goed idee, morgen even Appelsientje aan zn jas trekkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:45 schreef LuNaTiC het volgende:
tvp. Heb al zin in dinsdag! Geen plattegrondje met de namen meer trouwens?
Heb trouwens ook een kaartje voor dinsdagquote:
zou dat wel goed gaan? een Arsenal en Chelsea supporter in 1 vak?quote:
Zolang jij mijn buurman niet zal zijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
zou dat wel goed gaan? een Arsenal en Chelsea supporter in 1 vak?![]()
14quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zolang jij mijn buurman niet zal zijn
Welke rij?
is goed, ik ben die ene met dat PSV-shirt aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]dan kom ik je wel de hand schudden
Ik die ene die alleen maar Pool loopt af te kraken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
is goed, ik ben die ene met dat PSV-shirt aan![]()
Neenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ball is toch naar Blackburn of nie ?
Dat is te hopen ja, gezien het niveau van Willem II is de laatste wedstrijd. En ik ben benieuwd naar Kluivert, al verwacht ik dat hij alleen zal invallen,..quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Dit weekend kan eindelijk die nare laatst gespeelde wedstrijd uit de OP...
lees ff terug....... kaartje maken enzo! En rap een beetjequote:
Wel jammer, ik had De Kluif graag aan het werk gezien.quote:Kluivert nog niet in selectie voor Willem II
In het wekelijkse persgesprek Op De Herdgang passeerden vele namen de revue. Nieuweling Jan Kromkamp zal in Tilburg in actie gaan komen, Patrick Kluivert is nog niet opgenomen in de selectie voor morgen.
Patrick Kluivert
Hoofdcoach Koeman heeft nog niet bepaald wanneer hij Kluivert voor het eerst zal brengen. "We hebben nog geen beslissing genomen, we zullen de situatie eerst bekijken en dan bepalen wanneer hij speelminuten gaat krijgen. Het is onze taak om hem op het juiste moment te brengen. Liverpool zou een mogelijkheid kunnen zijn, aan de andere kant is dat natuurlijk het allerhoogste niveau. Daar zullen we ons over beraden. Maar hij moet natuurlijk ook gaan spelen om naar honderd procent toe te komen. Van alleen trainen kom je niet op honderd procent. Maar het gaat de goede kant op, hij heeft nu een pittig programma van acht, negen dagen in de benen. Patrick wil investeren en laten zien wat hij in zijn mars heeft", aldus Koeman in een toelichting op de nieuwe spits van PSV.
Mendez wel bij selectie
De Ecuadoriaan Edison Mendez zit wel bij de selectie voor zaterdag. "Hij koos ervoor om zichzelf eerder te melden in Eindhoven, terwijl hij eigenlijk een interland had. Dat was op zijn eigen verzoek. Mendez heeft zich al prima aangepast, hij heeft natuurlijk ook de nodige ervaring. Dat stap je toch anders binnen dan een jong broekie. Hij zorgt voor agressiviteit, diepgang en is op meerdere posities inzetbaar. Hangend links of rechts, hij kan op verschillende posities op het middenveld spelen."
Diego Tardelli
Voor het eerst sinds FC Twente stond de selectie vanochtend nagenoeg compleet op het trainingsveld. Koeman kan alleen nog geen beroep doen op Diego Tardelli (nog in Brazilië in verband met formaliteiten) en Michael Lamey, die last heeft van zijn scheenbeen en derhalve niet bij de selectie zit. "Tardelli hadden we eigenlijk al verwacht, maar ik begreep dat de papieren nog niet in orde waren. Ik hoop dat hij dit weekeinde deze kant op komt, hij in elk geval klaar en fit om te spelen. In Brazilië heeft hij al wedstrijden gespeeld." Jason Culina had afgelopen week wat klachten en ging daarom niet mee met het Australische nationale team. "Hij is nu weer fit en gewoon bij de groep morgen."Koeman heeft achttien man geselecteerd.
Bron: Psv.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |