Ik denk zelf dat Thompson wel wat meer zal kunnen brengen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zoveel minder dan Robert zal Thompson niet zijn.

quote:1/1/2006 - Hiddink gaat uit van "nul budget"
(Gepost door BvT)
In het radio 1 programma van Tom van 't Hek was vanavond een uur lang PSV-trainer en -TD Guus Hiddink te gast. Velerlei onderwerpen kwamen daarin aan bod, van FIOD-affaire tot Australië en Korea. Voor wat betreft PSV liet Hiddink zich onder andere ontvallen dat er geen belangrijke transfer te verwachten valt deze winterstop. Gezien de financiële situatie bij PSV heeft hij te maken met 'nul budget' en wordt gezocht in creatieve oplossingen.
PSV Netwerk
Hiddink uitte bovendien sterke kritiek op het geïntroduceerde play-off-systeem. Bovendien gaf hij aan in eerste instantie niet zoveel zin te hebben in een hernieuwd bondscoachschap van Oranje, mocht dat ooit aan de orde komen. Voor wat betreft PSV na dit seizoen liet Hiddink alle opties open.

Je weet niet wat je zegt cult...quote:Op maandag 2 januari 2006 03:31 schreef cultheld het volgende:
Zelfs in een aankoop als Sota Hirayama of Berry Powel had ik meer vertrouwen gehad dan in deze Archie Thompson.

Geen grappen over onze Almelose held, jaquote:Op maandag 2 januari 2006 03:31 schreef cultheld het volgende:
Zelfs in een aankoop als Sota Hirayama

Nou wordt het nog concreet ookquote:Victory wacht nog op PSV
Het Australische ABC Sport meldt dat Melbourne Victory, de club van Archie Thompson, nog niet officieel benaderd is door PSV voor een huurovereenkomst. Wel zouden er verkennende gesprekken plaatsvinden. Guus Hiddink wil Archie Thompson de kans geven bij PSV zijn conditie en mogelijk wedstrijdritme op pijl te houden, omdat de Australische competitie niet doorloopt tot het WK. Voor PSV zou Thompson een goedkope oplossing kunnen zijn in de spits.

Tenzijn ie der tegen Lyon 6 inschietquote:Op maandag 2 januari 2006 13:24 schreef ASSpirine het volgende:
Koné niet kopen is dan 1 milj "weggesmeten"

Zo als het er nu voor staat is dat geld er waarschijnlijk niet. Dat is op zich wel een probleem, al vind ik het feit dat Koné niet gekocht kan worden niet zo'n ramp, die is geen 9 miljoen waard namelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik begin me ernstig af te vragen of er überhaupt geld is voor Koné. Die zal dan betaald moeten worden van verkoop van Farfan

Niet voldoende om dat bedrag te rechtvaardigen. Het is gewoon een aardige selectiespeler voor PSV, geen topper, en daarom is hij niet meer waard dan hooguit 5 miljoen imo.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
9 miljoen is ook veel geld.
Maar hij heeft van de ene kant wel weer een meerwaarde.
Er komt altijd dreiging vanuit hem.

5 miljoen is inderdaad een nette prijs.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet voldoende om dat bedrag te rechtvaardigen. Het is gewoon een aardige selectiespeler voor PSV, geen topper, en daarom is hij niet meer waard dan hooguit 5 miljoen imo.

Als je het toch over verbeteren hebtquote:Op maandag 2 januari 2006 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Het enige Koné nog zou moeten verbeteren is zijn scoringsvermogen.

Eerst zien, dan geloven. Waar komt dat geld vandaan dan? We hebben vorig seizoen meer dan 10 miljoen verlies geleden. Dan vind ik het vreemd als PSV wel eventjes 9 miljoen opzij kan leggen voor Koné....quote:Op maandag 2 januari 2006 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat geld is er wel, is allang gereserveerd.

Als je het aan de kant hebt liggen kan je het niet als verlies zien maar staat het gewoon nog als activa op de balans lijkt me.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien 10 miljoen verlies omdat PSV er 9 aan de kant heeft liggen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |