Hij zou toch maar een helft spelen met Jong PSV? Dan kan hij best nog een goed kwartier spelen vanavondquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:03 schreef dndiek het volgende:
Mika heeft gisteren met Jong PSV meegedaan dus ik denk niet dat hij al te veel speeltijd gaat krijgen
Owja das waar ook. Heracles Almelo won met uh, 3-0?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
Mika heeft idd één helft gespeeld om wedstrijd ritme op te doen
gelukkig geen hondenzeikquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef DeTolk het volgende:
11,3 miljoen. Das geen kattenpis
En Wilson op het middenveld. Dan sta je in feite al met 0-1 achter.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Owja das waar ook. Heracles Almelo won met uh, 3-0?![]()
Valt me vies tegen wat Jong PSV, toch met benoemde toppers als Beerens en Dufour.
Precies die reactie waar ik op hoopte. Maar Danilo is overigens gewoon verschrikkelijk onbekend hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe bedoel je bekendere namen? Jij kent Danilo niet, dús is ie niet bekend? Hij is één van de sterren van Sao Paulo (net als Cicinho) en wordt door menig topclub gevolgd, want hij is een laatbloeier. Het is echter nog allerminst zeker dát PSV hem weet te strikken, want er zijn meer kapers op de kust in de winterstop.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
MM is goed in het constateren en verwoorden van zaken, maar zelf tot inzichten komen heb ik 'm nog niet op kunnen betrappen.
Dan zullen we jou vast maar niet aan je uitspraken die niet klopten gaan herinneren?quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, hij beweerde ook dat Huntelaar zou gaan floppen bij Heerenveen.
Zal wel in die buurt zijn. En dat met die kniebanden. Kan je beter gelijk Koos Alberts contracteren, die zingt nog leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef Radegast het volgende:
Hoeveel verdient die Ball wel niet? 1,2mj per jaar?
Wel aan rentelasten. Maar je zal ook moeten gaan betalen voor de huur van het stadion.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:06 schreef ASSpirine het volgende:
als we het stadion niet in eigen handen hebben dan scheelt het toch zo'n 8+ milj per jaar?
Zou wel enorm veel schelen...
Het voetbal was matig, doch efficientquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:40 schreef Zapper het volgende:
Nou, de volgende ronde van GayParade Cup is bereikt, sprankelend voetbal en een avondje heerlijk genoten vanaf de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |