abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33245044
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:40 schreef ErikT het volgende:

[..]

Onzin. Met dezelfde selectie spelen ze dit jaar veel beter voetbal. En we zien aan ajax dat geld niet alles is. Goed duurzaam beleid is het belangrijkst.
Feyenoord heeft de laatste titel in '99 gehaald. De afgelopen 30 jaar 3 keer kampioen geweest? Zonder geld kun je geen beleid maken..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33245231
De verkoop van het stadion scheelt jaarlijks hoogstens een miljoen of 3 Cultheld. Je moet het dan namelijk ook nog weer terughuren. Daarmee dicht je geen gat van 11 mln op de begroting. Niet dat dat gat van 11 miljoen helemaal structureel is. Gezien het "spelersfonds-drama" enzo. Maar die extra inkomsten uit de CL zijn er natuurlijk ook niet elk jaar.

[ Bericht 31% gewijzigd door DIJK op 20-12-2005 14:56:39 ]
pi_33245514
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alsof wij zo rijk zijn
Daarom vraag ik me ook af hoe ajax Huntelaar gaat betalen...
pi_33245581
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Kaap het volgende:

[..]

Dat mag je je in een ander topic af gaan vragen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33245618
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:49 schreef DIJK het volgende:
De verkoop van het stadion scheelt jaarlijks hoogstens een miljoen of 3 Cultheld. Je moet het dan namelijk ook nog weer terughuren. Daarmee dicht je geen gat van 11 mln op de begroting. Niet dat dat gat van 11 miljoen helemaal structureel is. Gezien het "spelersfonds-drama" enzo. Maar die extra inkomsten uit de CL zijn er natuurlijk ook niet elk jaar.
Dan zit er maar één ding op: Alléén veel geld steken in de basis en de rest opvullen met goedkope Nederlanders en jeugdspelers.
pi_33245671
Damn, die financiën van PSV beginnen wel erg uit de hand te lopen

Ik krijg het idee dat Hiddink een briljante coach is wat betreft spelersmanagement, taktiek en aankopen enzo. Maar hij heeft er erg veel (salaris) voor over lijkt het wel
pi_33245754
quote:
Als belangrijkste oorzaken voor het miljoenenverlies noemt PSV, dat afgelopen jaar ook flink in het rood eindigde, de dalende inkomsten uit transfers en hoge afschrijvingen op spelers. Bovendien drukte de afwikkeling van het spelersfonds stevig op het resultaat. De investeerders, die onder meer de transfer van Mateja Kezman hadden bekostigd, werden afgekocht.
Komt wel goed
pi_33245775
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef JustJunior het volgende:
Ik krijg het idee dat Hiddink een briljante coach is wat betreft spelersmanagement, taktiek en aankopen enzo. Maar hij heeft er erg veel (salaris) voor over lijkt het wel
Guus zelf schijnt ook nogal een forse post op de begroting te zijn.
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:16:15 #259
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33245938
11.3 miljoen weer, op een gegeven moment moet daar toch een keer wat aan gedaan worden, lijkt geen gezonde situatie
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:19:07 #260
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33246010
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
11.3 miljoen weer, op een gegeven moment moet daar toch een keer wat aan gedaan worden, lijkt geen gezonde situatie
Gaat een keer fout.
A.M.A.B
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:23:29 #261
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33246109
Het is gewoon heeeeeeeeeeeeel erg triest dat als je zo'n topjaar draait als afgelopen seizoen waarin je kampioen wordt, de beker wint en de halve finale CL bereikt je zo'n gigantisch gat in je begroting hebt.

Dan zit er in mijn optiek toch echt structureel iets heel erg verkeerd binnen de financiele huishouding van PSV.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33246127
Ik vermoed dat de RVC er achter zit.
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:25:29 #263
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33246150
Vorig jaar was er toch ook al een verlies?
A.M.A.B
pi_33246201
Ik weet niet of er structureel iets heel fout zit. Al een aantal jaar krijgen we deze berichten en niemand lijkt zich er echt druk om te maken. Hoe erg is het dan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:27:48 #265
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33246207
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:25 schreef Cart_man het volgende:
Vorig jaar was er toch ook al een verlies?
Ja maar niet zo'n significant verlies als dit jaar, echt onbegrijpelijk.
Zelfs CL winst was niet genoeg geweest voor een positief resultaat en dat is echt werkelijk waar te triest voor woorden.

Zeker gezien het feit dat je zo'n topjaar slechts 1x in de 10 jaar hebt.
Had de cijfters niet willen zien als we er roemloos tegen Monaco waren uitgevlogen in de 1/8 finale.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33247256
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:24 schreef cultheld het volgende:
Ik vermoed dat de RVC er achter zit.
Ik vermoed dat van Raaij erachter zat.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33247282
quote:
Verlies van PSV vertekend

Dat PSV (zogenaamd) verlies maakt, komt door de wijze waarop het stadion gefinancierd is. Het imposante voetbalstadion met alle bijbehorende opstallen etc. is voor een groot gedeelte gefinancierd op een termijn van 10 jaar, terwijl 30 jaar zeker voor een voetbalbedrijf gebruikelijker zou zijn geweest. Met andere woorden, PSV betaalt veel te veel aan aflossingen per jaar. Het voordeel is overigens wel dat men het stadion sneller vrij van hypotheken heeft. Daarom is het nauwelijks verlies te noemen, maar eerder een krappe financieringsstructuur waar PSV mee te naken heeft.
Bron: VoetbalOnline

Zit opzich wel wat in. Hoe lang zijn we nu al aan het aflossen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 december 2005 @ 16:20:10 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33247607
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef ErikT het volgende:

[..]

Onzin. De oorzaak is duidelijk: ze betalen die gasten gewoon te veel.
lezen, de extra opbrengsten van de CL zijn vrijwel geheel als premies naar de spelers gegaan, daar had Hiddink het ook al over, UefaCup is financieel gezien lucratiever voor PSV. Voor de rest heeft PSV naar verhouding met de begroting een normale verhouding qua sallarissen alleen zit er een tekort in de begroting. We zitten natuurlijk ook nog met een absurde lening dankzij de RvC ( ).

En voor de duidelijkheid zolang verliezen gedekt kunnen worden en er iemand garrant staat is er geen probleem.

En om extra geld binnen te krijgen denk ik dat het stadion maar eens ten gelde moet worden gemaakt. Dus niet verkopen maar gewoon beter exploiteren. Eventeel kantoren erin en verhuren, daar is echt wel plek voor.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 december 2005 @ 16:21:50 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33247650
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Kaap het volgende:

[..]

In Amsterdam hebben ze nog een potje staan dankzij de beursgang
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 december 2005 @ 16:23:51 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33247710
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Bron: VoetbalOnline

Zit opzich wel wat in. Hoe lang zijn we nu al aan het aflossen
als we "normaal" gaan aflossen bespaard dat rond de 5 miljoen euro per jaar. Is wat voor te zeggen, maar als je nu pijn lijdt heb je het stadion over 10 jaar volledig in eigen handen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33248170
was al lang bekend natuurlijk, maak me niet al te veel zorgen iig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 december 2005 @ 16:54:41 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33248563
dit wordt weer enorm gehyped terwijl ik dus nu niet kan beoordelen waar het verlies uit bestaat, is er een negatieve cashflow? dan moeten we ons zorgen maken, is het voornamelijk een boekhoudkundig verlies? dan is de soep niet zo heet als hij wordt opgediend.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33248772
Opstelling voor vanavond

Gomes
Lucius - Ooijer - Addo - Ball
Aisatti - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Culina

Met hopelijk weer speeltijd voor held Mika en Arouna

[ Bericht 3% gewijzigd door JustJunior op 20-12-2005 17:08:26 ]
pi_33248827
Mika heeft gisteren met Jong PSV meegedaan dus ik denk niet dat hij al te veel speeltijd gaat krijgen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 december 2005 @ 17:04:09 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33248850
Mika zal wel gewoon weer invallen en ik neem aan dat Addo goed gerugdekt gaat worden
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')