Bij nader inzien, kunnen de opbrengsten inderdaad wat tegenvallen, want zoveel Nederlanders zullen er niet naar die wedstrijd toe gaan. maar toch kan PSV hier wel wat meer inkomsten door verdienen, al zal het geen vetpot zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het valt nog te bezien of die recettes van de oefenwedstrijden van Australië erg hoog zijn. Wie gaat er bijvoorbeeld 15 euro betalen voor Australië tegen Hongarije?
Ik denk dat het niet echt veel gaat opleveren. Misschien dat het interessant wordt als Argentinië, Brazilië, Marokko of Turkije op bezoek komen, maar het is nog maar afwachten tegen wie Australië gaat oefenen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef Bos81 het volgende:
even een post uit het vorige deeltje
[..]
Bij nader inzien, kunnen de opbrengsten inderdaad wat tegenvallen, want zoveel Nederlanders zullen er niet naar die wedstrijd toe gaan. maar toch kan PSV hier wel wat meer inkomsten door verdienen, al zal het geen vetpot zijn.
Het heeft denk ik ook wel te maken met de exacte afspraken die er zijn gemaakt tussen PSV en de Australische voetbalbond over de kosten/opbrengsten verdeling
die heb je toch al langerquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een nieuw usericon...
Ik ben benieuwd in hoeverre die wedstrijd van dinsdag mee gaat spelen. Na een vroege 1-0 hoop ik niet dat ze gaan inzakkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het geen grote overwinning wordt, bij een voorsprong van twee doelpunten houdt PSV het wel voor gezien en gaat het geen energie teveel verspelen.
Doet ie daar Theo Maassen na die z'n neefje moet vermaken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een nieuw usericon...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
Doet ie daar Theo Maassen na die z'n neefje moet vermaken?
22.30uquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef ASSpirine het volgende:
hmmm, hoe laat begint de wedstrijden eiglijk?
aha maar ze zullen psv wel weer als laatst doen dus zeg maar om 23:30 ofzo (na 28 reclameblokken)quote:
precies zoals ik het zie en hoop. ( met kijk op de CL wedstrijd. )quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het geen grote overwinning wordt, bij een voorsprong van twee doelpunten houdt PSV het wel voor gezien en gaat het geen energie teveel verspelen.
De 11 van woensdag lijkt me zeer onwaarschijnlijk, geen Kone, wel Afellay. Kan dus niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:47 schreef Djekko het volgende:
[..]Iets LEUKS..
Zou Reiziger dan toch linksback gaan staan, vanavond of misschien nog meer wedstrijden? Guus zei dat hij op alle posities kan in de verdediging, en wil vanavond met de 11 van as woensdag starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |