Ik heb je op een idee gebracht bedoel je?quote:Op donderdag 15 april 2004 12:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Die titel universeel, kun je jaren gebruiken!
Die leipe Colombiaan heeft zeker veel potentie!quote:Op donderdag 15 april 2004 12:23 schreef vanwel het volgende:
Vonlanthen
een zwitser is hetquote:Op donderdag 15 april 2004 12:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die leipe Colombiaan heeft zeker veel potentie!
Een van zijn twee ouders is Colombiaans.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:36 schreef pascalheister het volgende:
een zwitser is het
De Jong mag zeker ook blijven, Lange Jan is als Pinchhitter zeker een goede kracht, Leandro en de andere jeugdspelers mogen zich nog verder gaan bewijzen, Rommedahl heeft zijn waarde en last, but certainly not least, Theo Lucius. Niet vanwege zijn geweldige voetbvalkwaliteiten, maar wel vanwege zijn onverzettelijkheid en hij zorgt voor een goede sfeer in de groep, om die reden zou Faber ook bij de selectie moeten blijven.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:23 schreef vanwel het volgende:
Vergeet ik nu belangrijke mensen?
ehm Rommedahl moet wel eerst ff bijtekenen als t kanquote:Op donderdag 15 april 2004 12:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De Jong mag zeker ook blijven, Lange Jan is als Pinchhitter zeker een goede kracht, Leandro en de andere jeugdspelers mogen zich nog verder gaan bewijzen, Rommedahl heeft zijn waarde en last, but certainly not least, Theo Lucius. Niet vanwege zijn geweldige voetbvalkwaliteiten, maar wel vanwege zijn onverzettelijkheid en hij zorgt voor een goede sfeer in de groep, om die reden zou Faber ook bij de selectie moeten blijven.
Dennis wilde toch weg?quote:Op donderdag 15 april 2004 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ehm Rommedahl moet wel eerst ff bijtekenen als t kan
Het is nog vroeg, dus ik ben inderdaad wat spelers vergeten.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De Jong mag zeker ook blijven, Lange Jan is als Pinchhitter zeker een goede kracht, Leandro en de andere jeugdspelers mogen zich nog verder gaan bewijzen, Rommedahl heeft zijn waarde en last, but certainly not least, Theo Lucius. Niet vanwege zijn geweldige voetbvalkwaliteiten, maar wel vanwege zijn onverzettelijkheid en hij zorgt voor een goede sfeer in de groep, om die reden zou Faber ook bij de selectie moeten blijven.
Hij zei open te staan voor een vertrek, er werd echter gevraagd welke spelers nog meer mochten blijven, van mij mag Dennis zeker blijven.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:48 schreef zjroentje het volgende:
Dennis wilde toch weg?
Topmuller wil hem heel graag in Hamburg hebben.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Rommedahl moet zo'n 3,5 miljoen kosten, ik weet niet wie dat voor hem wil/kan betalen
nou dan moet ie een fatsoenlijk bod doenquote:Op donderdag 15 april 2004 12:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Topmuller wil hem heel graag in Hamburg hebben.
5 miljoen en we doen er zelfs een mooie strik omheen. Toch zie ik Rommedahl liever als één van de peilers van het nieuwe PSV. Z'n voorzetten en techniek laten soms te wensen over, maar met z'n snelheid is hij een constant gevaar. Dus als ze hem een goed contract aanbieden en op hem inpraten dat hij moet blijven, dan kan hij nog van grote waarde worden.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:56 schreef zjroentje het volgende:
Topmuller wil hem heel graag in Hamburg hebben.
met goeie training moet ie verder kunnen komen bij psv maar voor die 5 miljoen doen we niet alleen een strik maar ook van der schaaf erbijquote:Op donderdag 15 april 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
5 miljoen en we doen er zelfs een mooie strik omheen. Toch zie ik Rommedahl liever als één van de peilers van het nieuwe PSV. Z'n voorzetten en techniek laten soms te wensen over, maar met z'n snelheid is hij een constant gevaar. Dus als ze hem een goed contract aanbieden en op hem inpraten dat hij moet blijven, dan kan hij nog van grote waarde worden.
3,5 miljoen is prima voor een speler die hooggewaardeerd wordt bij het deense elftalquote:Op donderdag 15 april 2004 13:01 schreef BZ het volgende:
Ik vind 3,5 miljoen veel geld voor een jongen die beter op atletiek had kunnen gaan veel geld.
en te veel balverlies lijdt en voor te veel onrust zorgtquote:Op donderdag 15 april 2004 13:03 schreef Blueman het volgende:
vd Schaaf moet geslepener worden..
bij een Utrecht is hij een topper..
bij PSV is hij een speler die TE VEEL tegen geel aanloopt
Bij Vitesse was hij een goede, gewaardeerde kracht en de hele top3 zat achter hem aan, maar hij is niet goed genoeg voor dit niveau. Dat is niet de schuld van Van Der Schaaf, want hij werkt zich altijd de pestpleuris en daar heb ik ook waardering voor.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:03 schreef Blueman het volgende:
vd Schaaf moet geslepener worden..
bij een Utrecht is hij een topper..
bij PSV is hij een speler die TE VEEL tegen geel aanloopt
Eensch met jou verhaal!quote:Op donderdag 15 april 2004 13:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |