quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
ja Crudus moet er nog bij in t stadion en TLK mag er ook wel bij met zn avatar en ook mijn verse avatar mag gebruikt worden, zeker hierquote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef appelsientje het volgende:
Volgens mij is er iets mis met de OP
of Lucius die ging volgens tegen Schalke ook linksback lopenquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef JustJunior het volgende:
Tering, enkele weken. Daar zit je dan met je onderbevolkte verdedigingMisschien dat Ferreyra eindelijk een kans krijgt dan.
Alex richt zich op de wedstrijd tegen Fener trouwens. Zou mooi uitkomen om hem er weer bij te hebben. Hiddink zal dan wel kiezen voor Lamey op linksback ofzo
quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef TheVShape het volgende:
En hier hebben jullie het vast al vaak over gehad maar ik vind de uitshirtje echt spuuglelijk.... Van mij mogen we wel weer terug naar zw/wit.
Na vijf wedstrijden al 5 verliespunten, en tegen kleine clubs nog wel, dan mag je er wel vanuit gaan dat het geen denderend seizoen wordt, eerder een rampseizoen...quote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef ErikT het volgende:
Volgens mij wordt het geen denderend seizoen. Er gaat teveel mis.
Dat roep je opzich ook wel over jezelf af met Reizger, Ball en Cocu. Die spelen sowieso geen dertig wedstrijden in een seizoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:44 schreef rubbereend het volgende:
krapte valt natuurlijk wel mee, maar als vrijwel je hele verdediging geblesseerd is dan kom je snel in krapte terecht
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat roep je opzich ook wel over jezelf af met Reizger, Ball en Cocu. Die spelen sowieso geen dertig wedstrijden in een seizoen
Wat?! Ik geef Methodmich gelijk![]()
Waarom geen addo? Dan kan cocu weer naar het midden, farfan naar voren en Robert eruit.quote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef The_M het volgende:
Blijft idd niet veel over zo. Tegen Fener:
Gomes
Lamey Ooijer Cocu Lucius
Farfan Simons Affelay Beasley
Vennegoor Robert
Vrij aanvallend, maar niet veel keus geloof ik.....
Ik denk er net aan: ooijer en lamey switchen is dus ook een goede optie wellicht...quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:44 schreef Crudus het volgende:
[..]
Waarom geen addo? Dan kan cocu weer naar het midden, farfan naar voren en Robert eruit.
Ooijer Lamey Addo Lucius
Afellay Simons Cocu
Farfan VoH Beasley
Niet echt een bijster stoere centrale verdediging. Het is te hopen dat Alex weer fit is.
Goede aankopen vooralsnog, die Väyrinnen en Ball. Laten we nu weer een paniekaankoop doenquote:Hiddink: Ball niet voor winterstop terug; mogelijke transfer voor verdediging
Guus Hiddink liet tegenover het Eindhovens Dagblad weten dat Michael Ball waarschijnlijk voor de winterstop zijn rentree niet zal kunnen maken. De blessure moet zes tot acht weken genezen. "En daarna zit je met een herstelperiode van minstens vier weken. Die zien we voor de winter dus niet op het veld terug." Hiddink sluit daarom niet uit dat de ploeg op de Nederlandse markt nog versterking zal halen voor de verdediging.
Alex werkt ondertussen toe naar het duel tegen Fenerbahce. Vayrynen en De Jong worden pas in november weer verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |