abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33559344

Mede mogelijk gemaakt door:

Vorig deeltje: Het officiële PSV topic #143: Weer tegen die tukkers

Wie zit waar tegen Lyon:

de OpeningsPost

Zullen er nog meer internationals van Australië naar PSV gaan om wedstrijdritme voor het WK op te doen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33559435
Instrusties
pi_33559501
Viduka, Kewell, Cahill en Emerton?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33559846
Liever geen Aussies.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33560833
emerton doet het anders niet slecht, op de spitspositie...
Maar daar hebben we em niet voor nodig, kzou zeggen ergens op het middenveld met aanvallende impulsen, ook niet nodig
laat dan maar
pi_33561206
Ik sta niet meer in de OP

Trouwens tegen Lyon gewoon weer vak K voor mij

[ Bericht 13% gewijzigd door Bomenverzameling op 31-12-2005 13:06:56 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_33561409
Doe mij maar een Griek
pi_33561481
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:00 schreef JustJunior het volgende:
Doe mij maar een Griek
Alleen gaan er geruchten dat Samaras al sinds augustus van Arsenal is, maar nog een seizoen op huurbasis bij Heerenveen speelt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33561505
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:00 schreef JustJunior het volgende:
Doe mij maar een Griek
pi_33562049
Goh, gelijkspelen tegen Twente en toch uitlopen op Ajax...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33562176
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nee. Géén Anastasiou
pi_33562194
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Goh, gelijkspelen tegen Twente en toch uitlopen op Ajax...
Ik hoop dat Ajax het goed gaat doen in de 2e helft van het seizoen. Een off-day tegen PSV in de Arena en Feyenoord en AZ verpletteren en de joodjes bezorgen ons nog een goede dienst ook.
pi_33562215
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Nee. Géén Anastasiou
Waarom niet, kost niets!
pi_33562702
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waarom niet, kost niets!
Jullie Grieken zijn stom
pi_33562724
Held van Bommel

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33562767
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Jullie Grieken zijn stom
Hoe durf je papa Ananas stom te noemen!
pi_33563236
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hoe durf je papa Ananas stom te noemen!
Speelkwartier is nu weer voorbij, kleine Jood
pi_33563850
weer door zo'n jood geopend

nieuw topic dan maar
pi_33564864
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:

nieuw topic dan maar
PSV wéér winterkampioen ?!
pi_33565167
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef fernando_redondo het volgende:
Held van Bommel

[afbeelding]
Hij is toch even terug op de Herdgang dacht ik?
pi_33565485
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik hoop dat Ajax het goed gaat doen in de 2e helft van het seizoen. Een off-day tegen PSV in de Arena en Feyenoord en AZ verpletteren en de joodjes bezorgen ons nog een goede dienst ook.
Jullie worden wel kampioen. We'll scratch your back if you'll scratch ours?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33565724
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jullie worden wel kampioen. We'll scratch your back if you'll scratch ours?
Ik verwacht dit jaar nog wel een kampioenschap voor PSV. Volgend jaar zal een overgangsjaar worden, maar daar heeft iedere club mee te maken. Ik ben tevreden
pi_33567714
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Hij is toch even terug op de Herdgang dacht ik?
Held van Bommel deze week op de Herdgang

pi_33571503
Ben benieuwd of ie weer speelminuten krijgt in de beker.
pi_33572108
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef VoreG het volgende:
Instrusties
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:34:05 #26
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33573485
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef pascalheister het volgende:

[..]

[afbeelding]
zijn dat nou rotjes die Bommel in z'n hand heeft?
pi_33576555
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:34 schreef DeTolk het volgende:

[..]

zijn dat nou rotjes die Bommel in z'n hand heeft?
Tuurlijk, die is net Theo tegengekomen
pi_33576993
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:

nieuw topic dan maar
He hallo, hij heeft wel even jullie club gediend hoor.

Ik denk niet dat er Aussies bijkomen. die Thompson zou best kunnen komen, maar dan alleen om op de trainingen z'n conditie op peil te houden.
That's all folks!
pi_33577259
Waar blijft de nieuwe banner trouwens

En kan het zo'n veranderende banner worden zoals in het Ajax-topic
pi_33577787
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
Ik denk niet dat er Aussies bijkomen. die Thompson zou best kunnen komen, maar dan alleen om op de trainingen z'n conditie op peil te houden.
Dat hoop ik dan maar. Hiddink doet dit alleen maar in het belang van Australië en dat vind ik niet netjes. Maar aan de andere kant kunnen misschien beide partijen ervan profiteren als het goed uitvalt...
We sure are cute for two ugly people.
pi_33577936
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef pascalheister het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wat denk je van de dop van die stift waarmee die aan het schrijve is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 31 december 2005 @ 13:50:00 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33578259
aha topuic geopend door een PSVer

Timmer blijft commesarris, terwijl hij af zou treden zouten met die RVC
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33579962
quote:
Ministerie wil plan pasfotoregistratie thuispubliek voortzetten
(Gepost door JV)

Om de play-offs überhaupt mogelijk te maken heeft het ministerie van binnenlandse zaken in overleg met de KNVB en ECV met ingang van het seizoen 2006/07 pasfotoregistratie bij thuiswedstrijden voor alle seizoenkaarthouders van alle clubs verplicht gesteld. Dit seizoen is daarvoor een pilot opgestart bij NAC, Vitesse en RBC om te onderzoeken op welke wijze de pasfotoregistratie bij alle clubs komend seizoen probleemloos kan worden ingevoerd.

De gemeente Eindhoven is bijv. één van de gemeenten die pasfotoregistratie voor alle seizoenkaarthouders niet noodzakelijk acht. De politie en Binnenlandse zaken hebben daarentegen laten weten vast te houden aan generieke invoering, om er zeker van te zijn dat de pilots in elk geval bij Ajax en Feyenoord worden ingevoerd. Dat bij vele clubs de pasfotoregistratie geen toegevoegde waarde heeft en dus een nutteloze maar kostbare maatregel is voor de clubs en supporters, nemen zij daarbij voor lief. Ze hebben verder verklaard dat afstappen van de generieke invoering van pasfotoregistratie voor hen betekent dat dan ook de toestemming voor het spelen van de play-offs moet worden ingetrokken.
Gekken dat het zijn, laat het ministerie lekker de inviduele randdebielen aanpakken, en ga niet lopen zaniken over pasfoto's Hier wordt ik dus echt ziek van, als je dan een keer niet kan, mag je dus niemand anders op je SCC laten gaan.

Enkele jaren terug hebben ze in Eindhoven de ervaring al gehad, dat ze dit ingevoerd hadden, en dat daarna het aantal mensen met SCC fors terug liep. Ben iig blij dat ze het deze keer proberen tegen te houden, maar of het helpt
pi_33580657
dndiek in de OP
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33580998
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef dndiek het volgende:
dndiek in de OP
Doordat mijn oud icoontje is weggevallen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_33581824
Ik vind die avatar van Cultheld in de OP nog steeds vet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 31 december 2005 @ 15:33:50 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33582030
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef WooZ het volgende:

[..]

Gekken dat het zijn, laat het ministerie lekker de inviduele randdebielen aanpakken, en ga niet lopen zaniken over pasfoto's Hier wordt ik dus echt ziek van, als je dan een keer niet kan, mag je dus niemand anders op je SCC laten gaan.

Enkele jaren terug hebben ze in Eindhoven de ervaring al gehad, dat ze dit ingevoerd hadden, en dat daarna het aantal mensen met SCC fors terug liep. Ben iig blij dat ze het deze keer proberen tegen te houden, maar of het helpt
inderdaad, belachelijk. Er wordt ent gedaan of het stadion vol criminelen zit
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33583465
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef dndiek het volgende:
dndiek in de OP
En Neoktheone ook
pi_33583527
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad, belachelijk. Er wordt ent gedaan of het stadion vol criminelen zit
Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.
pi_33584556
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Doordat mijn oud icoontje is weggevallen
Sorry
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 januari 2006 @ 04:50:31 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33596799
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.
ja dat is het nu en wat is het volgende. Ik vind het belachelijk om van "burgers" die een wedstrijd bezoeken zomaar een pasfoto te eisen. Volgens jaar kunnen we onze vinger afdrukken laten etc. etc.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33597359
boeruh
pi_33600147
quote:
Op zondag 1 januari 2006 04:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja dat is het nu en wat is het volgende. Ik vind het belachelijk om van "burgers" die een wedstrijd bezoeken zomaar een pasfoto te eisen. Volgens jaar kunnen we onze vinger afdrukken laten etc. etc.
Niemand verplicht je er toe
pi_33600455
quote:
Ze mogen van mijn foto ook best genieten, echter het zin hem in het feit dat je niemand anders meer op jou SCC kan laten gaan. Zo ben ik de eerste week van februari op wintersport, en kwam er deze week achter dat PSV dan net 2x thuis moet spelen. Ik ken tig mensen die ik blij kan maken om ze een keer naar een wedstrijd te laten gaan, maar dát gaat dan dus niet meer.
quote:
Niemand verplicht je er toe
Dat is dus onzin. Als je je SCC wilt blijven houden, verplichten ze je ertoe.

Gelukkig nieuwjaar trouwens iedereen, en dat we maar kampioen mogen worden
pi_33600956
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ze mogen van mijn foto ook best genieten, echter het zin hem in het feit dat je niemand anders meer op jou SCC kan laten gaan. Zo ben ik de eerste week van februari op wintersport, en kwam er deze week achter dat PSV dan net 2x thuis moet spelen. Ik ken tig mensen die ik blij kan maken om ze een keer naar een wedstrijd te laten gaan, maar dát gaat dan dus niet meer.
Daar komt wel een oplossing voor
  zondag 1 januari 2006 @ 16:19:23 #46
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33603775
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik wel. Al die onzin. Ik wil naar Sparta uit, maar ik moet eerst naar Eindhoven om een foto te laten maken. Lekker KUT!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_33603953
Op naar een mooi 2006 voor PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33604017
Hopen dat 2006 weer een mooi jaar zal worden
  zondag 1 januari 2006 @ 16:33:44 #49
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_33604042
Allen een voorspoedig kampioensjaar

Winterstopje
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_33604550
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:39 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar. Hiddink doet dit alleen maar in het belang van Australië en dat vind ik niet netjes. Maar aan de andere kant kunnen misschien beide partijen ervan profiteren als het goed uitvalt...
Zoveel minder dan Robert zal Thompson niet zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33604600
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zoveel minder dan Robert zal Thompson niet zijn.
Ik denk zelf dat Thompson wel wat meer zal kunnen brengen.
pi_33605610
Da's dan ook niet zo heel moeilijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33605799
Daarom
pi_33609140
Ben voorlopig niet van plan om mezelf een SCC aan te schaffen, in de toekomst mss wel, maar dat is idd niet al te best met die foto

Verplaatste wedstrijden kan ik dan niet altijd volgen, of elke wedstrijd...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 januari 2006 @ 03:21:22 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33617566
quote:
1/1/2006 - Hiddink gaat uit van "nul budget"
(Gepost door BvT)

In het radio 1 programma van Tom van 't Hek was vanavond een uur lang PSV-trainer en -TD Guus Hiddink te gast. Velerlei onderwerpen kwamen daarin aan bod, van FIOD-affaire tot Australië en Korea. Voor wat betreft PSV liet Hiddink zich onder andere ontvallen dat er geen belangrijke transfer te verwachten valt deze winterstop. Gezien de financiële situatie bij PSV heeft hij te maken met 'nul budget' en wordt gezocht in creatieve oplossingen.
PSV Netwerk
Hiddink uitte bovendien sterke kritiek op het geïntroduceerde play-off-systeem. Bovendien gaf hij aan in eerste instantie niet zoveel zin te hebben in een hernieuwd bondscoachschap van Oranje, mocht dat ooit aan de orde komen. Voor wat betreft PSV na dit seizoen liet Hiddink alle opties open.
ik begin me ernstig af te vragen of er überhaupt geld is voor Koné. Die zal dan betaald moeten worden van verkoop van Farfan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33617586
Ik begrijp helemaal niks van de potentiële aankoop Thompson. Hij is ten opzichte van Robert niet bepaald een bezuiniging (Australiër, dus geen EU-speler) en staat nou niet bepaald te boek als doelpuntenmachine (tegen amateurnaties als Samoa uitgezonderd).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 januari 2006 @ 03:28:22 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33617610
Robert vind gewoon een topsalaris, Thompson zal minder kosten. Bovendien vangen we een huursom van Robert nu. Maar ik heb wel een beetje het idee dat Hiddink nu iets te veel aan het WK denkt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33617629
Zelfs in een aankoop als Sota Hirayama of Berry Powel had ik meer vertrouwen gehad dan in deze Archie Thompson.
pi_33619291
quote:
Op maandag 2 januari 2006 03:31 schreef cultheld het volgende:
Zelfs in een aankoop als Sota Hirayama of Berry Powel had ik meer vertrouwen gehad dan in deze Archie Thompson.
Je weet niet wat je zegt cult...
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 2 januari 2006 @ 11:12:43 #60
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_33619981
quote:
Op maandag 2 januari 2006 03:31 schreef cultheld het volgende:
Zelfs in een aankoop als Sota Hirayama
Geen grappen over onze Almelose held, ja
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_33622702
Ik denk dat Koné ook niet gekocht wordt, zeker zoals hij nu speelt

Ik zou liever Samaras halen als supersub, en dan moet je nog twee adequate buitenspelers hebben (i.p.v. Koné en Farfán) en waarschijnlijk een vervanger voor Alex.

Als Guus weggaat in de zomer, dan wordt volgend seizoen echt een rampjaar
pi_33623158
Koné niet kopen is dan 1 milj "weggesmeten"
Tjah, Farfan is moeilijk te behouden... Met zijn geld kunnen we wel Koné kopen, maar of dat een goed idee is

En van Thompson ken ik niet veel, maar stel dat Australië toch nog goed presteert op het wk en Thompson is een held geworden, dan heeft Hiddink het weer gedaan, zou het?
pi_33623784
quote:
Victory wacht nog op PSV

Het Australische ABC Sport meldt dat Melbourne Victory, de club van Archie Thompson, nog niet officieel benaderd is door PSV voor een huurovereenkomst. Wel zouden er verkennende gesprekken plaatsvinden. Guus Hiddink wil Archie Thompson de kans geven bij PSV zijn conditie en mogelijk wedstrijdritme op pijl te houden, omdat de Australische competitie niet doorloopt tot het WK. Voor PSV zou Thompson een goedkope oplossing kunnen zijn in de spits.
Nou wordt het nog concreet ook
pi_33624746
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:24 schreef ASSpirine het volgende:
Koné niet kopen is dan 1 milj "weggesmeten"
Tenzijn ie der tegen Lyon 6 inschiet
pi_33625303
quote:
Op maandag 2 januari 2006 03:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik begin me ernstig af te vragen of er überhaupt geld is voor Koné. Die zal dan betaald moeten worden van verkoop van Farfan
Zo als het er nu voor staat is dat geld er waarschijnlijk niet. Dat is op zich wel een probleem, al vind ik het feit dat Koné niet gekocht kan worden niet zo'n ramp, die is geen 9 miljoen waard namelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33629594
9 miljoen is ook veel geld.
Maar hij heeft van de ene kant wel weer een meerwaarde.
Er komt altijd dreiging vanuit hem.
pi_33629912
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
9 miljoen is ook veel geld.
Maar hij heeft van de ene kant wel weer een meerwaarde.
Er komt altijd dreiging vanuit hem.
Niet voldoende om dat bedrag te rechtvaardigen. Het is gewoon een aardige selectiespeler voor PSV, geen topper, en daarom is hij niet meer waard dan hooguit 5 miljoen imo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33629977
Dat geld is er wel, is allang gereserveerd.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33630010
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet voldoende om dat bedrag te rechtvaardigen. Het is gewoon een aardige selectiespeler voor PSV, geen topper, en daarom is hij niet meer waard dan hooguit 5 miljoen imo.
5 miljoen is inderdaad een nette prijs.
Het enigste wat Koné nog zou moeten verbeteren is zijn scoringsvermogen.

Hij mist teveel kansen.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:56:17 #70
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_33630103
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Het enige Koné nog zou moeten verbeteren is zijn scoringsvermogen.
Als je het toch over verbeteren hebt
pi_33630192
achja
pi_33630358
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat geld is er wel, is allang gereserveerd.
Eerst zien, dan geloven. Waar komt dat geld vandaan dan? We hebben vorig seizoen meer dan 10 miljoen verlies geleden. Dan vind ik het vreemd als PSV wel eventjes 9 miljoen opzij kan leggen voor Koné....
pi_33630378
Misschien 10 miljoen verlies omdat PSV er 9 aan de kant heeft liggen
pi_33630478
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien 10 miljoen verlies omdat PSV er 9 aan de kant heeft liggen
Als je het aan de kant hebt liggen kan je het niet als verlies zien maar staat het gewoon nog als activa op de balans lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 januari 2006 @ 17:26:11 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33630997
over een week komt het jaarverslag over vorig seizoen beschikbaar ben benieuw, leuk om uit te pluizen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33631327
Financieel jaarverslag of gewoon sportief?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33635021
Kzal het hier maar eens melden voor de zekerheid, was het zelf al vergeten, gelukkig dat ik ben gaan kijken.

Voorverkoop PSV-Lyon

Verkoopvoorwaarden voorverkoop:
PSV Seizoen Club Card-houders kunnen van zaterdag 17 december tot en met donderdag 29 december hun eigen plaats kopen tegen het gereduceerde tarief. Van woensdag 4 januari tot en met vrijdag 6 januari kunnen zij een andere plaats met korting kopen indien de eigen plaats niet is gekocht. Leden van de Supportersvereniging PSV kunnen op donderdag 5 januari en vrijdag 6 januari één kaart kopen tegen het gereduceerde tarief. PSV Club Card-houders hebben die mogelijkheid uitsluitend op vrijdag 6 januari. Op zaterdag 7 januari start de verkoop tegen normaal tarief. PSV Seizoen Club Card-houders, leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders kunnen dan drie kaarten per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card kopen.
pi_33640796
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef ASSpirine het volgende:
Kzal het hier maar eens melden voor de zekerheid, was het zelf al vergeten, gelukkig dat ik ben gaan kijken.

Voorverkoop PSV-Lyon

......
Ik wilde net zeggen, ik ben toch niet de enige hier die gaat?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 januari 2006 @ 01:09:01 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33646994
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef ASSpirine het volgende:

Voorverkoop PSV-Lyon

Verkoopvoorwaarden voorverkoop:
PSV Seizoen Club Card-houders kunnen van zaterdag 17 december tot en met donderdag 29 december hun eigen plaats kopen tegen het gereduceerde tarief. Van woensdag 4 januari tot en met vrijdag 6 januari kunnen zij een andere plaats met korting kopen indien de eigen plaats niet is gekocht. Leden van de Supportersvereniging PSV kunnen op donderdag 5 januari en vrijdag 6 januari één kaart kopen tegen het gereduceerde tarief. PSV Club Card-houders hebben die mogelijkheid uitsluitend op vrijdag 6 januari. Op zaterdag 7 januari start de verkoop tegen normaal tarief. PSV Seizoen Club Card-houders, leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders kunnen dan drie kaarten per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card kopen.
onze clubcards liggen al naast de machine
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33650230
quote:
Op maandag 2 januari 2006 03:28 schreef rubbereend het volgende:
Robert vind gewoon een topsalaris, Thompson zal minder kosten. Bovendien vangen we een huursom van Robert nu. Maar ik heb wel een beetje het idee dat Hiddink nu iets te veel aan het WK denkt
Het hele salaris van Robert wordt voldaan door Betis, plus dat Betis een optie tot koop heeft. Thompson kost misschien 'n non-EU salaris, al weet ik niet of dat zo is bij huur, maar dat is altijd minder dan het salaris van Robert. Thompson kun je gewoon het minimum betalen, reken maar dat hij dat niet kreeg bij Lierse.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:02:48 #81
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33651678
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:16 schreef WooZ het volgende:

[..]

Tenzijn ie der tegen Lyon 6 inschiet
Koné mag z'n transferbedrag proberen terug te verdienen in de CL. En anders gaat ie terug naar Roda, leuke dela toch?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_33652180
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef WooZ het volgende:

[..]

Geen geld
pi_33652355
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 06:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het hele salaris van Robert wordt voldaan door Betis, plus dat Betis een optie tot koop heeft.
Én Betis betaald bovenop z'n salaris nóg een bedrag aan psv
pi_33652390
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:02 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Koné mag z'n transferbedrag proberen terug te verdienen in de CL. En anders gaat ie terug naar Roda, leuke dela toch?
Liever nog vandaag dan morgen terug naar Roda..... hij heeft de laatste wedstrijd niet 1 goede actie gemaakt en voetbalt als een lamme tak! Van Farfán gaat veeeeel meer dreiging uit en met kalou er volgend jaar bij op links en farfán op rechts maakt Lange Jan er gewoon een stuk of 25 !
pi_33652408
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:42 schreef boeruh het volgende:

[..]
en met kalou er volgend jaar bij op links
pi_33655038
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:42 schreef boeruh het volgende:

[..]

hij heeft de laatste wedstrijd niet 1 goede actie gemaakt en voetbalt als een lamme tak!
Jij beoordeelt hem dus op één wedstrijd? Ik wacht eerst de rest van het seizoen af, want misschien komt hij nog helemaal los en dan krijgen we spijt dat we hem hebben laten gaan!

Ow ja, en ik neem dat dat over Kalou een grap was, want die komt echt niet meer hoor...
pi_33655152
Waarom komt die niet meer?
pi_33655330
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:29 schreef fernando_redondo het volgende:
Waarom komt die niet meer?
Omdat Feyenoord daar niet aan mee wil werken, omdat we niet over voldoende financiële middelen beschikken. Omdat hij waarschijnlijk niet nog een keer hetzelfde mee wil maken als afgelopen zomer.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:45:31 #89
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33655708
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:26 schreef rubbereend het volgende:
over een week komt het jaarverslag over vorig seizoen beschikbaar ben benieuw, leuk om uit te pluizen
Moet je dat bestellen of is het ook in PDF beschikbaar?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33656440
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Omdat Feyenoord daar niet aan mee wil werken, omdat we niet over voldoende financiële middelen beschikken. Omdat hij waarschijnlijk niet nog een keer hetzelfde mee wil maken als afgelopen zomer.
Gratis... als zijn contact afloopt neemt hij de eerste de beste trein naar eindhoven, daar droomt hij al jaren van, die komt nog te voet naar Eindhoven als het moet... die jongen wil onderhand wel eens voor een echte top club spelen, incl, UCL !!!
pi_33656488
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Feyenoord heeft geen kans als PSV het hard speelt en verder wil Feyenoord volgende zomer wel verkopen
pi_33656639
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:26 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Jij beoordeelt hem dus op één wedstrijd? Ik wacht eerst de rest van het seizoen af, want misschien komt hij nog helemaal los en dan krijgen we spijt dat we hem hebben laten gaan!

Ow ja, en ik neem dat dat over Kalou een grap was, want die komt echt niet meer hoor...
Nee ik beoordeel hem op alle thuiswedstrijden die ik van hem gezien heb en hij heeft daarin vooral laten zien dat hij heel veel 100% kansen om zeep helpt en veel te weinig druk op de verdediging van de tegenstanders zet! De laatste wedstrijd was hij echt de slechtste speler van het veld... Ik zie hem ook liever scoren maar tot nu toe heb ik nog maar weinig goeds van hem gezien... helaas..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 januari 2006 @ 14:03:48 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33658494
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:45 schreef PirE het volgende:

[..]

Moet je dat bestellen of is het ook in PDF beschikbaar?
hij komt in PDF op de site te staan zoals nu het verslag van het jaar ervoor
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 januari 2006 @ 14:05:22 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33658539
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:02 schreef Spideyman het volgende:

[..]

probleem is dus dat we nauwelijks geld overhouden aan ons CL avontuur
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33658804
zolang we die stadionlening hebben niet nee..
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:20:30 #96
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33659040
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

probleem is dus dat we nauwelijks geld overhouden aan ons CL avontuur
Met een beetje mazzel kan je uit het jaarverslag halen wat de mogelijkheden zijn.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 januari 2006 @ 15:01:13 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33660329
ik doel meer op de uitspraak van Hiddink, dat de Uefacup minstens zo lucratief voor PSV aangezien er voor de CL dikke premies betaald moeten worden aan spelers. En omdat we in de UC zelf onze TV rechten kunnen verkopen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33661089
De kans op meerdere thuiswedstrijden in de UEFA Cup is ook groter dan in de CL. Maar de exposure in de wereld bij de laatste 16 van Europa is niet in geld uit te drukken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 januari 2006 @ 15:33:39 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33661427
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef fernando_redondo het volgende:
De kans op meerdere thuiswedstrijden in de UEFA Cup is ook groter dan in de CL. Maar de exposure in de wereld bij de laatste 16 van Europa is niet in geld uit te drukken
dat was inderdaad wat ook binnen PSV werd gezegd, bovendien zal dankzij die extra exposure op den duur waarschijnlijk extra geld binnenkomen maar dat is lastig te becijferen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33662219
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef WooZ het volgende:

[..]

Kaartje al lang binnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')