Een vleeswond en wat last van zijn onderbeen dus waarschijnlijk is hij er woensdag gewoon bij.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:44 schreef Onderbroek het volgende:
al wat bekend over beasley?
dat is toch rond 8 uur altijd? Dat is nog ruim voor de wedstrijd, dus dat zal welquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:20 schreef just me het volgende:
wat ik me opeens afvraag... het is woensdag dodenherdenking, zou het stadion dan ook een minuut stilte in acht nemen?
Ik hoop wel dat ze daar aan denkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:20 schreef just me het volgende:
wat ik me opeens afvraag... het is woensdag dodenherdenking, zou het stadion dan ook een minuut stilte in acht nemen?
ach de afgelopen maanden is dat vaak genoeg gebeurt met al die dooien. Is inderdaad indrukwekkendquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:28 schreef just me het volgende:
Als het hele stadion één minuut lang stil kan zijn moet dat iets vreselijks indrukwekkends zijn!
Jep, Rob Westerhof zei maandag bij Studio Voetbal dat ze er alles aan hadden gedaan om rekening te houden met dodenherdenking... oa bij UEFA aangevraagd of ze wellicht de dinsdag / woensdag wedstrijd om zou kunnen ruilen (was niet mogelijk).quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:20 schreef just me het volgende:
Ja, het zijn overigens de gebruikelijke 2 minuten stilte, maar dat terzijde:quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:20 schreef just me het volgende:
quote:
Aangepast voorprogramma PSV - AC Milan
29 april 2005 13:25
Het voorprogramma van de wedstrijd PSV - AC Milan zal in verband met dodenherdenking worden aangepast. Eerder werd het verzoek van PSV om de wedstrijd te verzetten afgewezen door de UEFA.
Twee minuten stilte
De UEFA heeft inmiddels laten weten het aangepaste programma volledig te steunen. Zo zullen alle vlagen van het Philips Stadion half stok hangen. In het programma van PSV.TV in het stadion tussen 19.35 en 20.15 uur wordt aandacht aan dodenherdenking en om 20.00 uur volgen net als in de rest van Nederland twee minuten stilte. PSV roept alle supporters met een kaartje op om al om 19.45 uur in het stadion te zijn, zodat iedereen zijn respect kan betuigen op deze voor ons land zo belangrijke dag.
Live-beelden NOS
PSV zal AC Milan vragen hieraan deel te nemen, zodat beide teams op dat moment op het veld zullen staan. Ook het publiek zal gevraagd worden twee minuten stil te blijven. Op de grote schermen en het interne televisiecircuit wordt rechtstreeks overgeschakeld naar de live-beelden van de NOS. Verder wordt de muziek in het stadion aangepast. Vanaf 20.30 uur tot aan de aftrap is de muziek weer zoals gebruikelijk, om de juiste sfeer voor deze kraker te creëren. PSV zal de meegereisde AC Milan-fans ook informeren over de betekenis van 4 mei in Nederland.
ik wou net zeggen ik geloof dat psv onderhand al 10 minuten stil is geweestquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach de afgelopen maanden is dat vaak genoeg gebeurt met al die dooien.
Gister zeiden ze letterlijk op canal+: Lucius heeft van de week zijn mat weg laten halenquote:
Lucius dacht; 'WooZ z'n mat eraf, dan ik ookquote:
Das toch nog afwachten? Blessure van Beasley valt iig mee, Farfán laat vandaag foto's maken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:21 schreef appelsientje het volgende:
Tering zonder farfan en Damarcus.... damm damm
quote:Een lelijke tegenvaller van de wedstrijd tegen FC Twente was het uitvallen van Jefferson Farfán en DaMarcus Beasley. De Peruviaan gaat morgen naar het ziekenhuis, de kwetsuur van Beasley lijkt minder ernstig dan gedacht.
De enkel van Farfán is in de eerste helft omgezwikt. Morgen gaat hij naar het ziekenhuis om foto’s te laten maken, pas dan weet de medische staf van PSV meer. DaMarcus Beasley kwam vlak voor tijd hard in aanraking met verdediger Masjtorovic. De Amerikaan heeft een vleeswond en een kneuzing in zijn onderbeen. Volgens de eerste berichten lijkt het minder ernstig dan gedacht en valt de blessure mee.
Morgen wordt duidelijk of beide spelers inzetbaar zijn tegen AC Milan, aanstaande woensdag.
Ik poste net het berichtquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:23 schreef Djekko het volgende:
[..]
Das toch nog afwachten? Blessure van Beasley valt iig mee, Farfán laat vandaag foto's maken.
*klik klik*quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:47 schreef ASSpirine het volgende:
weet niet, iemand een link naar de goal van Sibon dan?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:30 schreef Zapper het volgende:
We zullen het maar niet meer over die Zweedse teringhond hebben hier
Wel mooie goal van Sibon he
Das nog niet helemaal zeker te zeggen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Een echte Sibon-goal was het. Beasley speelt dus vermoedelijk wel mee, Farfán niet.
quote:LONDEN - Stapt Mateja Kezman op bij Chelsea, dan vertrekt hij het liefst naar een voetbalclub in een warm land, Spanje of Italië. Zijn rol bij de Engelse kampioen in spe was dit seizoen klein.. Soms viel hij in. Meestal gaf coach Mourinho de voorkeur aan de robuuste Didier Drogba. De frêle Serviër besluit aan het einde van het seizoen waar hij komend jaar wil spelen.
"Ik heb het erg naar mijn zin in Engeland, maar ik word ziek van het weer. Net zo erg als in Nederland." De 26-jarige Kezman zei zaterdag dat hij opstapt, als hij bij Chelsea niet meer kans krijgt zich te bewijzen. De aanvaller maakte voor PSV 105 doelpunten in 123 wedstrijden. In 24 optredens voor zijn huidige werkgever scoorde hij slechts vier keer.
Ik zeg park een linie terug, en robert drbij!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:
voorhoede zal dus wel bestaan uit Beasley - Vannegoor - Park
Áls Robert fit is..quote:Op zondag 1 mei 2005 11:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik zeg park een linie terug, en robert drbij!
Als ie er zo één tegen AC Milan weet te maken, dan mag ie wat mij betreft blijven.quote:
Denk dat die Italianen dan in de rust al met zijn zaakwaarnemer een borreltje gaan drinkenquote:Op zondag 1 mei 2005 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ie er zo één tegen AC Milan weet te maken, dan mag ie wat mij betreft blijven.
Zo heerlijk opportunistisch zijn ze he.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk dat die Italianen dan in de rust al met zijn zaakwaarnemer een borreltje gaan drinken
Komt ook vooral door z'n houding op het veld hoe die rond loopt.. als hij een wat meer actieve houding liet zien, was het een heel ander verhaal denk ik.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:59 schreef nozem het volgende:
1 goede goal maakt nog geen goede voetballer, maar dat zal iedereen wel weten. Sibon heeft het wat mij betreft gewoon niet, een enkele goede actie ten spijt.
Dus de top-3 bestaan niet meer?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
Bij Feyenoord had Sibon wellicht kunnen slagen.
Al heel lang niet meer. De laatste 20-30 jaar is er sprake van een top 2, namelijk PSV en Ajax. Feyenoord bungelt daar wat onder..quote:
Dat weet ik maar er wordt nog steeds over de top-3 gesproken. Daarom vroeg ik me af of dat nu definitief over was..quote:Op zondag 1 mei 2005 21:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer. De laatste 20-30 jaar is er sprake van een top 2, namelijk PSV en Ajax. Feyenoord bungelt daar wat onder..![]()
Definitief vind ik nu nog een groot woord, maar het heeft er wel alle schijn van dat het niet lang meer zal duren voor echt iedereen Feyenoord niet meer tot de grootste clubs van ons land gaat zien.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:12 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat weet ik maar er wordt nog steeds over de top-3 gesproken. Daarom vroeg ik me af of dat nu definitief over was..
Tot 30 jaar geleden ging het kampioenschap ook alleen tussen Feyenoord en Ajax met afentoe een andere club en welke club zou er dan bij moeten komen. De laatste 10 jaar hebben Heerenveen, Willem II en AZ goed gepresteerd maar welke van de 3 komt er dan bij?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:17 schreef Djekko het volgende:
Dan nog zal er wel sprake blijven van een Top 3. Je kunt het niet maken om Feyenoord in een keer weg te schrappen. Dan wordt het nog eerder een Top 4 denk ik.
AZ. Mits ze hun niveau kunnen vasthouden voor minimaal nog een jaar, of twee.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Tot 30 jaar geleden ging het kampioenschap ook alleen tussen Feyenoord en Ajax met afentoe een andere club en welke club zou er dan bij moeten komen. De laatste 10 jaar hebben Heerenveen, Willem II en AZ goed gepresteerd maar welke van de 3 komt er dan bij?
Dat is denk ik wel een probleem, dit jaar presteren ze zo goed door Adriaanse (die ook Willem II zo ver bracht) en ik denk niet dat Van Gaal AZ kampioen kan maken.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:20 schreef Djekko het volgende:
[..]
AZ. Mits ze hun niveau kunnen vasthouden voor minimaal nog een jaar, of twee.
Ja idd dat lijkt me ook wel leuk namelijk, is goed voor het Nederlands voetbalquote:Op zondag 1 mei 2005 21:22 schreef ASSpirine het volgende:
ik hoop dat AZ hun kwaliteit blijft behouden, zou leuk zijn als er een 4de "topploeg" erbij komt
meer strijd, meer spanning, leuekre competitie
Feyenoord wordt ook nooit kampioen, en die worden ook nog steeds bij de Top 3 gezet. Dus dan moet het voor AZ toch ook wel mogelijk zijn om zich bij de Top 3 te voegen, waardoor het een Top 4 wordt?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel een probleem, dit jaar presteren ze zo goed door Adriaanse (die ook Willem II zo ver bracht) en ik denk niet dat Van Gaal AZ kampioen kan maken.
Nee,AZ heeft de historie niet die die andere 3 wel hebbenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:51 schreef Djekko het volgende:
[..]
Feyenoord wordt ook nooit kampioen, en die worden ook nog steeds bij de Top 3 gezet. Dus dan moet het voor AZ toch ook wel mogelijk zijn om zich bij de Top 3 te voegen, waardoor het een Top 4 wordt?
Dán zal het nog wel een lange tijd de Top 3 blijven..quote:Op zondag 1 mei 2005 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,AZ heeft de historie niet die die andere 3 wel hebben
Omdat elke 5 jaar er weer een andere club is denk ik eerder dat er 1 afvalt en dat is Feyenoord, 7 jaar geleden het laatste kampioenschap en ook nog in 1993 en 1984 dus dat is 1 kampioenschap in 10 jaar (gezien de afgelopen 30 jaar). Dat is te weinig om een topclub genoemt te worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef rubbereend het volgende:
ach elke 5 jaar komt er een club met de ambitie aan te haken bij de "Top 3". Utecht wilde dat, Vitesse en nu AZ. Ik zie nog de meeste potentie in Heerenveen.
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:09 schreef Lizz-n het volgende:
Raar eigenlijk dat er nog zoveel mensen in het stadion zitten
1984 was een Amsterdams kampioenschap, alleen omdat Cruyff bonje kreeg met Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:09 schreef Lizz-n het volgende:
Omdat elke 5 jaar er weer een andere club is denk ik eerder dat er 1 afvalt en dat is Feyenoord, 7 jaar geleden het laatste kampioenschap en ook nog in 1993 en 1984 dus dat is 1 kampioenschap in 10 jaar (gezien de afgelopen 30 jaar). Dat is te weinig om een topclub genoemt te worden.
idd en een van de weinige clubs met ambitie waar een fatsoenlijk economisch beleid is gevoerd waardoor ze financieel gezond zijn en nu door kunnen groeien. Kijk alleen al wat ze met t stadion aan t doen zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:15 schreef ASSpirine het volgende:
heerenveen is een solide subtopper geworden vind ik
Idd... alleen ze missen steeds net de 'grote' sprong naar de 3e plaats...quote:Op zondag 1 mei 2005 22:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en een van de weinige clubs met ambitie waar een fatsoenlijk economisch beleid is gevoerd waardoor ze financieel gezond zijn en nu door kunnen groeien. Kijk alleen al wat ze met t stadion aan t doen zijn.
Dan hebben we Zoetebier nog!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:33 schreef JoZzephus het volgende:
hoi daar.
vraagje tussendoor
is het niet zo dat als Gomez (goalkeeper) een gele kaart krijgt as woe 4 mei hij de eventuele finale niet mag spelen?
hij kreeg er al 1 eerder dacht ik.
(of is dit al eerder behandelt)
zo ja dan voorspel ik (maar hoop het niet) dat Gomez dan een gele kaart krijgt.
oh oh...![]()
ze groeien langzaam, grote sprongen maken ze niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... alleen ze missen steeds net de 'grote' sprong naar de 3e plaats...
Maar zijn geduchte tegenstanders..
Hij heeft wel Europa-cup finale ervaring, met Feyenoord in 2002!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:38 schreef JoZzephus het volgende:
meer zoet dan bier
ja en?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:45 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Hij heeft wel Europa-cup finale ervaring, met Feyenoord in 2002!
das waar.. maar in mij ogen is het toch een 'sprong' naar de top 3....quote:Op zondag 1 mei 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze groeien langzaam, grote sprongen maken ze niet.
wat een onzin schrijf je hier.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,AZ heeft de historie niet die die andere 3 wel hebben
Hoezo? Hoe slecht Feyenoord de laatste jaren ook presteert ze zijn een club met een grote historie...quote:Op zondag 1 mei 2005 22:53 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
wat een onzin schrijf je hier.
nou ja, je denkt maar wat je wil.
quote:2/5/2005 - AD: 'PSV hengelt naar Nigel de Jong'
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad hengelt PSV naar de diensten van Nigel de Jong. Hou zou een van de kandidaten zijn om Mark van Bommel op te volgen. Verdere details of bronnen worden niet aangehaald in het artikel. Zoals bekend is Nigel de Jong niet erg gelukkig bij Ajax en wil hij zijn in 2006 aflopende contract vooralsnog niet verlengen.
ha ha ... leuk geintje op maandagquote:
Je kan wel de treurige psv-er uit gaan hangen, maar ik denk dat je vet blij mag zijn met nigel de jong! Zeker een versterking voor psvquote:
Ik hang niet de treurige PSVer uit hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je kan wel de treurige psv-er uit gaan hangen, maar ik denk dat je vet blij mag zijn met nigel de jong! Zeker een versterking voor psv
quote:Met elf van de laatste twintig landstitels heeft PSV een absolute meerderheid die respect
zou afdwingen. Het feit alleen al is een lawine aan krantenkoppen waard in de media in elk beschaafd
voetballand. We mogen dus alleen daarop te rekenen, wanneer Nederland als een serieus voetballand wil
overkomen in den vreemde.
PSV is gewoon de beste club van Nederland in de laatste twintig jaar, en eigenlijk in de laatste dertig jaar.
Journalisten die het nog altijd hebben over het Ajax-Feyenoord-tijdperk is het wellicht ontgaan dat dertig jaar
geleden een dictatuur werd afgebroken door toedoen van, inderdaad, PSV. In 1975 wierp de ploeg van Rijvers
met voorbeeldige spelers als Van Beveren, Van Kraay, Lubse en Van der Kuylen het juk van de westerse dominantie
af van de eredivisie.
Het is voor veel mensen, die geindoctrineerd zijn door bepaalde media (waarvan er enkelen gewoon fout in de Tweede
Wereldoorlog waren, laat staan tegenwoordig gezond over het nationale voetbal kunnen berichten), moeilijk te
accepteren, maar Ajax is in de laatste kwart eeuw nooit meer dan een goede tweede in het hedendaagse
nationale voetbal geweest.
PSV was de nummer een. Het is dat ze in Eindhoven te bescheiden zijn om deze positie uit te dragen, maar elf landstitels
op twintig (plus de Europa Cup voor landskamopioenen) kunnen door niemand in twijfel worden gebracht.
Objectieve fouten kunnen helaas nooit worden weerlegd door subjectieve uitgangspunten.
Het is een mooi record, waarop clubs als Real Madrid, Manchester United en Bayern Munchen maar al te trots zouden zijn.
En dus verdient PSV een ovatie van iedereen in Nederland die het voetbal een goed hart toedraagt.
Een club, die in deze periode het mondiale voetbal sterspelers als Gullit, Koeman, Romario, Ronaldo, Van Nistelrooij
en Robben heeft geschonken, is er een waar een heel land trots op mag zijn. Daarbij haalde een Nederlands elftal met een
meerderheid aan PSV'ers de verlenging van een WK-finale en won een andere generatie Oranje met PSV-helden de Europese titel.
Er is in Nederland echt geen betere geweest sinds 1975 en dus verdient deze club alle respect voor de prestaties in de
afgelopen dertig jaar. Nederland heeft weer een voetbalclub om trots op te zijn.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik hang niet de treurige PSVer uit hoor.
Vind alleen al die vermeende interesse in ajacieden als echte PSV Supporter wat minder al zou ik het niet erg vinden als De Jong zou komen.
Tsja, als psv zelf nu eens wat meer zou investeren in een goede jeugdopleiding, zou het misschien ook niet nodig wezequote:Op maandag 2 mei 2005 10:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik hang niet de treurige PSVer uit hoor.
Vind alleen al die vermeende interesse in ajacieden als echte PSV Supporter wat minder al zou ik het niet erg vinden als De Jong zou komen.
Daar zijn ze nu ook mee bezig al zal het rendement pas over een paar jaar zichtbaar zijn maar daar heeft PSV nu nog niks aanquote:Op maandag 2 mei 2005 10:35 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tsja, als psv zelf nu eens wat meer zou investeren in een goede jeugdopleiding, zou het misschien ook niet nodig weze
Komt V/d Vaart nu ook nog?
Waarom zijn ze daar pas NU mee bezigquote:Op maandag 2 mei 2005 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu ook mee bezig al zal het rendement pas over een paar jaar zichtbaar zijn maar daar heeft PSV nu nog niks aan
Als ik al die geruchten moet geloven komt van der Vaart naar PSV maar ik denk persoonlijk van niet.
Plus de De Jongs zijn bekend met PSV...quote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daar pas NU mee bezigHoe lang bestaat die club al niet...
Ik denk in ieder geval dat je blijer moet zijn met De Jong dan met VdV in psv... bovendien past Nigel's mentaliteit ook beter bij psv denk ik.
De jeugdopleiding van PSV heeft nooit echt rendement opgeleverd.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daar pas NU mee bezigHoe lang bestaat die club al niet...
Ik denk in ieder geval dat je blijer moet zijn met De Jong dan met VdV in psv... bovendien past Nigel's mentaliteit ook beter bij psv denk ik.
Toch zeker wel denk ik ja... zal voor ajax ook een aderlating zijn namelijk. Zeker zoals hij de laatste tijd speelt.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:
Denk ook dat De Jong na Landzaat de beste mogelijke Nederlandse opvolger voor van Bommel is.
Ben benieuwd wat De Jong moet kosten, schat een miljoentje of 5![]()
Ik vrees voor je dat PSV te slim is om mislukkelingen als Chari cs. over te nemen. Misschien dat je ze aan Feyenoord kunt slijten (alhoewel, die hebben geen geld).quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Toch zeker wel denk ik ja... zal voor ajax ook een aderlating zijn namelijk. Zeker zoals hij de laatste tijd speelt.
Ik zie liever ook zo min mogelijk ajacieden vertrekken (behalve VdV) naar andere clubs eigenlijk. Maar enkele van die miskopen van koeman mogen ze wel voor veel geld elders dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |