Dus de top-3 bestaan niet meer?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
Bij Feyenoord had Sibon wellicht kunnen slagen.
Al heel lang niet meer. De laatste 20-30 jaar is er sprake van een top 2, namelijk PSV en Ajax. Feyenoord bungelt daar wat onder..quote:
Dat weet ik maar er wordt nog steeds over de top-3 gesproken. Daarom vroeg ik me af of dat nu definitief over was..quote:Op zondag 1 mei 2005 21:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer. De laatste 20-30 jaar is er sprake van een top 2, namelijk PSV en Ajax. Feyenoord bungelt daar wat onder..![]()
Definitief vind ik nu nog een groot woord, maar het heeft er wel alle schijn van dat het niet lang meer zal duren voor echt iedereen Feyenoord niet meer tot de grootste clubs van ons land gaat zien.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:12 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat weet ik maar er wordt nog steeds over de top-3 gesproken. Daarom vroeg ik me af of dat nu definitief over was..
Tot 30 jaar geleden ging het kampioenschap ook alleen tussen Feyenoord en Ajax met afentoe een andere club en welke club zou er dan bij moeten komen. De laatste 10 jaar hebben Heerenveen, Willem II en AZ goed gepresteerd maar welke van de 3 komt er dan bij?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:17 schreef Djekko het volgende:
Dan nog zal er wel sprake blijven van een Top 3. Je kunt het niet maken om Feyenoord in een keer weg te schrappen. Dan wordt het nog eerder een Top 4 denk ik.
AZ. Mits ze hun niveau kunnen vasthouden voor minimaal nog een jaar, of twee.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Tot 30 jaar geleden ging het kampioenschap ook alleen tussen Feyenoord en Ajax met afentoe een andere club en welke club zou er dan bij moeten komen. De laatste 10 jaar hebben Heerenveen, Willem II en AZ goed gepresteerd maar welke van de 3 komt er dan bij?
Dat is denk ik wel een probleem, dit jaar presteren ze zo goed door Adriaanse (die ook Willem II zo ver bracht) en ik denk niet dat Van Gaal AZ kampioen kan maken.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:20 schreef Djekko het volgende:
[..]
AZ. Mits ze hun niveau kunnen vasthouden voor minimaal nog een jaar, of twee.
Ja idd dat lijkt me ook wel leuk namelijk, is goed voor het Nederlands voetbalquote:Op zondag 1 mei 2005 21:22 schreef ASSpirine het volgende:
ik hoop dat AZ hun kwaliteit blijft behouden, zou leuk zijn als er een 4de "topploeg" erbij komt
meer strijd, meer spanning, leuekre competitie
Feyenoord wordt ook nooit kampioen, en die worden ook nog steeds bij de Top 3 gezet. Dus dan moet het voor AZ toch ook wel mogelijk zijn om zich bij de Top 3 te voegen, waardoor het een Top 4 wordt?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel een probleem, dit jaar presteren ze zo goed door Adriaanse (die ook Willem II zo ver bracht) en ik denk niet dat Van Gaal AZ kampioen kan maken.
Nee,AZ heeft de historie niet die die andere 3 wel hebbenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:51 schreef Djekko het volgende:
[..]
Feyenoord wordt ook nooit kampioen, en die worden ook nog steeds bij de Top 3 gezet. Dus dan moet het voor AZ toch ook wel mogelijk zijn om zich bij de Top 3 te voegen, waardoor het een Top 4 wordt?
Dán zal het nog wel een lange tijd de Top 3 blijven..quote:Op zondag 1 mei 2005 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,AZ heeft de historie niet die die andere 3 wel hebben
Omdat elke 5 jaar er weer een andere club is denk ik eerder dat er 1 afvalt en dat is Feyenoord, 7 jaar geleden het laatste kampioenschap en ook nog in 1993 en 1984 dus dat is 1 kampioenschap in 10 jaar (gezien de afgelopen 30 jaar). Dat is te weinig om een topclub genoemt te worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef rubbereend het volgende:
ach elke 5 jaar komt er een club met de ambitie aan te haken bij de "Top 3". Utecht wilde dat, Vitesse en nu AZ. Ik zie nog de meeste potentie in Heerenveen.
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:09 schreef Lizz-n het volgende:
Raar eigenlijk dat er nog zoveel mensen in het stadion zitten
1984 was een Amsterdams kampioenschap, alleen omdat Cruyff bonje kreeg met Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:09 schreef Lizz-n het volgende:
Omdat elke 5 jaar er weer een andere club is denk ik eerder dat er 1 afvalt en dat is Feyenoord, 7 jaar geleden het laatste kampioenschap en ook nog in 1993 en 1984 dus dat is 1 kampioenschap in 10 jaar (gezien de afgelopen 30 jaar). Dat is te weinig om een topclub genoemt te worden.
idd en een van de weinige clubs met ambitie waar een fatsoenlijk economisch beleid is gevoerd waardoor ze financieel gezond zijn en nu door kunnen groeien. Kijk alleen al wat ze met t stadion aan t doen zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:15 schreef ASSpirine het volgende:
heerenveen is een solide subtopper geworden vind ik
Idd... alleen ze missen steeds net de 'grote' sprong naar de 3e plaats...quote:Op zondag 1 mei 2005 22:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en een van de weinige clubs met ambitie waar een fatsoenlijk economisch beleid is gevoerd waardoor ze financieel gezond zijn en nu door kunnen groeien. Kijk alleen al wat ze met t stadion aan t doen zijn.
Dan hebben we Zoetebier nog!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:33 schreef JoZzephus het volgende:
hoi daar.
vraagje tussendoor
is het niet zo dat als Gomez (goalkeeper) een gele kaart krijgt as woe 4 mei hij de eventuele finale niet mag spelen?
hij kreeg er al 1 eerder dacht ik.
(of is dit al eerder behandelt)
zo ja dan voorspel ik (maar hoop het niet) dat Gomez dan een gele kaart krijgt.
oh oh...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |