Alleen gaan er geruchten dat Samaras al sinds augustus van Arsenal is, maar nog een seizoen op huurbasis bij Heerenveen speeltquote:
Ik hoop dat Ajax het goed gaat doen in de 2e helft van het seizoen. Een off-day tegen PSV in de Arena en Feyenoord en AZ verpletteren en de joodjes bezorgen ons nog een goede dienst ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Goh, gelijkspelen tegen Twente en toch uitlopen op Ajax...
Speelkwartier is nu weer voorbij, kleine Joodquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe durf je papa Ananas stom te noemen!
PSV wéér winterkampioen ?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
weer door zo'n jood geopend
nieuw topic dan maar![]()
Jullie worden wel kampioen. We'll scratch your back if you'll scratch ours?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax het goed gaat doen in de 2e helft van het seizoen. Een off-day tegen PSV in de Arena en Feyenoord en AZ verpletteren en de joodjes bezorgen ons nog een goede dienst ook.
Ik verwacht dit jaar nog wel een kampioenschap voor PSV. Volgend jaar zal een overgangsjaar worden, maar daar heeft iedere club mee te maken. Ik ben tevredenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jullie worden wel kampioen. We'll scratch your back if you'll scratch ours?
Held van Bommel deze week op de Herdgangquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hij is toch even terug op de Herdgang dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |