Goede titel, alleen zou het passen?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:02 schreef ASSpirine het volgende:
damn, ik wou em net openen
Had als TT de niet zo originele: Eindhoven zonder beoeren is als Amsterdam zonder hoeren.
hehe sorry , de volgende is voor jouquote:Op zondag 27 maart 2005 16:02 schreef ASSpirine het volgende:
damn, ik wou em net openen
Had als TT de niet zo originele: Eindhoven zonder boeren is als Amsterdam zonder hoeren.
ja want ik schaam me diepquote:Op zondag 27 maart 2005 16:05 schreef ASSpirine het volgende:
nope, het gaat niet, veel te lang...
Laat dan maar, gewoon weer ontopic gaan en een modje de TT laten aanpassen
Inderdaad en laat hem/haar er dan meteen PSV-Topic van maken, teminste dat vind ik persoonlijk mooier staan.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:05 schreef ASSpirine het volgende:
nope, het gaat niet, veel te lang...
Laat dan maar, gewoon weer ontopic gaan en een modje de TT laten aanpassen
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ah, terug in dit altijd gemoedelijke en ietwat kleurloze topic, dat zo goed bij de club past.
Nou, is dat een TVP of niet?
Verslaving?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef cultheld het volgende:
Hij heeft dan ook een ziekte.
Leuk man.quote:
Welke ziekte heeft hij dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:30 schreef cultheld het volgende:
Leuk man.
Hij gaat na z'n voetbalcarriere weer in Barcelona wonen, want het klimaat daar ligt hem beter dan ons klimaat. Hij schijnt alleen te kunnen gedijen bij een Mediterraans klimaat.quote:
Oh, dat heb ik ook. Met bier en vrouwen aan een privezwembad.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:38 schreef cultheld het volgende:
Hij gaat na z'n voetbalcarriere weer in Barcelona wonen, want het klimaat daar ligt hem beter dan ons klimaat. Hij schijnt alleen te kunnen gedijen bij een Mediterraans klimaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |