Een vleeswond en wat last van zijn onderbeen dus waarschijnlijk is hij er woensdag gewoon bij.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:44 schreef Onderbroek het volgende:
al wat bekend over beasley?
dat is toch rond 8 uur altijd? Dat is nog ruim voor de wedstrijd, dus dat zal welquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:20 schreef just me het volgende:
wat ik me opeens afvraag... het is woensdag dodenherdenking, zou het stadion dan ook een minuut stilte in acht nemen?
Ik hoop wel dat ze daar aan denkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:20 schreef just me het volgende:
wat ik me opeens afvraag... het is woensdag dodenherdenking, zou het stadion dan ook een minuut stilte in acht nemen?
ach de afgelopen maanden is dat vaak genoeg gebeurt met al die dooien. Is inderdaad indrukwekkendquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:28 schreef just me het volgende:
Als het hele stadion één minuut lang stil kan zijn moet dat iets vreselijks indrukwekkends zijn!
Jep, Rob Westerhof zei maandag bij Studio Voetbal dat ze er alles aan hadden gedaan om rekening te houden met dodenherdenking... oa bij UEFA aangevraagd of ze wellicht de dinsdag / woensdag wedstrijd om zou kunnen ruilen (was niet mogelijk).quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:20 schreef just me het volgende:
Ja, het zijn overigens de gebruikelijke 2 minuten stilte, maar dat terzijde:quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:20 schreef just me het volgende:
quote:
Aangepast voorprogramma PSV - AC Milan
29 april 2005 13:25
Het voorprogramma van de wedstrijd PSV - AC Milan zal in verband met dodenherdenking worden aangepast. Eerder werd het verzoek van PSV om de wedstrijd te verzetten afgewezen door de UEFA.
Twee minuten stilte
De UEFA heeft inmiddels laten weten het aangepaste programma volledig te steunen. Zo zullen alle vlagen van het Philips Stadion half stok hangen. In het programma van PSV.TV in het stadion tussen 19.35 en 20.15 uur wordt aandacht aan dodenherdenking en om 20.00 uur volgen net als in de rest van Nederland twee minuten stilte. PSV roept alle supporters met een kaartje op om al om 19.45 uur in het stadion te zijn, zodat iedereen zijn respect kan betuigen op deze voor ons land zo belangrijke dag.
Live-beelden NOS
PSV zal AC Milan vragen hieraan deel te nemen, zodat beide teams op dat moment op het veld zullen staan. Ook het publiek zal gevraagd worden twee minuten stil te blijven. Op de grote schermen en het interne televisiecircuit wordt rechtstreeks overgeschakeld naar de live-beelden van de NOS. Verder wordt de muziek in het stadion aangepast. Vanaf 20.30 uur tot aan de aftrap is de muziek weer zoals gebruikelijk, om de juiste sfeer voor deze kraker te creëren. PSV zal de meegereisde AC Milan-fans ook informeren over de betekenis van 4 mei in Nederland.
ik wou net zeggen ik geloof dat psv onderhand al 10 minuten stil is geweestquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach de afgelopen maanden is dat vaak genoeg gebeurt met al die dooien.
Gister zeiden ze letterlijk op canal+: Lucius heeft van de week zijn mat weg laten halenquote:
Lucius dacht; 'WooZ z'n mat eraf, dan ik ookquote:
Das toch nog afwachten? Blessure van Beasley valt iig mee, Farfán laat vandaag foto's maken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:21 schreef appelsientje het volgende:
Tering zonder farfan en Damarcus.... damm damm
quote:Een lelijke tegenvaller van de wedstrijd tegen FC Twente was het uitvallen van Jefferson Farfán en DaMarcus Beasley. De Peruviaan gaat morgen naar het ziekenhuis, de kwetsuur van Beasley lijkt minder ernstig dan gedacht.
De enkel van Farfán is in de eerste helft omgezwikt. Morgen gaat hij naar het ziekenhuis om foto’s te laten maken, pas dan weet de medische staf van PSV meer. DaMarcus Beasley kwam vlak voor tijd hard in aanraking met verdediger Masjtorovic. De Amerikaan heeft een vleeswond en een kneuzing in zijn onderbeen. Volgens de eerste berichten lijkt het minder ernstig dan gedacht en valt de blessure mee.
Morgen wordt duidelijk of beide spelers inzetbaar zijn tegen AC Milan, aanstaande woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |