Dat PSV altijd geld krijgt voor Huntelaar of hij nu naar Ajax gaat of niet.quote:
Boy Watermanquote:
Eh, PSV krijgt sowieso een deel van de transfersom. Maakt niet uit waar Huntelaar naartoe gaatquote:Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
PSV krijgt geen geld als hij niet naar Ajax ging maar naar een andere club?
Een kerel toch? Schijnt ie lekker te vinden.quote:Op maandag 19 december 2005 17:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een engel van een meter of 17 op zijn rug staan. Tsja, je mag het mooi vinden...
Bekendere namen, tja op welke manier bekend. Bekend in Europa die meestal toch niet naar hier toe komen of bekend in de Eredivisie die 8 van de 10 keer te licht blijken?quote:Op maandag 19 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een kerel toch? Schijnt ie lekker te vinden.
Maar Danilo, nu gaat het goed komen. Hoe zien jullie dat nu, moet PSV niet gewoon bekendere namen halen?
Ik denk dat het meer is van PSV geeft wat geld en Heerenveen neemt dan Sibon overquote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV geeft wat geld + Sibon en krijgt daar Huntelaar voor terug.
Daar zeg je wat. Maar goed, dit vind ik allemaal zo vaag.quote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bekendere namen, tja op welke manier bekend. Bekend in Europa die meestal toch niet naar hier toe komen of bekend in de Eredivisie die 8 van de 10 keer te licht blijken?
Het is ook weer een vaag bericht, het blijft dan ook op dit moment een gerucht. Dus afwachten en afwachten... Misschien is er helemaal niks van waar.quote:Op maandag 19 december 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar goed, dit vind ik allemaal zo vaag.
Pech. Sibon mot blijven. Robert gaat al weg.quote:Op maandag 19 december 2005 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Vitesse zou Sibon willen
quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Volnathen terug halen
Het gaat om de schrijfwijze van Vonlanthenquote:Op maandag 19 december 2005 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Beste man bij NAC
Hoe bedoel je bekendere namen? Jij kent Danilo niet, dús is ie niet bekend? Hij is één van de sterren van Sao Paulo (net als Cicinho) en wordt door menig topclub gevolgd, want hij is een laatbloeier. Het is echter nog allerminst zeker dát PSV hem weet te strikken, want er zijn meer kapers op de kust in de winterstop.quote:Op maandag 19 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een kerel toch? Schijnt ie lekker te vinden.
Maar Danilo, nu gaat het goed komen. Hoe zien jullie dat nu, moet PSV niet gewoon bekendere namen halen?
Het naslagwerkje van MM is niet helemaal up to date?quote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe bedoel je bekendere namen? Jij kent Danilo niet, dús is ie niet bekend? Hij is één van de sterren van Sao Paulo (net als Cicinho) en wordt door menig topclub gevolgd, want hij is een laatbloeier. Het is echter nog allerminst zeker dát PSV hem weet te strikken, want er zijn meer kapers op de kust in de winterstop.
MM is goed in het constateren en verwoorden van zaken, maar zelf tot inzichten komen heb ik 'm nog niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, hij beweerde ook dat Huntelaar zou gaan floppen bij Heerenveen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |