Die wil volgens mij sowieso niet terug naar PSVquote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef mcyodogg het volgende:
Ja jammer is dat. want ik zat een beetje aan Gudjohnsson te denken, aangezien hij het vooral met invalbeurten moet doen bij Chelsea (helemaal sinds Robben weer terug is), en als ie speelt is dat op het middenveld. maar ja, hij heeft ook al CL-minuten gemaakt.
Dat denk ik ook. Afgezien van het feit dat PSV het niet in hem zag zitten is hij gewoon te goed voor een Nederlandse club. Onbetaalbaar ok.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die wil volgens mij sowieso niet terug naar PSV
Je kan altijd huren. Is misschien ook handig voor Chelsea als ze hem aan het eind van het seizoen willen verkopen. Een goede seizoenshelft met veel doelpunten in Nederland maakt hem misschien wel hot. Maar als hij niet in de CL kan spelen dan heb je er zowieso niks aan.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Afgezien van het feit dat PSV het niet in hem zag zitten is hij gewoon te goed voor een Nederlandse club. Onbetaalbaar ok.
Goed, dat zijn dus ook 4 namen die al doorgestreept kunnen wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk zelf eerder aan Samaras, Bilos (Argentijnse Zlatan die ook op de linksbuitenpositie kan spelen), Palacio of Jo.
Of je gaat er serieus op in.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Goed, dat zijn dus ook 4 namen die al doorgestreept kunnen worden
Samaras, Bilos en Palacio zijn niet te betalen / halen tenzij PSV echt overstapt naar huurtermijntjes van 6 maanden. Jo ken ik verder niet, maar die zal jou kennende ook wel in dezelfde categorie belanden.quote:
Samaras speelt bij SCH. Nou weet ik wel dat sommigen Friesland als het buitenland beschouwen, maar met 3 uurtjes rijden ben je in Friesland vanuit Eindhoven. Jo is de 18-jarige smaakmaker van Corinthians en wordt tevens door Chelsea gevolgd (Chelsea volgt wel 10 jonge spitsen momenteel, dus wie weet kan PSV in dit geval tot een constructie komen).quote:Op woensdag 28 december 2005 14:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom moeten ze allemaal uit verweggistan komen?
Koné is niet europees in actie gekomen na de 3de ronde intertoto, dan telt de regel niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:54 schreef DIJK het volgende:
Samaras kan ook niet. Want die is niet inzetbaar. Voor zover ik weet mag je maar 1 speler inschrijven die al een andere europese competitie heeft gespeeld. Dat is Koné lijkt me.
Ik vrees voor de concurrentie toch echt dat de verhalen over het spelersbudget van PSV uit de pen van een riooljournalist komen. Bovendien hadden Robert en Ferreyra monstersalarissen bij PSV en die kostenpost is nu weg. Tel daarbij de verwachte inkomsten van Huntelaar en het vertrek van de te dure Sibon op en er is zo waar genoeg geld om een Palacio, Samaras of Jo te halen (zij het via een constructie). Bilos naar PSV zou geweldig zijn, maar vrijwel onmogelijk (al weet ik wel dat PSV hem volgt en dat het dus niet 100% onmogelijk is).quote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Samaras, Bilos en Palacio zijn niet te betalen / halen tenzij PSV echt overstapt naar huurtermijntjes van 6 maanden. Jo ken ik verder niet, maar die zal jou kennende ook wel in dezelfde categorie belanden.
Ik vrees toch echt dat de huidige visvijver van Hiddink zich kan meten met die van Rex Hunt, en dus een Australisch tintje heeft.
Als de verhalen over 40% van Huntelaar waar zijn (wat ik niet geloof, zo stom is Riemer gewoon echt niet en als PSV de verwachting had dat KJ zo goed zou worden hadden ze 'm uberhaupt nooit weggedaan, dus 40% lijkt mij hoogst onlogisch), dan zou een aankoop van 5 miljoen euro dichterbij kunnen komen. Maar daarvoor laat H'veen Samaras niet gaan, en Boca Palacio of Bilos niet voor gaan. Om over Brazilie maar niet te spreken, de laatste echte goede talenten zijn daar ook voor miljoenen en miljoenen vertrokken.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees voor de concurrentie toch echt dat de verhalen over het spelersbudget van PSV uit de pen van een riooljournalist komen. Bovendien hadden Robert en Ferreyra monstersalarissen bij PSV en die kostenpost is nu weg. Tel daarbij de verwachte inkomsten van Huntelaar en het vertrek van de te dure Sibon op en er is zo waar genoeg geld om een Palacio, Samaras of Jo te halen (zij het via een constructie). Bilos naar PSV zou geweldig zijn, maar vrijwel onmogelijk (al weet ik wel dat PSV hem volgt en dat het dus niet 100% onmogelijk is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |