abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17454365

Game on, zonder Robben, maar met een hoop poen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17454387
tjah gelukkig wel ja is niet verkeerd voor PSV.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:01:20 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17454473
Nog maar een keer:

"Nee, er is geen sprake van een samenwerkingsverband met Chelsea"

Aldus Van Raay.

Maar intussen....... Alex, Robben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_17454575
Als dat samenwerkingsverband ervoor zorgt dat wij goede spelers krijgen en er financieel bovenop komen vindt ik het voor de komende 2 à 3 jaar niet verkeerd. Langer moet het niet duren, maar liever op deze manier kampioen worden dan een paar jaar lang niks kunnen presteren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:25:20 #5
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_17455004
Robben.
pi_17455191
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:25 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Robben.
20 Miljoen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17455297
Tering jantje, schrok ik ff van die 22 miljoen! Weet je hoe veel!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:55:11 #8
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17455383
Nou ik denk toch dat ik onze Arjen wel ga missen. Ik blijf erbij dat ik het niet verstandig vind dat hij nu al weg gaat. 1 jaartje wachten en je weet zeker dat het goedkomt. Een blessure ofzo nu zou t zomaar kunnen omgooien. Maar dan is hij natuurlijk weer welkom in Eindhoven .
20 miljoen is wel terecht. Maar is t nou 20 of 22? Mooi dat ManU achter het net vist met hun appel en hun ei. Losers Hoop dat Arjen er veel in gaat schieten tegen die gasten .
En wie moet er nu op links (wie stond daar ook al weer? )
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 2 maart 2004 @ 01:19:14 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17455587
Ze spreken over 20 miljoen. Min 8 ton voor Groningen dus, zal wel 19.2 miljoen euro zijn.

Verlies dit jaar + Alex (als 'ie komt) is dus goedgemaakt.

Over goed gemaakt gesproken, ik denk dat Robben nu per week gaat verdienen waar 'ie anders twee maanden voor moet ballen. Negen keer zoveel dus
pi_17455730
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:55 schreef ErikT het volgende:
Nou ik denk toch dat ik onze Arjen wel ga missen. Ik blijf erbij dat ik het niet verstandig vind dat hij nu al weg gaat. 1 jaartje wachten en je weet zeker dat het goedkomt. Een blessure ofzo nu zou t zomaar kunnen omgooien. Maar dan is hij natuurlijk weer welkom in Eindhoven .
20 miljoen is wel terecht. Maar is t nou 20 of 22? Mooi dat ManU achter het net vist met hun appel en hun ei. Losers Hoop dat Arjen er veel in gaat schieten tegen die gasten .
En wie moet er nu op links (wie stond daar ook al weer? )
Ramzi nood gedwongen
pi_17456078
ik zie voor volgend jaar veel minder kans om kampioen te worden
dan moet het dit jaar maar weer worden
pi_17457595
15 miljoen pond is nu 22 miljoen euro. En volgens mij moet Chelsea dat geld aan Groningen betalen, niet PSV.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:24:29 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17458724
Nee hoor, geef ons maar de titel voor de komende twee jaar. Nouja...drie dan...of vier...
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:43:49 #14
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_17459019
Na de Braziliaan Alex komt ook het Deense talent Lasse Qvist (17) naar PSV. Per 1 juli 2004 staat Qvist onder contract bij de landskampioen. Hij is afkomstig van Lyngby BK, de oud-club van Dennis Rommedahl.
Lasse Qvist is een diepe spits die in achttien wedstrijden voor Jong Denemarken liefst zeventien keer scoorde. Hij vestigde in zijn vaderland zelfs een record door dat in negen opeenvolgende duels te doen. Afgelopen seizoen werd Qvist in zijn vaderland uitgeroepen tot talent van het jaar. Daarmee heeft PSV voor de tweede maal achter elkaar het Deense talent van het jaar gecontracteerd, want twee seizoenen geleden viel die eer Michael Jakobsen te beurt. Jakobsen speelt inmiddels in Eindhoven.

"De scouts van PSV verdienen met de komst van Qvist een groot compliment", aldus manager scouting en transfers Frank Arnesen. "Hij is een enorm talent, de concurrentie van andere clubs was groot." Lasse Qvist tekende een contract bij PSV voor drie seizoenen.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:51:38 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17459123
Buitengewoon talent vastleggen voor 3 jaar, nadat het eerdere talent van het jaar al de sterren van de hemel speelt in Eindhoven! Wat je zegt een topper, die Robben gaan jullie echt niet meer missen
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:57:42 #16
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_17459218
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 11:51 schreef twi het volgende:
Buitengewoon talent vastleggen voor 3 jaar, nadat het eerdere talent van het jaar al de sterren van de hemel speelt in Eindhoven! Wat je zegt een topper, die Robben gaan jullie echt niet meer missen
Ik heb ook liever een ervaren "topper", maar we moeten in eerste instantie ook deze jongen het voordeel van de twijfel gunnen. Laten we hopen dat hij WEL zijn talent kan waarmaken itt inderdaad enkele andere door PSV aangetrokken "talenten"
pi_17459409
Het sombere plaatje dat een maand geleden boven ons hoofd hing, blijkt dus minder somber te zijn dan velen hoopten. Er komen iig weer talenten naar Eindhoven en dat is een stap in de goede richting. Natuurlijk moet hij zich bewijzen, maar het geeft iig aan dat PSV in het buitenland nog steeds een goede naam heeft, waardoor jonge talenten graag komen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:18:34 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17459581
Tsja, zo kun je het bekijken. De parkeerplaats kan iig gehouden worden
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:19:42 #19
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_17459603
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:18 schreef twi het volgende:
Tsja, zo kun je het bekijken. De parkeerplaats kan iig gehouden worden
Is niet noodzakelijk. Wij vieren kampioenschappen meestal WEL in het centrum.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:20:28 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17459614
Wij meestal ook
pi_17459619
wel talenten uit brazilie, waar psv nog wel behoorlijke naam heeft, en scandinavie waar het hele nederlandse voetbal nog wel hoog staat aangeschreven. kijk naar het aantal scandinaviers in de eredivisie.

maar je hebt gelijk, ze komen. Ik ben alleen benieuwd naar wie de concurrentie voor die Qvist was / waren
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:23:33 #22
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_17459660
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:20 schreef ChAoZ het volgende:
wel talenten uit brazili, waar psv nog wel behoorlijke naam heeft, en scandinavie waar het hele nederlandse voetbal nog wel hoog staat aangeschreven. kijk naar het aantal scandinaviers in de eredivisie.

maar je hebt gelijk, ze komen. Ik ben alleen benieuwd naar wie de concurrentie voor die Qvist was. / waren
Vooral Feyenoord.
quote:
28/1/2004 - Qvist kiest tussen Feyenoord en PSV
(Van onze verslaggever RvN)

Tegenover de Deense voetbalsite Onside.dk liet Lasse Qvist weten te zullen kiezen tussen een overgang naar Feyenoord en naar PSV. De aanvaller was vorige week voor een week op stage bij PSV. Hij kon de trip naar Turkije niet meemaken wegens ziekte. De 16-jarige Qvist is een diepe spits afkomstig van de Deense oud-profclub Lyngby. Andere clubs onder wie Inter, waar hij ook was wezen kijken, zijn inmiddels afgevallen. Eind februari, begin maart zou hij een definitieve keuze maken.
pi_17459680
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:20 schreef ChAoZ het volgende:
wel talenten uit brazilie, waar psv nog wel behoorlijke naam heeft, en scandinavie waar het hele nederlandse voetbal nog wel hoog staat aangeschreven. kijk naar het aantal scandinaviers in de eredivisie.

maar je hebt gelijk, ze komen. Ik ben alleen benieuwd naar wie de concurrentie voor die Qvist was / waren
Barcelona, Anderlecht, Ajax en Feyenoord
Wat een vrouw!
spits!
pi_17459698
Alex nu naar PSV, meldt www.psv.nl.
Zal wel kloppen dan. Hij komt voor 5 jaar.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:25:39 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17459703
Ik heb liever Nederlandse talenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: