inderdaad breedte speler, prima eredivisiespeler. Maar in Europa voorlopig geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Hoe zit dat met die Culina bij jullie? Valt 'ie een beetje in de smaak? Van wat ik van 'm zie kan ik nou niet bijster zeggen dat 'ie wat toevoegt aan PSV en een typische breedtespeler is. Maar wie weet zien PSV'ers dat anders.
Hij is duidelijk geen basisspeler, maar wel een soort John de Jong en daar heeft PSV ook behoefte aan natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Hoe zit dat met die Culina bij jullie? Valt 'ie een beetje in de smaak? Van wat ik van 'm zie kan ik nou niet bijster zeggen dat 'ie wat toevoegt aan PSV en een typische breedtespeler is. Maar wie weet zien PSV'ers dat anders.
soort de Jong ja, alleen dan wel fitquote:Op woensdag 21 december 2005 03:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is duidelijk geen basisspeler, maar wel een soort John de Jong en daar heeft PSV ook behoefte aan natuurlijk
Culina heeft best potentie. Hij neemt goede corners, maakt veel loopwerk en is vrij handig. Moet nog veel groeien, maar is zeker van waarde. Valt me niet tegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Ferreyra ziet blijkbaar geen kans om aan te haken bij de rest van de selectiequote:Robert voor anderhalf jaar verhuurd, Ferreyra terug naar Argentinie
Zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf melden dat Robert niet voor de tweede seizoenshelft maar voor anderhalf seizoen is verhuurd met optie tot koop aan Betis Sevilla.
De Telegraaf weet daarnaast te melden dat in de winterstop ook de van CSKA Moskou gehuurde Osmar Ferreyra vertrekt.Hij zou terugkeren naar Argentinie om voor River Plate uit te gaan komen.
Jammer dat Ferreyra weggaat. Ik ben van mening dat hij geen enkele kans heeft gehad om zich te bewijzen. Kan me niet voorstellen dat hij het niveau bij PSV niet aan kan.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:15 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ferreyra ziet blijkbaar geen kans om aan te haken bij de rest van de selectie
Helemaal niemand. Spelers zat.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
Die beker gaan we uiteraard winnen. Wie zien jullie graag naar PSV komen in de winterstop?
Sibon nu nog aan Vitesse verkopen en dan een betere spits erbij halen... namen weet ik zo nietquote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
Die beker gaan we uiteraard winnen. Wie zien jullie graag naar PSV komen in de winterstop?
Wat een heerlijk ventje ben je toch. Je spreekt jezelf constant tegen hier, nu weer over Robert. Dat was een wereldspits, die wij dan wel niet kenden, maar in Mexico en in Jong Brazilië blablabla en nu zwaai je hem uit alsof je het niks vindt.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij anderen maak ik me er ook niet zo'n druk over, maar geef toe dat mm zich wel als een ware pseudo-kenner manifesteert met z'n lijstjes en databases uit Portugal en Oezbekistan.
Huh, vreemd.. Huntelaar mag toch echt niet in de CL spelen omdat hij al europees heeft gespeeld, en voor Robert geld dit toch ook :Squote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef dndiek het volgende:
Sportjournaal meldt dat Robert mee kan doen tegen AZ als hij naar Betis gaat
dus lijkt me dat Huntelaar ook mee mag doen in de CL
Regel 15.13 uit het UEFA Regelement. Las ik gisteren ook ergens. Het schijnt dus wel te mogen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef endr0me het volgende:
[..]
Huh, vreemd.. Huntelaar mag toch echt niet in de CL spelen omdat hij al europees heeft gespeeld, en voor Robert geld dit toch ook :S
zaten, voor Lyon is het even afwachten voor welk vak ik kaartjes heb.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
LOL.
Pyth en Rubber zitten bij mijn maatjes in de buurt
Is niet je vaste vak dus?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
zaten, voor Lyon is het even afwachten voor welk vak ik kaartjes heb.
Pyth heeft daar een seizoenskaart en kan voor de CL zijn eigen plaats kopen. Ik ben lid van de supportersverenging en mag na de seizoenkaarthouders mn kaarten kopen dus dan ben ik afhankelijk van wat er over is. Bovendien is Oost onder ook nog een vrij keuze, je mag in vak V,W,X en Y gaan staan waar je wilquote:
Tussen de andere ruigen!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
Pyth heeft daar een seizoenskaart en kan voor de CL zijn eigen plaats kopen. Ik ben lid van de supportersverenging en mag na de seizoenkaarthouders mn kaarten kopen dus dan ben ik afhankelijk van wat er over is. Bovendien is Oost onder ook nog een vrij keuze, je mag in vak V,W,X en Y gaan staan waar je wilwij staan dan meestal ergens rond de trap tussen V & W.
de stoere jongen uithangenquote:
Ik heb ook nog steeds een uitnodiging om een keertje een wedstrijd te komen kijken op Oost,,,,quote:
Staan rules! Komt de sfeer ook ten goede!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef rubbereend het volgende:
altijd gezelligsowieso heerlijk om te kunnen staan gedurende de hele wedstrijd.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Staan rules! Komt de sfeer ook ten goede!
quote:21/12/2005 - 'Sibon mag alleen weg bij komst vervanger'
(Gepost door RvN)
Volgens het AD heeft Hiddink de transfer van Robert financieel als een goede zaak bestempeld. Of Sibon nu nog weg mag is de vraag. Dat zou volgens de krant alleen zo zijn indien Hiddink een vervanger voor Sibon kan halen
Net-niet-zielan kopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb ooit één keer een passe partous gehad voor de hoofdtribune
sta je 1 seconde te lang hoor je al "ZITTEN" achter je
[..]graag een beetje breedte
als hij wat vaker heel zou blijven graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |