zijn dat nou rotjes die Bommel in z'n hand heeft?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Held van Bommel deze week op de Herdgang![]()
[afbeelding]
Tuurlijk, die is net Theo tegengekomenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zijn dat nou rotjes die Bommel in z'n hand heeft?
He hallo, hij heeft wel even jullie club gediend hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
weer door zo'n jood geopend
nieuw topic dan maar![]()
Dat hoop ik dan maar. Hiddink doet dit alleen maar in het belang van Australië en dat vind ik niet netjes. Maar aan de andere kant kunnen misschien beide partijen ervan profiteren als het goed uitvalt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er Aussies bijkomen. die Thompson zou best kunnen komen, maar dan alleen om op de trainingen z'n conditie op peil te houden.
Wat denk je van de dop van die stift waarmee die aan het schrijve is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Held van Bommel deze week op de Herdgang![]()
[afbeelding]
Gekken dat het zijn, laat het ministerie lekker de inviduele randdebielen aanpakken, en ga niet lopen zaniken over pasfoto'squote:Ministerie wil plan pasfotoregistratie thuispubliek voortzetten
(Gepost door JV)
Om de play-offs überhaupt mogelijk te maken heeft het ministerie van binnenlandse zaken in overleg met de KNVB en ECV met ingang van het seizoen 2006/07 pasfotoregistratie bij thuiswedstrijden voor alle seizoenkaarthouders van alle clubs verplicht gesteld. Dit seizoen is daarvoor een pilot opgestart bij NAC, Vitesse en RBC om te onderzoeken op welke wijze de pasfotoregistratie bij alle clubs komend seizoen probleemloos kan worden ingevoerd.
De gemeente Eindhoven is bijv. één van de gemeenten die pasfotoregistratie voor alle seizoenkaarthouders niet noodzakelijk acht. De politie en Binnenlandse zaken hebben daarentegen laten weten vast te houden aan generieke invoering, om er zeker van te zijn dat de pilots in elk geval bij Ajax en Feyenoord worden ingevoerd. Dat bij vele clubs de pasfotoregistratie geen toegevoegde waarde heeft en dus een nutteloze maar kostbare maatregel is voor de clubs en supporters, nemen zij daarbij voor lief. Ze hebben verder verklaard dat afstappen van de generieke invoering van pasfotoregistratie voor hen betekent dat dan ook de toestemming voor het spelen van de play-offs moet worden ingetrokken.
Doordat mijn oud icoontje is weggevallenquote:
inderdaad, belachelijk. Er wordt ent gedaan of het stadion vol criminelen zitquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Gekken dat het zijn, laat het ministerie lekker de inviduele randdebielen aanpakken, en ga niet lopen zaniken over pasfoto'sHier wordt ik dus echt ziek van, als je dan een keer niet kan, mag je dus niemand anders op je SCC laten gaan.
Enkele jaren terug hebben ze in Eindhoven de ervaring al gehad, dat ze dit ingevoerd hadden, en dat daarna het aantal mensen met SCC fors terug liep. Ben iig blij dat ze het deze keer proberen tegen te houden, maar of het helpt
Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, belachelijk. Er wordt ent gedaan of het stadion vol criminelen zit
Sorryquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordat mijn oud icoontje is weggevallen
ja dat is het nu en wat is het volgende. Ik vind het belachelijk om van "burgers" die een wedstrijd bezoeken zomaar een pasfoto te eisen. Volgens jaar kunnen we onze vinger afdrukken latenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.
Niemand verplicht je er toequote:Op zondag 1 januari 2006 04:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat is het nu en wat is het volgende. Ik vind het belachelijk om van "burgers" die een wedstrijd bezoeken zomaar een pasfoto te eisen. Volgens jaar kunnen we onze vinger afdrukken latenetc. etc.
Ze mogen van mijn foto ook best genieten, echter het zin hem in het feit dat je niemand anders meer op jou SCC kan laten gaan. Zo ben ik de eerste week van februari op wintersport, en kwam er deze week achter dat PSV dan net 2x thuis moet spelen. Ik ken tig mensen die ik blij kan maken om ze een keer naar een wedstrijd te laten gaan, maar dát gaat dan dus niet meer.quote:Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.
Dat is dus onzin. Als je je SCC wilt blijven houden, verplichten ze je ertoe.quote:Niemand verplicht je er toe
Daar komt wel een oplossing voorquote:Op zondag 1 januari 2006 13:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ze mogen van mijn foto ook best genieten, echter het zin hem in het feit dat je niemand anders meer op jou SCC kan laten gaan. Zo ben ik de eerste week van februari op wintersport, en kwam er deze week achter dat PSV dan net 2x thuis moet spelen. Ik ken tig mensen die ik blij kan maken om ze een keer naar een wedstrijd te laten gaan, maar dát gaat dan dus niet meer.
Ik wel. Al die onzin. Ik wil naar Sparta uit, maar ik moet eerst naar Eindhoven om een foto te laten maken. Lekker KUT!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.
Zoveel minder dan Robert zal Thompson niet zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Hiddink doet dit alleen maar in het belang van Australië en dat vind ik niet netjes. Maar aan de andere kant kunnen misschien beide partijen ervan profiteren als het goed uitvalt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |