Straks ga je ook nog zeggen dat ie een dikke kop heeft!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:04 schreef Messenga het volgende:
Ik had de Lapo!
Maargoed, die foto zegt natuurlijk alles.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:11 schreef du_ke het volgende:PSV
.
Dit weekend NAC lekker oprollen hopen dat we de boel droog houden en scoren uit een stilstaande situatie en dan met het klamme angstzweet op de rug de 3 punten kunnen stelen en hopen dat iedereen heel blijft.
Geef mij die glazen bol ook eensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef AminBen het volgende:
Kampioen/CL winnaar 06/07
vanochtend viel het nog wel mee, en hij is net teurg uit de hittequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooiste dag tot nu toe in 2007:
[afbeelding]
Ach, ik stap 's ochtends vroeg hier ook nog elke dag met een muts op de deur uit. Pas vanaf een uur of 11/12 vind ik het warm genoeg om zonder op stap te gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Viel mij in het vorige topic ook al op ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
zoals ik een week geleden al postte ja. Winnen we zaterdag worden we kampioen, verliezen we dan worden we geen kampioen. Want dan laten we gegarandeerd ook punten liggen tegen Twente.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Viel mij in het vorige topic ook al op ja.
Verder hangt er veel van zaterdag af. Winnen jullie in Breda, dan worden jullie kampioen. Winnen jullie niet, kan het nog heel spannend worden, hoewel ik niet echt meer in de titel geloof.
Liever Kampioen en er hard af tegen Liverpool als geen kampioen en halve finale CL tegen Chelsea/Valencia.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef ruud.nl het volgende:
We vliegen er alleen wel ongenadig hard uit tegen Liverpool verwacht ik.![]()
inderdaad, we moeten volgend jaar gewoon weer CL spelen anders hebben we ook nog gewoon een financieel probleem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Liever Kampioen en er hard af tegen Liverpool als geen kampioen en halve finale CL tegen Chelsea/Valencia.
Gaan jullie anders boos worden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef PyTh het volgende:
Er MOET Zaterdag kost wat kost gewonnen worden van NAC.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Liever Kampioen en er hard af tegen Liverpool als geen kampioen en halve finale CL tegen Chelsea/Valencia.
Ongenadig pissig zelfs!quote:
Ik zie ze ook niet winnen daar eerlijk gezegd, al kan het natuurlijk altijd. Als Kluivert nou eens fit is en in de basis start zie ik wel kansen. Als het weer Farfan als eenzame spits wordt zie ik het echt niet gebeuren dat we daar winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |