Er klopt iets niet aan het bestandje van WooZ (dat heeft Asspirine gebruikt). Daar moet hij dit weekend maar even naar kijken als hij weer online is.quote:
quote:PSV - RBC toch op zaterdag de 24ste
14 september 2005 18:30
De competitiewedstrijd PSV - RBC Roosendaal wordt toch gespeeld op zaterdag 24 september. Dit duel was verzet naar de zondag, maar is door de KNVB weer teruggezet op de oorspronkelijke datum.
Fenerbahçe
PSV diende het verzoek daartoe in omdat de club op woensdag 28 september een uitwedstrijd speelt in de Champions League tegen Fenerbahçe. Het team vliegt op maandag al naar Istanboel, wat dus knelt met de wedstrijd die op zondag gepland stond tegen RBC Roosendaal.
Na overleg tussen alle betrokken partijen is de wedstrijd dus teruggezet naar zaterdag. Het duel was namelijk aanvankelijk verplaatst vanwege het feit dat het Champions League-programma van Ajax knelde met het competitieschema en de afspraken die er zijn met de zendgemachtigden. Nu is de situatie weer zoals hij was
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
<-- nieuwe avatar
Goed idee, de helft van de spelers zijn al weg.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
binnenkort de banner maar weer eens aanpassen, deze is niks meer
Mooie plekquote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
k zie trouwens net dat we op de UEFA ranglijst, coeficienten enzo inmiddels 11e zijn, vlak achter Arsenal
Spidey ik heb een nieuwe layout gemaakt van het stadion.. misschien dat je die ff in de OP kan zetten? (dat lijstje)quote:
Kijk eens goed naar de TSquote:Op donderdag 15 september 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spidey ik heb een nieuwe layout gemaakt van het stadion.. misschien dat je die ff in de OP kan zetten? (dat lijstje)
[afbeelding]
Ja maar spidey heeft toch de OP text gemaakt?? of was dat Wooz?quote:
je mist er nog steeds éénquote:Op donderdag 15 september 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spidey ik heb een nieuwe layout gemaakt van het stadion.. misschien dat je die ff in de OP kan zetten? (dat lijstje)
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |