Die wil volgens mij sowieso niet terug naar PSVquote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef mcyodogg het volgende:
Ja jammer is dat. want ik zat een beetje aan Gudjohnsson te denken, aangezien hij het vooral met invalbeurten moet doen bij Chelsea (helemaal sinds Robben weer terug is), en als ie speelt is dat op het middenveld. maar ja, hij heeft ook al CL-minuten gemaakt.
Dat denk ik ook. Afgezien van het feit dat PSV het niet in hem zag zitten is hij gewoon te goed voor een Nederlandse club. Onbetaalbaar ok.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die wil volgens mij sowieso niet terug naar PSV
Je kan altijd huren. Is misschien ook handig voor Chelsea als ze hem aan het eind van het seizoen willen verkopen. Een goede seizoenshelft met veel doelpunten in Nederland maakt hem misschien wel hot. Maar als hij niet in de CL kan spelen dan heb je er zowieso niks aan.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Afgezien van het feit dat PSV het niet in hem zag zitten is hij gewoon te goed voor een Nederlandse club. Onbetaalbaar ok.
Goed, dat zijn dus ook 4 namen die al doorgestreept kunnen wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk zelf eerder aan Samaras, Bilos (Argentijnse Zlatan die ook op de linksbuitenpositie kan spelen), Palacio of Jo.
Of je gaat er serieus op in.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Goed, dat zijn dus ook 4 namen die al doorgestreept kunnen worden
Samaras, Bilos en Palacio zijn niet te betalen / halen tenzij PSV echt overstapt naar huurtermijntjes van 6 maanden. Jo ken ik verder niet, maar die zal jou kennende ook wel in dezelfde categorie belanden.quote:
Samaras speelt bij SCH. Nou weet ik wel dat sommigen Friesland als het buitenland beschouwen, maar met 3 uurtjes rijden ben je in Friesland vanuit Eindhoven. Jo is de 18-jarige smaakmaker van Corinthians en wordt tevens door Chelsea gevolgd (Chelsea volgt wel 10 jonge spitsen momenteel, dus wie weet kan PSV in dit geval tot een constructie komen).quote:Op woensdag 28 december 2005 14:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom moeten ze allemaal uit verweggistan komen?
Koné is niet europees in actie gekomen na de 3de ronde intertoto, dan telt de regel niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:54 schreef DIJK het volgende:
Samaras kan ook niet. Want die is niet inzetbaar. Voor zover ik weet mag je maar 1 speler inschrijven die al een andere europese competitie heeft gespeeld. Dat is Koné lijkt me.
Ik vrees voor de concurrentie toch echt dat de verhalen over het spelersbudget van PSV uit de pen van een riooljournalist komen. Bovendien hadden Robert en Ferreyra monstersalarissen bij PSV en die kostenpost is nu weg. Tel daarbij de verwachte inkomsten van Huntelaar en het vertrek van de te dure Sibon op en er is zo waar genoeg geld om een Palacio, Samaras of Jo te halen (zij het via een constructie). Bilos naar PSV zou geweldig zijn, maar vrijwel onmogelijk (al weet ik wel dat PSV hem volgt en dat het dus niet 100% onmogelijk is).quote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Samaras, Bilos en Palacio zijn niet te betalen / halen tenzij PSV echt overstapt naar huurtermijntjes van 6 maanden. Jo ken ik verder niet, maar die zal jou kennende ook wel in dezelfde categorie belanden.
Ik vrees toch echt dat de huidige visvijver van Hiddink zich kan meten met die van Rex Hunt, en dus een Australisch tintje heeft.
Als de verhalen over 40% van Huntelaar waar zijn (wat ik niet geloof, zo stom is Riemer gewoon echt niet en als PSV de verwachting had dat KJ zo goed zou worden hadden ze 'm uberhaupt nooit weggedaan, dus 40% lijkt mij hoogst onlogisch), dan zou een aankoop van 5 miljoen euro dichterbij kunnen komen. Maar daarvoor laat H'veen Samaras niet gaan, en Boca Palacio of Bilos niet voor gaan. Om over Brazilie maar niet te spreken, de laatste echte goede talenten zijn daar ook voor miljoenen en miljoenen vertrokken.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees voor de concurrentie toch echt dat de verhalen over het spelersbudget van PSV uit de pen van een riooljournalist komen. Bovendien hadden Robert en Ferreyra monstersalarissen bij PSV en die kostenpost is nu weg. Tel daarbij de verwachte inkomsten van Huntelaar en het vertrek van de te dure Sibon op en er is zo waar genoeg geld om een Palacio, Samaras of Jo te halen (zij het via een constructie). Bilos naar PSV zou geweldig zijn, maar vrijwel onmogelijk (al weet ik wel dat PSV hem volgt en dat het dus niet 100% onmogelijk is).
Lijkt me niet. Ajax had serieuze interesse, maar Patrick wil zich eerst in Valencia bewijzen. Logisch, hij zit er nog geen 6 maanden.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef MIster911 het volgende:
Is Kluivert een rieele optie?
Nooit doen. Ongemotiveerde kwast is dat en te duur.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef MIster911 het volgende:
Zelfs in een gevalletje "1,5 miljoen via Huntelaar" heeft PSV genoeg geld voor een speler van het kaliber Samaras/Palacio/Jo. Dat doet PSV dan wel via creatief boekhouden, maar neem van mij aan dat er een gerede kans is dat het één van deze namen gaat worden. Vooral omdat PSV volgens Steef in Palacio de absolute nummer één opvolger van Farfán ziet. PSV zou dan in de winterstop alvast diens opvolger aan kunnen trekken omdat het zeker is van een mooie transfersom voor Farfán in de zomerstop (zo'n beetje iedere topclub behalve Barcelona, Real Madrid en Manchester wil hem hebben).quote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Als de verhalen over 40% van Huntelaar waar zijn (wat ik niet geloof, zo stom is Riemer gewoon echt niet en als PSV de verwachting had dat KJ zo goed zou worden hadden ze 'm uberhaupt nooit weggedaan, dus 40% lijkt mij hoogst onlogisch), dan zou een aankoop van 5 miljoen euro dichterbij kunnen komen. Maar daarvoor laat H'veen Samaras niet gaan, en Boca Palacio of Bilos niet voor gaan. Om over Brazilie maar niet te spreken, de laatste echte goede talenten zijn daar ook voor miljoenen en miljoenen vertrokken.
Bovendien zat PSV met een aardig salaris-probleem, geloof ik. Nu hebben ze twee dure spelers gedumpt, maar zonder expert te zijn over de financiele situatie van PSV acht ik het niet waarschijnlijk dat dat "uitgespaarde" geld in deze situatie gelijk in een hoog salaris voor een nieuwe Zuid-Amerikaan gestopt gaat worden.
Dat is niemand. Het zit allemaal zo vaag in elkaar en er wordt niet echt openheid van zaken gegeven bij PSV. Je leest in de krant over een miljoenenverlies, maar na de verkoop van Robert kan er dus wel ineens een nieuwe spits gehaald worden. Ik snap het niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef twi het volgende:
maar zonder expert te zijn over de financiele situatie van PSV
Ik mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef MIster911 het volgende:
Al schopt ie PSV persoonlijk naar de triple, dan nog hoef ik die vent niet in een PSV-tenue te zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef MIster911 het volgende:
als rieel zoiets betekent als nevernooitniet dan wel ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef MIster911 het volgende:
Denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben twiquote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:
Ik vrees toch echt dat de huidige visvijver van Hiddink zich kan meten met die van Rex Hunt, en dus een Australisch tintje heeft.
Ik zit even te denken. Palacio was dat gastje met dat vlechtje in z'n nek hier geloof ik. De enige speler van Boca die hier in Amsterdam indruk maakte geloof ik. Goeie speler inderdaad, maar dat "creatief boekhouden". Tsja, het zou kunnen, met hulp van ome Roman, maar ik weet nou niet of ik als PSV'er blij zou zijn om filiaal te worden van hem.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:14 schreef cultheld het volgende:
Nou ik doelde met dat creatieve boekhouden niet direct op ome Roman. Farfán heeft al meerdere keren aangegeven dat ie na dit seizoen vertrekt bij PSV (wat ik een Alex of Gomes nog niet heb horen zeggen). Dat zou kunnen wijzen op een akkoordje en ik geloof dat Farfán een clausule heeft (die dan waarschijnlijk maximaal betaald wordt).quote:Op woensdag 28 december 2005 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit even te denken. Palacio was dat gastje met dat vlechtje in z'n nek hier geloof ik. De enige speler van Boca die hier in Amsterdam indruk maakte geloof ik. Goeie speler inderdaad, maar dat "creatief boekhouden". Tsja, het zou kunnen, met hulp van ome Roman, maar ik weet nou niet of ik als PSV'er blij zou zijn om filiaal te worden van hem.
Want in de voetbalwereld werkt het dus niet op de manier van "Farfan is gewild, dus daar kunnen we over een half jaar ruim het geld voor vangen wat we nu uitgeven". Dan ben je als club die verlies draait (want hoe de situatie voor PSV ook is qua mogelijkheden tot spelers aanschaffen, verlies is en blijft verlies) gewoon niet verantwoord bezig.
Vast wel. Hoor je regelmatig met gehuurde spelers.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:20 schreef Neoktheone het volgende:
Kan Vonlanthen wel zomaar teruggeroepen worden?
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil die koe wel eens zien keepenquote:PSV kan dinsdag tegen FC Twente wederom geen beroep doen op verdediger Alex. De Braziliaan heeft nog te veel hinder van een verrekking in het bovenbeen afgelopen in de competitiewedstrijd tegen Willem II. Verder ontbreken zeker Ibrahim Afellay en John de Jong. Edwin Zoetebier (rug) is een twijfelgeval. Als de doelman niet kan spelen, neemt Nathan Coe plaats op de bank.
Verwonderlijk niet; Wel jammer. Dan kun je nog beter Tim Janssen laten debuteren.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
maar ook ik zou het niet verwonderlijk vinden als het een Aussie wordt
Duur omdat men niet had verwacht dat Lamey zo goed zou gaan spelen. Lamey verdient veeel minder dan Ferreyra en Ferreyra was gehaald voor de basis. Nu gaat ie een half jaar naar River en kan PSV in de zomer die optie alsnog lichten. Ferreyra heeft "niets dan respect" voor PSV omdat PSV zo flexibel is met betrekking tot zijn wens om dan maar bij River te gaan voetballen. Wellicht staat ie dus weer op de selectiefoto van het seizoen 2006/2007.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef WooZ het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom die Ferreyra weer doorverhuurd wordt?
Mij ook niet, zeker niet als die Spanjaard er wat van kan. Ik zou sowieso eens wat gaan snijden. Spelers als Fehér, Sibon, Takak, Smit etc. zou ik eens definitief van de loonlijst schrappen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:35 schreef twi het volgende:
Lijkt me stug, zoveel indruk heeft 'ie niet gemaakt en PSV moet gewoon lekker door blijven gaan met Lamey die het prima doet. Zou me niet verbazen als Ball ook snel weer vertrekt uit Eindhoven.
Ja was als ik me niet vergis voor de lb positie, heeft ie slechts 1x gespeeld, uit Fenerquote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef Neoktheone het volgende:
Is Ferreyra wel gehaald voor de linksback positie dan? Hij is in feite een linkermiddenvelder en daar heb ik hem nog niet veel zien spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |