abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33466713

Mede mogelijk gemaakt door:

Vorig deeltje: Het officiële PSV topic #142: Met VoH naar de Kwartfinale

de OpeningsPost

[ Bericht 25% gewijzigd door pascalheister op 28-12-2005 12:43:23 ]
pi_33466794
Twente Verliest oPnieuw
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33467084
Het kruisje in de OP is mijn icoontje.

Op de een of andere manier lukte het niet om het bij dezelfde naam te houden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_33467461
quote:
Wel in de volgende ronde toch?
Neen, daarom mag Ball bij ons ook niet meedoen
pi_33467607
Ja jammer is dat. want ik zat een beetje aan Gudjohnsson te denken, aangezien hij het vooral met invalbeurten moet doen bij Chelsea (helemaal sinds Robben weer terug is), en als ie speelt is dat op het middenveld. maar ja, hij heeft ook al CL-minuten gemaakt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_33467637
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef mcyodogg het volgende:
Ja jammer is dat. want ik zat een beetje aan Gudjohnsson te denken, aangezien hij het vooral met invalbeurten moet doen bij Chelsea (helemaal sinds Robben weer terug is), en als ie speelt is dat op het middenveld. maar ja, hij heeft ook al CL-minuten gemaakt.
Die wil volgens mij sowieso niet terug naar PSV
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 28 december 2005 @ 13:23:56 #7
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33468218
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Die wil volgens mij sowieso niet terug naar PSV
Dat denk ik ook. Afgezien van het feit dat PSV het niet in hem zag zitten is hij gewoon te goed voor een Nederlandse club. Onbetaalbaar ok.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 28 december 2005 @ 13:31:48 #8
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33468433
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:23 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Afgezien van het feit dat PSV het niet in hem zag zitten is hij gewoon te goed voor een Nederlandse club. Onbetaalbaar ok.
Je kan altijd huren. Is misschien ook handig voor Chelsea als ze hem aan het eind van het seizoen willen verkopen. Een goede seizoenshelft met veel doelpunten in Nederland maakt hem misschien wel hot. Maar als hij niet in de CL kan spelen dan heb je er zowieso niks aan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 december 2005 @ 13:31:49 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33468434
Samaras zie ik ook niet gebeuren aangezien Heerenveen in de Winterstop niet 2 spitsen zal laten gaan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33469642
Ben ook benieuwd wat ze nu weer tevoorschijn zullen toveren .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33469668
Maxi Lopez huren.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33469772
Tja, je weet het niet met Guus hé? Misschien wel Kluivert...
  woensdag 28 december 2005 @ 14:40:24 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33470413
Lijkt me sterk. Maxi Lopez idem dito. Zal wel weer een rare Australier worden joh. Aloisi ofzo.
pi_33470601
Maxi Lopéz lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk. Die jongen gaat nog liever naar Malaga of Racing Santander omdat het leven in Spanje hem enorm bevalt.
Ik denk zelf eerder aan Samaras, Bilos (Argentijnse Zlatan die ook op de linksbuitenpositie kan spelen), Palacio of Jo.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:47:02 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33470628
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk zelf eerder aan Samaras, Bilos (Argentijnse Zlatan die ook op de linksbuitenpositie kan spelen), Palacio of Jo.
Goed, dat zijn dus ook 4 namen die al doorgestreept kunnen worden
pi_33470709
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:47 schreef twi het volgende:

[..]

Goed, dat zijn dus ook 4 namen die al doorgestreept kunnen worden
Of je gaat er serieus op in.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33470757
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom moeten ze allemaal uit verweggistan komen?
pi_33470865
Samaras kan ook niet. Want die is niet inzetbaar. Voor zover ik weet mag je maar 1 speler inschrijven die al een andere europese competitie heeft gespeeld. Dat is Koné lijkt me.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:57:08 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33470942
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Samaras, Bilos en Palacio zijn niet te betalen / halen tenzij PSV echt overstapt naar huurtermijntjes van 6 maanden. Jo ken ik verder niet, maar die zal jou kennende ook wel in dezelfde categorie belanden.

Ik vrees toch echt dat de huidige visvijver van Hiddink zich kan meten met die van Rex Hunt, en dus een Australisch tintje heeft.
pi_33470951
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:51 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom moeten ze allemaal uit verweggistan komen?
Samaras speelt bij SCH. Nou weet ik wel dat sommigen Friesland als het buitenland beschouwen, maar met 3 uurtjes rijden ben je in Friesland vanuit Eindhoven. Jo is de 18-jarige smaakmaker van Corinthians en wordt tevens door Chelsea gevolgd (Chelsea volgt wel 10 jonge spitsen momenteel, dus wie weet kan PSV in dit geval tot een constructie komen).
Rodrigo Palacio is een topper bij Boca op dit moment die vaak scoort en ook vanaf rechts kan spelen.
Daniel Bilos is van deze vier het meest getalenteerd, maar er zit tevens een stevig prijskaartje aan. Hem halen zou dan ook een ultieme stunt zijn.
pi_33470987
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:54 schreef DIJK het volgende:
Samaras kan ook niet. Want die is niet inzetbaar. Voor zover ik weet mag je maar 1 speler inschrijven die al een andere europese competitie heeft gespeeld. Dat is Koné lijkt me.
Koné is niet europees in actie gekomen na de 3de ronde intertoto, dan telt de regel niet.
Dus zou Samaras wel degelijk kunnen.

Heeft PSV niet de mogelijkheid om Vonlanthen tussentijds terug te halen?
pi_33471141
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:

[..]

Samaras, Bilos en Palacio zijn niet te betalen / halen tenzij PSV echt overstapt naar huurtermijntjes van 6 maanden. Jo ken ik verder niet, maar die zal jou kennende ook wel in dezelfde categorie belanden.

Ik vrees toch echt dat de huidige visvijver van Hiddink zich kan meten met die van Rex Hunt, en dus een Australisch tintje heeft.
Ik vrees voor de concurrentie toch echt dat de verhalen over het spelersbudget van PSV uit de pen van een riooljournalist komen. Bovendien hadden Robert en Ferreyra monstersalarissen bij PSV en die kostenpost is nu weg. Tel daarbij de verwachte inkomsten van Huntelaar en het vertrek van de te dure Sibon op en er is zo waar genoeg geld om een Palacio, Samaras of Jo te halen (zij het via een constructie). Bilos naar PSV zou geweldig zijn, maar vrijwel onmogelijk (al weet ik wel dat PSV hem volgt en dat het dus niet 100% onmogelijk is).
  woensdag 28 december 2005 @ 15:09:19 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33471320
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees voor de concurrentie toch echt dat de verhalen over het spelersbudget van PSV uit de pen van een riooljournalist komen. Bovendien hadden Robert en Ferreyra monstersalarissen bij PSV en die kostenpost is nu weg. Tel daarbij de verwachte inkomsten van Huntelaar en het vertrek van de te dure Sibon op en er is zo waar genoeg geld om een Palacio, Samaras of Jo te halen (zij het via een constructie). Bilos naar PSV zou geweldig zijn, maar vrijwel onmogelijk (al weet ik wel dat PSV hem volgt en dat het dus niet 100% onmogelijk is).
Als de verhalen over 40% van Huntelaar waar zijn (wat ik niet geloof, zo stom is Riemer gewoon echt niet en als PSV de verwachting had dat KJ zo goed zou worden hadden ze 'm uberhaupt nooit weggedaan, dus 40% lijkt mij hoogst onlogisch), dan zou een aankoop van 5 miljoen euro dichterbij kunnen komen. Maar daarvoor laat H'veen Samaras niet gaan, en Boca Palacio of Bilos niet voor gaan. Om over Brazilie maar niet te spreken, de laatste echte goede talenten zijn daar ook voor miljoenen en miljoenen vertrokken.

Bovendien zat PSV met een aardig salaris-probleem, geloof ik. Nu hebben ze twee dure spelers gedumpt, maar zonder expert te zijn over de financiele situatie van PSV acht ik het niet waarschijnlijk dat dat "uitgespaarde" geld in deze situatie gelijk in een hoog salaris voor een nieuwe Zuid-Amerikaan gestopt gaat worden.
pi_33471364
Misschien wordt het wel Berry Powel!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33471412
Is Kluivert een rieele optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: