Alleen gaan er geruchten dat Samaras al sinds augustus van Arsenal is, maar nog een seizoen op huurbasis bij Heerenveen speeltquote:
Ik hoop dat Ajax het goed gaat doen in de 2e helft van het seizoen. Een off-day tegen PSV in de Arena en Feyenoord en AZ verpletteren en de joodjes bezorgen ons nog een goede dienst ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Goh, gelijkspelen tegen Twente en toch uitlopen op Ajax...
Speelkwartier is nu weer voorbij, kleine Joodquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe durf je papa Ananas stom te noemen!
PSV wéér winterkampioen ?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
weer door zo'n jood geopend
nieuw topic dan maar![]()
Jullie worden wel kampioen. We'll scratch your back if you'll scratch ours?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax het goed gaat doen in de 2e helft van het seizoen. Een off-day tegen PSV in de Arena en Feyenoord en AZ verpletteren en de joodjes bezorgen ons nog een goede dienst ook.
Ik verwacht dit jaar nog wel een kampioenschap voor PSV. Volgend jaar zal een overgangsjaar worden, maar daar heeft iedere club mee te maken. Ik ben tevredenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jullie worden wel kampioen. We'll scratch your back if you'll scratch ours?
Held van Bommel deze week op de Herdgangquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hij is toch even terug op de Herdgang dacht ik?
zijn dat nou rotjes die Bommel in z'n hand heeft?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Held van Bommel deze week op de Herdgang![]()
[afbeelding]
Tuurlijk, die is net Theo tegengekomenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zijn dat nou rotjes die Bommel in z'n hand heeft?
He hallo, hij heeft wel even jullie club gediend hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
weer door zo'n jood geopend
nieuw topic dan maar![]()
Dat hoop ik dan maar. Hiddink doet dit alleen maar in het belang van Australië en dat vind ik niet netjes. Maar aan de andere kant kunnen misschien beide partijen ervan profiteren als het goed uitvalt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er Aussies bijkomen. die Thompson zou best kunnen komen, maar dan alleen om op de trainingen z'n conditie op peil te houden.
Wat denk je van de dop van die stift waarmee die aan het schrijve is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Held van Bommel deze week op de Herdgang![]()
[afbeelding]
Gekken dat het zijn, laat het ministerie lekker de inviduele randdebielen aanpakken, en ga niet lopen zaniken over pasfoto'squote:Ministerie wil plan pasfotoregistratie thuispubliek voortzetten
(Gepost door JV)
Om de play-offs überhaupt mogelijk te maken heeft het ministerie van binnenlandse zaken in overleg met de KNVB en ECV met ingang van het seizoen 2006/07 pasfotoregistratie bij thuiswedstrijden voor alle seizoenkaarthouders van alle clubs verplicht gesteld. Dit seizoen is daarvoor een pilot opgestart bij NAC, Vitesse en RBC om te onderzoeken op welke wijze de pasfotoregistratie bij alle clubs komend seizoen probleemloos kan worden ingevoerd.
De gemeente Eindhoven is bijv. één van de gemeenten die pasfotoregistratie voor alle seizoenkaarthouders niet noodzakelijk acht. De politie en Binnenlandse zaken hebben daarentegen laten weten vast te houden aan generieke invoering, om er zeker van te zijn dat de pilots in elk geval bij Ajax en Feyenoord worden ingevoerd. Dat bij vele clubs de pasfotoregistratie geen toegevoegde waarde heeft en dus een nutteloze maar kostbare maatregel is voor de clubs en supporters, nemen zij daarbij voor lief. Ze hebben verder verklaard dat afstappen van de generieke invoering van pasfotoregistratie voor hen betekent dat dan ook de toestemming voor het spelen van de play-offs moet worden ingetrokken.
Doordat mijn oud icoontje is weggevallenquote:
inderdaad, belachelijk. Er wordt ent gedaan of het stadion vol criminelen zitquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Gekken dat het zijn, laat het ministerie lekker de inviduele randdebielen aanpakken, en ga niet lopen zaniken over pasfoto'sHier wordt ik dus echt ziek van, als je dan een keer niet kan, mag je dus niemand anders op je SCC laten gaan.
Enkele jaren terug hebben ze in Eindhoven de ervaring al gehad, dat ze dit ingevoerd hadden, en dat daarna het aantal mensen met SCC fors terug liep. Ben iig blij dat ze het deze keer proberen tegen te houden, maar of het helpt
Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, belachelijk. Er wordt ent gedaan of het stadion vol criminelen zit
Sorryquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordat mijn oud icoontje is weggevallen
ja dat is het nu en wat is het volgende. Ik vind het belachelijk om van "burgers" die een wedstrijd bezoeken zomaar een pasfoto te eisen. Volgens jaar kunnen we onze vinger afdrukken latenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.
Niemand verplicht je er toequote:Op zondag 1 januari 2006 04:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat is het nu en wat is het volgende. Ik vind het belachelijk om van "burgers" die een wedstrijd bezoeken zomaar een pasfoto te eisen. Volgens jaar kunnen we onze vinger afdrukken latenetc. etc.
Ze mogen van mijn foto ook best genieten, echter het zin hem in het feit dat je niemand anders meer op jou SCC kan laten gaan. Zo ben ik de eerste week van februari op wintersport, en kwam er deze week achter dat PSV dan net 2x thuis moet spelen. Ik ken tig mensen die ik blij kan maken om ze een keer naar een wedstrijd te laten gaan, maar dát gaat dan dus niet meer.quote:Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.
Dat is dus onzin. Als je je SCC wilt blijven houden, verplichten ze je ertoe.quote:Niemand verplicht je er toe
Daar komt wel een oplossing voorquote:Op zondag 1 januari 2006 13:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ze mogen van mijn foto ook best genieten, echter het zin hem in het feit dat je niemand anders meer op jou SCC kan laten gaan. Zo ben ik de eerste week van februari op wintersport, en kwam er deze week achter dat PSV dan net 2x thuis moet spelen. Ik ken tig mensen die ik blij kan maken om ze een keer naar een wedstrijd te laten gaan, maar dát gaat dan dus niet meer.
Ik wel. Al die onzin. Ik wil naar Sparta uit, maar ik moet eerst naar Eindhoven om een foto te laten maken. Lekker KUT!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.
Zoveel minder dan Robert zal Thompson niet zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Hiddink doet dit alleen maar in het belang van Australië en dat vind ik niet netjes. Maar aan de andere kant kunnen misschien beide partijen ervan profiteren als het goed uitvalt...
Ik denk zelf dat Thompson wel wat meer zal kunnen brengen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zoveel minder dan Robert zal Thompson niet zijn.
quote:1/1/2006 - Hiddink gaat uit van "nul budget"
(Gepost door BvT)
In het radio 1 programma van Tom van 't Hek was vanavond een uur lang PSV-trainer en -TD Guus Hiddink te gast. Velerlei onderwerpen kwamen daarin aan bod, van FIOD-affaire tot Australië en Korea. Voor wat betreft PSV liet Hiddink zich onder andere ontvallen dat er geen belangrijke transfer te verwachten valt deze winterstop. Gezien de financiële situatie bij PSV heeft hij te maken met 'nul budget' en wordt gezocht in creatieve oplossingen.
PSV Netwerk
Hiddink uitte bovendien sterke kritiek op het geïntroduceerde play-off-systeem. Bovendien gaf hij aan in eerste instantie niet zoveel zin te hebben in een hernieuwd bondscoachschap van Oranje, mocht dat ooit aan de orde komen. Voor wat betreft PSV na dit seizoen liet Hiddink alle opties open.
Je weet niet wat je zegt cult...quote:Op maandag 2 januari 2006 03:31 schreef cultheld het volgende:
Zelfs in een aankoop als Sota Hirayama of Berry Powel had ik meer vertrouwen gehad dan in deze Archie Thompson.
Geen grappen over onze Almelose held, jaquote:Op maandag 2 januari 2006 03:31 schreef cultheld het volgende:
Zelfs in een aankoop als Sota Hirayama
Nou wordt het nog concreet ookquote:Victory wacht nog op PSV
Het Australische ABC Sport meldt dat Melbourne Victory, de club van Archie Thompson, nog niet officieel benaderd is door PSV voor een huurovereenkomst. Wel zouden er verkennende gesprekken plaatsvinden. Guus Hiddink wil Archie Thompson de kans geven bij PSV zijn conditie en mogelijk wedstrijdritme op pijl te houden, omdat de Australische competitie niet doorloopt tot het WK. Voor PSV zou Thompson een goedkope oplossing kunnen zijn in de spits.
Tenzijn ie der tegen Lyon 6 inschietquote:Op maandag 2 januari 2006 13:24 schreef ASSpirine het volgende:
Koné niet kopen is dan 1 milj "weggesmeten"
Zo als het er nu voor staat is dat geld er waarschijnlijk niet. Dat is op zich wel een probleem, al vind ik het feit dat Koné niet gekocht kan worden niet zo'n ramp, die is geen 9 miljoen waard namelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik begin me ernstig af te vragen of er überhaupt geld is voor Koné. Die zal dan betaald moeten worden van verkoop van Farfan
Niet voldoende om dat bedrag te rechtvaardigen. Het is gewoon een aardige selectiespeler voor PSV, geen topper, en daarom is hij niet meer waard dan hooguit 5 miljoen imo.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
9 miljoen is ook veel geld.
Maar hij heeft van de ene kant wel weer een meerwaarde.
Er komt altijd dreiging vanuit hem.
5 miljoen is inderdaad een nette prijs.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet voldoende om dat bedrag te rechtvaardigen. Het is gewoon een aardige selectiespeler voor PSV, geen topper, en daarom is hij niet meer waard dan hooguit 5 miljoen imo.
Als je het toch over verbeteren hebtquote:Op maandag 2 januari 2006 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Het enige Koné nog zou moeten verbeteren is zijn scoringsvermogen.
Eerst zien, dan geloven. Waar komt dat geld vandaan dan? We hebben vorig seizoen meer dan 10 miljoen verlies geleden. Dan vind ik het vreemd als PSV wel eventjes 9 miljoen opzij kan leggen voor Koné....quote:Op maandag 2 januari 2006 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat geld is er wel, is allang gereserveerd.
Als je het aan de kant hebt liggen kan je het niet als verlies zien maar staat het gewoon nog als activa op de balans lijkt me.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien 10 miljoen verlies omdat PSV er 9 aan de kant heeft liggen
Ik wilde net zeggen, ik ben toch niet de enige hier die gaat?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef ASSpirine het volgende:
Kzal het hier maar eens melden voor de zekerheid, was het zelf al vergeten, gelukkig dat ik ben gaan kijken.
Voorverkoop PSV-Lyon
......
onze clubcards liggen al naast de machinequote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef ASSpirine het volgende:
Kzal het hier maar eens melden voor de zekerheid, was het zelf al vergeten, gelukkig dat ik ben gaan kijken.
Voorverkoop PSV-Lyon
Verkoopvoorwaarden voorverkoop:
PSV Seizoen Club Card-houders kunnen van zaterdag 17 december tot en met donderdag 29 december hun eigen plaats kopen tegen het gereduceerde tarief. Van woensdag 4 januari tot en met vrijdag 6 januari kunnen zij een andere plaats met korting kopen indien de eigen plaats niet is gekocht. Leden van de Supportersvereniging PSV kunnen op donderdag 5 januari en vrijdag 6 januari één kaart kopen tegen het gereduceerde tarief. PSV Club Card-houders hebben die mogelijkheid uitsluitend op vrijdag 6 januari. Op zaterdag 7 januari start de verkoop tegen normaal tarief. PSV Seizoen Club Card-houders, leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders kunnen dan drie kaarten per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card kopen.
Het hele salaris van Robert wordt voldaan door Betis, plus dat Betis een optie tot koop heeft. Thompson kost misschien 'n non-EU salaris, al weet ik niet of dat zo is bij huur, maar dat is altijd minder dan het salaris van Robert. Thompson kun je gewoon het minimum betalen, reken maar dat hij dat niet kreeg bij Lierse.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:28 schreef rubbereend het volgende:
Robert vind gewoon een topsalaris, Thompson zal minder kosten. Bovendien vangen we een huursom van Robert nu. Maar ik heb wel een beetje het idee dat Hiddink nu iets te veel aan het WK denkt
Koné mag z'n transferbedrag proberen terug te verdienen in de CL. En anders gaat ie terug naar Roda, leuke dela toch?quote:
Geen geldquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik ben toch niet de enige hier die gaat?
Én Betis betaald bovenop z'n salaris nóg een bedrag aan psvquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het hele salaris van Robert wordt voldaan door Betis, plus dat Betis een optie tot koop heeft.
Liever nog vandaag dan morgen terug naar Roda..... hij heeft de laatste wedstrijd niet 1 goede actie gemaakt en voetbalt als een lamme tak! Van Farfán gaat veeeeel meer dreiging uit en met kalou er volgend jaar bij op links en farfán op rechts maakt Lange Jan er gewoon een stuk of 25 !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Koné mag z'n transferbedrag proberen terug te verdienen in de CL. En anders gaat ie terug naar Roda, leuke dela toch?![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:42 schreef boeruh het volgende:
[..]
en met kalou er volgend jaar bij op links
Jij beoordeelt hem dus op één wedstrijd? Ik wacht eerst de rest van het seizoen af, want misschien komt hij nog helemaal los en dan krijgen we spijt dat we hem hebben laten gaan!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:42 schreef boeruh het volgende:
[..]
hij heeft de laatste wedstrijd niet 1 goede actie gemaakt en voetbalt als een lamme tak!
Omdat Feyenoord daar niet aan mee wil werken, omdat we niet over voldoende financiële middelen beschikken. Omdat hij waarschijnlijk niet nog een keer hetzelfde mee wil maken als afgelopen zomer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:29 schreef fernando_redondo het volgende:
Waarom komt die niet meer?
Moet je dat bestellen of is het ook in PDF beschikbaar?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:26 schreef rubbereend het volgende:
over een week komt het jaarverslag over vorig seizoen beschikbaarben benieuw, leuk om uit te pluizen
Gratis...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord daar niet aan mee wil werken, omdat we niet over voldoende financiële middelen beschikken. Omdat hij waarschijnlijk niet nog een keer hetzelfde mee wil maken als afgelopen zomer.
Feyenoord heeft geen kans als PSV het hard speelt en verder wil Feyenoord volgende zomer wel verkopenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord daar niet aan mee wil werken, omdat we niet over voldoende financiële middelen beschikken. Omdat hij waarschijnlijk niet nog een keer hetzelfde mee wil maken als afgelopen zomer.
Nee ik beoordeel hem op alle thuiswedstrijden die ik van hem gezien heb en hij heeft daarin vooral laten zien dat hij heel veel 100% kansen om zeep helpt en veel te weinig druk op de verdediging van de tegenstanders zet! De laatste wedstrijd was hij echt de slechtste speler van het veld... Ik zie hem ook liever scoren maar tot nu toe heb ik nog maar weinig goeds van hem gezien... helaas..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Jij beoordeelt hem dus op één wedstrijd? Ik wacht eerst de rest van het seizoen af, want misschien komt hij nog helemaal los en dan krijgen we spijt dat we hem hebben laten gaan!![]()
Ow ja, en ik neem dat dat over Kalou een grap was, want die komt echt niet meer hoor...
hij komt in PDF op de site te staan zoals nu het verslag van het jaar ervoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Moet je dat bestellen of is het ook in PDF beschikbaar?
probleem is dus dat we nauwelijks geld overhouden aan ons CL avontuurquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Koné mag z'n transferbedrag proberen terug te verdienen in de CL. En anders gaat ie terug naar Roda, leuke dela toch?![]()
Met een beetje mazzel kan je uit het jaarverslag halen wat de mogelijkheden zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probleem is dus dat we nauwelijks geld overhouden aan ons CL avontuur
dat was inderdaad wat ook binnen PSV werd gezegd, bovendien zal dankzij die extra exposure op den duur waarschijnlijk extra geld binnenkomen maar dat is lastig te becijferen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef fernando_redondo het volgende:
De kans op meerdere thuiswedstrijden in de UEFA Cup is ook groter dan in de CL. Maar de exposure in de wereld bij de laatste 16 van Europa is niet in geld uit te drukken
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik ben toch niet de enige hier die gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |