quote:Op maandag 9 januari 2006 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV Netwerk meldt dat Michels geschorst is voor zondag (en dat Koné in Egypte zit), maar volgens mij heeft Polak ook ene wedstrijd staan. Klopt dat?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hier nog een leuke terugblik op de laatste SParta-PSV KLIK OP BOUKHARI SKILLS om die panna nogmaals te zien.
Dat was de Koreaan Lee Ho Jin.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:21 schreef Suijk het volgende:
De Amerikaan Lee Nguyen is weer op proef, ik dacht dat hij de eerste keer tegenviel?
De Amerikaan was goed bevallen en die Koreaan dus niet inderdaad. Die Roemeen (al die namenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:21 schreef Suijk het volgende:
De Amerikaan Lee Nguyen is weer op proef, ik dacht dat hij de eerste keer tegenviel?
Aha, bedankt. Het is ook niet bij te houden. En hoe is het met die Australiër?quote:
PSV heeft naar verluid een bod gedaan van 300.000 euro. Vandaag zal de Australische club laten weten of ie weg mag.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha, bedankt. Het is ook niet bij te houden. En hoe is het met die Australiër?
Niet als ook Vennegoor er in staat, denk ik en hoop ik. Een opstelling met die 2 in de basis, zie ik zelf niet echt zitten.quote:
Tuurlijk wordt dat niet tegelijk met het WK gehouden. Het is altijd volgens mij rond deze tijd dat de Africa Cup gehouden wordt. Zal wel voor een groot deel te maken hebben met het feit, dat het in een groot deel van Afrika nu zomer is. Een andere reden kan ik zo 1,2,3 niet bedenken.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is die Afrika cup toch iets voor debiels, kunnen ze dat niet tegelijkertijd met het WK houden?
Moeten ze voor Ajax weer het duel verzettenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet als ook Vennegoor er in staat, denk ik en hoop ik. Een opstelling met die 2 in de basis, zie ik zelf niet echt zitten.
Beasley of Culina gewoon op die plaats.
Ajax - PSV is overigens voor de verandering op zaterdagavond
Bron
Volgens mij ligt 3 kwart van de landen die meedoen boven de evenaar hoor? En het is in Egypte toch? Dat lijkt me niet echt de reden dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Zal wel voor een groot deel te maken hebben met het feit, dat het in een groot deel van Afrika nu zomer is. Een andere reden kan ik zo 1,2,3 niet bedenken.
op Nos text staat dat ze tegen Ac Milan moetenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet als ook Vennegoor er in staat, denk ik en hoop ik. Een opstelling met die 2 in de basis, zie ik zelf niet echt zitten.
Beasley of Culina gewoon op die plaats.
Ajax - PSV is overigens voor de verandering op zaterdagavond
Bron
Wat een sukkels.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op Nos text staat dat ze tegen Ac Milan moeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |