quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom in het stadion?
Verwachten ze zoveel man?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:08 schreef aldostuta het volgende:
Jullie hebben mijn plaats ingepikt bij de JC-schaal
omdat ze door 2 ingangen naar binnen moeten?quote:
Nee hoor,ze zullen hem wel weer boycotten,wel terecht overigensquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:08 schreef aldostuta het volgende:
Jullie hebben mijn plaats ingepikt bij de JC-schaal
Als ze dat nou even vroeg vantevoren aageven kan ik op mijn eigen plekkie zittenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,ze zullen hem wel weer boycotten,wel terecht overigens
Ik kwam er vroeger regelmatig, en was er zelfs "bekend"quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:57 schreef Djekko het volgende
Ik kom ook op PSV NetwerkMaar waarom zou hij er anders niet zijn?
hoezo heeft Heracles nou nog niet een fatsoenlijke transfersom betaald?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:44 schreef Zapper het volgende:
Zeg, wil wil mij morgen ff sms'en mocht Sibon toch nog daar op de training verschijnen?
Wat is/was je username dan? Ben een oudgediende aldaar...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:52 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik kwam er vroeger regelmatig, en was er zelfs "bekend"
quote:Gomes
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Simons -Vayrinnen-Cocu
Farfan-Vennegoor-Beasly
Waarbij Vayrinnen de rol van van Bommel vervult (veelvuldig aansluiten), afwisselend met Cocu. Kalou speelt voor Beasly als die komt. Andere aankopen (en Ferreyra) beginnen op de bank.quote:Zoetebier
lucius-Simons-Cocu-Goessens
Afellay-Ferreyra-de Jong
Vonlanthen-Robert-???
Uh nee dat ook niet, maar ikzelf ben morgen op de training in Almelo en als ie daar niet is...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:53 schreef rubbereend het volgende:
hoezo heeft Heracles nou nog niet een fatsoenlijke transfersom betaald?
Een zekere Dylan Dog moet je ook vast bekend voorkomenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:09 schreef JustJunior het volgende:
Kwam vooral in het Onzin-gebeuren. Heb meerdere nicks gehad, PhoolieNummerZoveel haal ik even voor de geest. Toen postte ook mensen als NilisForPresident en PhoolieSelward (?) nog. Die namen staan me nog wel bij.
De posities zijn redelijk bezet, alleen voorin een beetje krap.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:09 schreef JustJunior het volgende:
Kwam vooral in het Onzin-gebeuren. Heb meerdere nicks gehad, PhoolieNummerZoveel haal ik even voor de geest. Toen postte ook mensen als NilisForPresident en PhoolieSelward (?) nog. Die namen staan me nog wel bij.
Nog maar even iets nuttigs erbij danOpstelling voor volgend seizoen?
[..]
[..]
Waarbij Vayrinnen de rol van van Bommel vervult (veelvuldig aansluiten), afwisselend met Cocu. Kalou speelt voor Beasly als die komt. Andere aankopen (en Ferreyra) beginnen op de bank.
Ik vind dat Cocu centraal op het middenveld thuis hoort. Zeker aangezien als je in een 4-4-2 gaat spelen, de 2 buitenste middenvelders aanvallend laat spelen. Cocu zal dat niet allemaal kunnen belopen, daarnaast is hij gewoon controlerend erg sterk. Centraal dus als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:09 schreef The_M het volgende:
[..]
De posities zijn redelijk bezet, alleen voorin een beetje krap.....
Ik zou op dit moment gaan voor:
Gomes
Ooijer Alex Bouma Lee
Lucius Vayrinnen Simons Cocu
Farfan Vennegoor
Heb je gelijk in........Vayrinnen zou wat meer achter de spitsen kunnen spelen zodat Cocu wat meer in het centrum komt net als Lucius, waardoor Lee en Ooijer weer als verkapte buitenspelers kunnen fungeren.....Cocu moet idd echt niet als pure links half spelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind dat Cocu centraal op het middenveld thuis hoort. Zeker aangezien als je in een 4-4-2 gaat spelen, de 2 buitenste middenvelders aanvallend laat spelen. Cocu zal dat niet allemaal kunnen belopen, daarnaast is hij gewoon controlerend erg sterk. Centraal dus als je het mij vraagt.
Daarnaast verwacht ik eigenlijk gewoon weer een 4-3-3 systeem, maar wie weet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |