Ik hoop voor ze dat het langer is, anders wordt het ook zo saaiquote:Op donderdag 25 november 2004 00:35 schreef twi het volgende:
Kunnen jullie weer 9 jaar op teren
hahaha ook al kippenvelquote:Op donderdag 25 november 2004 01:03 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k werd gek in dat stadion, iedereen had weer andere tussenstadnen uti rosenborg en de sms van eenv rind van me kwamen na de 1-1 daar niet meer door. En toen smste hij als klap op e vuurpijl nog dat pana 2-3 was voorgekomen.... maar gelukkig werd dat snel ontkrachtigd door de mensen om me heen......... die rode kaarten waren heerlijk vooral Viera.... de frustratie bij t publiek zat diep
K heb nog nooit een speler zo vijandig onthaald zien worden als van Persie... k had pijn aan mn oren
en toend at einde, Hiddink groot op de schermen die stond te wachten op de utislag, helemaal stil in t stadion en toen zijn ontlading met daarop het stadion wat in juichen uitbrak...... Feest met iedereen om me heen. Prachtig na 8 jaar, kippenvel!!!!!!!!!
sibonquote:Op donderdag 25 november 2004 01:07 schreef appelsientje het volgende:
Oja dat moet ik ook niet ff kwijt..... het zal misschien wel aan mijn liggen, maar wat maakte sibon weer een slappe indruk zeg..... tering..... lijkt soms wel of die niet wilt voetballen.....
vond hem echt een slappe en slechte indruk maken...
oooooooo daarquote:Op donderdag 25 november 2004 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sibonja wat moeten we daar, hij deed me vanavond zelfs verlangen naar Vennegoor!
Nee weer neit gezienzaten weer op de (zo langzamerhand) gebruikelijke plek rand van W (naast V) langs de trap
de ierse vlag weer achter me, 2 dames voor me
quote:Op donderdag 25 november 2004 01:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooooooo daar![]()
Wij zaten waar het vuurwerk afgingen waar de stewards de vakken in liepen om de bal op te halen.... wat niet lukte
Met een beetje geluk sta ik nog ergens op de foto.... ik hing in de hekken toen ze foto's namen
Toen ze aan het intrappen waren, kreeg ik bijna zo'n bal van Henry tegen me aan... kon nog net weg duilkenquote:Op donderdag 25 november 2004 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]die harde knal daaronder
Nooit zie je vuurwerk en nu ineens aan t begin en die harde knal
En ach die ballen krijgen ze volgens mij zelden terug.
Een keer zag de bal terug komen vanaf de tribunes wil zo'n gast hem terug omhoog schoppen trapt ie volledig mis
inderdaad, jaren terug hadden zo ook nog weleens vuurwerk voor de aftrap enzo (geregeld dan) dat was altidj wel mooi.... maar dat zal wel weer niet meer mogenquote:Op donderdag 25 november 2004 01:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen ze aan het intrappen waren, kreeg ik bijna zo'n bal van Henry tegen me aan... kon nog net weg duilkendamm die ging echt ernstig hard...
Echt mooi die steward ook zo kijken van "wie heeft dat vuurwerk afgestoken" ....... mag wel wat vaker van mij
thnxquote:Op donderdag 25 november 2004 01:31 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd Appelsientje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |