quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
Ik genietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
Robert verhuurd aan Betis Sevilla meldt studio sport net
Gaat nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef JoleX het volgende:
komt ie misschien wel in actie tegen AZ in de Uefa Cup
Waarom gaat dat niet?quote:
Dat weet ik niet hoor, dat regelement spreekt zichzelf nogal tegen vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet?
Huntelaar mag ook voor Ajax uitkomen in de CL, als hij naar Ajax gaat
Nope.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Huntelaar mag ook voor Ajax uitkomen in de CL, als hij naar Ajax gaat
Goede 4-4-2 spits.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij had gezegd dat dit zo'n goede aankoop was?
Lees je in, jawel.quote:
wat rijtjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zullen we jou vast maar niet aan je uitspraken die niet klopten gaan herinneren?![]()
De spelers die niet kwamen, maar wel zouden komen inderdaad. In de kwaliteiten van spelers heb ik mij op voorhand echter zelden vergist, in tegenstelling tot mm.quote:
ach boeiend zo kan je over iedereen wel wat vinden op het forum, ik ga me er niet druk over maken. In mijn post historie zijn zat blunders te vinden.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
De spelers die niet kwamen, maar wel zouden komen inderdaad. In de kwaliteiten van spelers heb ik mij op voorhand echter zelden vergist, in tegenstelling tot mm.
Bij anderen maak ik me er ook niet zo'n druk over, maar geef toe dat mm zich wel als een ware pseudo-kenner manifesteert met z'n lijstjes en databases uit Portugal en Oezbekistan.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach boeiend zo kan je over iedereen wel wat vinden op het forum, ik ga me er niet druk over maken. In mijn post historie zijn zat blunders te vinden.
belangrijker we gaan die beker weer erbij winnen
Barreto, mag zich bij ons weer in vorm spelenquote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
Die beker gaan we uiteraard winnen. Wie zien jullie graag naar PSV komen in de winterstop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |