quote:PSV-Ajax naar woensdag 19 maart
10 maart 2008 11:30
Zoals verwacht heeft de KNVB woensdag 19 maart aangewezen als nieuwe datum voor de competitiewedstrijd tussen PSV en Ajax. Het duel werd afgelopen zaterdag op last van burgermeester Braks van Eindhoven afgelast omdat door de aangekondigde politieacties de openbare veiligheid niet gewaarborgd kon worden.
Doordat PSV nog op het Europese toneel actief is bleven niet veel data over om het duel in te halen. Op woensdag 19 maart wordt ook één halve finalewedstrijd in de strijd om de KNVB-beker gespeeld, tussen Heracles Almelo en Roda JC. Zaterdag werden al nieuwe data vastgesteld voor de overige afgelaste wedstrijden. Zo wordt VVV-FC Twente morgenavond gespeeld en AZ-Feyenoord komende woensdag. Het aanvangstijdstip van de wedstrijd PSV-Ajax is vastgesteld op 20.45 uur. Losse kaarten die voor de wedstrijd van gisteren waren aangeschaft blijven geldig. Indien je alsnog verhindert ben op de nieuwe datum, dan dien je uiterlijk donderdag 13 maart contact op te nemen met PSV Kaartverkoop (kaartverkoop@psv.nl). Eventueel geannuleerde kaarten gaan zaterdag 15 maart opnieuw in de verkoop via TicketBox. Houd daarvoor aanstaande vrijdag psv.nl goed in de gaten.
quote:Italiaanse arbiter bij PSV-Tottenham Hotspur
10 maart 2008 12:10
Matteo Simone Trefoloni. De UEFA Cup-wedstrijd tussen PSV en Tottenham Hotspur is woensdag avond in Italiaanse handen. De voor PSV vrij onbekende Matteo Simone Trefoloni heeft de leiding over de terugwedstrijd in de achtste finales. PSV verdedigt in Eindhoven een 1-0 voorsprong die is meegenomen uit Londen.
Trefoloni was al wel ooit eerder in het Philips Stadion in Eindhoven. In het seizoen 2003-2004 was hij vierde official bij het UEFA Champions League-duel PSV-Deportivo La Coruña. PSV won die wedstrijd - die onder leiding stond van de beroemde Pierluigi Culina - met 3-2, maar plaatste zich desondanks niet voor de volgende ronde. Op 30 maart 2005 was Trefolini scheidsrechter bij de WK-kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en Armenië die in Eindhoven werd gespeeld. Matteo Simone Trefoloni wordt woensdagavond geassisteerd door zijn landgenoten Nicola Nicoletti en Renato Faverani.
quote:9/3/2008 - PSV bij bookmakers opeens bij favorieten winst UEFA Cup
(Gepost door RvN)
Voor de uitwedstrijd in de UEFA Cup tegen Tottenham Hotspur was PSV bij de bookmakers nog een van de outsiders voor het winnen van de UEFA Cup dit seizoen. Na de zege in Londen is PSV direct een van de favorieten. PSV staat nu bij Unibet op plaats drie. Bayern Munchen blijft de grote favoriet voor het winnen van de UEFA Cup.
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:57 schreef Ordinair het volgende:
Die Cassio heh, hoe en wanneer is die bij PSV terecht gekomen? Hij is nog niet zo oud toch?
quote:Cássio traint voor het eerst mee bij PSV
17/08/2007 12:11
De Braziliaan Cássio heeft vrijdag voor het eerst bij zijn nieuwe club PSV meegetraind. De doelman tekende onlangs een vijfjarig contract.
Samen met de onbetwiste eerste keus en landgenoot Gomes en de ervaren stand-in Bas Roorda, vormt Cássio dit seizoen het keeperstrio. Na Gomes, Alcides, Jonathan en Fagner is hij de vijfde Braziliaan in de selectie van PSV.
PSV-doelman Ruud Boffin is verhuurd aan stadgenoot FC Eindhoven, waar hij de laatste weken op proef was. De jonge Belg moet bij die club de strijd aangaan met Jürgen Hendriks. Bij de blauw-witten speelt ook PSV'er Jelle De Bock op huurbasis,
check ik ben er woensdag bijquote:Op maandag 10 maart 2008 13:20 schreef WooZ het volgende:
t kost me alleen weer een treinkaartje á 14,- ofzo wat in het weekend niet nodig is
Wie gaat er allemaal komende woensdag?
Franse PSVerquote:Franse PSV-fan rijdt 1000 kilometer voor niets
De 31-jarige Mohamed Behadj had zich enorm verheugd op de wedstrijd van zijn favoriete club tegen Ajax. In Eindhoven aangekomen kwam hij echter tot de ontdekking dat de topper niet doorging.
De Fransman Mohamed Behadj zal zich ongetwijfeld veel meer hebben voorgesteld van zijn trip naar Eindhoven. De 31-jarige PSV-fan reed afgelopen weekend 1000 kilometer om zijn favoriete club in actie te kunnen zien tegen Ajax.
Toen hij echter in Eindhoven aankwam, ontdekte hij dat de wedstrijd door de politiestakingen was afgelast. "Je kunt wel stellen dat mijn zaterdag goed verpest was," aldus Behadj op de website van PSV.
"Tijdens de tien uur durende rit naar Nederland kon ik aan niets anders denken dan aan de komende wedstrijd tegen Ajax. De afgelasting was echt een enorme teleurstelling."
Dat ze em een retourtje Nice - Eindhoven kado doenquote:Franse PSV-fan na duizend kilometer voor gesloten poort
10 maart 2008 10:30
Momo bij de kampioensschaal. Weken verheugde Mohamed Belhadj (31) zich op PSV-Ajax. Z’n eerste echte topper in het Philips Stadion. Bijna 1000 kilometer reed hij vanaf zijn woonplaats Grenoble in Frankrijk naar Eindhoven. Nauwelijks aangekomen in z’n hotel hoorde hij dat het duel in de Eredivisie waarschijnlijk wordt uitgesteld. Lees hier zijn verhaal.
Enorme teleurstelling
Het was de derde keer dat ‘Momo’ naar Eindhoven kwam. Meestal probeerde hij een competitieduel te combineren met een Europese thuiswedstrijd. Na eerdere bezoeken in 2001 en 2004 zou hij nu voor het eerst PSV tegen Ajax zien spelen. “Tijdens de tien uur durende rit vanuit Frankrijk naar Nederland kon ik aan niets anders denken. Voor mij staat deze match gelijk aan een Paris Saint-Germain tegen Olympique de Marseille of een Milan-Juve, kortom een groot affiche op de voetbalkalender.” Momo had z’n komst zorgvuldig voorbereid. “Eindelijk kreeg ik de kans om de topper tegen Ajax te zien met daarna ook nog eens een schitterend vooruitzicht op PSV-Tottenham. Perfect!” Helaas zag burgemeester Braks zich genoodzaakt het duel tussen de nummer 1 en 2 van Nederland te annuleren. De aangekondigde politiestakingen noopten hem daartoe. “Dat was echt een enorme teleurstelling voor me”, sipt Mohamed die speciaal een week vakantie had opgenomen. “Wanneer krijg ik namelijk weer de gelegenheid twee zulke mooie wedstrijden in één week te zien? Je kunt wel stellen dat m’n zaterdag goed verpest was.”
Geluk bij een ongeluk
Toch had Belhadj die dag ook geluk: hij hoorde uit eerste hand dat het duel met Ajax niet door zou gaan. “Zaterdagmiddag had ik me aangesloten bij de stadionrondleiding. Zo zag ik de nieuwe kleedkamers en het intrapveldje, prachtig! Na afloop mochten we nog iets drinken in De Verlenging.” Momo onderbreekt even z’n verhaal. “Je moet weten dat ik altijd heel beleefd ben maar ik stap wel overal op af.” Zo zag hij PSV-directeur Jan Reker lopen. “Ik stelde me voor en vertelde hem dat ik helemaal uit Frankrijk was gekomen voor de wedstrijd. Hij zei me toen al dat het nog wachten was op de uitspraak van de rechter maar dat de kans heel groot was dat PSV-Ajax niet doorging.” Na uitgebreid te hebben gewinkeld, zag Momo de spelersbus voor het stadion staan. “Zo kreeg ik mooi de gelegenheid de spelers te ontmoeten. Daar had ik niet meer op gerekend want er waren ook besloten trainingen. Timmy Simons spreekt Frans dus hem groette ik met ‘Bonjour, mon capitain!’ Hij antwoordde me vriendelijk in het Frans. Tegen de spelers uit Zuid-Amerika zei ik iets in het Spaans en met Ibrahim Afellay en Ismail Aissati sprak ik een beetje Arabisch.” Zo kreeg de teleurstellende dag toch nog een positieve wending voor de PSV’er uit Frankrijk.
Nooit voor Franse club geweest
Hoe komt Momo Belhadj toch tot z’n liefde voor PSV? Hij weet het nog goed: “In 1990, net voor het wereldkampioenschap in Italië, zag ik een reportage bij de Franse zender M6 over ’s werelds beste doelpuntenmakers. Romário scoorde prachtige doelpunten in het shirt van PSV. Ik was nog net geen veertien jaar maar wist natuurlijk dat PSV in 1988 de Europacup I had gewonnen. Ze waren erg bekend en op het hoogtepunt van hun roem in die periode. Ik was zó teleurgesteld dat Romário geblesseerd raakte. Op dat WK speelde hij niet veel.” Eigenlijk zijn het vooral de vrienden van Momo die hem met PSV blijven confronteren. “Voor het eerst voelde ik me echt verbonden met de club na de uitschakeling tegen Montpellier eind 1990. M’n vrienden dolden me en ik identificeerde met steeds sterker met de club. Die 1-0 nederlaag bij Montpellier was echter een enorme déception. Ik weet nog dat bij de loting de Franse sportkrant l’Équipe sprak van Le géant d’Eindhoven. Dat betekent:de reus uit Eindhoven. En uitgerekend tegen een Franse club gingen we eruit.” We? “Haha, je ziet hoe sterk ik me PSV’er voel. Ik heb een Nederlands hart. Ik ben nooit voor een Franse club geweest!” Langzaam groeide een passie. “Ook al was Eindhoven ver weg, dat belette me niet om naar de bibliotheek te gaan om de bladen Onze Mondial of France Football te lezen. Er was nog geen internet dus ik zag de uitslagen pas enkele dagen later.” Dinsdag deel 2 van het interview met Mohamed Belhadj.
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deel 300
Geen idee of deze is langs gekomen:
[..]
Franse PSVer![]()
Najah, als Huntelaar thuis tegen Willem2 een gele kaart krijgt, is-ie geschorst voor PSV. Nou, dan moet je ze eens horenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:33 schreef Neoktheone het volgende:
300
Ben blij dat PSV-Ajax volgende week al is. Valt er ook niets meer te zeiken over competitievervalsing.
Zou wel echt geniaal zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Najah, als Huntelaar thuis tegen Willem2 een gele kaart krijgt, is-ie geschorst voor PSV. Nou, dan moet je ze eens horen
Bij Willem II werd ook al de opmerking gemaakt dat het competitievervalsing was, omdat Huntelaar tegen hen geschorst zou zijn als hij gisteren geel zou hebben gekregen.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Najah, als Huntelaar thuis tegen Willem2 een gele kaart krijgt, is-ie geschorst voor PSV. Nou, dan moet je ze eens horen
http://www.vi.nl/Achtergr(...)aarNietGeschorst.htmquote:Andries Jonker vindt dat ook Willem II nadeel ondervindt van de politiestakingen. 'Ajax heeft nu een week extra rust voordat ze tegen ons spelen. Stiekem hoopte ik dat Klaas-Jan Huntelaar een gele kaart zou meepakken in Eindhoven en dan tegen ons zou zijn geschorst. Pure competitievervalsing.'
Present!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:20 schreef WooZ het volgende:
Wie gaat er allemaal komende woensdag?
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deel 300
Geen idee of deze is langs gekomen:
[..]
Franse PSVer![]()
ja maar dat waren supporters die élke thuiswedstrijden kwamenquote:Op maandag 10 maart 2008 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de PSV supporter van een tijdje terug stond een leuk stuk over een PSV fan uit Newcastle
Kwam stiekem voor Ajax.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef F1Bas het volgende:
Helemaal uit Frankrijk komen voor zulk saai voetbal.
Sorry kon het niet laten...
Heerlijk ja, eerst was het de vraag wanneer we kampioen zouden worden en een paar maanden later was iedereen gesloopt omdat de titel niet meer haalbaar leekquote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef rubbereend het volgende:
-
Heel mooi inderdaad, en eigenlijk best wel tekenendquote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef rubbereend het volgende:
vooral mooi om de ontwikkelingen van een seizoen te zien in de TT's. De 2e helft van vorig seizoen:
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:04 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat ze em een retourtje Nice - Eindhoven kado doen
Ik vroeg me ook al af waarom het bij 23 ophieldquote:Op maandag 10 maart 2008 20:49 schreef WooZ het volgende:
pascalheister wist op een gegeven moment niet meer hoe die Romeinse cijfers ook alweer werkten
Er waren ook Madrilenen in Eindhoven van het weekend, das helemaal lullig.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]toevallig.
Bij Ajax - PSV was er een Ajacied die ook vanuit het buitenland voor niks kwam
Het officiële PSV topic #86: Een bittere pilquote:Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
210 Het Officiele PSV-topic #210: Dipje!
223 Het Officiële PSV-topic #223: Witte zakdoekjes.
226 Het Officiële PSV topic #226: KO
232 Het Officiële PSV topic #232: De titel verkwanseld!
233 Het Officiële PSV topic #233; Verslagenheid in Eindhoven
235 Het Officiele PSV topic #235: KAMPIOENEN
Hihi, leuk einde
Daar kan ik wel wat mee voor het maken van statsquote:Op maandag 10 maart 2008 18:44 schreef rubbereend het volgende:
kijkt u eens; 300 delen PSV op FOK!
-- mooi lijstje --
Ik kreeg serieus weer kippenvel toen ik die topics rond die wedstrijd doorlasquote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil
K zag de datum bij de beginpost, en ik wist genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Die Ajacied kwam uit Israel. Nog verder.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Er waren ook Madrilenen in Eindhoven van het weekend, das helemaal lullig.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee voor het maken van stats
Een echte Jood.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Die Ajacied kwam uit Israel. Nog verder.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Die Ajacied kwam uit Israel. Nog verder.
Die wedstrijd daarvoor tegen Lyon staat me eigenlijk nog veel meer bij.. Vooral die penaltieserie.. Ik heb nog nooit zo gespannen voor de tv gezeten.. Bijna net zo/Misschien nog wel meer gespannen als afgelopen april voor de radio..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus weer kippenvel toen ik die topics rond die wedstrijd doorlas
Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:39 schreef KELDER het volgende:
mooi overzichtje
leuk om te zien hoe de topictitel in de loop der tijd vorm heeft gekregen
Ik ben er nog.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?
of DIGGER die steevast P$V schreef![]()
Allemaal pleite, toch?
''AL ZAL DIE NOOIT MEER EEN PEPERNOOT RAKEN''quote:Op maandag 10 maart 2008 21:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Die wedstrijd daarvoor tegen Lyon staat me eigenlijk nog veel meer bij.. Vooral die penaltieserie.. Ik heb nog nooit zo gespannen voor de tv gezeten.. Bijna net zo/Misschien nog wel meer gespannen als afgelopen april voor de radio..
en gefixtquote:Op maandag 10 maart 2008 21:31 schreef ruud.nl het volgende:
240 staat er niet bij!![]()
Verder wel een mooie lijst.![]()
TM komt helemaal niet meer op FOK!, F1Bas vooral in eht Ajaxtopic. Mitt alleen nog in SPT, Speed vliegt zo heel af en toe binnen. Digger komt nog regelmatig in VBL.En van Chelloboy is dat topic over zijn gedate met een getrouwde vrouw het laatste wat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?
of DIGGER die steevast P$V schreef![]()
Allemaal pleite, toch?
Robert laatste penal toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''AL ZAL DIE NOOIT MEER EEN PEPERNOOT RAKEN''
Jup, geweldig was dat.quote:
Ja echt geweldig.. Ik had tranen in mn ogen van blijdschap en ontlading..quote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup, geweldig was dat.
Prachtwedstrijd trouwens, was dat. Pfffffff, ik hield het niet meer man.
Mooi doelpunt van Alex, die 1-1. Aannemen op de borst, en peunen dat ding
Heerlijke goal inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup, geweldig was dat.
Prachtwedstrijd trouwens, was dat. Pfffffff, ik hield het niet meer man.
Mooi doelpunt van Alex, die 1-1. Aannemen op de borst, en peunen dat ding
Ja, ik dan. Tv op m'n kamer moest om 11 uur uit. Hell no dat ik dat dus deed. Als de kleine jonge doerak die ik was, ging toch stiekem de tv weer aan. Ik schreeuwde het uit van blijdschap, toen kwam smam binnen en deed de stekker uit en moest ik slapen ^^quote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ja echt geweldig.. Ik had tranen in mn ogen van blijdschap en ontlading..
Ik denk dat jij vaker het Ajax topic bekijkt dan ik het PSV topic vriend.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat schreeuwen van blijdschap en het bezoek van mams klinkt me zeer bekend in de oren.. Ik kon daarna gelukkig nog gewoon verder kijkenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik dan. Tv op m'n kamer moest om 11 uur uit. Hell no dat ik dat dus deed. Als de kleine jonge doerak die ik was, ging toch stiekem de tv weer aan. Ik schreeuwde het uit van blijdschap, toen kwam smam binnen en deed de stekker uit en moest ik slapen ^^
Als ik dat topic weer lees voel ik me weer precies hetzelfde als die avond..en hoe trots ik de volgende dag op school wasquote:
Maarja..quote:Heel Europa treurt om 'fantastisch' PSV
5/5/2005 0 :11
PSV moest zich gewonnen geven tegen AC Milan. En dat is onterecht concluderen de buitenlandse media, zelfs de Italiaanse: 'Onverdiend.' Een overzicht.
La Gazzetta Dello Sport (Italië)
De finale is een half paradijs. Liverpool gaat dan wel naar Istanboel, maar ook AC Milan, omdat een uitstekend PSV sneuvelde na een buitengewone partij tegen de rossoneri. Het is onmogelijk te bevatten. De heerser van het veld wordt na negentig minuten bedrogen wanneer Ambrosini de beslissende goal maakt. Uiteindelijk wint één van de meest afzichtelijke Milans van de laatste jaren. Onverdiend.
L' Equipe (Frankrijk)
Milan zal zich realiseren dat het heel goed is weggekomen. PSV verrichtte een mini-topprestatie door drie keer te scoren tegen Milan, dat sinds de goal van Ronaldinho in november geen treffer meer had geïncasseerd. De overwinnaar van Lyon en Monaco heeft vooral de karikatuur vernietigd die beide Franse ploegen van hem hadden gemaakt, door hyper-offensief te spelen vanaf de eerste minuut, met een fenomenale inzet van elke speler, een zeldzaam voorkomende technische precisie en een vertrouwen dat past bij één van de grootste ploegen. Hiddink waagde het om met vijf aanvallers en slechts twee verdedigers aan te treden tegen een buitengewoon begaafde ploeg die vooral bezig was om alle voetbal teniet te doen.
The Guardian (Engeland)
AC Milan gaat door op het tandvlees en ondanks PSV's fantastische optreden. PSV's spelers zijn ontdaan. Over twee duels bekeken waren ze overduidelijk de betere ploeg, ze overklasten en speelden Milan volledig weg, maar donderden wel uit het toernooi. Liverpool mag zich gelukkig prijzen dat ze niet tegen PSV speelt in de finale. Ze zullen een veel grotere kans hebben als ze tegen een Milan-uit-zijn-doen moeten spelen. Als de rossoneri in de finale net zo slecht spelen, zal Liverpool ze klop geven. PSV's techniek, instelling en teamgeest waren fantastisch.
Marca (Spanje)
De Italiaanse ploeg plaatste zich met veel geploeter, dankzij een goal van Ambrosini in het slot, terwijl het een veeg kreeg van PSV, dat de hele partij domineerde en op weg leek met 2-0 te winnen. Maar een counter van de Italianen en een inzet van de middenvelder deed de dromen van de Nederlandse ploeg uiteenspatten. PSV verdiende meer geluk.
Der Kicker (Duitsland)
Met een flinke portie geluk bereikte AC Milan de finale van de Champions League. Na een zeer gedreven voorstelling sneuvelde het elftal van PSV-coach Hiddink, dat in de heenwedstrijd al overtuigde ondanks de nederlaag, zeer ongelukkig. De slimme en koelbloedige Italianen stuiten zodoende op Liverpool.
Vast niet zo pijnlijk als toen.. en vooral de manier waarop...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef ganzenherder het volgende:
Als PSV ooit nog de CL had kunnen winnen was het dat seizoen. Het was eigenlijk gewoon verdiend geweest als PSV hem toen gewonnen had.
Maargoed als PSV dan in de finale had verloren was dat nog dubbel zo pijnlijk geweest
Pffffff, om dat allemaal terug te lezenquote:
Idd..zo pijnlijk zal het nooit meer worden hoopikquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Vast niet zo pijnlijk als toen.. en vooral de manier waarop...
Ja, wat de wedstrijd betreft wel, erger kun je niet verliezen. Maar om dan door te gaan en zo dichtbij te zijn en dan alsnog helemaal niks winnen lijkt me ook vreselijkquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Vast niet zo pijnlijk als toen.. en vooral de manier waarop...
Als je alleen de titels leest is het zo verdomd grappigquote:Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
210 Het Officiele PSV-topic #210: Dipje!
223 Het Officiële PSV-topic #223: Witte zakdoekjes.
226 Het Officiële PSV topic #226: KO
232 Het Officiële PSV topic #232: De titel verkwanseld!
233 Het Officiële PSV topic #233; Verslagenheid in Eindhoven
235 Het Officiele PSV topic #235: KAMPIOENEN
Hihi, leuk einde
Maar dan heb je de finale gehaald, en die had je inderdaad waarschijnlijk niet veel lulliger kunnen verliezen dan dat we van AC Milan verloren, pijnlijker lijkt het me zeker niet. Wel erger, maar niet zo pijnlijk. En ik ben er zeker van dat PSV de finale had gewonnen als ze zo speelden als tegen AC Milanquote:Op maandag 10 maart 2008 22:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, wat de wedstrijd betreft wel, erger kun je niet verliezen. Maar om dan door te gaan en zo dichtbij te zijn en dan alsnog helemaal niks winnen lijkt me ook vreselijk
Ja lijkt me wel logisch maar je weet nooit met die knvbquote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Ruudt het volgende:
Als PSV doorgaat in de UEFA CUP spelen ze op 3 april en op 5 april is het PSV - Heracles, wordt deze wedstrijd dan naar de 6e verzet?
Wat zijn er veel spelers verkeerd ingeschatquote:Op maandag 10 maart 2008 23:38 schreef cultheld het volgende:
[centraal] PSV-topic deel 28: De voorbereiding En wat waren we er dichtbij.
wow, wat had ik toen veel gepost...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik dan. Tv op m'n kamer moest om 11 uur uit. Hell no dat ik dat dus deed. Als de kleine jonge doerak die ik was, ging toch stiekem de tv weer aan. Ik schreeuwde het uit van blijdschap, toen kwam smam binnen en deed de stekker uit en moest ik slapen ^^
En kwalletje Seedorf wilde maar niet toegeven dat PSV ze compleet van de mat gespeeld had...quote:
Dan heb jij de VI van een aantal weken terug niet gelezen. Seedorf zei hierin duidelijk dat PSV destijds beter was dan Milanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En kwalletje Seedorf wilde maar niet toegeven dat PSV ze compleet van de mat gespeeld had...![]()
Maargoed, dat was wel een van de beste wedstrijden die PSV ooit gespeeld heeft en ik denk toch wel regelmatig terug aan dat elftal als ik kijk naar het geploeter van nu.... Wat een helden.
Ik hoop dan maar dat hoogmoed voor de val komt wat betreft de Spurs fans. Het zal zeker nog een zware kluif worden. Een gelijkspel zou heel mooi zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:26 schreef mcyodogg het volgende:
Als jullie nog willen volgen hoe Spurs-fans de wedstrijd voorbeschouwen:
http://www.glory-glory.co.uk/forums/thread/329574.aspx
Net als de heenwedstrijd zijn ze optimistisch. Ik dacht toen aan een gelijkspel, denk ik nu weer, maar dat zou wel weer veel te spannend zijn.
Afellay niet helemaal fitquote:PSV beslist pas dinsdag of zelfs pas woensdag of Ibrahim Afellay in staat is de terugwedstrijd tegen Tottenham Hotspur in Eindhoven af te werken. De middenvelder heeft rugklachten.
De al weken in een uitstekende vorm verkerende Afellay haakte maandag af tijdens de training. Hij meldde zich na 45 minuten bij inspanningsfysioloog Luc van Agt, waarna de international in de catacomben van PSV's trainingscomplex De Herdgang verdween voor behandeling.
De medische is staf is redelijk optimistisch over het tijdige herstel van de middenvelder. PSV-trainer Sef Vergoossen in het Algemeen Dagblad: 'Het is meer vervelend dan een echte blessure. Het is wat stijfheid in de onderrug, wat overbelasting. Maar Ibrahim moet wel honderd procent fit zijn, anders speelt hij niet.'
Als Afellay de return tegen The Spurs niet haalt, lijkt Balazs Dzsudzsák zijn logische vervanger.
5-2 na verlenging, wat een handbaluitslagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:28 schreef ruud.nl het volgende:
Jong PSV heeft trouwens de finale van de beker gehaald door na verlenging met 5-2 van AZ te winnen.
2x Reis, Zeefuik, Voss en Hikspoors scoorden.
Opstelling Jong PSV:
Cássio Ramos, Van Berlo, Van Eijden, Ojo, Rajkovic, Achenteh (110, Neervoort), Zeefuik (97, Hikspoors), Wuytens, Jonathan, Aissati (62, Munz) en Voss.
Wissels: Mommers, Schijvenaars, Hikspoors, Neervoort, Munz en Flu.
Opstelling Jong AZ:
Waterman, Koenders (60, Haddad), Donk, Gunnarsson, Salasiwa, Matic, Jenner, Narsingh, Ari, Nelson (76, Kolehmainen) en De Rijp (70, El Hamdaoui).
Wissels: Toivio, Haddad, Kolehmainen, Ramos, Deckers, El Hamdaoui en Medunjanin.
Goede prestatie, tegen behoorlijk wat A-spelers van AZ!![]()
Als ze nu in de finale van jong NEC of jong RKC winnen, mogen ze volgend jaar in de beker voor A-teams meedoen.
Eindhoven stelt zich beschikbaar en laat PSV dokken? Dat zou wel heel vreemd zijn. Ik ga ervan uit dat zij de uitbreiding grotendeels zullen financieren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:03 schreef ruud.nl het volgende:
Eindhoven heeft zich beschikbaar gesteld als speelstad voor WK 2018.
Het stadion zal dan uitgebreid moeten worden naar minimaal 45.000 zitplaatsen, gaat de gemeente dat dan financieren?
wk of niet, dat stadion wordt toch wel uitgebreid, daar zijn de plannen allang voor bezigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:08 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Eindhoven stelt zich beschikbaar en laat PSV dokken? Dat zou wel heel vreemd zijn. Ik ga ervan uit dat zij de uitbreiding grotendeels zullen financieren.
dat is wat Bunder al wel een paar maanden terug heeft gezegd. Als Eindhoven mee wil doen zullen ze ook mee over de brug moeten komen want PSV kan het nooit alleen ophoesten. PSV krijgt überhaupt geen steun van de gemeente, ze wilden nog niet eens garrant staan voor een lening...... dat zou ze niks kosten. en dat terwijl PSV toch een flinke economischie impact heeft op de regio Eindhovenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:03 schreef ruud.nl het volgende:
Eindhoven heeft zich beschikbaar gesteld als speelstad voor WK 2018.
Het stadion zal dan uitgebreid moeten worden naar minimaal 45.000 zitplaatsen, gaat de gemeente dat dan financieren?
quote:Franse PSV-fan na duizend kilometer voor gesloten poort (2)
11 maart 2008 10:15
Weken verheugde Mohamed Belhadj (31) zich op PSV-Ajax. Z’n eerste echte topper in het Philips Stadion. Bijna 1000 kilometer reed hij vanaf zijn woonplaats Grenoble in Frankrijk naar Eindhoven. Nauwelijks aangekomen in z’n hotel hoorde hij dat het duel in de Eredivisie waarschijnlijk wordt uitgesteld. Lees hier het vervolg.
Momo bij de hoofdingang.
PSV Inside en PSV Flits
Gisteren schreven we al over de vergeefse reis van Belhadj, een verhaal dat werd opgepikt door de landelijke en regionale media. Over hoe de Fransman als geluk bij een ongeluk toch de selectie tegen het lijf liep, een praatje aanknoopte met algemeen directeur Jan Reker en ook een rondleiding nam door het Philips Stadion. Een mooie pleister op de wonde, maar de wedstrijd PSV-Ajax werd hem dus door de neus geboord. Het PSV-virus laat de jonge Fransman van Algerijnse origine al jaren niet meer los. “Zo voelde ik me enorm trots omdat PSV Ronaldo had ontdekt”, vervolgt hij. Tijdens ons gesprek valt het leren armbandje met PSV-embleem pas op. “Die draag ik altijd.” Op z’n hotelkamer laat hij de buit zien die hij in de PSV FANstore heeft gekocht. Drie hippe vesten, stickers, onderzetters en een muts haalt hij uit de plastic tassen. Over de stoel hangen twee trainingsshirts, een petje en een PSV-jack. Op het bureautje lig een uitdraai met de trainingstijden van het eerste elftal. “Weet je wanneer het tweede van PSV speelt?”, wil Momo weten. “Ik wil zoveel mogelijk van de club zien. Echt, op De Herdgang of in contact met andere supporters voel ik me net deel van een familie. Het is waar wat de spelers daarover soms zeggen. Zo krijg ik al jaren de PSV Inside, De Supporter en de Flits opgestuurd door Bram, een PSV-fan uit Leiden.”
Met PSV-bolide naar uitduels
Z’n passie zit dus diep. Van z’n Peugeot 106 heeft hij de merknaam afgehaald en vervangen door een PSV-embleem. Een vaantje siert de autospiegel. “M’n familie noemt m’n auto de PSV Centsix, de 106 van PSV in plaats van Peugeot zoals we dat op z’n Frans zeggen. Oh, ik raad m’n familie en vrienden ook alleen maar Philips-producten aan. Zelf koop ik alles van het ‘huismerk’, zelfs m’n batterijen! M’n liefde voor de rood-witten wordt eigenlijk net zoveel versterkt door nederlagen als door grote ‘victoires’. Ja, m’n clubgevoel wordt er alleen maar dieper door. Zo was m’n eerste wedstrijd in Eindhoven het laatste thuisduel van Ruud van Nistelrooy. Enkele dagen later bekeek ik in de Kuip de Amstel Cup finale tegen FC Twente. Die verloren we na strafschoppen.” Drie jaar later kwam Momo weer naar de lichtstad. “Ik zag PSV-AZ (5-1) en PSV tegen Rode Ster Belgrado (5-0). Toen zei ik al dat PSV de halve finale ging halen. Dat bleek nog te kloppen ook!” In het buitenland bezoekt Mohamed Belhadj vaker een PSV-optreden. “In dat fameuze seizoen 2004-2005 ging ik naar Monaco, Lyon en Milaan. Een jaar later wederom Lyon en Milaan en ook dit seizoen was ik in Milaan, dit keer toen ze speelden tegen Internazionale.”
Woensdag PSV-Spurs
In Grenoble kennen de voetballiefhebbers hem. In sportzaken of op straat wordt hij regelmatig aangesproken. De oorzaak: de Franse radiozender RMC vraagt hem live in de uitzending als PSV-kenner. Na de 1-1 in Lyon gevolgd door de bloedstollende strafschoppenserie tegen de Fransen in Eindhoven sprak hij de gevestigde naam Jean-Michel Larqué tegen. Die beweerde dat Lyon absoluut door zou gaan. “De volgende dag was ik samen met Johann Vogel en Larqué in een programma. Vogel kende me omdat we een keer in het Frans hadden gesproken.” Larqué, zeg maar de Franse Hans Kraay, was op z’n zachtst gezegd niet blij dat Momo hem herinnerde aan zijn kritiek op PSV. “Sindsdien vraagt RMC me als kenner van het Nederlandse voetbal zelfs als Ajax tegen Inter speelt. Natuurlijk vermeld ik dan wel meteen dat ik PSV-supporter ben.” Op het moment dat we foto’s maken van een beteuterde Momo voor een gesloten hek van het Philips Stadion, komt er een cameraploeg van RTL Nieuws langs. De Franse fan mag meteen z’n zegje doen. Weldra zal Momo dus ook in Eindhoven een bekend gezicht zijn. Hij hoopt terug te komen als PSV-Ajax ingehaald moet worden. Liefst in combinatie met een kwartfinale of halve finale in de UEFA Cup. Maar eerst zit hij woensdag nog in het stadion. “Ik hoop dat we met 1-0 van Spurs winnen. Daarna zou een ontmoeting met Olympique Marseille geweldig zijn. Lekker voor mij qua afstand en erg leuk als ‘strijd’ met m’n vrienden die voor Marseille supporteren. Het zou me niet verbazen als we de finale halen.”
quote:Afellay op tijd hersteld voor return tegen Spurs
11 maart 2008
Ibrahim Afellay is donderdag van de partij in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur. De middenvelder van PSV kampte maandag met wat stijfheid in de onderrug. De Oranje-international heeft dinsdag echter de training weer hervat.
Afellay moest maandag nog voortijdig het trainingsveld verlaten. Hij meldde zich vervolgens bij inspanningsfysioloog Luc van Agt, waarna hij een behandeling onderging. De medische staf liet zich daarna al positief uit over de inzetbaarheid van de middenvelder.
De Eindhovenaren verdedigen tegen Tottenham een 1-0 voorsprong. De ploeg van trainer Sef Vergoossen won vorige week op White Hart Lane dankzij een trefzekere uithaal van Jefferson Farfan.
Specifieke beelden zijn d'r volgens mij niet vanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:52 schreef Imperatore het volgende:
Iemand toevallig nog beelden van de redding van Gomes uit bij Lyon (CL 2005). Ik weet niet meer wie, maar iemand (Abidal of Govou ofzo) schoot van dichtbij op goal en Gomes redde wonderbaarlijk. Voor mij de beste redding van hem ooit.
En dan kijk je een bericht verder naar de trainingen (fotoverslag). En wie zijn we daar staan mijn zijn duimen omhoog:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:01 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik hoop alleen al voor hem dat we Marseille loten. En nu nummer 4 vd Franse competitie moeten we toch wel kunnen hebben, al hebben ze op Anfield Road gestunt
Whaha, wat vetquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
En dan kijk je een bericht verder naar de trainingen (fotoverslag). En wie zijn we daar staan mijn zijn duimen omhoog:
[ afbeelding ]
Momo!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:08 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Eindhoven stelt zich beschikbaar en laat PSV dokken? Dat zou wel heel vreemd zijn. Ik ga ervan uit dat zij de uitbreiding grotendeels zullen financieren.
quote:“Het onderzoek is in volle gang”, aldus Van den Bunder, die stelt dat de eventuele uitbreiding van het Philips Stadion altijd autonoom zal zijn en niet is gekoppeld aan de mogelijke organisatie van wedstrijden op het wereldkampioenschap
Zou mooi zijn geweest, dan had je goede kansen. Al hebben we duikelaar Robben ook mooi kunnen slijten na niet eens groots rendement. Laten we hopen dat Afellay het overleefd. Ook dat gevaarlijke balverlies in de heenwedstrijdquote:
quote:PSV kan nog járen vooruit, een goed tv-contract of niet
Voetbal en televisie vind ik een raar huwelijk. Ik ben een enorme liefhebber van het spel, maar de televisie heeft invloed op mijn manier van kijken en op het aantal keren dat ik kijk. Soms gebeurt het dat ik wegzap bij het voetbal en bij een of ander stom programma blijf hangen. Daar verbaas ik mezelf dus mee. Dat heb ik nog nooit gehad, maar toch overkomt het me. Er is gewoon te veel live-voetbal op de televisie. En dan mag iedereen zeggen dat je er niet naar hoeft te kijken, dat is ook zo.
Maar de mensen die het voetbal verkopen, de clubs dus eigenlijk, willen dat je er juist wel naar kijkt, want dan verdienen ze er aan. In dat geval zullen ze er toch voor moeten zorgen dat er minder gratis live voetbal is. Want als je daar naar kijkt, dan raak je verzadigd en ga je zeker geen decoder aanschaffen om nóg meer voetbal te zien. Ik denk dat dát er ook de reden van is, dat de eredivisie de komende jaren minder geld ophaalt bij de tv-zenders dan een paar jaar geleden.
Het spektakel om de wedstrijden heen wordt trouwens ook steeds groter. Zo heb ik me verbaasd over hoe het gegaan is tussen Johan Cruijff en Ajax. Ik vind het nogal gemakkelijk om nu te gaan roepen dat hij het allemaal niet gewild heeft of zo. Volgens mij had hij wel degelijk een goed plan en had hij het beste voor met Ajax. Ik hoop ooit een keer de kans te krijgen om aan hem te vragen wat hij had willen doen. Daar ben ik echt nieuwsgierig naar.
Het moet iets heel geks zijn geweest, anders wijst Van Basten het niet zo snel af. Maar los daarvan vind ik dat Cruijff van ons allemaal respect verdient in plaats van cynisme. Johan is er voor naar de Arena gereden, hij wist dat als hij daar zou aankomen, iedereen dat dan ziet en filmt. Cruijff kan nooit iets voorzichtig op de achtergrond doen. Daar kan hij zelf niks aan doen, mensen bespieden hem constant en maken de dingen die hij doet groter dan Johan ze bedoelt. Valt niet mee, hoor.
Morgen focus ik lekker weer eens voor de derde keer in anderhalve week op PSV. Wat moeten we toch blij zijn met die club. Dankzij PSV halen we nog wat puntjes bij de UEFA zodat we tenminste nog een paar clubs mogen inschrijven voor Europa Cup-toernooien. Daar kan het hele voetbalcircus van dit land niet genoeg bij stil staan. In Eindhoven weten ze als enige en al jaren aan een stuk hoe je internationaal overeind blijft.
Laten we eerlijk zijn, Tottenham Hotspur-PSV was vorige week toch een feest vanuit het perspectief van een PSV’er? Ze zijn er nog niet, morgen geven de Spurs zich niet zomaar gewonnen. Maar in het voordeel van PSV pleit, dat de Spurs het spel wéér moeten maken, zij staan achter. Daar weet PSV wel raad mee.
Ik heb verder nog een wens ten aanzien van PSV. Ik hoop dat mijn goede collega Sef Vergoossen een keer met het volgende middenveld gaat spelen; controleur Tim Simons en daarvoor het trio Afellay, Aissati en Bakkal. En dan niet zeuren dat die drie voorin te licht zijn, deze jongens kunnen zó goed voetballen, dat hun gewicht en lengte geen enkel nadeel opleveren. Stel ze op in de eredivisie en volgend jaar in Europa zijn ze een sensatie. PSV kan nog járen vooruit, of de eredivisie nu een goed tv-contract afsluit of niet. In Eindhoven hebben ze hun zaken het best voor elkaar, zowel financieel als voetbaltechnisch. Dat mag best eens gezegd worden.
willem@ad.nl
Laat trouwens ook maar, ik begin er niet eens aan...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn geweest, dan had je goede kansen. Al hebben we duikelaar Robben ook mooi kunnen slijten na niet eens groots rendement. Laten we hopen dat Afellay het overleefd. Ook dat gevaarlijke balverlies in de heenwedstrijd
denk het welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:59 schreef Leso_Varen het volgende:
Koster blijft trouwens bij Ajax, zal Wouters dan ook onder Stevens assisten blijven?
Toen Afellay balverlies leed, zei de commentator dat hij zich dat best mag permitteren. Deed Van Bommel dat, dan toonde dat maar eens aan waarom hij gepasseerd moest worden! Kijk naar de feiten in Londen: uit zijn prachtige steekpasses en doelpogingen 0 goals. Eenmaal zeer akelig balverlies geleden voor de gelijkmaker, waarbij Tottenham hem spaarde, zelfs Gomes niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:37 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Laat trouwens ook maar, ik begin er niet eens aan...
Vind het sowieso gek, want Afellay speelde gewoon een goede pot en verdeelde het spel uitstekend.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Toen Afellay balverlies leed, zei de commentator dat hij zich dat best mag permitteren. Deed Van Bommel dat, dan toonde dat maar eens aan waarom hij gepasseerd moest worden! Kijk naar de feiten in Londen: uit zijn prachtige steekpasses en doelpogingen 0 goals. Eenmaal zeer akelig balverlies geleden voor de gelijkmaker, waarbij Tottenham hem spaarde, zelfs Gomes niet.
Woensdag nieuwe kansen.
Dat Tottenham daar faalde werd niet afgedwongen door een PSV'er, noch kon PSV er nog iets aan voorkomen. Dat Afellay zichzelf na zijn assists uitschakelt en bij voortduring zeer risicovolle rushes onderneemt, met oog op blessureleed in het nadeel van PSV, daar zou je best gewicht aan mogen hangen. Natuurlijk is spelverdelen zijn rol, maar je kan je zo'n invulling niet blijven permitteren. PSV heeft veel geluk tot nu toe. En dan hebben we het niet eens over diens bespottelijke gedrag, waardoor hij Ajax uit miste en in Utrecht uit een clown was. Kreeg ie trouwens óók applaus voor. En intussen werken Mendez, Culina en Simons zich het schompes.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vind het sowieso gek, want Afellay speelde gewoon een goede pot en verdeelde het spel uitstekend.
Maar je zegt: uit zijn steekpasses en doelpogingen: 0 goals. Maar dan zeg je niet: uit zijn balverlies: 0 goals. Hoe jij het zegt is het scheef, want uit zijn aanvallende ingevingen kreeg PSV kansen, waar PSV Tottenham spaarde.
Ik ben het gedeeltelijk wel eens met je..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat Tottenham daar faalde werd niet afgedwongen door een PSV'er, noch kon PSV er nog iets aan voorkomen. Dat Afellay zichzelf na zijn assists uitschakelt en bij voortduring zeer risicovolle rushes onderneemt, met oog op blessureleed in het nadeel van PSV, daar zou je best gewicht aan mogen hangen. Natuurlijk is spelverdelen zijn rol, maar je kan je zo'n invulling niet blijven permitteren. PSV heeft veel geluk tot nu toe. En dan hebben we het niet eens over diens bespottelijke gedrag, waardoor hij Ajax uit miste en in Utrecht uit een clown was. Kreeg ie trouwens óók applaus voor. En intussen werken Mendez, Culina en Simons zich het schompes.
Lodeweges + Wouters?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:59 schreef Leso_Varen het volgende:
Koster blijft trouwens bij Ajax, zal Wouters dan ook onder Stevens assisten blijven?
Cocuquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:59 schreef Leso_Varen het volgende:
ik vrees dat die voor Oranje zal kiezen..quote:
Behalve alle andere Nederlandse ploegenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij alle andere gekwalificeerde.
Ik hoop brandtsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:59 schreef Leso_Varen het volgende:
quote:Farfan wil na dit seizoen weg bij PSV
De Peruviaan heeft aan de clubleiding van de Eindhovenaren aangegeven hogerop te willen. Farfan heeft een contract tot medio 2010 met daarin een gelimiteerde transfersom.
Telesport meldt dat Jefferson Farfan mogelijk bezig is aan zijn laatste maanden in dienst van PSV. De Peruviaan heeft bij de Eindhovense club aangegeven een stapje omhoog te willen maken en derhalve te willen vertrekken. Farfan blonk onlangs uit in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur.
Waar PSV nog niets hierover wil zeggen, is Farfan's oude club Alianza Lima een stuk openhartiger. De Peruaanse club zal bij een verkoop van Farfan meedelen in de transferopbrengsten. "De algemeen directeur van PSV heeft me verteld dat Jef in juni wordt verkocht," aldus voorzitter Carlos Franco in de Peruviaanse media.
Huub Stevens, na dit seizoen trainer van PSV, heeft de berichten van een mogelijk vertrek van Farfan ook vernomen. Stevens zal er echter alles aan doen om de Peruviaan in Eindhoven te houden. "Ik zou hem graag bij PSV houden, omdat hij bijzondere kwaliteiten heeft. Als ik de kans krijg, wil ik te zijner tijd graag met hem praten om hem op andere gedachten te brengen," aldus Stevens.
Goh, toevallig weer, zo net voor PSV-Ajax.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Telesport
ja ik heb echt zin in vanavond (ookal zit ik gewoon op de bank voor de tvquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:42 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel een goed gevoel heb voor vanavond... als we net zo gaan knallen als vorige week
Ik ook.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:37 schreef rubbereend het volgende:
Culina zal weer spelen
begin al nerveus te worden voor de wedstrijd
Waarom nerveus? Ik vind em over het algemeen als ie invalt of speelt het wel goed doen..quote:
ach ja tis nog vroeg op de ochtend zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
... uh ik had het los van zin 1 over zin 2.
NAC-uit hebben ze al voor elkaar. Als ze bij ons winnen, en ik zie niet in waarom dat onmogelijk is, hebben ze het al heel goed gedaan. Tegen WII in de Arena zie ik ze geen punten verspelen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef Zapper het volgende:
Alsof Ajax nog alles zal winnen...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:14 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ach ja tis nog vroeg op de ochtend zullen we maar zeggen
Laten we het hopen.. ik heb er een goed gevoel over, maar ik hou toch maar even een slag om de arm..quote:
Ja.. de spurs scoren in de eerste min... en wij in de 90 + 3quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zal zelf een slag draaien met mijn arm als we winnen.
Hoop een 2 of 3-1
Mijn verwachting is eerder een 1-1.
Liever andersom.. anders krijg ik et nog aan mn hart vanavond..quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja.. de spurs scoren in de eerste min... en wij in de 90 + 3
Dan zal er weer veel commentaar zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja.. de spurs scoren in de eerste min... en wij in de 90 + 3
Hehe zou wel het doelpunt van het jaar zijn..quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef WooZ het volgende:
Als Gomes vanavond een windvlaag mee heeft gooit ie em der zo in
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef WooZ het volgende:
Als Gomes vanavond een windvlaag mee heeft gooit ie em der zo in
quote:Gomes nu ook gepasseerd door doelman Almería
12/03/2008 09:41
Gomes is nog verder in aanzien gedaald bij de Braziliaanse bondscoach Dunga. Diego Alves van UD Almería heeft een oproep gekregen voor de Seleção, terwijl de doelman van PSV in Eindhoven mag blijven.
Afgelopen weekeinde sprak Gomes nog over zijn moeizame relatie met de Braziliaanse ploeg. 'Om erbij te zitten, moet je connecties hebben', aldus de 27-jarige goalie. 'De nationale ploeg is ook een beetje een politiek spel en ik doe niet aan politieke spelletjes.'
Gomes moest Doni (AS Roma), Helton (FC Porto) en Julio César (Internazionale) al voor zich dulden in de rangorde bij bondscoach Dunga. Nu is ook Diego Alves hem gepasseerd. De 22-jarige keeper baart dit seizoen opzien bij Almería. Hij heeft onder meer het Spaanse seizoensrecord in handen wat betreft de langste reeks zonder tegendoelpunt.
Naast Diego Alves riep Dunga nog drie debutanten op voor het oefenduel met Zweden: Leo (Grêmio), Hernanes (São Paulo) en Thiago Neves (Fluminense). Ronaldinho werd buiten de selectie gelaten, omdat de ster van Barcelona in de ogen van de bondscoach niet wedstrijdfit is.
Alexandre Pato is voor de tweede keer opgeroepen door Dunga. De achttienjarige aanvaller van AC Milan lijkt tegen Zweden zijn debuut te gaan maken. Tijdens de vorige interland tegen Ierland moest Pato geblesseerd afhaken.
Nou ik zou zeggen: Haal die keeperquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar het is niet erg ofzo hoor, maar wel opvallend
En vanavond gaan ze winnen
(hoop ik, ben er niet heel gerust op)
Van mij hoeft hij inderdaad niet naar Brazilie, laat maar lekker al zijn energie bij PSV, maar wel ontzettend dom van ze.. Gomes is zo goed!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En vanavond gaan ze winnen
(hoop ik, ben er niet heel gerust op)
grr ik wil ook wel weer es een wedstrijd bezoeken... maar ja tis helemaal aan de andere kant van et landquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:24 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij inderdaad niet naar Brazilie, laat maar lekker al zijn energie bij PSV, maar wel ontzettend dom van ze.. Gomes is zo goed!
Ps. Ik hoop ook dat ze winnen.. mijn eerste Europese wedstrijd die ik in het echt ga zien!!
Echt ongelooflijk...quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nou ja PSV heeft eerst ook betere keepers onder de loep gehad.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Van Dijk is niet veel slechter dan Gomes hoor.
quote:Op donderdag 2 september 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
Jammer, met Zoetebier is PSV namelijk sterker dan met Gomes.
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat Gentenaar beter is dan Gomes.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:39 schreef Asskicker14 het volgende:
da Silva Gomes, de Taffarel van de 21ste eeuw
Moet je een kaartje kopen!quote:
1: Ik woon in Gelderlandquote:
1. Ga naar je vriendin, teven Helmondquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1: Ik woon in Gelderland, (m'n vriendin in Helmond btw, dus dat is wel dichtbij)
2: Ik moet werken en kon geen vrij krijgen
3: Ik heb morgenochtend om 7 uur autorijles, dus kan dan niet terug met de trein, zolaat.
Ik vond hem wel aardig bedachtquote:• Dunga is als enige wél in staat Gomes te passeren.
Frans Maas
Hopen dat we dat na vanavond nog steeds kunnen zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Bij 't Wereld van VI.nl stond een leuke opmerking over Gomes:
[..]
Ik vond hem wel aardig bedacht
Is het weer niet uitverkocht? Had ik niet verwacht, zelfs met deze prijzenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ze mogen de prijzen trouwens nog wel een rondje bevriezen als we doorgaan. Zelfs Tottenham krijgen ze amper vol.
Bron: ED.nlquote:Modellen 'bewaken' orde bij PSV
EINDHOVEN - Het lijkt welhaast een ideale oplossing: 50 knappe meiden in uniform handhaven woensdag de openbare orde rondom de voetbalwedstrijd PSV-Tottenham Hotspur in Eindhoven.
Zodat een eventuele politiestaking ditmaal geen roet in het eten gooit voor de vele Nederlandse voetbalsupporters. Een oplossing waar Minister Guusje ter Horst niet aan te pas hoefde te komen. Ontwikkeld in het Brabantse Deurne en dus niet in de Tweede Kamer.
Ben ik vandaag net niet bij de wedstrijd gaan ze dit soort acties voeren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:54 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Bron: ED.nl
Nou ja gaat de wedstrijd in ieder geval door.. als de politie mocht beslissen om te gaan staken..![]()
Ja idd, laat rajkovic maar spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:34 schreef ganzenherder het volgende:
Jezus wat slecht, de 2e helft kan alleen maar beter gaan....
en tip voor Sef:
HAAL IN GODSNAAM ALCIDES ERUIT
Culina speelt altijd zeer nuttig als ie mag spelen vind ik, vrij weinig balverlies en doet geen gekke dingen. Hij speelt niet briljant nu nee maar wie welquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:38 schreef noxious het volgende:
Sorry, maar ik vind Culina nog steeds waardeloos spelen. Er zit totaal geen initiatief in, enkel balletjes breed.
De lange bal naar Koef helpt ook voor geen meter, er zal meer creativiteit moeten komen over de grond.
Ofwel, Culina <---> Bakkal, en meer naar voren spelen, we zitten constant op onze eigen helft met 5 (!) spelers van de Spurs op onze helft. Schiet niet op zo...
Het is echt wachten op het tegendoelpunt zo.
Zelfs met strafschoppen halen we het nog. Zoveel Nederlanders spelen er nu ook weer niet meequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv ligt eruit. Dit halen ze niet
laten we die hoop dan maar houden..quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zelfs met strafschoppen halen we het nog. Zoveel Nederlanders spelen er nu ook weer niet mee
ja hier ook.. ik haat dit echt..quote:
Wijze woorden..quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Congrats![]()
Het geluk stond vandaag aan jullie zijde.
een standbeeld zo hoog als het stadion.. alles wat kleiner is geeft niet voldoende waardering..quote:
geluk dwing je afquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Congrats![]()
Het geluk stond vandaag aan jullie zijde.
fragment later:quote:2213: Oh my word. Steed Malbranque's volley looks to be heading to the top corner but Gomes somehow claws it away. How did he do that? Incredible.
quote:2213: FULL-TIME PSV 0-1 Tottenham (agg 1-1)
Penalties is it. What a save that was. Did I tell you already?
Die hapsnurk verliest met de dag zijn geloofwaardigheid. Mijn god een pamperquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef BonJovi het volgende:
Tering Jorien je bent echt een mongool he![]()
Inderdaad. Stond toch wel even te juichen hoor, ook al ben ik ook weer geen PSV'er.quote:
Leuk.... ja idd...quote:
m'n moeder kwam al ongerust mijn kamer binnen... wat er aan de hand wasquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad. Stond toch wel even te juichen hoor, ook al ben ik ook weer geen PSV'er.
Nou inderdaad.. eind april voor het laatst.. en qua penalties voor het laatst bij Lyon..quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Frey het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n spanning voelde![]()
PSV
Hier nog 1.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad. Stond toch wel even te juichen hoor, ook al ben ik ook weer geen PSV'er.
Snap ik ook niks van. Zo'n heerlijke speler en zoveel strijdlust, hadden ze goed kunnen gebruiken vanavond.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef zjroentje het volgende:
Vooral het niet spelen van Dszudszak vind ik maar vreemd, die speelde toch geweldig?
Dszudszak is de laatste weken behoorlijk weggezakt. Zo gekke zet vind ik het dan ook niet van Sef.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef zjroentje het volgende:
Zonde eigenlijk dat Vergoossen zo behoudend voetbalt, en jongens als Culina en Mendez boven Bakkal, Dszudszak of Aisatti stelt. Vooral het niet spelen van Dszudszak vind ik maar vreemd, die speelde toch geweldig?
Gefeliciteerd overigens.
Altijd wat kansloze Nederlandse reacties ertussen in gebrekkig Engels.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:46 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7292371.stm
quote:PSV play a lot of very bad gomes but score a goal and Gomes have some fantastic saves and they are top of the league
wat heeft hij nu weer gezegd?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef BonJovi het volgende:
Tering Jorien je bent echt een mongool he![]()
Kijk eens een pagina terug.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat heeft hij nu weer gezegd?
quote es als je wilt
Ik deel de visie van Vergoossen wel. Jongens als Culina en Mendez zijn atleten, enorm belangrijk in dit soort wedstrijden. Het zijn types die ervoor zorgen dat het team als volwassen geheel overeind blijft. Kwalitatief heeft Tottenham meer in huis, het is een kwestie van daar zo goed mee om te gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef zjroentje het volgende:
Zonde eigenlijk dat Vergoossen zo behoudend voetbalt, en jongens als Culina en Mendez boven Bakkal, Dszudszak of Aisatti stelt. Vooral het niet spelen van Dszudszak vind ik maar vreemd, die speelde toch geweldig?
Dat we Ajax moeten we verslaanquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat heeft hij nu weer gezegd?
quote es als je wilt
Met Bakkal en Dszudszak ipv Culina en Mendez heeft Tottenham kwalitatief echt niet meer in huis.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik deel de visie van Vergoossen wel. Jongens als Culina en Mendez zijn atleten, enorm belangrijk in dit soort wedstrijden. Het zijn types die ervoor zorgen dat het team als volwassen geheel overeind blijft. Kwalitatief heeft Tottenham meer in huis, het is een kwestie van daar zo goed mee om te gaan.
Fiorentina lijkt me ook wel wat!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Wie willen we loten? Zenith? Getafe?
Geen Sporting Portugal of Fiorentina in ieder geval. Dan nog liever Bayern München.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Wie willen we loten? Zenith? Getafe?
mensen dingen toe wensen ben je goed in hequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die hapsnurk verliest met de dag zijn geloofwaardigheid. Mijn god een pamper
Samen met Bayern de sterkste opponent die je kunt wensen. Niet bepaald iets om vrede mee te hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:04 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Fiorentina lijkt me ook wel wat!
Nee, maar dan heeft Tottenham wel het middenveld in handen. Balasz en Bakkal zijn iets minder allround en hebben meer specifieke kwaliteiten. De as moet zo stabiel mogelijk zijn in wedstrijden op dit niveau. Dzsudzsák en Bakkal zijn op dit moment enkel kandidaten voor de flanken in dit soort partijen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met Bakkal en Dszudszak ipv Culina en Mendez heeft Tottenham kwalitatief echt niet meer in huis.
Het behoudende kan ik van één kant ook wel begrijpen, vind het alleen zonde dat zulke voetballers dan op de bank blijven zitten.
Reageer eens inhoudelijk om m'n post graag in plaats van weer andere dingen erbij te gaan halen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mensen dingen toe wensen ben je goed in he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |