abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:34:05 #26
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33573485
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Held van Bommel deze week op de Herdgang

[afbeelding]
zijn dat nou rotjes die Bommel in z'n hand heeft?
pi_33576555
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:34 schreef DeTolk het volgende:

[..]

zijn dat nou rotjes die Bommel in z'n hand heeft?
Tuurlijk, die is net Theo tegengekomen
pi_33576993
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
weer door zo'n jood geopend

nieuw topic dan maar
He hallo, hij heeft wel even jullie club gediend hoor.

Ik denk niet dat er Aussies bijkomen. die Thompson zou best kunnen komen, maar dan alleen om op de trainingen z'n conditie op peil te houden.
That's all folks!
pi_33577259
Waar blijft de nieuwe banner trouwens

En kan het zo'n veranderende banner worden zoals in het Ajax-topic
pi_33577787
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
Ik denk niet dat er Aussies bijkomen. die Thompson zou best kunnen komen, maar dan alleen om op de trainingen z'n conditie op peil te houden.
Dat hoop ik dan maar. Hiddink doet dit alleen maar in het belang van Australië en dat vind ik niet netjes. Maar aan de andere kant kunnen misschien beide partijen ervan profiteren als het goed uitvalt...
We sure are cute for two ugly people.
pi_33577936
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Held van Bommel deze week op de Herdgang

[afbeelding]
Wat denk je van de dop van die stift waarmee die aan het schrijve is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 31 december 2005 @ 13:50:00 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33578259
aha topuic geopend door een PSVer

Timmer blijft commesarris, terwijl hij af zou treden zouten met die RVC
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33579962
quote:
Ministerie wil plan pasfotoregistratie thuispubliek voortzetten
(Gepost door JV)

Om de play-offs überhaupt mogelijk te maken heeft het ministerie van binnenlandse zaken in overleg met de KNVB en ECV met ingang van het seizoen 2006/07 pasfotoregistratie bij thuiswedstrijden voor alle seizoenkaarthouders van alle clubs verplicht gesteld. Dit seizoen is daarvoor een pilot opgestart bij NAC, Vitesse en RBC om te onderzoeken op welke wijze de pasfotoregistratie bij alle clubs komend seizoen probleemloos kan worden ingevoerd.

De gemeente Eindhoven is bijv. één van de gemeenten die pasfotoregistratie voor alle seizoenkaarthouders niet noodzakelijk acht. De politie en Binnenlandse zaken hebben daarentegen laten weten vast te houden aan generieke invoering, om er zeker van te zijn dat de pilots in elk geval bij Ajax en Feyenoord worden ingevoerd. Dat bij vele clubs de pasfotoregistratie geen toegevoegde waarde heeft en dus een nutteloze maar kostbare maatregel is voor de clubs en supporters, nemen zij daarbij voor lief. Ze hebben verder verklaard dat afstappen van de generieke invoering van pasfotoregistratie voor hen betekent dat dan ook de toestemming voor het spelen van de play-offs moet worden ingetrokken.
Gekken dat het zijn, laat het ministerie lekker de inviduele randdebielen aanpakken, en ga niet lopen zaniken over pasfoto's Hier wordt ik dus echt ziek van, als je dan een keer niet kan, mag je dus niemand anders op je SCC laten gaan.

Enkele jaren terug hebben ze in Eindhoven de ervaring al gehad, dat ze dit ingevoerd hadden, en dat daarna het aantal mensen met SCC fors terug liep. Ben iig blij dat ze het deze keer proberen tegen te houden, maar of het helpt
pi_33580657
dndiek in de OP
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33580998
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef dndiek het volgende:
dndiek in de OP
Doordat mijn oud icoontje is weggevallen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_33581824
Ik vind die avatar van Cultheld in de OP nog steeds vet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 31 december 2005 @ 15:33:50 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33582030
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef WooZ het volgende:

[..]

Gekken dat het zijn, laat het ministerie lekker de inviduele randdebielen aanpakken, en ga niet lopen zaniken over pasfoto's Hier wordt ik dus echt ziek van, als je dan een keer niet kan, mag je dus niemand anders op je SCC laten gaan.

Enkele jaren terug hebben ze in Eindhoven de ervaring al gehad, dat ze dit ingevoerd hadden, en dat daarna het aantal mensen met SCC fors terug liep. Ben iig blij dat ze het deze keer proberen tegen te houden, maar of het helpt
inderdaad, belachelijk. Er wordt ent gedaan of het stadion vol criminelen zit
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33583465
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef dndiek het volgende:
dndiek in de OP
En Neoktheone ook
pi_33583527
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad, belachelijk. Er wordt ent gedaan of het stadion vol criminelen zit
Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.
pi_33584556
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Doordat mijn oud icoontje is weggevallen
Sorry
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 januari 2006 @ 04:50:31 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33596799
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ach, kan me er niet druk om maken. Ik doe niets verkeerds en ze mogen best genieten van mijn foto.
ja dat is het nu en wat is het volgende. Ik vind het belachelijk om van "burgers" die een wedstrijd bezoeken zomaar een pasfoto te eisen. Volgens jaar kunnen we onze vinger afdrukken laten etc. etc.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33597359
boeruh
pi_33600147
quote:
Op zondag 1 januari 2006 04:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja dat is het nu en wat is het volgende. Ik vind het belachelijk om van "burgers" die een wedstrijd bezoeken zomaar een pasfoto te eisen. Volgens jaar kunnen we onze vinger afdrukken laten etc. etc.
Niemand verplicht je er toe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33600455
quote:
Ze mogen van mijn foto ook best genieten, echter het zin hem in het feit dat je niemand anders meer op jou SCC kan laten gaan. Zo ben ik de eerste week van februari op wintersport, en kwam er deze week achter dat PSV dan net 2x thuis moet spelen. Ik ken tig mensen die ik blij kan maken om ze een keer naar een wedstrijd te laten gaan, maar dát gaat dan dus niet meer.
quote:
Niemand verplicht je er toe
Dat is dus onzin. Als je je SCC wilt blijven houden, verplichten ze je ertoe.

Gelukkig nieuwjaar trouwens iedereen, en dat we maar kampioen mogen worden
pi_33600956
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ze mogen van mijn foto ook best genieten, echter het zin hem in het feit dat je niemand anders meer op jou SCC kan laten gaan. Zo ben ik de eerste week van februari op wintersport, en kwam er deze week achter dat PSV dan net 2x thuis moet spelen. Ik ken tig mensen die ik blij kan maken om ze een keer naar een wedstrijd te laten gaan, maar dát gaat dan dus niet meer.
Daar komt wel een oplossing voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 1 januari 2006 @ 16:19:23 #46
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33603775
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik wel. Al die onzin. Ik wil naar Sparta uit, maar ik moet eerst naar Eindhoven om een foto te laten maken. Lekker KUT!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_33603953
Op naar een mooi 2006 voor PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33604017
Hopen dat 2006 weer een mooi jaar zal worden
  zondag 1 januari 2006 @ 16:33:44 #49
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_33604042
Allen een voorspoedig kampioensjaar

Winterstopje
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_33604550
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:39 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar. Hiddink doet dit alleen maar in het belang van Australië en dat vind ik niet netjes. Maar aan de andere kant kunnen misschien beide partijen ervan profiteren als het goed uitvalt...
Zoveel minder dan Robert zal Thompson niet zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')