quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
Zal Filipo dan wel zijn dunkt me.quote:Op zondag 25 september 2005 16:16 schreef ganzenherder het volgende:
Het Eindhovens dagblad meldde toch dat er dit weekend een nieuwe verdediger gepresenteerd zou worden? Ze mogen wel eens opschieten dan![]()
Dat denk ik dus niet. Het heeft er alle schijn van dat Koné daadwerkelijk gekocht zal worden, dus die heeft hij sowieso nog voor zich. Lange Jan zal denk ik wel vertrekken, mocht hij blijven dan vind ik dat hij in de spits moet staan. (als eerste aanvaller dan).quote:Op zondag 25 september 2005 16:31 schreef ganzenherder het volgende:
Vonlanthen heeft dus weer gescoord voor NAC, volgend seizoen basisplaats dus
In een interview met Hiddink (PSVtv geloof ik) een tijdje terug werd er gespeculeerd over wat er gedaan zou worden met de opbrengsten uit de transfers van Park, Lee en Bouma. Iets in de woorden van Guus zei me dat hij dat zou gebruken om Koné definitief aan te trekken. Hij zei dat dus niet letterlijk, maar gebruikte wel zinnetjes als "ik zou hem er graag langer bij willen hebben" enz.quote:Op zondag 25 september 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Wat doet jou zo zeker denken dat Koné gekocht gaat worden Spidey?
Als ik me niet vergis is die aankoop al volledig rond, alleen nog niet officieël naar buiten gebracht. Ze hadden nog 9 miljoen over van verkopen van spelers en dat bedrag was dan volledig voor Koné bedoeld. Stond meen ik in het ED (wel betrouwbaar dus)quote:Op zondag 25 september 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Wat doet jou zo zeker denken dat Koné gekocht gaat worden Spidey?
zo bijzonder vind k hem dit seizoen nog niet spelenquote:Op zondag 25 september 2005 16:31 schreef ganzenherder het volgende:
Vonlanthen heeft dus weer gescoord voor NAC, volgend seizoen basisplaats dus
Als je deze jongen de kans geeft wordt het een goede later hoor, vorig seizoen kreeg hij amper de kans om zichzelf te bewijzen en als hij de kans kreeg liet hij wel een goede indruk achter.quote:Op zondag 25 september 2005 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo bijzonder vind k hem dit seizoen nog niet spelen
AZ wel, Feyenoord weer niet. Moeten we Feyenoord dan toch als echte concurrent gaan zien?quote:Op zondag 25 september 2005 17:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is die aankoop al volledig rond, alleen nog niet officieël naar buiten gebracht. Ze hadden nog 9 miljoen over van verkopen van spelers en dat bedrag was dan volledig voor Koné bedoeld. Stond meen ik in het ED (wel betrouwbaar dus)
Verder heeft AZ punten laten liggen, tijd om daar over 3 weken wat meer van te maken
Ja.quote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef The_M het volgende:
[..]
AZ wel, Feyenoord weer niet. Moeten we Feyenoord dan toch als echte concurrent gaan zien?
Feyenoord is geen concurrentie?quote:Op zondag 25 september 2005 20:11 schreef Zapper het volgende:
PSV toch mooi ingelopen op de concurrentie dit weekend
Er zou vandaag inderdaad bekeken worden hoe ernstig zijn blessure is, maar ik heb er op dit moment nog niks over gehoord.quote:Op zondag 25 september 2005 21:06 schreef JustJunior het volgende:
Is er al wat bekend over Afellay? Hij zou toch vandaag onderzocht worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |