quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
Ik genietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
Robert verhuurd aan Betis Sevilla meldt studio sport net
Gaat nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef JoleX het volgende:
komt ie misschien wel in actie tegen AZ in de Uefa Cup
Waarom gaat dat niet?quote:
Dat weet ik niet hoor, dat regelement spreekt zichzelf nogal tegen vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet?
Huntelaar mag ook voor Ajax uitkomen in de CL, als hij naar Ajax gaat
Nope.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Huntelaar mag ook voor Ajax uitkomen in de CL, als hij naar Ajax gaat
Goede 4-4-2 spits.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij had gezegd dat dit zo'n goede aankoop was?
Lees je in, jawel.quote:
wat rijtjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zullen we jou vast maar niet aan je uitspraken die niet klopten gaan herinneren?![]()
De spelers die niet kwamen, maar wel zouden komen inderdaad. In de kwaliteiten van spelers heb ik mij op voorhand echter zelden vergist, in tegenstelling tot mm.quote:
ach boeiend zo kan je over iedereen wel wat vinden op het forum, ik ga me er niet druk over maken. In mijn post historie zijn zat blunders te vinden.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
De spelers die niet kwamen, maar wel zouden komen inderdaad. In de kwaliteiten van spelers heb ik mij op voorhand echter zelden vergist, in tegenstelling tot mm.
Bij anderen maak ik me er ook niet zo'n druk over, maar geef toe dat mm zich wel als een ware pseudo-kenner manifesteert met z'n lijstjes en databases uit Portugal en Oezbekistan.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach boeiend zo kan je over iedereen wel wat vinden op het forum, ik ga me er niet druk over maken. In mijn post historie zijn zat blunders te vinden.
belangrijker we gaan die beker weer erbij winnen
Barreto, mag zich bij ons weer in vorm spelenquote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
Die beker gaan we uiteraard winnen. Wie zien jullie graag naar PSV komen in de winterstop?
Dat zijn twee hééééle dure weet ik in ieder gevalquote:Op woensdag 21 december 2005 02:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Barreto, mag zich bij ons weer in vorm spelen
Hofland mag terug komen, al is hij erg duur.
quote:Op woensdag 21 december 2005 02:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn twee hééééle dure weet ik in ieder geval
Goedkope, haalbare versterkingen voor de winterstop:
Elia
Jansen (de linksback van Vitesse)
Kruiswijk/Luirink (1 van deze 2 is vast wel los te weken)
Jenner (voor de breedte uiteraard)
inderdaad breedte speler, prima eredivisiespeler. Maar in Europa voorlopig geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Hoe zit dat met die Culina bij jullie? Valt 'ie een beetje in de smaak? Van wat ik van 'm zie kan ik nou niet bijster zeggen dat 'ie wat toevoegt aan PSV en een typische breedtespeler is. Maar wie weet zien PSV'ers dat anders.
Hij is duidelijk geen basisspeler, maar wel een soort John de Jong en daar heeft PSV ook behoefte aan natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Hoe zit dat met die Culina bij jullie? Valt 'ie een beetje in de smaak? Van wat ik van 'm zie kan ik nou niet bijster zeggen dat 'ie wat toevoegt aan PSV en een typische breedtespeler is. Maar wie weet zien PSV'ers dat anders.
soort de Jong ja, alleen dan wel fitquote:Op woensdag 21 december 2005 03:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is duidelijk geen basisspeler, maar wel een soort John de Jong en daar heeft PSV ook behoefte aan natuurlijk
Culina heeft best potentie. Hij neemt goede corners, maakt veel loopwerk en is vrij handig. Moet nog veel groeien, maar is zeker van waarde. Valt me niet tegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Ferreyra ziet blijkbaar geen kans om aan te haken bij de rest van de selectiequote:Robert voor anderhalf jaar verhuurd, Ferreyra terug naar Argentinie
Zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf melden dat Robert niet voor de tweede seizoenshelft maar voor anderhalf seizoen is verhuurd met optie tot koop aan Betis Sevilla.
De Telegraaf weet daarnaast te melden dat in de winterstop ook de van CSKA Moskou gehuurde Osmar Ferreyra vertrekt.Hij zou terugkeren naar Argentinie om voor River Plate uit te gaan komen.
Jammer dat Ferreyra weggaat. Ik ben van mening dat hij geen enkele kans heeft gehad om zich te bewijzen. Kan me niet voorstellen dat hij het niveau bij PSV niet aan kan.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:15 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ferreyra ziet blijkbaar geen kans om aan te haken bij de rest van de selectie
Helemaal niemand. Spelers zat.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
Die beker gaan we uiteraard winnen. Wie zien jullie graag naar PSV komen in de winterstop?
Sibon nu nog aan Vitesse verkopen en dan een betere spits erbij halen... namen weet ik zo nietquote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
Wat een heerlijk ventje ben je toch. Je spreekt jezelf constant tegen hier, nu weer over Robert. Dat was een wereldspits, die wij dan wel niet kenden, maar in Mexico en in Jong Brazilië blablabla en nu zwaai je hem uit alsof je het niks vindt.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij anderen maak ik me er ook niet zo'n druk over, maar geef toe dat mm zich wel als een ware pseudo-kenner manifesteert met z'n lijstjes en databases uit Portugal en Oezbekistan.
Huh, vreemd.. Huntelaar mag toch echt niet in de CL spelen omdat hij al europees heeft gespeeld, en voor Robert geld dit toch ook :Squote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef dndiek het volgende:
Sportjournaal meldt dat Robert mee kan doen tegen AZ als hij naar Betis gaat
dus lijkt me dat Huntelaar ook mee mag doen in de CL
Regel 15.13 uit het UEFA Regelement. Las ik gisteren ook ergens. Het schijnt dus wel te mogen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef endr0me het volgende:
[..]
Huh, vreemd.. Huntelaar mag toch echt niet in de CL spelen omdat hij al europees heeft gespeeld, en voor Robert geld dit toch ook :S
zaten, voor Lyon is het even afwachten voor welk vak ik kaartjes heb.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
LOL.
Pyth en Rubber zitten bij mijn maatjes in de buurt
Is niet je vaste vak dus?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
zaten, voor Lyon is het even afwachten voor welk vak ik kaartjes heb.
Pyth heeft daar een seizoenskaart en kan voor de CL zijn eigen plaats kopen. Ik ben lid van de supportersverenging en mag na de seizoenkaarthouders mn kaarten kopen dus dan ben ik afhankelijk van wat er over is. Bovendien is Oost onder ook nog een vrij keuze, je mag in vak V,W,X en Y gaan staan waar je wilquote:
Tussen de andere ruigen!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
Pyth heeft daar een seizoenskaart en kan voor de CL zijn eigen plaats kopen. Ik ben lid van de supportersverenging en mag na de seizoenkaarthouders mn kaarten kopen dus dan ben ik afhankelijk van wat er over is. Bovendien is Oost onder ook nog een vrij keuze, je mag in vak V,W,X en Y gaan staan waar je wilwij staan dan meestal ergens rond de trap tussen V & W.
de stoere jongen uithangenquote:
Ik heb ook nog steeds een uitnodiging om een keertje een wedstrijd te komen kijken op Oost,,,,quote:
Staan rules! Komt de sfeer ook ten goede!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef rubbereend het volgende:
altijd gezelligsowieso heerlijk om te kunnen staan gedurende de hele wedstrijd.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Staan rules! Komt de sfeer ook ten goede!
quote:21/12/2005 - 'Sibon mag alleen weg bij komst vervanger'
(Gepost door RvN)
Volgens het AD heeft Hiddink de transfer van Robert financieel als een goede zaak bestempeld. Of Sibon nu nog weg mag is de vraag. Dat zou volgens de krant alleen zo zijn indien Hiddink een vervanger voor Sibon kan halen
Net-niet-zielan kopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb ooit één keer een passe partous gehad voor de hoofdtribune
sta je 1 seconde te lang hoor je al "ZITTEN" achter je
[..]graag een beetje breedte
als hij wat vaker heel zou blijven graagquote:
Robert is een goede 4-4-2 counterspits met een beweeglijke spits naast zich.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat een heerlijk ventje ben je toch. Je spreekt jezelf constant tegen hier, nu weer over Robert. Dat was een wereldspits, die wij dan wel niet kenden, maar in Mexico en in Jong Brazilië blablabla en nu zwaai je hem uit alsof je het niks vindt.
Verder hoef ik met jou geen discussie over kenner of niet kenner, dat mag een ieder lekker voor zich bepalen. Maar... Nu kijk jij volgens eigen zeggen pas 2 jaar voetbal, dan is het vreemd om af te geven op mensen die uit het hoofd een enorme hoeveelheid spelers van clubs uit de Europese topcompetities kennen, de Nederlandse competities inclusief hoofdklasse A en B zaterdag, een aanzienlijk deel Afrikanen, plus de bekendste spelers uit de kleinere Europese competities. Als jij nou ongeveer op een kwart daarvan komt, mag je weer eens over pseudokenners beginnen.
Zuid-Amerika weet ik ook weinig van, maar ik heb ook nooit beweerd dat dat anders is.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robert is een goede 4-4-2 counterspits met een beweeglijke spits naast zich.
Best netjes trouwens als je zoveel spelers beweert te kennen, maar nog nooit van Alex, Farfán en Gomes had gehoord toen ze naar PSV kwamen en dat je een paar maanden geleden niet eens van Gago en Zabaleta had gehoord.
Inmiddels overigens 4
Gomes en Farfan kende ik ook niet, al had ik weleens het idee dat ik de naam Farfan ook paar keer was tegengekomen in Championship Managerquote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Alex wist ik ook wel, Gomes inderdaad niet en Farfán ook niet.
Alex kende je ook niet, want ik weet nog goed dat hij "niks kon zijn" omdat je er "nog nooit van gehoord had"quote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Alex wist ik ook wel, Gomes inderdaad niet en Farfán ook niet.
In het Ajax-topic is het vaak het PSV topic, moet je eens langskomenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:51 schreef Neoktheone het volgende:
Ik dacht dat ik hier in het PSV topic zat![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:22 schreef JustJunior het volgende:
Kunnen we niet een centraal topic maken voor MM en Cultheld
[Centraal] MM vs. CH #1: Wie kent de meeste Zuid-Amerikanen?!!
Ik zie er ook liever meteen geld voorquote:
Maar aan de andere kant... Waarschijnlijk raakten ze hem aan de straatstenen niet kwijt en wilden ze toch van zijn loonlast af. Maar anderhalf seizoen vind ik wel erg veel. Waarom niet tot het einde van dit seizoen...quote:Op donderdag 22 december 2005 06:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie er ook liever meteen geld voor
Eigenlijk zegt dit niet alleen wat over Cocu, maar over heel PSV. Als Hiddink in zijn ogen vindt dat Cocu een enorme wereldprestatie leverde door PSV aansprekende resultaten te laten halen, moeten we heel erg gaan vrezen als Cocu weg is. Wie trekt dan de kar? Wie zet dan de spelers neer? Volgens Hiddink is er geen opvolger, want er is in zijn ogen maar 1 swerelds beste.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef dndiek het volgende:
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink als bondscoach van Australie bij de verkiezing van beste voetballer van de wereld Phillip Cocu had gekozen. De FIFA besloot die stem ongeldig te verklaren omdat Hiddink coach is van Cocu. Bondscoaches mogen ook geen speler van hun eigen elftal kiezen. Hiddink noemde Ronadinho als tweede.het viel te proberen
Jezus, klinkt alsof hij een goedkope hoer is ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef endr0me het volgende:
voetbalzone meld dat Samaras zichzelf aangeboden heeft bij PSV..
zou ik een goede vinden, hij is pas 20 jaar en laat bij vlagen goed voetbal zien..
weetniet of Guus van hem gecharmeerd is eigelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |