

Afellay moest maandag nog voortijdig het trainingsveld verlaten. Hij meldde zich vervolgens bij inspanningsfysioloog Luc van Agt, waarna hij een behandeling onderging. De medische staf liet zich daarna al positief uit over de inzetbaarheid van de middenvelder.

De Eindhovenaren verdedigen tegen Tottenham een 1-0 voorsprong. De ploeg van trainer Sef Vergoossen won vorige week op White Hart Lane dankzij een trefzekere uithaal van Jefferson Farfan.
pi_57304718
Dat moet woensdag zijn neem ik aan, anders is ie nog niet op tijd
pi_57305905
pi_57306612
Iemand toevallig nog beelden van de redding van Gomes uit bij Lyon (CL 2005). Ik weet niet meer wie, maar iemand (Abidal of Govou ofzo) schoot van dichtbij op goal en Gomes redde wonderbaarlijk. Voor mij de beste redding van hem ooit.
pi_57306850
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:52 schreef Imperatore het volgende:
Iemand toevallig nog beelden van de redding van Gomes uit bij Lyon (CL 2005). Ik weet niet meer wie, maar iemand (Abidal of Govou ofzo) schoot van dichtbij op goal en Gomes redde wonderbaarlijk. Voor mij de beste redding van hem ooit.
Specifieke beelden zijn d'r volgens mij niet van . Moet je ff op psv.tv de hele wedstrijd kijken .
pi_57306853
Ik vond die redding van Gomes op die Braziliaan in de verlenging ook erg indrukwekkend tijdens PSV - Lyon.
pi_57306873
Govou inderdaad. Heb even gezocht maar niets gevonden. Was niet alleen een van zijn betere, maar ook erg cruciaal, anders was het 2-0 geworden, en zou een kwestie van de schade beperken worden.
pi_57307498
de jong die scoorde uit bij rosenborg, gomes met z'n reddingen tegen lyon, elk filmpje dat ik kijk krijg ik kippenvel
pi_57308177
0-2 winnen bij de finalist van het seizoen daarvoor.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:39:33 #123
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57308561
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:01 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik hoop alleen al voor hem dat we Marseille loten. En nu nummer 4 vd Franse competitie moeten we toch wel kunnen hebben, al hebben ze op Anfield Road gestunt
En dan kijk je een bericht verder naar de trainingen (fotoverslag). En wie zijn we daar staan mijn zijn duimen omhoog:

Momo!

pi_57308599
Jaa, dat verdient ie wel hoor .
pi_57308689
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:39 schreef -SG- het volgende:

[..]

En dan kijk je een bericht verder naar de trainingen (fotoverslag). En wie zijn we daar staan mijn zijn duimen omhoog:

[ afbeelding ]

Momo!

Whaha, wat vet
pi_57308933
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:08 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

quote:
“Het onderzoek is in volle gang”, aldus Van den Bunder, die stelt dat de eventuele uitbreiding van het Philips Stadion altijd autonoom zal zijn en niet is gekoppeld aan de mogelijke organisatie van wedstrijden op het wereldkampioenschap
pi_57308980
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Afellay niet helemaal fit
Zou mooi zijn geweest, dan had je goede kansen. Al hebben we duikelaar Robben ook mooi kunnen slijten na niet eens groots rendement. Laten we hopen dat Afellay het overleefd. Ook dat gevaarlijke balverlies in de heenwedstrijd
pi_57310078
Koster blijft trouwens bij Ajax, zal Wouters dan ook onder Stevens assisten blijven?
pi_57310303
Mooie column van Willem in het AD
quote:
PSV kan nog járen vooruit, een goed tv-contract of niet

Voetbal en televisie vind ik een raar huwelijk. Ik ben een enorme liefhebber van het spel, maar de televisie heeft invloed op mijn manier van kijken en op het aantal keren dat ik kijk. Soms gebeurt het dat ik wegzap bij het voetbal en bij een of ander stom programma blijf hangen. Daar verbaas ik mezelf dus mee. Dat heb ik nog nooit gehad, maar toch overkomt het me. Er is gewoon te veel live-voetbal op de televisie. En dan mag iedereen zeggen dat je er niet naar hoeft te kijken, dat is ook zo.

Maar de mensen die het voetbal verkopen, de clubs dus eigenlijk, willen dat je er juist wel naar kijkt, want dan verdienen ze er aan. In dat geval zullen ze er toch voor moeten zorgen dat er minder gratis live voetbal is. Want als je daar naar kijkt, dan raak je verzadigd en ga je zeker geen decoder aanschaffen om nóg meer voetbal te zien. Ik denk dat dát er ook de reden van is, dat de eredivisie de komende jaren minder geld ophaalt bij de tv-zenders dan een paar jaar geleden.

Het spektakel om de wedstrijden heen wordt trouwens ook steeds groter. Zo heb ik me verbaasd over hoe het gegaan is tussen Johan Cruijff en Ajax. Ik vind het nogal gemakkelijk om nu te gaan roepen dat hij het allemaal niet gewild heeft of zo. Volgens mij had hij wel degelijk een goed plan en had hij het beste voor met Ajax. Ik hoop ooit een keer de kans te krijgen om aan hem te vragen wat hij had willen doen. Daar ben ik echt nieuwsgierig naar.

Het moet iets heel geks zijn geweest, anders wijst Van Basten het niet zo snel af. Maar los daarvan vind ik dat Cruijff van ons allemaal respect verdient in plaats van cynisme. Johan is er voor naar de Arena gereden, hij wist dat als hij daar zou aankomen, iedereen dat dan ziet en filmt. Cruijff kan nooit iets voorzichtig op de achtergrond doen. Daar kan hij zelf niks aan doen, mensen bespieden hem constant en maken de dingen die hij doet groter dan Johan ze bedoelt. Valt niet mee, hoor.

Morgen focus ik lekker weer eens voor de derde keer in anderhalve week op PSV. Wat moeten we toch blij zijn met die club. Dankzij PSV halen we nog wat puntjes bij de UEFA zodat we tenminste nog een paar clubs mogen inschrijven voor Europa Cup-toernooien. Daar kan het hele voetbalcircus van dit land niet genoeg bij stil staan. In Eindhoven weten ze als enige en al jaren aan een stuk hoe je internationaal overeind blijft.

Laten we eerlijk zijn, Tottenham Hotspur-PSV was vorige week toch een feest vanuit het perspectief van een PSV’er? Ze zijn er nog niet, morgen geven de Spurs zich niet zomaar gewonnen. Maar in het voordeel van PSV pleit, dat de Spurs het spel wéér moeten maken, zij staan achter. Daar weet PSV wel raad mee.

Ik heb verder nog een wens ten aanzien van PSV. Ik hoop dat mijn goede collega Sef Vergoossen een keer met het volgende middenveld gaat spelen; controleur Tim Simons en daarvoor het trio Afellay, Aissati en Bakkal. En dan niet zeuren dat die drie voorin te licht zijn, deze jongens kunnen zó goed voetballen, dat hun gewicht en lengte geen enkel nadeel opleveren. Stel ze op in de eredivisie en volgend jaar in Europa zijn ze een sensatie. PSV kan nog járen vooruit, of de eredivisie nu een goed tv-contract afsluit of niet. In Eindhoven hebben ze hun zaken het best voor elkaar, zowel financieel als voetbaltechnisch. Dat mag best eens gezegd worden.

willem@ad.nl
Ik typ straat.
pi_57310923
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn geweest, dan had je goede kansen. Al hebben we duikelaar Robben ook mooi kunnen slijten na niet eens groots rendement. Laten we hopen dat Afellay het overleefd. Ook dat gevaarlijke balverlies in de heenwedstrijd
Laat trouwens ook maar, ik begin er niet eens aan...
pi_57310947
Mooi stukje, maar ook slordig geschreven. Het leest allesbehalve lekker weg:

"Soms gebeurt het dat ik wegzap bij het voetbal en bij een of ander stom programma blijf hangen. Daar verbaas ik mezelf dus mee. Dat heb ik nog nooit gehad, maar toch overkomt het me."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 maart 2008 @ 18:58:03 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57311377
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:59 schreef Leso_Varen het volgende:
Koster blijft trouwens bij Ajax, zal Wouters dan ook onder Stevens assisten blijven?
denk het wel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57311524
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:37 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Laat trouwens ook maar, ik begin er niet eens aan...
Toen Afellay balverlies leed, zei de commentator dat hij zich dat best mag permitteren. Deed Van Bommel dat, dan toonde dat maar eens aan waarom hij gepasseerd moest worden! Kijk naar de feiten in Londen: uit zijn prachtige steekpasses en doelpogingen 0 goals. Eenmaal zeer akelig balverlies geleden voor de gelijkmaker, waarbij Tottenham hem spaarde, zelfs Gomes niet.

Woensdag nieuwe kansen.
pi_57311908
Vandaag nog kaartjes gehaald voor morgen
pi_57312638
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef okee6 het volgende:

[..]

Toen Afellay balverlies leed, zei de commentator dat hij zich dat best mag permitteren. Deed Van Bommel dat, dan toonde dat maar eens aan waarom hij gepasseerd moest worden! Kijk naar de feiten in Londen: uit zijn prachtige steekpasses en doelpogingen 0 goals. Eenmaal zeer akelig balverlies geleden voor de gelijkmaker, waarbij Tottenham hem spaarde, zelfs Gomes niet.

Woensdag nieuwe kansen.
Vind het sowieso gek, want Afellay speelde gewoon een goede pot en verdeelde het spel uitstekend.

Maar je zegt: uit zijn steekpasses en doelpogingen: 0 goals. Maar dan zeg je niet: uit zijn balverlies: 0 goals. Hoe jij het zegt is het scheef, want uit zijn aanvallende ingevingen kreeg PSV kansen, waar PSV Tottenham spaarde.
pi_57312901
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:50 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vind het sowieso gek, want Afellay speelde gewoon een goede pot en verdeelde het spel uitstekend.

Maar je zegt: uit zijn steekpasses en doelpogingen: 0 goals. Maar dan zeg je niet: uit zijn balverlies: 0 goals. Hoe jij het zegt is het scheef, want uit zijn aanvallende ingevingen kreeg PSV kansen, waar PSV Tottenham spaarde.
Dat Tottenham daar faalde werd niet afgedwongen door een PSV'er, noch kon PSV er nog iets aan voorkomen. Dat Afellay zichzelf na zijn assists uitschakelt en bij voortduring zeer risicovolle rushes onderneemt, met oog op blessureleed in het nadeel van PSV, daar zou je best gewicht aan mogen hangen. Natuurlijk is spelverdelen zijn rol, maar je kan je zo'n invulling niet blijven permitteren. PSV heeft veel geluk tot nu toe. En dan hebben we het niet eens over diens bespottelijke gedrag, waardoor hij Ajax uit miste en in Utrecht uit een clown was. Kreeg ie trouwens óók applaus voor. En intussen werken Mendez, Culina en Simons zich het schompes.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:11:39 #137
188665 Wurdsje
High Times
pi_57313149
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat Tottenham daar faalde werd niet afgedwongen door een PSV'er, noch kon PSV er nog iets aan voorkomen. Dat Afellay zichzelf na zijn assists uitschakelt en bij voortduring zeer risicovolle rushes onderneemt, met oog op blessureleed in het nadeel van PSV, daar zou je best gewicht aan mogen hangen. Natuurlijk is spelverdelen zijn rol, maar je kan je zo'n invulling niet blijven permitteren. PSV heeft veel geluk tot nu toe. En dan hebben we het niet eens over diens bespottelijke gedrag, waardoor hij Ajax uit miste en in Utrecht uit een clown was. Kreeg ie trouwens óók applaus voor. En intussen werken Mendez, Culina en Simons zich het schompes.
Ik ben het gedeeltelijk wel eens met je..
Tenminste op het punt dat ie veel risicovolle rushes maakt en daardoor veel blessures kan oplopen.. en vaak gaat ie met zo'n rush net wat te ver door waardoor hij de bal nergens meer kwijt kan of balverlies lijdt.. Als ie soms nog wat eerder zou overspelen. zou beter zijn voor zowel hemzelf (met het oog op blessures) en voor het team (met het oog op balverlies)..
pi_57313433
Europees voetbal beslis je in minuten, dat kan de eerste of de laatste minuut zijn, mooi voetbal wint niet altijd.
pi_57314871
quote:
Lodeweges + Wouters?
pi_57317428
quote:
Cocu
pi_57317599
Ik maak me zorgen om Roda

2 maal verliezen en doei kop positie
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:01:13 #142
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57317732
Alsof Ajax nog alles zal winnen...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:15:14 #143
188665 Wurdsje
High Times
pi_57318086
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Cocu
ik vrees dat die voor Oranje zal kiezen..
Het mooist zou zijn Cocu en Luc als assistenten..
pi_57319017
als PSV morgen door gaat, wie kunnen dan de tegenstanders worden in de UEFA??
Nothing to see here, carry on
pi_57319818
Volgens mij alle andere gekwalificeerde.
pi_57320010
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 00:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij alle andere gekwalificeerde.
Behalve alle andere Nederlandse ploegen
Patat Friet
pi_57320068
Welke
pi_57320422
Wie denken jullie trouwens die gaan spelen morgen? Ik denk dat de enige wijziging Lazovic voor Koevermans zal zijn.
  woensdag 12 maart 2008 @ 01:30:56 #149
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_57320519
Ik zou misschien Bakkal voor Culina willen zien, verder zal het idd wel hetzelfde zijn met uitzondering van Lazovic voor Koevermans.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 maart 2008 @ 02:37:36 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57320887
Culina zal weer spelen

begin al nerveus te worden voor de wedstrijd
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 12 maart 2008 @ 07:37:49 #151
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57321396
quote:
Ik hoop brandts
pi_57321612
quote:
Farfan wil na dit seizoen weg bij PSV
De Peruviaan heeft aan de clubleiding van de Eindhovenaren aangegeven hogerop te willen. Farfan heeft een contract tot medio 2010 met daarin een gelimiteerde transfersom.

Telesport meldt dat Jefferson Farfan mogelijk bezig is aan zijn laatste maanden in dienst van PSV. De Peruviaan heeft bij de Eindhovense club aangegeven een stapje omhoog te willen maken en derhalve te willen vertrekken. Farfan blonk onlangs uit in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur.

Waar PSV nog niets hierover wil zeggen, is Farfan's oude club Alianza Lima een stuk openhartiger. De Peruaanse club zal bij een verkoop van Farfan meedelen in de transferopbrengsten. "De algemeen directeur van PSV heeft me verteld dat Jef in juni wordt verkocht," aldus voorzitter Carlos Franco in de Peruviaanse media.

Huub Stevens, na dit seizoen trainer van PSV, heeft de berichten van een mogelijk vertrek van Farfan ook vernomen. Stevens zal er echter alles aan doen om de Peruviaan in Eindhoven te houden. "Ik zou hem graag bij PSV houden, omdat hij bijzondere kwaliteiten heeft. Als ik de kans krijg, wil ik te zijner tijd graag met hem praten om hem op andere gedachten te brengen," aldus Stevens.
pi_57321717
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Telesport
Goh, toevallig weer, zo net voor PSV-Ajax.
  woensdag 12 maart 2008 @ 08:42:56 #154
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57321824
Ik moet zeggen dat ik wel een goed gevoel heb voor vanavond... als we net zo gaan knallen als vorige week
  woensdag 12 maart 2008 @ 09:30:50 #155
188665 Wurdsje
High Times
pi_57322430
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:42 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel een goed gevoel heb voor vanavond... als we net zo gaan knallen als vorige week
ja ik heb echt zin in vanavond (ookal zit ik gewoon op de bank voor de tv )
  woensdag 12 maart 2008 @ 09:36:10 #156
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57322491
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 02:37 schreef rubbereend het volgende:
Culina zal weer spelen

begin al nerveus te worden voor de wedstrijd
Ik ook.
  woensdag 12 maart 2008 @ 09:46:42 #157
188665 Wurdsje
High Times
pi_57322624
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:36 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ik ook.
Waarom nerveus? Ik vind em over het algemeen als ie invalt of speelt het wel goed doen..
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:07:03 #158
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57322892
... uh ik had het los van zin 1 over zin 2.
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:14:34 #159
188665 Wurdsje
High Times
pi_57323004
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
... uh ik had het los van zin 1 over zin 2.
ach ja tis nog vroeg op de ochtend zullen we maar zeggen
pi_57323032
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef Zapper het volgende:
Alsof Ajax nog alles zal winnen...
NAC-uit hebben ze al voor elkaar. Als ze bij ons winnen, en ik zie niet in waarom dat onmogelijk is, hebben ze het al heel goed gedaan. Tegen WII in de Arena zie ik ze geen punten verspelen eerlijk gezegd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:29:00 #161
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57323251
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:14 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ach ja tis nog vroeg op de ochtend zullen we maar zeggen

En PSV gaat nondeju door!
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:32:32 #162
188665 Wurdsje
High Times
pi_57323305
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:29 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

En PSV gaat nondeju door!
Laten we het hopen.. ik heb er een goed gevoel over, maar ik hou toch maar even een slag om de arm..
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:37:48 #163
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57323387
Ik zal zelf een slag draaien met mijn arm als we winnen.
Hoop een 2 of 3-1
Mijn verwachting is eerder een 1-1.
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:44:30 #164
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57323502
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zal zelf een slag draaien met mijn arm als we winnen.
Hoop een 2 of 3-1
Mijn verwachting is eerder een 1-1.
Ja.. de spurs scoren in de eerste min... en wij in de 90 + 3
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:49:23 #165
188665 Wurdsje
High Times
pi_57323593
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:44 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Liever andersom.. anders krijg ik et nog aan mn hart vanavond..
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:51:17 #166
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_57323621
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:44 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dan zal er weer veel commentaar zijn
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:52:52 #167
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57323645
hahaha ja denk wel meerdere.
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:56:55 #168
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_57323712
Succes vanavond, mannen. Houd die Nederlandse eer hoog!
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_57323845
Deze mogen jullie wel winnen
AFC AJAX
pi_57323962
Als Gomes vanavond een windvlaag mee heeft gooit ie em der zo in
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:13:22 #171
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57323999
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:18:05 #172
188665 Wurdsje
High Times
pi_57324075
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef WooZ het volgende:
Hehe zou wel het doelpunt van het jaar zijn..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 maart 2008 @ 11:41:27 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57324503
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef WooZ het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:40:34 #174
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_57325638
lol

het kan nog zo echt als ik het hier zo hoor waaienjzs

Maar ik heb vrij weten te regelen, dus ik ga lekker op mn gemak vanavond naar de wedstrijd kijken

HUP PSV
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_57326641
quote:
Gomes nu ook gepasseerd door doelman Almería

12/03/2008 09:41

Gomes is nog verder in aanzien gedaald bij de Braziliaanse bondscoach Dunga. Diego Alves van UD Almería heeft een oproep gekregen voor de Seleção, terwijl de doelman van PSV in Eindhoven mag blijven.

Afgelopen weekeinde sprak Gomes nog over zijn moeizame relatie met de Braziliaanse ploeg. 'Om erbij te zitten, moet je connecties hebben', aldus de 27-jarige goalie. 'De nationale ploeg is ook een beetje een politiek spel en ik doe niet aan politieke spelletjes.'

Gomes moest Doni (AS Roma), Helton (FC Porto) en Julio César (Internazionale) al voor zich dulden in de rangorde bij bondscoach Dunga. Nu is ook Diego Alves hem gepasseerd. De 22-jarige keeper baart dit seizoen opzien bij Almería. Hij heeft onder meer het Spaanse seizoensrecord in handen wat betreft de langste reeks zonder tegendoelpunt.

Naast Diego Alves riep Dunga nog drie debutanten op voor het oefenduel met Zweden: Leo (Grêmio), Hernanes (São Paulo) en Thiago Neves (Fluminense). Ronaldinho werd buiten de selectie gelaten, omdat de ster van Barcelona in de ogen van de bondscoach niet wedstrijdfit is.

Alexandre Pato is voor de tweede keer opgeroepen door Dunga. De achttienjarige aanvaller van AC Milan lijkt tegen Zweden zijn debuut te gaan maken. Tijdens de vorige interland tegen Ierland moest Pato geblesseerd afhaken.

Maar het is niet erg ofzo hoor, maar wel opvallend

En vanavond gaan ze winnen
(hoop ik, ben er niet heel gerust op)
pi_57326662
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Nou ik zou zeggen: Haal die keeper
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:00:57 #177
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57328031
tvptje vergeten
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_57328455
quote:

[..]

Van mij hoeft hij inderdaad niet naar Brazilie, laat maar lekker al zijn energie bij PSV, maar wel ontzettend dom van ze.. Gomes is zo goed!

Ps. Ik hoop ook dat ze winnen.. mijn eerste Europese wedstrijd die ik in het echt ga zien!!
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:38:13 #179
188665 Wurdsje
High Times
pi_57328684
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:24 schreef JufJoop het volgende:

[..]

Van mij hoeft hij inderdaad niet naar Brazilie, laat maar lekker al zijn energie bij PSV, maar wel ontzettend dom van ze.. Gomes is zo goed!

Ps. Ik hoop ook dat ze winnen.. mijn eerste Europese wedstrijd die ik in het echt ga zien!!
grr ik wil ook wel weer es een wedstrijd bezoeken... maar ja tis helemaal aan de andere kant van et land
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:41:20 #180
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57328737
Zin in vanavond
pi_57329035
quote:

[..]

Echt ongelooflijk...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_57329652
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:54 schreef Suijk het volgende:

[..]

Echt ongelooflijk...
Nou ja PSV heeft eerst ook betere keepers onder de loep gehad.
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Van Dijk is niet veel slechter dan Gomes hoor.
quote:
Op donderdag 2 september 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
Jammer, met Zoetebier is PSV namelijk sterker dan met Gomes.
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:20 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En daar komt nog bij dat Gentenaar beter is dan Gomes.
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:39 schreef Asskicker14 het volgende:
da Silva Gomes, de Taffarel van de 21ste eeuw
pi_57329683
Hehe, leuke quotes inderdaad.
Klik dan als je durft
pi_57329726
die quotes geweldig.
pi_57329755
Ook voor mij de 1e europese wedstrijd van PSV vanavond live
Hopelijk waait het niet zo hard in het stadion
Nothing to see here, carry on
pi_57329930
Heb er zin in
pi_57330064
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Heb er zin in
Ik wil mee
pi_57330184
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik wil mee
Moet je een kaartje kopen!
pi_57330396
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Moet je een kaartje kopen!
1: Ik woon in Gelderland , (m'n vriendin in Helmond btw, dus dat is wel dichtbij)
2: Ik moet werken en kon geen vrij krijgen
3: Ik heb morgenochtend om 7 uur autorijles, dus kan dan niet terug met de trein, zolaat.
pi_57330468
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

1: Ik woon in Gelderland , (m'n vriendin in Helmond btw, dus dat is wel dichtbij)
2: Ik moet werken en kon geen vrij krijgen
3: Ik heb morgenochtend om 7 uur autorijles, dus kan dan niet terug met de trein, zolaat.
1. Ga naar je vriendin, teven Helmond
2. Meld je ziek
3. Ga terug met een taxi
pi_57330611
Ze mogen de prijzen trouwens nog wel een rondje bevriezen als we doorgaan. Zelfs Tottenham krijgen ze amper vol.
pi_57331656
Bij 't Wereld van VI.nl stond een leuke opmerking over Gomes:
quote:
• Dunga is als enige wél in staat Gomes te passeren.
Frans Maas
Ik vond hem wel aardig bedacht
pi_57331722
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Bij 't Wereld van VI.nl stond een leuke opmerking over Gomes:
[..]

Ik vond hem wel aardig bedacht
Hopen dat we dat na vanavond nog steeds kunnen zeggen
pi_57332045
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ze mogen de prijzen trouwens nog wel een rondje bevriezen als we doorgaan. Zelfs Tottenham krijgen ze amper vol.
Is het weer niet uitverkocht? Had ik niet verwacht, zelfs met deze prijzen
Patat Friet
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:54:54 #196
188665 Wurdsje
High Times
pi_57332635
quote:
Modellen 'bewaken' orde bij PSV

EINDHOVEN - Het lijkt welhaast een ideale oplossing: 50 knappe meiden in uniform handhaven woensdag de openbare orde rondom de voetbalwedstrijd PSV-Tottenham Hotspur in Eindhoven.

Zodat een eventuele politiestaking ditmaal geen roet in het eten gooit voor de vele Nederlandse voetbalsupporters. Een oplossing waar Minister Guusje ter Horst niet aan te pas hoefde te komen. Ontwikkeld in het Brabantse Deurne en dus niet in de Tweede Kamer.
Bron: ED.nl

Nou ja gaat de wedstrijd in ieder geval door.. als de politie mocht beslissen om te gaan staken..
pi_57333224

pi_57334015
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zielig
pi_57334081
Ik zou eerder modellen dan bewaken tussen aanhalingstekens zetten in de kop van dat bericht .
pi_57334114
Zelfde opstelling als in de heenwedstrijd.
  woensdag 12 maart 2008 @ 20:20:31 #201
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57334509
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:54 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Bron: ED.nl

Nou ja gaat de wedstrijd in ieder geval door.. als de politie mocht beslissen om te gaan staken..
Ben ik vandaag net niet bij de wedstrijd gaan ze dit soort acties voeren.
pi_57336360
Jezus wat slecht, de 2e helft kan alleen maar beter gaan....

en tip voor Sef:

HAAL IN GODSNAAM ALCIDES ERUIT
Patat Friet
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:37:04 #203
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57336430
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:34 schreef ganzenherder het volgende:
Jezus wat slecht, de 2e helft kan alleen maar beter gaan....

en tip voor Sef:

HAAL IN GODSNAAM ALCIDES ERUIT
Ja idd, laat rajkovic maar spelen.

Wat een zaadpot.

TIFO's waren dan weer wel mooi
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:38:05 #204
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_57336462
Sorry, maar ik vind Culina nog steeds waardeloos spelen. Er zit totaal geen initiatief in, enkel balletjes breed.
De lange bal naar Koef helpt ook voor geen meter, er zal meer creativiteit moeten komen over de grond.
Ofwel, Culina <---> Bakkal, en meer naar voren spelen, we zitten constant op onze eigen helft met 5 (!) spelers van de Spurs op onze helft. Schiet niet op zo...

Het is echt wachten op het tegendoelpunt zo.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_57336510
wat een oninteressante wedstrijd zeg...

Wie is trouwens de eikel die op het einde van de 1e helft de hele tijd met zijn voetbalclaxon zit te spelen...
Irritant gewoon
pi_57336519
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:38 schreef noxious het volgende:
Sorry, maar ik vind Culina nog steeds waardeloos spelen. Er zit totaal geen initiatief in, enkel balletjes breed.
De lange bal naar Koef helpt ook voor geen meter, er zal meer creativiteit moeten komen over de grond.
Ofwel, Culina <---> Bakkal, en meer naar voren spelen, we zitten constant op onze eigen helft met 5 (!) spelers van de Spurs op onze helft. Schiet niet op zo...

Het is echt wachten op het tegendoelpunt zo.
Culina speelt altijd zeer nuttig als ie mag spelen vind ik, vrij weinig balverlies en doet geen gekke dingen. Hij speelt niet briljant nu nee maar wie wel
Patat Friet
pi_57336846
Oeeeh, grote kans voor Tottenham. What the fuck is er met Afellay :/
pi_57337343
*Snurk*
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:07:45 #209
188665 Wurdsje
High Times
pi_57337462
Hoppa zo doe je dat de beuk erin...

edit: koef maar wisselen die staat niet echt op te letten..
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:37:46 #210
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57338502
Pffff....
pi_57338551
jaaaa 30 minuten verlengen :pul :pul :pul
pi_57338615
Psv ligt eruit. Dit halen ze niet
  † In Memoriam † woensdag 12 maart 2008 @ 22:54:02 #213
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57339112
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv ligt eruit. Dit halen ze niet
Zelfs met strafschoppen halen we het nog. Zoveel Nederlanders spelen er nu ook weer niet mee
Room 23
pi_57339740
Dit worden strafschoppen

GOMES
pi_57339814
40% +10% Gomesbonus
Patat Friet
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:17:32 #216
188665 Wurdsje
High Times
pi_57339913
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:54 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Zelfs met strafschoppen halen we het nog. Zoveel Nederlanders spelen er nu ook weer niet mee
laten we die hoop dan maar houden..
pi_57339948
Tering, die redding van Gomes zeg.
pi_57339971
hartslag heelveel hier
pi_57340004
engelsen en panalty's
hebben we ff mazzel dat er bijna geen Nl-ers bij psv zitten
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:22:16 #220
188665 Wurdsje
High Times
pi_57340147
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:18 schreef nightfall het volgende:
hartslag heelveel hier
ja hier ook.. ik haat dit echt..

sjongejonge kan die Lazovic dan echt helemaal niks?
pi_57340297
woohoo 1 gemist door PSV. Tottenham was gewoon beter, verdient het imo
pi_57340425
Nou Gomes, nu moet je het doen.
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:27:07 #223
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_57340471
JAJA!!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_57340650
Jammer dat ik van Ajax nooit meer zulke wedstrijden zie, waar het ook ergens om gaat
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:29:51 #225
188665 Wurdsje
High Times
pi_57340653
Als zelfs Nederlanders scoren... moet het toch goed komen zou je denken
pi_57340670
Door!!
pi_57340686
PSV gefeliciteerd
pi_57340720
lucky kut psv. niet te geloven dit.
pi_57340746
Gefeliciteerd allemaal . Puike prestatie!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:31:12 #230
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_57340772
Jezus wat slecht voor mn hart dit
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:31:24 #231
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57340783
jalalala

Clublied

Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied voor ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

Wat eens d'Oude Glorie
aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
de moed en de kracht
Om verder te bouwen
aan ons PSV.
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

Wij houden voor ogen
de Rood-Witte vaan
Aan 't 'blauwdoek' meer sterren
de club bovenaan
Wij zullen steeds strijden
sportief en voor twee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
pi_57340810
Gomes beste PSVer ooit
pi_57340813
Congrats

Het geluk stond vandaag aan jullie zijde.
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:32:32 #234
176916 Karrs
2007-2017
pi_57340853
Gefeliciteerd!
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  Trouwste user 2022 woensdag 12 maart 2008 @ 23:32:56 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_57340881
Ge feliciteerd jongens

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57340887
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Congrats

Wijze woorden..
pi_57340889
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:33:02 #238
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57340890
Mijn hart wat doe je!
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:33:15 #239
139407 jorienvdherik
pi_57340899
geweldig

en woensdag pakken jullie ajax
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:33:32 #240
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_57340914
Gefeli pleurisboeren!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:34:04 #241
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_57340949
standbeeld voor el fenomeno
pi_57340989
Gefeliciteerd lui
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:34:59 #243
188665 Wurdsje
High Times
pi_57340990
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef LuNaTiC het volgende:
standbeeld voor el fenomeno
een standbeeld zo hoog als het stadion.. alles wat kleiner is geeft niet voldoende waardering..
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:35:38 #244
188665 Wurdsje
High Times
pi_57341025
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Congrats

geluk dwing je af
pi_57341027
Feli, zelfs ik zat te trillen van de spanning.
pi_57341040
Gomes
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:36:34 #247
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57341064
Mensen die zeuren dat PSV strafschoppen kreeg
pi_57341067
Gefeli man
AFC AJAX
pi_57341104
Gefeliciteerd jongens
pi_57341118
Tering Jorien je bent echt een mongool he
AFC AJAX
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:37:50 #251
180572 Zotheid
De lof der
pi_57341120
Als Ajacied zijnde; gefeliciteerd en bedankt!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:39:22 #252
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57341183
dat zo'n saaie wedstrijd nog zo spannend kan worden
pi_57341191
Feli!
Klik dan als je durft
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:39:43 #254
139407 jorienvdherik
pi_57341196
standbeeld voor gomes wanneer ?
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:39:45 #255
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_57341199
Gefeliciteerd mannen. Heel mooie prestatie!
pi_57341214
Marcellis
Gomes

Helden
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:40:16 #257
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_57341225
PBP van BBC:
quote:
2213: Oh my word. Steed Malbranque's volley looks to be heading to the top corner but Gomes somehow claws it away. How did he do that? Incredible.
fragment later:
quote:
2213: FULL-TIME PSV 0-1 Tottenham (agg 1-1)
Penalties is it. What a save that was. Did I tell you already?

woensdag 12 maart 2008 @ 23:41:21 #258
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_57341266
Lang geleden dat ik zo'n spanning voelde

PSV
pi_57341274
Slechte wedstrijd, maar leuke einde
pi_57341307
Deze overwinning past wel mooi in dit jubileumtopic

Gomes
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_57341312
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef BonJovi het volgende:
Die hapsnurk verliest met de dag zijn geloofwaardigheid. Mijn god een pamper
pi_57341320
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef LuNaTiC het volgende:
PBP van BBC:
[..]

fragment later:
[..]

link?
pi_57341324
hehe sef vond de kaartjes ook wat duur
pi_57341329
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
Inderdaad. Stond toch wel even te juichen hoor, ook al ben ik ook weer geen PSV'er.
That's all folks!
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:43:22 #265
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57341330
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
Leuk.... ja idd...
Nu ff bijkomen
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:44:07 #266
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57341361
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Inderdaad. Stond toch wel even te juichen hoor, ook al ben ik ook weer geen PSV'er.
m'n moeder kwam al ongerust mijn kamer binnen... wat er aan de hand was
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:45:34 #267
188665 Wurdsje
High Times
pi_57341415
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Frey het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n spanning voelde

PSV
Nou inderdaad.. eind april voor het laatst.. en qua penalties voor het laatst bij Lyon..
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:46:47 #268
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57341457
Gomes is een cult man, niet te geloven

AC Milan hier is de opvolger van Dida!

Wie is nu Cech, wie is nu Buffon als je Gomes hebt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:46:51 #269
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_57341459
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:48:05 #270
180572 Zotheid
De lof der
pi_57341506
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hier nog 1.
Voor het eerst voor PPSV.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_57341662
Zonde eigenlijk dat Vergoossen zo behoudend voetbalt, en jongens als Culina en Mendez boven Bakkal, Dszudszak of Aisatti stelt. Vooral het niet spelen van Dszudszak vind ik maar vreemd, die speelde toch geweldig?

Gefeliciteerd overigens.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:54:11 #272
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57341707
Goed....hartslag is weer redelijk normaal..
ik ga slapen
pi_57341709
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef Sora het volgende:
lucky kut psv. niet te geloven dit.
pi_57341722
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef zjroentje het volgende:
Vooral het niet spelen van Dszudszak vind ik maar vreemd, die speelde toch geweldig?
Snap ik ook niks van. Zo'n heerlijke speler en zoveel strijdlust, hadden ze goed kunnen gebruiken vanavond.

Maar goed stand gehouden, ondanks dat het penibel was.

Van harte, ik ben zesdubbel blij!
pi_57341765
quote:
Zonde eigenlijk dat Vergoossen zo behoudend voetbalt, en jongens als Culina en Mendez boven Bakkal, Dszudszak of Aisatti stelt. Vooral het niet spelen van Dszudszak vind ik maar vreemd, die speelde toch geweldig?

Gefeliciteerd overigens.
Dszudszak is de laatste weken behoorlijk weggezakt. Zo gekke zet vind ik het dan ook niet van Sef.
pi_57341808
Dramatische wedstrijd, maar geweldige ontknoping. Heb weer de buren wakker geschreeuwd tijdens die pingels

Vergoossen was wel erg debiel aan het wisselen trouwens, onbegrijpbaar. Alcides was weer als vanouds dramatisch, kon nog niet eens een pass geven over 2 meter.

Maar dat boeit nou niks meer
Patat Friet
pi_57341819
quote:
Altijd wat kansloze Nederlandse reacties ertussen in gebrekkig Engels.
quote:
PSV play a lot of very bad gomes but score a goal and Gomes have some fantastic saves and they are top of the league
pi_57341831
Nu maar hopen dat we tegen Dickie mogen . En dan gewoon met Dzsudzsak, Bakkal en Afellay voetballen voor Simons .
pi_57341842
Dszudszak flipte hem wel helemaal na die laatste misser van de sperz . Kan ik me ook wel voorstellen, zo voetbal je in een of andere onbeduidende flut competitie en zo speel je kwart-finale UEFA Cup.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_57341846
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef BonJovi het volgende:
wat heeft hij nu weer gezegd?
quote es als je wilt
pi_57341877
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

quote es als je wilt
Kijk eens een pagina terug.
pi_57341896

pi_57341933
quote:
Ik deel de visie van Vergoossen wel. Jongens als Culina en Mendez zijn atleten, enorm belangrijk in dit soort wedstrijden. Het zijn types die ervoor zorgen dat het team als volwassen geheel overeind blijft. Kwalitatief heeft Tottenham meer in huis, het is een kwestie van daar zo goed mee om te gaan.
That's all folks!
pi_57341946
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

quote es als je wilt
Dat we Ajax moeten we verslaan

En ze noemen hem een mongool omdat het logisch is dat PSV wint
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:01:30 #285
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57341974
Wie willen we loten? Zenith? Getafe?
pi_57341981
Die laatste foto van Gomes en Phoxy moet ook wel uit een leukere hoek genomen zijn ;-)
pi_57342006
ik kan me volgende TT al inbeelden
Iets met Gomes mss?
pi_57342011
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik deel de visie van Vergoossen wel. Jongens als Culina en Mendez zijn atleten, enorm belangrijk in dit soort wedstrijden. Het zijn types die ervoor zorgen dat het team als volwassen geheel overeind blijft. Kwalitatief heeft Tottenham meer in huis, het is een kwestie van daar zo goed mee om te gaan.
Met Bakkal en Dszudszak ipv Culina en Mendez heeft Tottenham kwalitatief echt niet meer in huis.

Het behoudende kan ik van één kant ook wel begrijpen, vind het alleen zonde dat zulke voetballers dan op de bank blijven zitten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_57342030
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Fiorentina lijkt me ook wel wat!

Mendez heeft het trouwens geweldig gedaan, maar ipv van Culina had ik liever Bakkal gezien.

Koevermans, wat een drama is die gast toch. Heb ik echt op niks fatsoenlijks kunnen betrappen. Zoals hij zijn kans 'benutte', zo had ik het waarschijnlijk ook gedaan.
pi_57342081
Zoals voetballers wel eens een offday hebben zo had Sef vandaag een offday.
Patat Friet
pi_57342096
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Geen Sporting Portugal of Fiorentina in ieder geval. Dan nog liever Bayern München.
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:07:56 #292
139407 jorienvdherik
pi_57342099
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Die hapsnurk verliest met de dag zijn geloofwaardigheid. Mijn god een pamper
mensen dingen toe wensen ben je goed in he
pi_57342124
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:04 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Fiorentina lijkt me ook wel wat!
Samen met Bayern de sterkste opponent die je kunt wensen. Niet bepaald iets om vrede mee te hebben.
pi_57342134
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:03 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Met Bakkal en Dszudszak ipv Culina en Mendez heeft Tottenham kwalitatief echt niet meer in huis.

Het behoudende kan ik van één kant ook wel begrijpen, vind het alleen zonde dat zulke voetballers dan op de bank blijven zitten.
Nee, maar dan heeft Tottenham wel het middenveld in handen. Balasz en Bakkal zijn iets minder allround en hebben meer specifieke kwaliteiten. De as moet zo stabiel mogelijk zijn in wedstrijden op dit niveau. Dzsudzsák en Bakkal zijn op dit moment enkel kandidaten voor de flanken in dit soort partijen.
That's all folks!
pi_57342139
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

mensen dingen toe wensen ben je goed in he
Reageer eens inhoudelijk om m'n post graag in plaats van weer andere dingen erbij te gaan halen.
pi_57342151
OMFG.
Baal zo zwaar dat ik naar een college moest en daardoor alles heb moeten missen

maar wel een ronde verder
Gomes
hmmmm....WAT???
pi_57342162
Ah, ik lees net op vi dat jullie gewonnen hebben.
En wederom voornamelijk op het conto van Gomes te schrijven, wat een keeper is het ook!
Nou proficiat jongens, zolang jullie de 19e maar verliezen.
Koning.
pi_57342272
Ik wil Viola!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_57342538
God, ik ging dood tijdens de verlenging/penalty's. Wat een spanning, wat een ei is Lazovic, en wat een ongelooflijke CULTHELD is GOMES

Als er iemand nog een standbeeld moet krijgen, is het onze wereldkeeper toch wel!!!!
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:27:21 #300
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57342607
Als we nu eens een gunstige loting krijgen en Munchen wordt uitgeschakeld. En we opeens weer gaan spelen zoals vorige week in Engeland.
  † In Memoriam † donderdag 13 maart 2008 @ 00:29:38 #301
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57342659
Nog 4 wedstrijden en dan misschien naar Engeland
ik ben iig zeker bij de finale
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: