Dat is ook het probleem met spelers als van Nistelrooy ze zijn erg afhankelijk van goede aanvoer. Daarom liep het bij oranje ook niet meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
In Spanje staat hij helemaal alleen.
En de spelers achter hem zijn al jaren uit vorm ( Raul )
Bij Man U was zijn aanvoer een stuk sterker.
Bij Real moet hij veeeel meer op eigen kracht doen.
Van Nistelrooij kan op eigen kracht gelukkig ook nog wat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met spelers als van Nistelrooy ze zijn erg afhankelijk van goede aanvoer. Daarom liep het bij oranje ook niet meer.
Ik denk dat als PSV de komende twee wedstrijden wint, het uitloopt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef mcyodogg het volgende:
Komend weekend verwacht ik weinig veranderingen, maar die week erop is een cruciaal weeken. PSV moet winnen bij Excelsior, AZ krijgt Feyenoord op bezoek en Ajax moet naar Twente.
Als PSV de komende 3 wedstrijden wint ga ik er van uit dat we kampioen worden, ongeacht het zware programma wat dan nog rest. Laten we het ergens liggen in de komende 3 wedstrijden dan denk ik dat we wel eens met lege handen kunnen komen te staan dit seizoen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat als PSV de komende twee wedstrijden wint, het uitloopt.
Dat zou een erg gunstig weekend kunnen zijn voor PSVquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef mcyodogg het volgende:
Komend weekend verwacht ik weinig veranderingen, maar die week erop is een cruciaal weeken. PSV moet winnen bij Excelsior, AZ krijgt Feyenoord op bezoek en Ajax moet naar Twente.
Gewoon zelf de komende 3 wedstrijden winnen, dan sta je minimaal 8 punten voor op AZ en 10 op Ajax met nog 5 wedstrijden voor de boeg, wel met 3 uitwedstrijden waarvan 2 zware maar als ze het dan nog weggeven zijn het gewoon prutsers.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zou een erg gunstig weekend kunnen zijn voor PSV.
Laten we deze wedstrijd maar niet invullen he?quote:Eerstvolgende wedstrijd: NAC Breda - PSV
Datum: 28 Februari 2007
Tijd: 20:45
Iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
Als ze het nu nog weg gaan geven zijn het ook al prutsers hoor.
De eerste twee moeten we ook gewoon winnen. Met minder mogen we het niet doen. RKC en Excelsior behoor je normaliter te winnen (maar ja...). De derde is dan Ajax... Dat wordt een ander verhaal. Als we die winnen, dan mag je inderdaad wel stellen dat we kampioen worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon zelf de komende 3 wedstrijden winnen,
Ik ben allang blij dat het nog zo spannend is na de 1e wedstrijd, als Henry en Rosicky niet meedoen maken we weer een beetje meer kansquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Rosicky niet, Henry misschien tegen PSV
1/3/2007 22:55
Kopzorgen heeft Arsène Wenger genoeg door een waslijst aan afwezigen. De coach van Arsenal weet dat hij tegen PSV geen beroep kan doen op Tomas Rosicky. Achter de naam Thierry Henry staat een vraagteken.
Met de terugkeer van Cesc Fabregas en Johan Djourou zijn de personele problemen van Arsenal ietwat verlicht. Maar coach Arsène Wenger moet zijn hoofd breken over de invulling van zijn ploeg, met voor komend weekeinde negen afwezigen, van wie Adebayor, Eboué en Touré geschorst zijn voor hun aandeel in het opstootje in de League Cup-finale tegen Chelsea.
Maar Wenger kijkt ook verder dan het duel met Reading, dat zaterdag naar Emirates Stadium komt. Woensdag staat een vervolg op het Europese podium op het spel. Rosicky heeft een streep moeten zetten door de Champions League-return tegen PSV. De Tsjechische middenvelder heeft nog te veel last van zijn lies.
Mogelijk ontbreekt woensdag ook Henry. De Franse spits laat zaterdag verstek gaan tegen Reading. 'We zullen onze best doen hem fit te krijgen, maar op dit moment is het onmogelijk om er iets over te kunnen zeggen', aldus Wenger op de website van Arsenal over Henry's inzet tegen PSV.
Toch moet ik nog maar zien of PSV doorgaat.
Denk niet dat er veel mensen het jammer vinden dat ze die wedstrijd gemist hebbenquote:
ben je galatasaray, bordeaux, rosenborg en milan vergetenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Motivatie en strijd is er altijd wel voldoende in de CL gelukkig maar helaas is PSV en uitwedstrijden geen goede combi![]()
Goede zaakquote:Arsenal in problemen
Uitgegeven: 1 maart 2007 20:56
LONDEN - De personele problemen van Arsenal zijn nog verder vergroot. De Engelse voetbalbond heeft Emmanuel Eboué voor drie duels geschorst voor zijn aandeel in de vechtpartij tijdens de finale van de League Cup tegen Chelsea.
Habib Kolo Touré en Emmanuel Adebayor kregen eerder deze week eveneens een schorsing van drie duels opgelegd. Ook zij waren betrokken bij het opstootje met spelers van de regerend landskampioen.
Wenger
Trainer Arsene Wenger hangt ook een straf boven het hoofd. Hij trok een verklaring van de grensrechter van het duel met Chelsea in twijfel. De Engelse voetbalbond is een onderzoek tegen de coach gestart.
De tegenstander van PSV in de Champions League heeft op dit moment zes geblesseerde spelers. Dat zijn Thierry Henry, Robin van Persie, Tomas Rosicky, Vassiriki Diaby, Justin Hoyte en Johan Djourou.
En het was in Breda, dat ligt niet ver van Eindhoven vandaan..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En het blijft de beker he, op een doordeweekse dag om kwart voor negen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |