20 Miljoenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:25 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Robben.
Ramzi nood gedwongenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:55 schreef ErikT het volgende:
Nou ik denk toch dat ik onze Arjen wel ga missen. Ik blijf erbij dat ik het niet verstandig vind dat hij nu al weg gaat. 1 jaartje wachten en je weet zeker dat het goedkomt. Een blessure ofzo nu zou t zomaar kunnen omgooien. Maar dan is hij natuurlijk weer welkom in Eindhoven.
20 miljoen is wel terecht. Maar is t nou 20 of 22? Mooi dat ManU achter het net vist met hun appel en hun ei. LosersHoop dat Arjen er veel in gaat schieten tegen die gasten
.
En wie moet er nu op links (wie stond daar ook al weer?)
Ik heb ook liever een ervaren "topper", maar we moeten in eerste instantie ook deze jongen het voordeel van de twijfel gunnen. Laten we hopen dat hij WEL zijn talent kan waarmaken itt inderdaad enkele andere door PSV aangetrokken "talenten"quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:51 schreef twi het volgende:
Buitengewoon talent vastleggen voor 3 jaar, nadat het eerdere talent van het jaar al de sterren van de hemel speelt in Eindhoven! Wat je zegt een topper, die Robben gaan jullie echt niet meer missen
Is niet noodzakelijk. Wij vieren kampioenschappen meestal WEL in het centrum.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:18 schreef twi het volgende:
Tsja, zo kun je het bekijken. De parkeerplaats kan iig gehouden worden
Vooral Feyenoord.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:20 schreef ChAoZ het volgende:
wel talenten uit brazili, waar psv nog wel behoorlijke naam heeft, en scandinavie waar het hele nederlandse voetbal nog wel hoog staat aangeschreven. kijk naar het aantal scandinaviers in de eredivisie.
maar je hebt gelijk, ze komen. Ik ben alleen benieuwd naar wie de concurrentie voor die Qvist was. / waren
quote:28/1/2004 - Qvist kiest tussen Feyenoord en PSV
(Van onze verslaggever RvN)
Tegenover de Deense voetbalsite Onside.dk liet Lasse Qvist weten te zullen kiezen tussen een overgang naar Feyenoord en naar PSV. De aanvaller was vorige week voor een week op stage bij PSV. Hij kon de trip naar Turkije niet meemaken wegens ziekte. De 16-jarige Qvist is een diepe spits afkomstig van de Deense oud-profclub Lyngby. Andere clubs onder wie Inter, waar hij ook was wezen kijken, zijn inmiddels afgevallen. Eind februari, begin maart zou hij een definitieve keuze maken.
Barcelona, Anderlecht, Ajax en Feyenoordquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:20 schreef ChAoZ het volgende:
wel talenten uit brazilie, waar psv nog wel behoorlijke naam heeft, en scandinavie waar het hele nederlandse voetbal nog wel hoog staat aangeschreven. kijk naar het aantal scandinaviers in de eredivisie.
maar je hebt gelijk, ze komen. Ik ben alleen benieuwd naar wie de concurrentie voor die Qvist was / waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |